
Nema.
Koliko hoces. Od motora do mehanizma panorame i krova
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Veoma lak za voznju, prelep, udoban (za vozaca i suvozaca samo)
Malo nepregledan kad je spusten krov, potrosnja velika, pogotovo moj 2.0 benzin 200 konja, trosi od 10-12 litara po gradu.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Atraktivan, udoban, prostran, brz, naravno verzija 2.0tfsi i nista drugo.. Dizel i kabrio ne idu zajedno
Potrosnja(razumljivo), curenje zbog zagusenja odvoda vode, cena im je malo jaca ali to je i prednost u neku ruku
Meni je OK auto, ali ružan, ružan, ružan je kao užas iz ponora pakla. Da su ga napravili da bude kao Golf Cabrio to bi bilo fantastično. Ti farovi ga ubijaju neverovatno. Ja ne znam ko im je odobrio taj dizajn, ali menadžment je očigledno bio na nekim magičnim pečurkama.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Nesvakidašnji automobil.Pre svega prelep,i mnogi kada ga prvi put ugledaju pitaju koji je to model,i kažu da ga nikada pre nisu videli.Po meni nažalost kao i Volkswagen Phaeton nije stekao popularnost i pažnju kupaca...
Većina delova odgovara sa Golf-a 5.
Što se tiče motora u ponudi slični ...motori kao i u Golf-u 5
1.4 TSI (122hp/160hp)
1.6 FSI (116hp)
2.0 FSI (150hp)
2.0 TSI (200hp/210hp)
2.0 TDi (140hp/170hp)
3.2 V6 (250hp)
Ja sam lično vozio ovaj 1.6 FSI i mogu da kazem da mi se prilično dopalo kako se ponaša.Dosta tih,kada radi u leru ne čuje se uopšte,da nije obrtomera mislio bih da se izgasio..Menjač upada vrlo glatko i precizno u brzine.Nije skup za održavanje.
Enterijer sličan (do nekle isti) kao kod VW Scirocco.(I EOS i Scirocco su se proizvodili u istoj fabrici u Portugalu).
Vrlo atraktivno izgleda sa puno hromiranih detalja tipa ventilacioni otvori,prstenovi na instrument tabli,okvir od ručice menjaca,rucke za otvaranje vrata...
Lično posedujem Golf-a 5 i mogu da kažem da su dosta slični i s
što se dimenzija tiče i ponašanja u vožnji,udobnosti.Jedino visina i položaj sedenja su za nijansu niži pa tako i stičete utisak da se ipak ne nalazite u Golf-u već imate osećaj da ste u nekom sportskom kupe-u.
1.KROV
Može da se javi problem sa prokišnjavanjem.Često uzrok toga budu zapušeni vodovodi.
Problemi sa elektronikom.Kod ovog EOS-a koji ja povremeno vozim kada su veće temperature i kada je toplije vreme krov neće da se otvori u potpunosti vec dođe do pola i stane (dobije neki prekid struje ...ili šta već,nije bitno...ali to me nije iznenadilo jer se kod većine takvih automobila to kvari i potrebno je održavanje i povremeno servisiranje takvog krova),a i inače znamo da kod VW nije elektronika baš na najboljem nivou.
2.PROSTOR U KABINI
Nema previše mesta pozadi.
Mogu maksimalno 2 osobe da sede uz to da im neće biti baš najudobnije.Osobe iznad otprilike 1.70cm neće imati dovoljno mesta za glavu.
3.GEPEK
Kada nije otvoren krov ima i previše mesta.
Dosta više nego na primer u nekom Golf-u ili Audiju A3.Kada se spusti krov onda ostaje mesta jedva za 1-2 kofera srednje veličine.
4.PREGLEDNOST.
Dosta nepregledan.Iskreno vozio sam dosta auta ali ovaj je baš po tom pitanju katastrofa.
Zadnje staklo malo a veliki stubovi.Kada se spusti krov sve otpada jer onda se sve savršeno vidi.
Preporučio bih onima prilikom kupovine da gledaju modele sa Parking Senzorima.Ako ne onda da ugrade senzore i po mogućnosti rikverc kamera bi dobro došla sa multimedija sistemom.
5.MOTOR.
1.6FSi koji sam ja vozio po meni iskreno nije dovoljno snažan i startan.Lično vozim dizel 1.9 TDI (105hp) i puno je starniji i brži od ovog.Kome nije potreban previše brz auto ovaj onda 1.6FSI je sasvim dobar izbor.
