Astra Hatchback
(1998 - 2005)

Darko Đorđevic
Član od 27. Apr 2024.
Lista aktivnosti
Imao sam sa 1.4 vvti motorom. Motor nepoderiv, vecan. Zucenje na lanac koji je debeo i traje. Potrosnja mu je bila oko 6 litra magistrala do 100kmh, autoput na 130kmh sa klimom 8 litra. Auto je napravljen stvarno da traje. Vesanje udobno a auto veoma stabilan. Ogroman gepek i motorni prostor.
Prednja sedista nisu bas udobna. Mnogo malo mesta u kabini, visok sam 183cm i falio mi je jos jedan zub da povucem nazad sediste. Kada povucem sediste skroz pozadi ima manje mesta za noge nego u Yugu. Vrata mala. Neki delovi su pristupacni i ima ih, neki se cekaju i skupi su (drzaci motora) a neke j...e nemoguce naci u Srbiji (dobosi). Auto ima jako ruzan zadnji deo i onaj auspuh koji izgleda kao da se odkacio.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imao sam 1.4 benzinca. Za tako mali auto sasvim dovoljno mesta u kabini. Potrosnja na magistrali do 10kmh mu je bila 5.2 litara. Po meni i dalje atraktivan auto, mada sa dosta staromodnim enterijerom, koji doduse ima neki smek. Moj nije imao trunku rdje.
Njihova glupava torzija koja se doduse uradi i traje, ali mora da se cuva. Takodje glupavo mesto za rezervni tocak ali tako su verovatno dobili mesta u kabini.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ja sam imao 1.4 vts. Potrosnja do 100km je bila oko 5.2 litra. Maksimalno je isao 180kmh. Ali je jako lepo ubrzavao i odnos brzina je jako dobar. Prostora ima dovoljno za tako mali auto. Po meni jedan jako lep auto i po meni najlepsa instrument tabla iz tog vremena. Lepo je i lezao u krivinama, mada... nista spektakularno. Pravi momacki auto. Motor prost, mada nikad nije bilo potrebe za nekim ulaganjem osim redovnog servisa.
Njihova glupava torzija koja se doduse uradi i traje, ali mora da se cuva. Takodje glupavo mesto za rezervni tocak ali tako su verovatno dobili mesta u kabini. Moj primerak je bio jako istruleo na sajtnama ispod ukrasnih plastika.
Ja sam imao verziju pre redizajna. Najveća mana, odnosno problem ovog auta su zadnje kočnice koje Bog i Isus zajedno ne mogu da naprave da rade kako treba. Krvi mi se napio, a i dan danas imam drugara koji pred svaki tehnički hoće da ga zapali. Moj je bio 1.4 sa 75 KS i iz mesta je kretao kao Formul...a 1. Bez napora. Mislim, sa težinom od oko 800 kg to nije teško. Auto je bez napora leteo. Ali i na autoputu je leteo kao mali avion kad prolaziš pored šlepera ili ako je jači vetar. Torzija je problem ako se ne održava - ja sada imam Xsarau i ista je stvar - treba da se sredi i da se održava i neće biti apsolutno nikakvih problema. Ako se pusti, jbg... I da, te ukrasne platike, dabogda im ukrasne plastike stavili na glavu i to ne važi samo za Saxo nego bukvalno za svaki auto sa kojim sam imao kontakt.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ja sam imao verziju pre redizajna. Najveća mana, odnosno problem ovog auta su zadnje kočnice koje Bog i Isus zajedno ne mogu da naprave da rade kako treba. Krvi mi se napio, a i dan danas imam drugara koji pred svaki tehnički hoće da ga zapali. Moj je bio 1.4 sa 75 KS i iz mesta je kretao kao Formul...a 1. Bez napora. Mislim, sa težinom od oko 800 kg to nije teško. Auto je bez napora leteo. Ali i na autoputu je leteo kao mali avion kad prolaziš pored šlepera ili ako je jači vetar. Torzija je problem ako se ne održava - ja sada imam Xsarau i ista je stvar - treba da se sredi i da se održava i neće biti apsolutno nikakvih problema. Ako se pusti, jbg... I da, te ukrasne platike, dabogda im ukrasne plastike stavili na glavu i to ne važi samo za Saxo nego bukvalno za svaki auto sa kojim sam imao kontakt.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Lepo isplaniran prostor automobila. Ima dovoljno mesta svuda. Postoje delovi u raznim opsezima kvaliteta tako da ima i jako jeftinih. Mada na nekim delovima ne treba stedeti. Delova ima stvarno svuda i novih i polovnih. Auto je dosta stabilan. Motor 1.4 16v i nije toliko slab kao sto pricaju. Benzin...ci su dobri i dosta prelaze. Jako dobra antikorozivna zastita i moze da postoji problem samo na zadnjim rubovima.
