Pozdrav svima, treba mi savet.
Hocu da kupim golfa 7, pa se dvoumim izmedju motora
Benzinac 1.2 TSI
Benzinac 1.4
Dizel 1.6
Nije mi toliko presudno da bude jak ali opet ne zelim slab auto. Cujem kometare da 1.2 FSI sa turbinom ide bas dobro.
Ja trenutno imam golf 5 1.6 atmosverski motor i zanima me naprimer da li po snazi i osecaju u voznji tak 1.2 TSI moze da mu parira.
I ako moze savet sta je najbolje od ovoga?
Pozdrav svima, treba mi savet.
Hocu da kupim golfa 7, pa se dvoumim izmedju motora
Benzinac 1.2 TSI
Benzinac 1.4
Dizel 1.6
Nije mi toliko presudno da bude jak ali opet ne zelim slab auto. Cujem kometare da 1.2 FSI sa turbinom ide bas dobro.
Ja trenutno imam golf 5 1.6 atmosverski motor i zanima me naprimer da li po snazi i osecaju u voznji tak 1.2 TSI moze da mu parira.
I ako moze savet sta je najbolje od ovoga?
Pozdrav svima, treba mi savet.
Hocu da kupim golfa 7, pa se dvoumim izmedju motora
Benzinac 1.2 TSI
Benzinac 1.4
Dizel 1.6
Nije mi toliko presudno da bude jak ali opet ne zelim slab auto. Cujem kometare da 1.2 FSI sa turbinom ide bas dobro.
Ja trenutno imam golf 5 1.6 atmosverski motor i zanima me naprimer da li po snazi i osecaju u voznji tak 1.2 TSI moze da mu parira.
I ako moze savet sta je najbolje od ovoga?
Pozdrav svima, treba mi savet.
Hocu da kupim golfa 7, pa se dvoumim izmedju motora
Benzinac 1.2 TSI
Benzinac 1.4
Dizel 1.6
Nije mi toliko presudno da bude jak ali opet ne zelim slab auto. Cujem kometare da 1.2 FSI sa turbinom ide bas dobro.
Ja trenutno imam golf 5 1.6 atmosverski motor i zanima me naprimer da li po snazi i osecaju u voznji tak 1.2 TSI moze da mu parira.
I ako moze savet sta je najbolje od ovoga?
Pozdrav svima, treba mi savet.
Hocu da kupim golfa 7, pa se dvoumim izmedju motora
Benzinac 1.2 TSI
Benzinac 1.4
Dizel 1.6
Nije mi toliko presudno da bude jak ali opet ne zelim slab auto. Cujem kometare da 1.2 FSI sa turbinom ide bas dobro.
Ja trenutno imam golf 5 1.6 atmosverski motor i zanima me naprimer da li po snazi i osecaju u voznji tak 1.2 TSI moze da mu parira.
I ako moze savet sta je najbolje od ovoga?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
1.2 може да парира атмосферском 1.6, чак и да делује јачи у вожњи, јер вуче од ниских обртаја. Али и 1.2 и 1.4 TSI мотори у свим верзијама снага имају исте проблеме. Потрошња уља због запеклих карика и наслаге угљеника на усисним вентилима (због директног убризгавања). Уље треба мењати на 7.500 км. ...Заглављује се и/или ломи актуатор турбине. После неких 100.000 км почиње да цури скупа пластична пумпа за воду са два термостата. Разни звукови чукања из мотора, чак и када је нов.
1.6 дизел је највероватније најбољи избор од тих мотора које ти гледаш. Не знам детаље, јер ме дизели не итересују, али од бензинаца је најбољи вероватно 1.8 турбо.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
1.2 може да парира атмосферском 1.6, чак и да делује јачи у вожњи, јер вуче од ниских обртаја. Али и 1.2 и 1.4 TSI мотори у свим верзијама снага имају исте проблеме. Потрошња уља због запеклих карика и наслаге угљеника на усисним вентилима (због директног убризгавања). Уље треба мењати на 7.500 км. ...Заглављује се и/или ломи актуатор турбине. После неких 100.000 км почиње да цури скупа пластична пумпа за воду са два термостата. Разни звукови чукања из мотора, чак и када је нов.
1.6 дизел је највероватније најбољи избор од тих мотора које ти гледаш. Не знам детаље, јер ме дизели не итересују, али од бензинаца је најбољи вероватно 1.8 турбо.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
1.2 може да парира атмосферском 1.6, чак и да делује јачи у вожњи, јер вуче од ниских обртаја. Али и 1.2 и 1.4 TSI мотори у свим верзијама снага имају исте проблеме. Потрошња уља због запеклих карика и наслаге угљеника на усисним вентилима (због директног убризгавања). Уље треба мењати на 7.500 км. ...Заглављује се и/или ломи актуатор турбине. После неких 100.000 км почиње да цури скупа пластична пумпа за воду са два термостата. Разни звукови чукања из мотора, чак и када је нов.
1.6 дизел је највероватније најбољи избор од тих мотора које ти гледаш. Не знам детаље, јер ме дизели не итересују, али од бензинаца је најбољи вероватно 1.8 турбо.Pročitaj više
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Slična pitanja
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
1.2 може да парира атмосферском 1.6, чак и да делује јачи у вожњи, јер вуче од ниских обртаја. Али и 1.2 и 1.4 TSI мотори у свим верзијама снага имају исте проблеме. Потрошња уља због запеклих карика и наслаге угљеника на усисним вентилима (због директног убризгавања). Уље треба мењати на 7.500 км. ...Заглављује се и/или ломи актуатор турбине. После неких 100.000 км почиње да цури скупа пластична пумпа за воду са два термостата. Разни звукови чукања из мотора, чак и када је нов.
1.6 дизел је највероватније најбољи избор од тих мотора које ти гледаш. Не знам детаље, јер ме дизели не итересују, али од бензинаца је најбољи вероватно 1.8 турбо.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.