MojaGaraza - Marko Krpic | MojaGaraža MojaGaraza - Marko Krpic | MojaGaraža

Marko Krpic

Član od 13. Feb 2019.

16 komentara 5 korisnih 2 beskorisnih 2 prijavljenih

U garaži

Lista aktivnosti

Interesuje me misljenje. Da li je pametno skinuti dpf ili ne. Nemam problema nego mi cesto pali regeneraciju. AUDI A6 C6 2.0 TDI 103 KW, 140KS

25. Dec 2024.
Слободан Човек 25. Dec 2024.

Колико често? Јер "често" обично може бити нормалан предвиђен интервал. Ако ради на типа сваких 10-ак километара, онда је неки проблем са мотором. Ако скинеш филтер, и даље ћеш имати тај проблем са мотором, само нећеш примећивати јер си уклонио симптом (филтер) а не узрок (квар на мотору).

Učitaj još odgovora

Interesuje me misljenje. Da li je pametno skinuti dpf ili ne. Nemam problema nego mi cesto pali regeneraciju. AUDI A6 C6 2.0 TDI 103 KW, 140KS

25. Dec 2024.
Слободан Човек 25. Dec 2024.

Колико често? Јер "често" обично може бити нормалан предвиђен интервал. Ако ради на типа сваких 10-ак километара, онда је неки проблем са мотором. Ако скинеш филтер, и даље ћеш имати тај проблем са мотором, само нећеш примећивати јер си уклонио симптом (филтер) а не узрок (квар на мотору).

Učitaj još odgovora

Interesuje me da li zna neko iskreno da mi kaze kakvi su motori dizel 2.0 i benzinac.Sta su im mane i prednosti

19. Sep 2022.
Слободан Човек 20. Sep 2022.

Код бензинца, прљање усисних вентила и усисне гране (директно убризгавање). Отказ бризгаљки после 2-3 стотине хиљада километара. Цурење пумпе високог притиска. Хабање брегасте осовине која покреће пумпу високог притиска.

'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=826
'
Код дизела, потроше се зупчаници пумпе за уље, што за последицу има уништен мотор. Тако да тај део треба превентивно заменити након куповине.
Дешавају се и откази бризгаљки (пумпа-брзизгаљка) па чак и пуцање главе мотора.

'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=1052'

Interesuje me da li zna neko iskreno da mi kaze kakvi su motori dizel 2.0 i benzinac.Sta su im mane i prednosti

19. Sep 2022.
Слободан Човек 20. Sep 2022.

Код бензинца, прљање усисних вентила и усисне гране (директно убризгавање). Отказ бризгаљки после 2-3 стотине хиљада километара. Цурење пумпе високог притиска. Хабање брегасте осовине која покреће пумпу високог притиска.

'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=826
'
Код дизела, потроше се зупчаници пумпе за уље, што за последицу има уништен мотор. Тако да тај део треба превентивно заменити након куповине.
Дешавају се и откази бризгаљки (пумпа-брзизгаљка) па чак и пуцање главе мотора.

'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=1052'

Top