Kao sto svi kazu tvrda sedista. Trap i nije nesto udoban a moj ima ceo nov trap i nove amortizere. Zvucna izolacija i nije nesto. Retko koji ima podesavanje volana. Tasteri na volanu za sirenu su jako velika glupost. Plastike lupkaju, mada na dodir kvalitetne. Farovi brzo matiraju mada se lako polir...aju. Retrovizori vibriraju.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pozdrav! Da li ima neko ko se razume u auto-gas siteme?
Naime, imam Astru G, motor 1.4 16v iliti z14xe. Auto ima instaliran auto-gas sistem sa Stag 4 plus kontrolorom. Kada sam kupio auto imao sam problem i na benzinu i na plinu da je mutav na gasu do 2000 obrtaja, vremenom se problem pojacavao a posle nekog vremena je poceo da trza u ubrzavanju na plin do 2000 obrtaja. Takodje se desavalo da sam dize i spusta obrtaje na leru i to neki put i do 2500 obrtaja. Neravnomerno radi na ler na oba goriv...
a. Zamenjena su mesta lambda sondi, menjan egr, stavljena nova bobina, promenjena 2 seta svecica, provereno zupcenje, provereno da li knock senzor, senzor radilice i senzor bregaste nemaju fizicka ostecenja,, promenjem maf senzor, map senzor cita isti vakum kao i map senzor plina tako da njega nisam hteo da menjam, ocitavanja su negde oko 50-60 kpa, novi filter vazduha, probano i bez njega ista prica, proverena sva crevca koja dolaze na usisnu granu da neko ne propusta vazduh, probano bez onog crevceta koji ide iz rezervara u klapnu, stim da sam zacepio ulaz u klapni, ciscena klapna i usisna grana iznutra, klapna ne deluje istroseno i nema velikog lufta u osovini, preusmeren iber da ne masti klapnu i zacepljen ulaz na usisnom crevu, stelovane dizne plina, menjana oba filtera, radjena autokalibracija, menjan ceo onaj deo sa ventilom i plovkom koji ide u bocu. Mozda sam i jos nesto zaboravio. Dalje ima isti problem. Kako je vreme prolazilo desavalo se po neki put da na kratko zapisti ona pistalica u kabini a neki put i odsvira skroz i prebaci na benzin. Na plinskoj dijagnostici je izbacivao gresku da je izgubio vezu sa ECU. Zice sve precesljane i proverena mesta gde su spajane i deluju mi ok, mada u poslednje vreme ne izbacuje vise tu gresku. Mada stanje se jos vise pogorsalo i sada kad je na plinu stalno pisti na kratko i cuje se kako radi elektroventil u boci i na kratko prebacuje na benzin i vraca na plin dok u jednom trenutku ne odsvira do kraja i prebaci na benzin skroz. Takodje se desava da secka i na benzinu do 2000 obrtaja a na plinu je nemoguce voziti. Pokazuje na plinskoj dijagnostici gas injector error. Za sve to vreme od pocetka problema na Opcomu samo po neki put izbaci gresku za missfire. Sumljam da je otisao racunar za gas. Probao sam da upalim auto bez njega i nisam uspeo. Da li on moze da utice na rad motora na benzin i kad se iskljuci na taster u kabini?
