Nedavno sam uzeo ovaj model sa 1.6jtdm motorom. Auto je veoma stabilan i tvrd. Ubrazava sasvim dobro. Meni je uz voznju 80-100kmhpokazivao 4.2l na 100km. Sve u svemu autic je super i veoma zanimljiv. Dna sistem radi odlicno. Video sam da je i auto, po misljenju ljudi koji testriraju, sasvim dobar.
Komfor
Za sad nisam uvideo da se nesto mnoog istice. Prostor na zadnjoj klupi nije sjajan ali dvoje odraslih( da nisu preko 185) mogu da se spakuju. Preglednost pozadi nije bas neka ali se mogu snaci jer auto nije velik.
Ma, preglednost pozadi je već standardno problematična kod svih novijih kola, a mislim da smo upravo mi kupci glavni krivci, pošto tražimo da auto izgleda sportski, a to se postiže širokim zadnjim stubovima i malim zadnjim staklima, plus spuštajućom linijom krova i podižućom bočnom linijom...
Alfi se ne može zameriti manjak praktičnosti jer izgled je prioritet. Meni ze kod MiTo ne sviđa kokpit, nekako je previše plastičan, ipak je to life style auto, malo mekih površina, hroma ili aluminijuma ne bi smetalo...
Predivan dizajn. Nema ko se ne okreće za njim. (imam restyle verziju, koja se malo razlikuje od prethodne po par detalja). Neočekivano velik unutra. Dovoljno velik da može komotno da sede 4 krupnije osobe od 1,8 - 1,9 m. Održavanje na nivou fiata punta (za motor 1,4 Benzin) Divan za vožnju po k...rivinama, kao da le lepkom zalepljen za put. Sedišta čvrsto drže u krivinama. Zabavan auto za vožnju, zabavniji od corse, fieste, poloa, o fabiji i da ne govorimo.
mali osovinski razmak krivac je za neudobniju vožnju po rupama i oštećenjima puta. Nizak je za one sa problemima u ledjima
1.4tb 155ks. Najbolji motor koji je Alfa stavila u ovaj model. Vozim ga vec trecu godinu, bez ikakvih problema. Redovan servis i zamena kompleta kvacila na 200000 je jedino ulaganje.
Komfor
Udobnost je definitivno najveca mana, pretvrd za nase puteve, ali shodno sta lezi ispod haube, takav i treba da bude u trapovima. Prenizak, kacenje i sa R16 zimskim gumama obavezno o ivicnjake.
Motor 1.4 turbo-benzinac, 170ks. Auto je 2010. godiste i presao proverenih pravih 72.000.
Kao prvu prednost cu pomenuti odrzavanje (mali servis 5.960din.).
- Motor je fenomenalan, elastican i vozne karakteristike su odlicne.
- Potrosnja se u gradskim uslovima krece oko ...10L sto je prihvatljivo s obzirom na snagu automobila i cinjenicu da prosto ne mozete dugo izdrzati, a da ne date malo gas :) .
Potrosnja van grada drasticno pada i krece se od 5L do 7L na 100. U principu, ovaj auto je tipican primer, kako vozite, tako ce trositi.
- Samo vesanje i upravljivost su odlicni, volan precizan (zadovoljstvo voziti ga). Auto u N modu (normal) nista nije tvrdji od Skode Yeti (prethodni auto), dok u D modu (dynamic) je totalno druga prica, naravno ogibljenje postaje mnogo tvrdje, odziv gasa je instant, volan tvrdji, zvuk... potpuno drugi auto u stvari.
- Komfor je odlican, mesta ima pozadi dovoljno za osobe oko 185cm visine koje ne udaraju glavom u krov i bocnu izvicu kao sto je to slucaj kod Giuliette pozadi. Gepek je odlican za ovu velicinu automobila, za nijansu manji nego kod Skode Yeti, ali skroz prihvatljivo. Decija kolica i stvari super staju, moze da prodje kao mali porodican auto :)
- Od opreme vredi istaci parking senzore koji dobro dodju s obzirom na malo slabiju preglednost pozadi, Hill Assist. Sedista su odlicna, udobna i na duze relacije, prostora za odlaganje sitnica ima taman.
