Ne postoji bolji auto za toliko male pare. Model 159 je totalno poboljsanje starijih modela koji su zadali Alfi losiju reputaciju. Nasi Srpski VAGenovci bi pre platili duplo za stariji A4 nego za noviju Alfu - i to je stvarno trosenje para, ali daje ovim vozilima nemoguce dobru cenu od neznaja. Vozi...m 159-icu vec duze vreme i ako gledate tacne modele - automobili su perfektni. Nije tvrd za nase puteve ako imate 16-ice, lepo lezi na putu, prelepo izgleda - super za duza putovanja a nije prevelik da ne moze po gradu. 90% vremena sam proveo u gradskoj voznji sa lakocom. Materijali u enterijeru su prosecni ali je dizajn veoma upadljiv. Delovi se lako nalaze, mali/veliki servis nije skup. Moja Alfa je 1.8 MPI benzin, 2008, koji je necujan i trosi malo (~7l u gradu), doduse, ja vozim veoma ekonomicno. Ja sam uz to platio samo 3300 eura za vec registrovan primerak sa samo 142000 km kome je promenjen kais i uradjen mali servis. Za iste pare bi mogli samo da nadjete nekoliko godina starije limuzine ili male hatchbackove, NAJBOLJI odnos cena/kvalitet bez pitanja!
Ovi automobili jesu veoma dobri - ali samo pod nekim uslovima. Isto, svaki auto ce se kvariti ako je lose odrzavan. Ako trazite Alfu 159 - nemojte gledati primerke starije od 2008 godine, posto su te godine dosta stvari uredili i zamenili neke materijale sa aluminijumom. Benzin i dizel modeli Alfe 2...008 i posle su laksi i mehanicki pouzdaniji. Isto, modeli pre 2009 mogu imati problema sa servom. Od dizela je 1.9 8v sa 120hp laksi za odrzavanje od 1.9 16v sa 150hp, ali su oba super motori ako vozite dosta i na duze putanje - za manje, gradske relacije je benzin jedina pametna opcija zbog odvratnih regulacija (DPF, EGR i ostali gmadovi sto stavljaju u dizele sto bi trajali milione kilometara bez njih). Relativno najednostavniji model ovog automobila je 1.8 MPI koji bi najvise preporucio - najobicniji, najlaksi (skoro 100kg laksi od dizel modela), i malo trosi za snagu od 140hp. Menjac od 5 brzina nema nikakvih problema ali menjac od 6 moze imati problem sa tom 6-om brzinom. Za elektroniku je poznato da parking senzori i navigacija umeju da prave probleme. Isto, unutra bi mogao da ima malo vise ostava. Ako uzimate Alfu 159 od 2008 ili novije, od dobrog prodavca, sa servisnom knjigom - automobili su super. Logicki cete videti ako je krs.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Stabilan auto, 1.9 JTDm 150ks vrlo pouzdan motor. Lepo dizajniran, vizuelno mocan auto.
Problemi: usisna grana, letva volana, menjac, servo crevo. To vas ceka sigurno, ako neko pre vas nije odradio prepravke/popravke/ zamene.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Bezbedan, siguran u voznji, u krivinama.
Tezak ko tenk. Potrosnja zbog toga malo veca. Preporucujem rikverc kameru.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Bezbedan, siguran u voznji, u krivinama.
Tezak ko tenk. Potrosnja zbog toga malo veca. Preporucujem rikverc kameru.
Sa benzinskim verzijama Alfa Romeo 159 je i dalje automobil za entuzijaste (dobro, možda sa izuzetkom običnog 1.8). Dizel je potpuno drugačija priča – svako ko traži automobil ove klase može biti zainteresovan za njih. Što se tiče stope kvara, automobil se ponaša najmanje dobro.
'ppmauto.com/alfa-159-2005-2011-iskustva-polovnjak-cene/'
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
I posle 15 godina jedan od najlepsih automobila na nasim putevima, udoban, odlicna upravljivost, zivahan motor (1.9 jtdm 16v 110kW), relativno pristupacni delovi, sirok spektar servisa za popravku. Uzivanje u svakom minutu voznje.
Dosta inzenjerskih propusta na ranim modelima koji su godinama ispravljani u hodu. Evo nekih tipicnih problema na motoru 1.9 jtdm 16v 110kW sa predjenih 198,000 km, uvezenog iz Italije: auto je tezak, kocnice bi mogle biti bolje, na visokim kilometrazama krilca na usisnoj grani sklone su da se odlo...me i upadnu u motor, EGR ventil se cesto zapusava, pucau creva visokog pritiska serva (mora se staviti samo iz orginala zbog specificnog dizajna koji se tesko pravi), sito cantre za servo ulje se prlja i moze da pravi problme, servo pumpa se sklona kvaru jer ulazi zaprljano servo ulje zbog kvara na letvi volana, lose projektovana letva volana koja propada zbog ulaska vode, neopuzdan bendix alnansera, nepouzdan vakuum sistema kocenja, 2 nosaca motora odlaze zbog kilometraze i stila voznje, osetljive dizne goriva cija je popravka izuzetno skupa, ulazak vode i maglenje stop svetala, losa prednja svetla zbog dizajna fara i loseg sociva. I pored svih ovih problema i mnogih drugih ulaganja, tipa zamena plivajuceg zamajca i seta kvacila, remonta trapa (zbog tezine vozila), kao i redovnih troskova kao sto su mali i veliki servis i promene plocica, ALFA se ili voli ili ne. Sve je ovo moguce srediti, ali je potrebno mnogo novca, volje, strpljenja, kako vaseg, tako i majstora koji popravljaju vasu ALFU. Problem je sto u Srbiju stizu zapusteni automobili sa velikom kilometrazom. Ipak, jednom kada se sve to sredi Alfa 159 se stabilizuje i tada pokazuje svoju pravu prirodu dinamicne i markantne limuzine. Tada ostaje samo da se uziva u voznji. Ipak, sve to treba izdrzati, ali i izvesti racunicu da li se sve to isplati.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.9 JTDm 150ks vozim 3.5 godine i presao 60 000- Odlican auto u odnosu na cenu, prelepo izgleda spolja i iznutra. Jako udoban za duzu voznju. Odlicno precizno upravljanje na 17ticama. Potrosnja oko 6.5 na autoputu pri 150, oko 5.5 na magistrali. Zamenjeno kvacilo posle kupovine - nikakvi veci proble...mi posle toga. Dosta prostora u gepeku. Rezervoar od 70 litara. Snaga na putu zadovoljavajuca.