Po meni preporuka samo benzinac jer ipak je ovo kabriolet i lepši je osecaj kada je tiši motor nego dizel koji se poprilično čuje i stvara buku.Dizel jedino poslednje verzije ovog modela 2009-2010 onda je i dizel jos bolji izbor po meni jer su počeli da ugradjuju TDI "Common rail" motore koji su dosta tiši od onih starijih PD i buka je svedena na minimum.
Preporuka za 2.0FSi ili 2.0TDI CR.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Nesvakidašnji automobil.Pre svega prelep,i mnogi kada ga prvi put ugledaju pitaju koji je to model,i kažu da ga nikada pre nisu videli.Po meni nažalost kao i Volkswagen Phaeton nije stekao popularnost i pažnju kupaca...
Većina delova odgovara sa Golf-a 5.
Što se tiče motora u ponudi slični ...motori kao i u Golf-u 5
1.4 TSI (122hp/160hp)
1.6 FSI (116hp)
2.0 FSI (150hp)
2.0 TSI (200hp/210hp)
2.0 TDi (140hp/170hp)
3.2 V6 (250hp)
Ja sam lično vozio ovaj 1.6 FSI i mogu da kazem da mi se prilično dopalo kako se ponaša.Dosta tih,kada radi u leru ne čuje se uopšte,da nije obrtomera mislio bih da se izgasio..Menjač upada vrlo glatko i precizno u brzine.Nije skup za održavanje.
Enterijer sličan (do nekle isti) kao kod VW Scirocco.(I EOS i Scirocco su se proizvodili u istoj fabrici u Portugalu).
Vrlo atraktivno izgleda sa puno hromiranih detalja tipa ventilacioni otvori,prstenovi na instrument tabli,okvir od ručice menjaca,rucke za otvaranje vrata...
Lično posedujem Golf-a 5 i mogu da kažem da su dosta slični i s
što se dimenzija tiče i ponašanja u vožnji,udobnosti.Jedino visina i položaj sedenja su za nijansu niži pa tako i stičete utisak da se ipak ne nalazite u Golf-u već imate osećaj da ste u nekom sportskom kupe-u.
1.KROV
Može da se javi problem sa prokišnjavanjem.Često uzrok toga budu zapušeni vodovodi.
Problemi sa elektronikom.Kod ovog EOS-a koji ja povremeno vozim kada su veće temperature i kada je toplije vreme krov neće da se otvori u potpunosti vec dođe do pola i stane (dobije neki prekid struje ...ili šta već,nije bitno...ali to me nije iznenadilo jer se kod većine takvih automobila to kvari i potrebno je održavanje i povremeno servisiranje takvog krova),a i inače znamo da kod VW nije elektronika baš na najboljem nivou.
2.PROSTOR U KABINI
Nema previše mesta pozadi.
Mogu maksimalno 2 osobe da sede uz to da im neće biti baš najudobnije.Osobe iznad otprilike 1.70cm neće imati dovoljno mesta za glavu.
3.GEPEK
Kada nije otvoren krov ima i previše mesta.
Dosta više nego na primer u nekom Golf-u ili Audiju A3.Kada se spusti krov onda ostaje mesta jedva za 1-2 kofera srednje veličine.
4.PREGLEDNOST.
Dosta nepregledan.Iskreno vozio sam dosta auta ali ovaj je baš po tom pitanju katastrofa.
Zadnje staklo malo a veliki stubovi.Kada se spusti krov sve otpada jer onda se sve savršeno vidi.
Preporučio bih onima prilikom kupovine da gledaju modele sa Parking Senzorima.Ako ne onda da ugrade senzore i po mogućnosti rikverc kamera bi dobro došla sa multimedija sistemom.
5.MOTOR.
1.6FSi koji sam ja vozio po meni iskreno nije dovoljno snažan i startan.Lično vozim dizel 1.9 TDI (105hp) i puno je starniji i brži od ovog.Kome nije potreban previše brz auto ovaj onda 1.6FSi je sasvim dobar.
Po meni preporuka samo benzinac jer ipak je ovo kabriolet i lepši je osecaj kada je tiši motor nego dizel koji se poprilično čuje i stvara buku.Dizel jedino poslednje verzije ovog modela 2009-2010 onda je i dizel jos bolji izbor po meni jer su počeli da ugradjuju TDI "Common rail" motore koji su dosta tiši od onih starijih PD i buka je svedena na minimum.