Sve u svemu, odlican mali gradski zvrk gde svuda staje, provlaci se, a sa performansama mnogo vecih i jacih automobila. Pristupacan za odrzavanje i potrosnja prihvatljiva. Videcemo kako ce se na duze staze pokazati.
- Prva mana koju sam primetio na autu je mala plastika ispod prednjeg branika (kao mali blatobran), kojom cete uvek zakaciti malo visi ivicnjak i to prosto izludjuje.
- Menjac je malo tvrdji, ali to cu u skorije vreme proveriti kod majstora, da li je mozda neki kvar ili je prosto takav.
- Kao manu b...ih mogao da navedem i fabricke dimenzije letnjih guma/felne koje su 215/40 R18. S obzirom na stanje nasih puteva, voznja auta sa ovim tockovima bice izazov. Vise informacija sto se tice udobnosti i voznih karakteristika cu napisati kad ih montiram (jos uvek je na zimskim).
Хвала. Мени се баш свићају MiTo QV, Giulietta са истим мотором (170 коња) и Lancia Delta (само што је код ње 150 коња). То су аутомобили које бих узео као следећи ауто.
Нешто сам читао, и нашао да Александар Тодоровић веома хвали MiTo (обичан, са 155коња, тестирао га новог када је изашао), али после... неколико година тврди да су 1.4Т MultiAir мотори за генералну после само 150.000 km. Ја баш не верујем у то последње...Pročitaj više
Auto prava mala raketa,sa svojih tonu i nesto moze da parira po gradu i dosta ozbiljnijim masinama,pricam o 1.4 155hp.Auto sam kupio i posedujem tek nesto malo jace od 3 meseca tako da ne mogu dosta puno reci o njemu.Pretvrd je meni to ne smeta,potrosnja mi je apsolutno prihvatljiva jer ovako jak mo...tor trosi oko 8l benzina po gradu,sa klimom do 9 sto je meni odlicno.Enterijer je uradjen vrhunski i od kvalitetnih materijala.Veoma dobar auto,trkacki i sportski nastrojen.O DNA modu bih mogao do sutra da pisem tako da cu to preskociti.
Zale se dosta ljudi na preglednost nazad,ali meni to ne smeta jer fabricki parking senzori to resavaju.
Imam isti model, potpuno se slazem sa komentarima. dodao bih da nazad ima mesta dovoljno za dvojicu od 190 da komotno sede. u gradu trosi 8-9l a van 6-7l, preko 120km/h potrosnja se naglo povecava. mana je mali rezervoar.
Perfektan motor 1.6 dizel, odličan dna sistem za modove vožnje, veoma stabilan, jedinstven dizajn, hill asist radi perfektno, dinamik mod čini vožnju uživanjem i stvara utisak da je mnogo jači od 120ks
Iako auto ima snagu i stabilnost za put farovi su predvidjeni vise za grad nego za duge nocne voznje, zbog velikih krivina na krilima felne manje od 17 vizuelno izgledaju premale i smesne a sa 17 i 18 prilicno je tvrda vožnja, digitalna klima izgleda jadno za svoje godište
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ma, preglednost pozadi je već standardno problematična kod svih novijih kola, a mislim da smo upravo mi kupci glavni krivci, pošto tražimo da auto izgleda sportski, a to se postiže širokim zadnjim stubovima i malim zadnjim staklima, plus spuštajućom linijom krova i podižućom bočnom linijom...
