Dimitrije Nikolić MG moderator

Član od 31. Aug 2017.
Prati
2993 komentara
279 korisnih
8 beskorisnih
8 prijavljenih

U garazi

Lista aktivnosti

Dimitrije Nikolić MG moderator ima pitanje o

Fiesta 1.3 2013. godište. Ostavljeni upaljeni farovi. Došao komšija da upali na kablove. Počelo da dimi na štipaljkama/klemama, odmah skinuli, kablovi i štipaljke se jako ugrejali. Izgleda da je spojeno obrnuto nego što treba. Nakon toga korišćeni drugi kablovi, auto nije hteo da vergla, pa su stavili minus na minus klemu akumulatora umesto na masu i opet ništa. Ti drugi kablovi se nisu grejali. Da li neko zna, ako su kablovi bili pogrešno povezani, da li je moglo da strada nešto skupo...

12. Maj

Dimitrije Nikolić MG moderator ima pitanje o

20. Apr
Učitaj još odgovora

Dimitrije Nikolić MG moderator iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Komfor Motor Udoban, mada sam stavio gume malo višeg profila. Ali u vreme kad sam ga kupio, trebale su mu nove gume, a originalne dimenzije nisu bile baš jeftine, plus dimenzije i jestu totalno neobične, plus je prethodni vlasnik imao set zimskih guma upravo u dimenzijama koje ja sad standardno koristim. Dobr...

Mane

Menjač po nepisanom pravilu pravi probleme. Torzija ako se ne sredi na vreme može da bude solidan trošak. Znak na masci hladnjaka obavezno otpadne - svima.

20. Apr

Dimitrije Nikolić MG moderator ima pitanje o

Treba da radim veliki servis. Xsara 1.6 16V 109 KS. Ima li neko neki savet po pitanju delova ili bilo kojem drugom pitanju, osim ulja (Total Quartz 7000).

20. Apr
Učitaj još odgovora

Dimitrije Nikolić MG moderator ima pitanje o

Da li je neko čuo za ovakvu priču ili ima neko mišljenje po pitanju regeneracije DPF filtera o kojoj ovaj čovek priča. Inače, ovo je isečak iz ovog oglasa 'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/12229738/peugeot-407-20-hdi
'
Isečak iz oglasa:

"Možda sam i jedini čovek u Srbiji koji zna da prepozna aktivnu regeneraciju, i jedini dovoljno lud da, ama baš svaki put ispoštuje proces, reset... uje brojač pređenih km, i spremno dočekuje i ispraća svaku narednu. Vožnjom, ne kako većina misli, već na optimalnom broju obrtaja (2.300-2.500), jer je jedino tada tzv ''post-injection'' aktivan. Sve iznad 3.000 rpm, prelazi u pasivnu, tj. nedovoljnu. Dodao bih i povremeno oduzimanje gasa, tj. cut-off režim dizni, pri čemu u užareni FAP navire sveža količina kiseonika ... " Pročitaj više

20. Apr
Učitaj još odgovora

Dimitrije Nikolić MG moderator komentariše

Jeste li čuli da je Fiat najavio da od 2022. više neće da proizvodi dizel motore? Aj u 100 marke da od toga nema ništa. :) Praviće se dizelaši još bar 50 godina.

26. Feb
Učitaj još odgovora

Dimitrije Nikolić MG moderator ima pitanje o

Ko je ono tražio visok auto, jeftin, sa jeftinim održavanjem i malom potrošnjom? Evo rešenja. :) :)

'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11804139/volkswagen-golf-2-18-gt'

13. Feb

Dimitrije Nikolić MG moderator komentariše

Nikad udaran...

'www.youtube.com/watch?v=wR2f-q4WPfs'

11. Feb
Učitaj još odgovora

Dimitrije Nikolić MG moderator komentariše

Opet problemi sa izdavanjem atesta za plin, uverenja za uvoz (ono AMSS ispitivanje) i sve ostalo za šta se dobija dokument iz Agencije za bezbednost saobraćaja:

'www.polovniautomobili.com/auto-vesti/aktuelno/ponovo-blokirano-izdavanje-uverenja-za-uvoz-polovnjaka-atesta-za-plin-zatamnjena-stakla.php'

02. Feb

Dimitrije Nikolić MG moderator ima pitanje o

Da li je neko od vlasnika Fieste imao problem sa prestankom rada servo upravljanja? Auto nije moj i nije se meni desilo, tako da ne znam sve detalje ali ovo je u suštini: 1) Do sada upravljanje radilo bez ikakvih problema i zvukova. 2) Pre nedelju dana nakon startovanja motora volan težak i bez ikakve servo pomoći. Nakon vožnje od 20 sekundi, sve se vratilo u normalu. 3) Od tada do jutros svaki dan se auto vozio i nije bilo nikakvih problema. 4) Jutros auto dođe do benzinske pumpe, natoči se gor... ivo, auto se upali i ponovo isto - servo asistencija u potpunosti ne radi. Nakon vožnje od 2 kilometra ništa se ne menja. Gašenje i paljenje nakon pola sata. Servo i dalje ne radi. Nakon sat vremena, ponovo paljenje - servo radi normalno. Pročitaj više

28. Jan