Preporuka za 2.0FSi ili 2.0TDI CR.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Tek sam kupio auto, mislim imam da mu radim neka sitna sra*a, ali uglavnom jako fin i dobar auto atratkivnog izlgeda, mnogo dobro ide u mom slucaju 2.0TFSI, bas neobican na nasim ulicama...
mana jeste potrosnja, stvarno zna da sukne veoma brzo... klimu nikako da palite u toku voznje kad idete 120... sve u svemu sve zavisi kakav auto kupite i kakav je vas ukus... zna da pusti krov neke kapljice nista strasno i mislim da je normalna pojava kod kabrioleta..
Što da se ne pali klima na 120 km/h? Zbog potrošnje ili nešto može da se desi?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim verziju sa 1.6 FSI motorom 2006. god. i mogu reci da nisam pogresio. Dugo sam trazio upravo ovaj motor jer svi ostali iz ponude su imali dosta mana. Onaj od 2 litra hoce da prezupci (pun ih je oglas preko) tako da je za izbegavanje a i ne donosi nista sem vece potrosnje i skuplje registracije.... Noviji 1.4 TSI su jos ocajniji sto se tice kvaliteta lanca i trajnosti a dizel necu ni da komentarisem previse sem da ko kupuje dizel kabriolet za njega nije kabriolet verzija bilo kog auta. Kod nas dizel Eosi gotovo uopste nisu prodavani, kao ni 2.0 FSI verzije jer se zna da ne valjaju. Cene im padaju ali svejedno stoje u oglasima i po godinu dana.
Moj primerak trosi oko 7-8 litara BMB 98, trazi kvalitetno gorivo, Ima 6 brzina i ne muci se cak ni pri 50 km/h u 5.brzini. Volim tecnu i "elasticnu" voznju i za mene je savrsen! Ima uvek dovoljno snage u svakoj brzini i pri svakim obrtajima (za onog ko razmisnja dok vozi).
Krov radi savrseno, nema buke u kabini do 120 km/h, dovoljno mesta za 4 odraslih (visok sam 180cm i mogu da sednem "iza sebe") a i prtljaznik je velicine Golfa (380 litara) kada nema krova u njemu. Kad je spakovan, ostaje mesta kao u Polu.
Oprema je u svakom dovoljno bogata, delova ima svuda jer je to Golf V ali pojava na ulici mu je neponovljiva. Glave se samo okrecu... Pravi auto za opusteno krstarenje gradom sa spustenim krovom.
Do Grcke i nazad sa zenom i malim detetom pravo uzivanje. Sve stalo u prtljaznik, klima jaka, potrosnja ispod 6 litara, tempomat na 120 km/h. Izasao odmoran i "suv".
Oseti se uvijanje karoserije kada je krov spusten dok toga nema kada je posignut. Kod svih kabrioleta sa svtdim krovom se kad-tad javi manje prokisnjavanje jer to nije platno da prati uvijanje karoserije ali nista strasno. Ne "zaliva" za vrat vec se samo stvore kapljice na spoju A stuba i krova koje... brzo nestanu po prestanku kise. Osetno vece je mase nego Golf V pa racunakte da je ovo auto iskljucivo za opusteno krstarenje a ne jurcanje.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako skladan i atraktivan obzirom da je u pitanju automobil sa 4 sedišta i tvrdim krovom. Upravljivost, stabilnost, kvalitet, osećaj u vožnji kakav može da pruži samo kabriolet ;-)
Zahteva pojačano održavanje gumenih kedera ali to je normalno. Lupkanje, krckanje i pojačana buka u kabini su sastavni deo svakog kabrioleta i čovek prosto mora da se navikne ili da menja automobil...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
-2.0 FSI 150 konja manuelni 6 brzina,trosi 7.8L(u austriji,za ocekivati je da u Srbiji trosi vise sa onim "gorivom")
-prednja sedista su odlicna
-u normalnoj voznji je veoma tih
-bez prepravke krov se spusta samo u stanju mirovanja auta
-zadnja klupa je za krace relacije
-prva serija zna da propusta vodu na prednjem desnom spoju ako se ne odrzava redovno
-prenos bi mogao biti duzi jer ovako se u sestoj 120kmh vozi na malo preko 3000rpm
7.8 l je potrosnja na otvorenom pri brzini od oko 120 km/h ? Koliko trosi u gradu?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.