Pročitaj više
Au, brate mili, ne mogu da popamtim sve stvari koje se dešavaju i šta je sve menjano i proveravano... Ja sam imao sličan problem dok nisam ugradio potpuno novi sistem za plin. Ali ja sam imao holandski plin - to je posebna muka koja je rezervisana samo za najgore grešnike.
Probaj ECU da zamenis.
Када се већ помиње ECU, боље прво да се проба са учитавањем фабричке мапе (можда је ова побрљавила). То се десило код колеге на Corsa b 1.0.
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav! Da li ima neko ko se razume u auto-gas siteme?
Naime, imam Astru G, motor 1.4 16v iliti z14xe. Auto ima instaliran auto-gas sistem sa Stag 4 plus kontrolorom. Kada sam kupio auto imao sam problem i na benzinu i na plinu da je mutav na gasu do 2000 obrtaja, vremenom se problem pojacavao a posle nekog vremena je poceo da trza u ubrzavanju na plin do 2000 obrtaja. Takodje se desavalo da sam dize i spusta obrtaje na leru i to neki put i do 2500 obrtaja. Neravnomerno radi na ler na oba goriv...
a. Zamenjena su mesta lambda sondi, menjan egr, stavljena nova bobina, promenjena 2 seta svecica, provereno zupcenje, provereno da li knock senzor, senzor radilice i senzor bregaste nemaju fizicka ostecenja,, promenjem maf senzor, map senzor cita isti vakum kao i map senzor plina tako da njega nisam hteo da menjam, ocitavanja su negde oko 50-60 kpa, novi filter vazduha, probano i bez njega ista prica, proverena sva crevca koja dolaze na usisnu granu da neko ne propusta vazduh, probano bez onog crevceta koji ide iz rezervara u klapnu, stim da sam zacepio ulaz u klapni, ciscena klapna i usisna grana iznutra, klapna ne deluje istroseno i nema velikog lufta u osovini, preusmeren iber da ne masti klapnu i zacepljen ulaz na usisnom crevu, stelovane dizne plina, menjana oba filtera, radjena autokalibracija, menjan ceo onaj deo sa ventilom i plovkom koji ide u bocu. Mozda sam i jos nesto zaboravio. Dalje ima isti problem. Kako je vreme prolazilo desavalo se po neki put da na kratko zapisti ona pistalica u kabini a neki put i odsvira skroz i prebaci na benzin. Na plinskoj dijagnostici je izbacivao gresku da je izgubio vezu sa ECU. Zice sve precesljane i proverena mesta gde su spajane i deluju mi ok, mada u poslednje vreme ne izbacuje vise tu gresku. Mada stanje se jos vise pogorsalo i sada kad je na plinu stalno pisti na kratko i cuje se kako radi elektroventil u boci i na kratko prebacuje na benzin i vraca na plin dok u jednom trenutku ne odsvira do kraja i prebaci na benzin skroz. Takodje se desava da secka i na benzinu do 2000 obrtaja a na plinu je nemoguce voziti. Pokazuje na plinskoj dijagnostici gas injector error. Za sve to vreme od pocetka problema na Opcomu samo po neki put izbaci gresku za missfire. Sumljam da je otisao racunar za gas. Probao sam da upalim auto bez njega i nisam uspeo. Da li on moze da utice na rad motora na benzin i kad se iskljuci na taster u kabini?
Pročitaj više
Au, brate mili, ne mogu da popamtim sve stvari koje se dešavaju i šta je sve menjano i proveravano... Ja sam imao sličan problem dok nisam ugradio potpuno novi sistem za plin. Ali ja sam imao holandski plin - to je posebna muka koja je rezervisana samo za najgore grešnike.
Probaj ECU da zamenis.
Када се већ помиње ECU, боље прво да се проба са учитавањем фабричке мапе (можда је ова побрљавила). То се десило код колеге на Corsa b 1.0.
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.