Колико често? Јер "често" обично може бити нормалан предвиђен интервал. Ако ради на типа сваких 10-ак километара, онда је неки проблем са мотором. Ако скинеш филтер, и даље ћеш имати тај проблем са мотором, само нећеш примећивати јер си уклонио симптом (филтер) а не узрок (квар на мотору).
Колико често? Јер "често" обично може бити нормалан предвиђен интервал. Ако ради на типа сваких 10-ак километара, онда је неки проблем са мотором. Ако скинеш филтер, и даље ћеш имати тај проблем са мотором, само нећеш примећивати јер си уклонио симптом (филтер) а не узрок (квар на мотору).
Код бензинца, прљање усисних вентила и усисне гране (директно убризгавање). Отказ бризгаљки после 2-3 стотине хиљада километара. Цурење пумпе високог притиска. Хабање брегасте осовине која покреће пумпу високог притиска.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=826
'
Код дизела, потроше се зупчаници пумпе за уље, што за последицу има уништен мотор. Тако да тај део треба превентивно заменити након куповине.
Дешавају се и откази бризгаљки (пумпа-брзизгаљка) па чак и пуцање главе мотора.
Код бензинца, прљање усисних вентила и усисне гране (директно убризгавање). Отказ бризгаљки после 2-3 стотине хиљада километара. Цурење пумпе високог притиска. Хабање брегасте осовине која покреће пумпу високог притиска.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=826
'
Код дизела, потроше се зупчаници пумпе за уље, што за последицу има уништен мотор. Тако да тај део треба превентивно заменити након куповине.
Дешавају се и откази бризгаљки (пумпа-брзизгаљка) па чак и пуцање главе мотора.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Колико често? Јер "често" обично може бити нормалан предвиђен интервал. Ако ради на типа сваких 10-ак километара, онда је неки проблем са мотором. Ако скинеш филтер, и даље ћеш имати тај проблем са мотором, само нећеш примећивати јер си уклонио симптом (филтер) а не узрок (квар на мотору).
Razlog za prijavu korisnika
Ili je jednostavno DPF zapusen.
Razlog za prijavu korisnika
Na 10 ak 15 dana. Oko 200 km
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Interesuje me misljenje. Da li je pametno skinuti dpf ili ne. Nemam problema nego mi cesto pali regeneraciju. AUDI A6 C6 2.0 TDI 103 KW, 140KS
25. Dec 2024.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Колико често? Јер "често" обично може бити нормалан предвиђен интервал. Ако ради на типа сваких 10-ак километара, онда је неки проблем са мотором. Ако скинеш филтер, и даље ћеш имати тај проблем са мотором, само нећеш примећивати јер си уклонио симптом (филтер) а не узрок (квар на мотору).
Razlog za prijavu korisnika
Ili je jednostavno DPF zapusen.
Razlog za prijavu korisnika
Na 10 ak 15 dana. Oko 200 km
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Interesuje me da li zna neko iskreno da mi kaze kakvi su motori dizel 2.0 i benzinac.Sta su im mane i prednosti
19. Sep 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Код бензинца, прљање усисних вентила и усисне гране (директно убризгавање). Отказ бризгаљки после 2-3 стотине хиљада километара. Цурење пумпе високог притиска. Хабање брегасте осовине која покреће пумпу високог притиска.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=826
'
Код дизела, потроше се зупчаници пумпе за уље, што за последицу има уништен мотор. Тако да тај део треба превентивно заменити након куповине.
Дешавају се и откази бризгаљки (пумпа-брзизгаљка) па чак и пуцање главе мотора.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=1052'
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da je bolje uzeti dizelaša. Benzinac sa turbinom i direktnim ubrizgavanjem,koji pritom ne troši malo, a tu je i ona priča sa potrošnjom ulja...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Interesuje me da li zna neko iskreno da mi kaze kakvi su motori dizel 2.0 i benzinac.Sta su im mane i prednosti
19. Sep 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Код бензинца, прљање усисних вентила и усисне гране (директно убризгавање). Отказ бризгаљки после 2-3 стотине хиљада километара. Цурење пумпе високог притиска. Хабање брегасте осовине која покреће пумпу високог притиска.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=826
'
Код дизела, потроше се зупчаници пумпе за уље, што за последицу има уништен мотор. Тако да тај део треба превентивно заменити након куповине.
Дешавају се и откази бризгаљки (пумпа-брзизгаљка) па чак и пуцање главе мотора.
'youtu.be/BbTeVU0kXl8?t=1052'
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da je bolje uzeti dizelaša. Benzinac sa turbinom i direktnim ubrizgavanjem,koji pritom ne troši malo, a tu je i ona priča sa potrošnjom ulja...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.