Mali, idealan za gradsku voznju.
Gepek ne postoji.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Zvrk - mali, okretan, sjajan za grad.
Prtljažnik na dva nivoa, i iznenađujuće mnogo stvari se može staviti.
- OK za po gradu i srednja putovanja po Srbiji.
Potrošnja po gradu u stani/kreni modu prilična za tako mali auto.
Održavanje može biti pipavo - svećice su koštale đavo i po.
Nije za duža putovanja, kada kažem duža mislim 1000+km.
Voleo bih da je stabilniji, ali ipak je to mali gradski auto.
Moguće da imamo drugačiju definiciju stabilnosti.
- Suzuki Swift jeste mali, brz, okretan.
Ali se ne može porediti sa bilo kojim automobilom sa većim međuosovinskim rastojanjem po pitanju stabilnosti - npr. Fordom Focusom.
Upravo vraćen sa servisa:
- zamenjen set kvačila i amortizeri(!).
Moguće da je zbog toga bio malo nestabilniji nego što bi trebalo.
Cena servisa je bila korektna, s obzirom šta je sve zamenjeno tom prilikom.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto imam vec 5 godina i sa njim sa presao 50.000km. Auto je prevazisao moja ocekivanja. Umerena potrosnja u gradu 7-8l, kao i na autoputu. Na otvorenom 6.5l. Odrzavanje je pristupacno. Motor zvrk. Isli smo i na more i na skijanje sa njim (4x4) u stopu je pratio i sposobne terence po ledu i snegu be...z lanaca. 4 i 5 brzina bas razvucene, a 1,2,3 kratke za bolje ubrzanje. Puno opreme za 2005. Pouzdanost. Preglednost.
Servisi, u sirokom luku zaobilaziti AUTOART. ABS i Menjac skloni kvarovima. Menjac popravka 500e, ABS 150e. Mali gepek, Udobnost na duzim putovanjima. Posle 175000 poceo je malo da pokazuje godine, pedale su istrosene, menjac izlizan, sve skripce po malo i to ume da nervira. Plastika.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Имам Свифта 2007. 1.3. ДДиС једно три месеца и могу рећи да је заиста добар, квалитетан ауто уз неке ситнице које би ваљало средити. Коректно је удобан (благо тврђе угибљ...ње али ништа страшно), не троши много, динамичан је и врло леп и прегледан за вожњу. Благо одигнут па може и да се лепо снађе са ивичњацима и сеоским путем (испробао више пута). Због малог међуосовинског растојања лепо се сналази узбрдо, стабилан је у кривинама (110 сам терао у кривину). Неких већих мана нисам открио засад, заменио сам неке ситнице попут црева и лагера, као и један подизач стакла (то сам чуо да уме да се поквари) и светла су на измаку снаге, вероватно ће требати још неке ситнице да се среде попут манжетни, црева и других ситница, али то кад дође на ред. Могу рећи да је прилично простран и на задњој клупи с обзиром на величину. Чувени 1.3 Фиатов мотор који се доста добро показао на другим аутима не би требало да буде проблем. Ко жели мало јачу верзију, има Свифт спорт, а ко жели мањег теренца има и варијанта 4х4. Ауто је робустан, лепо дизајниран и практичан (ако прогледамо кроз прсте што гепек једва да има). Није за гасере, али може и лепо да се залети и претекне ако треба. Мој утисак, ако нађете добар примерак код провереног човека узимајте и нећете се покајати јер мислим да је ово ауто са одличним односом квалитета и цене.
Проблем може бити мало тежа набавка појединих делова кад се нешто поквари и мајстори који се слабо разумеју у јапанска возила, нарочито у мањим градовима. Мали геп...к и можда понеке ситнице.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Dovoljno prostran s obzirom da je mali gradski auto, upravljiv skoro kao go kart, stabilan, 1.3 motor odličan, potrošnja sasvim u redu (kombinirano oko 5,5 litara), dobra međuubrzanja ali samo pri višim okretajima (što se meni sviđa), dobar zvuk motora
Zna ponekad zaškripati koja plastika u unutrašnjosti, a ostale manu su poznate kao npr. ležajevi u mjenjaču koji ako se zamjene dobrim zamjenskim dijelom se mogu potpuno zanemariti
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Po meni, ovaj auto u ovoj klasi je najboli. Za putnike ima mesta i vise nego sto treba, i napred i pozadi. Sirok je, samim tim i stabilniji od mnogih. Motor je fenomenalan. Za grad je majka. Prosecna potroslja 7.8l, konbinovane voznje sa sve klimom. Naputovao sam se slatko sa njim. Presao 190.000.
Ozbiljnih kvarova nisam imao. Ovi modeli swifta od 2005 do 2010 imaju problema sa šoljama i neki sa menjačima. To svi serviseri znaju.
Mali prostor za prtljag ali ja sam putovao sa zenom i bebom na more i nista nam nije falilo, a nisam koristio krovni nosac.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sasvim dovoljno jak i izdržljiv motor za gradski auto. Prilično upravljiv. Zgodan za vožnju po gradu i parkiranje. Za gradski auto čak ima i dovoljno prostora u unutrašnjosti i prtljažniku.
Slatko sam se navozao sa ovim zvrkom od auta, ali je i pored toga opšti utisak negativan, a razlog je to što je strašno neudoban, posebno na otvorenom. Velika potrošnja za tako mali auto.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
kupljen star godinu dana, prešao s njim 35000 km bez ijednog ozbiljnijeg problema. strašan gradski auto, veoma udoban i na srednje dugim putovanjima (500-700 km). sjajan osećaj u gradskoj vožnji, agilan, drčan.
buka u kabini pri većim brzinama i mali gepek, što je sve i očekivano za auto te klase.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Bar možeš da oboriš zadnji naslon i da ubaciš veće stvari nego što mogu da se prevezu u nekim velikim limuzinama.
Razlog za prijavu korisnika