Marko Krpic
ima pitanje o
Marko Krpic
ima pitanje o
Код бензинца, прљање усисних вентила и усисне гране (директно убризгавање). Отказ бризгаљки после 2-3 стотине хиљада километара. Цурење пумпе високог притиска. Хабање брегасте осовине која покреће пумпу високог притиска.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=826
'
Код дизела, потроше се зупчаници пумпе за уље, што за последицу има уништен мотор. Тако да тај део треба превентивно заменити након куповине.
Дешавају се и откази бризгаљки (пумпа-брзизгаљка) па чак и пуцање главе мотора.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=1052'
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da je bolje uzeti dizelaša. Benzinac sa turbinom i direktnim ubrizgavanjem,koji pritom ne troši malo, a tu je i ona priča sa potrošnjom ulja...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Код бензинца, прљање усисних вентила и усисне гране (директно убризгавање). Отказ бризгаљки после 2-3 стотине хиљада километара. Цурење пумпе високог притиска. Хабање брегасте осовине која покреће пумпу високог притиска.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=826
'
Код дизела, потроше се зупчаници пумпе за уље, што за последицу има уништен мотор. Тако да тај део треба превентивно заменити након куповине.
Дешавају се и откази бризгаљки (пумпа-брзизгаљка) па чак и пуцање главе мотора.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=1052'
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da je bolje uzeti dizelaša. Benzinac sa turbinom i direktnim ubrizgavanjem,koji pritom ne troši malo, a tu je i ona priča sa potrošnjom ulja...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Код бензинца, прљање усисних вентила и усисне гране (директно убризгавање). Отказ бризгаљки после 2-3 стотине хиљада километара. Цурење пумпе високог притиска. Хабање брегасте осовине која покреће пумпу високог притиска.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=826
'
Код дизела, потроше се зупчаници пумпе за уље, што за последицу има уништен мотор. Тако да тај део треба превентивно заменити након куповине.
Дешавају се и откази бризгаљки (пумпа-брзизгаљка) па чак и пуцање главе мотора.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=1052'
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da je bolje uzeti dizelaša. Benzinac sa turbinom i direktnim ubrizgavanjem,koji pritom ne troši malo, a tu je i ona priča sa potrošnjom ulja...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Код бензинца, прљање усисних вентила и усисне гране (директно убризгавање). Отказ бризгаљки после 2-3 стотине хиљада километара. Цурење пумпе високог притиска. Хабање брегасте осовине која покреће пумпу високог притиска.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=826
'
Код дизела, потроше се зупчаници пумпе за уље, што за последицу има уништен мотор. Тако да тај део треба превентивно заменити након куповине.
Дешавају се и откази бризгаљки (пумпа-брзизгаљка) па чак и пуцање главе мотора.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=1052'
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da je bolje uzeti dizelaša. Benzinac sa turbinom i direktnim ubrizgavanjem,koji pritom ne troši malo, a tu je i ona priča sa potrošnjom ulja...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.