Potrosnja u Beogradu u spicu prelazi 10 litara, veoma tezak auto i po meni trom za gradsku voznju. Nizak, redovno patosom kacim ivicnjak ako ne pazim. Nedostatak tempomata iznenadjujuci na ovoj klasi i generaciji. Relativno malo mesta pozadi za ovoliki auto. Preglednost pozadi slaba.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Čuo sam da je dobar auto i kupio bi ga
Neznam
Zavisi u kakvom je stanju, dobar je, ali ima neke mane. Kod dizelaša najveća mana je menjač, tačnije ležajevi menjača koji su redovan problem. EGR i DPF skoro svakome zadaju probleme, mnogi su ih isključili, ali od naredne godine biće obavezni na tehničkom pregledu zbog izduvnih gasova. Takođe mane ...ovog auta su i velika težina, samim tim i potrošnja goriva. Gepek je mali, malo metsta na zadnjem sedištu, nizak krov, nizak pod...Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam Alfu 159 1.9 JTDm sa 150ks al cipovanu na 180ks. Automobil zver na put. Sa lakoćom se ide u preticanje. Pouzdan stabilan automobil. Motor perfektan! Automobil koji se vozi sa strašću! Jedan od najlepsih automobila tih godina!
Za malo novca bolji automobil ne postoji.
Dok je osećaj u vožnj...i neopisiv (prelep)! Za svaku preporuku
Mana mu je možda potrošnja po gradu trosi oko 9l, kombinovane vožne negde oko 7,5-8, dok na otvorenom put tj. auto putu na nekih 130km/h potrosnja je oko 5,5-6l.
Održavanje je malo skuplje od konkurencije ali ništa preterano. Redovno održavanje i redovni servisi i nikada necete imati problema... sa ALFOM 159!
sto se tice trapa mozda nije savrsen ali ja mislim da za taj novac nisu mogli bolje realno a cesto slusam price kako im trapovi stradaju brzo i onda vidis iste te klince kako prelete preko lezeceg rej to je alfa i ona to mora epa ne mora!oce da vozi 200 preko rupe i da trapovi butu kao pusta epa too... ne moze ni jedan trap da izdrzi sta oni njemu radePročitaj više
Kakav je kao auto
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Elastican motor, direktno upravljanje, stabilnost. Imajte u vidu da ovo nije gradski auto, znatno sebbolje ponasa na otvorenom nego u gradu pa ako vam yreba gradski auto mozda je bolje uzeti nesto iz klase ispod. Vidim da dosta ljudi pise da su problem trapovi, to nije tacno, bar iz mog iskustva, tr...apovi su preuzeti sa vektre C uz neke dodatne stvara koje su alfine i imaju svrhu kod automobila koji je znatno nizi i sa direktnijim upravljanjem od vektre, za sad niti jedan problem sa trapovima a auto ima 150 000km na satu, druga stvar potrosnja, ne znam koja su ocekivanja ali 8l u gradu i oko 6 na otvorenom za automobil od 1600kg je dobar rezultat, u pitanju je 1.9 150hp sa blago m remap-om. Auto je nizak, za mene je to ok ali opet ako cete ga koristiti vise po gradu moze da predstavlja problem.
Tezina, cena mu brzo pada, rekao bih zbog nekih predhodnih promasaja Alfe...
U potpunosti se slazem sa tobom! Alfa 159 ako se redovno odrzava i redovno rade servisi nikada necete imati nikakav problem sa njom. A da ne govorimo kako je to jedan od najlepsih automobila tih godina!
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jtd zmaj...
Potrosnja po gradu.. kao Hammer trosi 😂
Na zalost.. Uzrok tome je tezina.. Kao da je dzip ili klasa iznad
Ocu da kupim alfu 159 naso sam jednu 1,9 jtdm 8 ventila. Dal je auto pouzdan za duza putovanja grcka bosna i nazad. Mislim na duže relacije. I dal je skup za odrzavanje puno i kolko trosi taj auto
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Pretpostavljam da upravo tu često leži problem sa Alfama - ljudi ih kupe jeftinije u odnosu na neke druge modele iz iste klase i onda ih ne održavaju kako treba, pri čemu ih voze agresivno.
Razlog za prijavu korisnika