Razlog za prijavu korisnika
Alfi se ne može zameriti manjak praktičnosti jer izgled je prioritet. Meni ze kod MiTo ne sviđa kokpit, nekako je previše plastičan, ipak je to life style auto, malo mekih površina, hroma ili aluminijuma ne bi smetalo...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Predivan dizajn. Nema ko se ne okreće za njim. (imam restyle verziju, koja se malo razlikuje od prethodne po par detalja). Neočekivano velik unutra. Dovoljno velik da može komotno da sede 4 krupnije osobe od 1,8 - 1,9 m. Održavanje na nivou fiata punta (za motor 1,4 Benzin) Divan za vožnju po k...rivinama, kao da le lepkom zalepljen za put. Sedišta čvrsto drže u krivinama. Zabavan auto za vožnju, zabavniji od corse, fieste, poloa, o fabiji i da ne govorimo.
mali osovinski razmak krivac je za neudobniju vožnju po rupama i oštećenjima puta. Nizak je za one sa problemima u ledjima
Pročitaj više
18. Dec 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Od koliko konja je taj motor? Koja je potrosnja u gradu?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.4tb 155ks. Najbolji motor koji je Alfa stavila u ovaj model. Vozim ga vec trecu godinu, bez ikakvih problema. Redovan servis i zamena kompleta kvacila na 200000 je jedino ulaganje.
Udobnost je definitivno najveca mana, pretvrd za nase puteve, ali shodno sta lezi ispod haube, takav i treba da bude u trapovima. Prenizak, kacenje i sa R16 zimskim gumama obavezno o ivicnjake.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
*** Alfa Romeo MiTo QV ***
Motor 1.4 turbo-benzinac, 170ks. Auto je 2010. godiste i presao proverenih pravih 72.000.
Kao prvu prednost cu pomenuti odrzavanje (mali servis 5.960din.).
- Motor je fenomenalan, elastican i vozne karakteristike su odlicne.
- Potrosnja se u gradskim uslovima krece oko ...10L sto je prihvatljivo s obzirom na snagu automobila i cinjenicu da prosto ne mozete dugo izdrzati, a da ne date malo gas :) .
Potrosnja van grada drasticno pada i krece se od 5L do 7L na 100. U principu, ovaj auto je tipican primer, kako vozite, tako ce trositi.
- Samo vesanje i upravljivost su odlicni, volan precizan (zadovoljstvo voziti ga). Auto u N modu (normal) nista nije tvrdji od Skode Yeti (prethodni auto), dok u D modu (dynamic) je totalno druga prica, naravno ogibljenje postaje mnogo tvrdje, odziv gasa je instant, volan tvrdji, zvuk... potpuno drugi auto u stvari.
- Komfor je odlican, mesta ima pozadi dovoljno za osobe oko 185cm visine koje ne udaraju glavom u krov i bocnu izvicu kao sto je to slucaj kod Giuliette pozadi. Gepek je odlican za ovu velicinu automobila, za nijansu manji nego kod Skode Yeti, ali skroz prihvatljivo. Decija kolica i stvari super staju, moze da prodje kao mali porodican auto :)
- Od opreme vredi istaci parking senzore koji dobro dodju s obzirom na malo slabiju preglednost pozadi, Hill Assist. Sedista su odlicna, udobna i na duze relacije, prostora za odlaganje sitnica ima taman.
Sve u svemu, odlican mali gradski zvrk gde svuda staje, provlaci se, a sa performansama mnogo vecih i jacih automobila. Pristupacan za odrzavanje i potrosnja prihvatljiva. Videcemo kako ce se na duze staze pokazati.
- Prva mana koju sam primetio na autu je mala plastika ispod prednjeg branika (kao mali blatobran), kojom cete uvek zakaciti malo visi ivicnjak i to prosto izludjuje.
- Menjac je malo tvrdji, ali to cu u skorije vreme proveriti kod majstora, da li je mozda neki kvar ili je prosto takav.
- Kao manu b...ih mogao da navedem i fabricke dimenzije letnjih guma/felne koje su 215/40 R18. S obzirom na stanje nasih puteva, voznja auta sa ovim tockovima bice izazov. Vise informacija sto se tice udobnosti i voznih karakteristika cu napisati kad ih montiram (jos uvek je na zimskim).
Pročitaj više
09. Feb 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Koji benziski motor je najisplatljiviji sto se tice kvarova
Razlog za prijavu korisnika
Шта је на крају било са мењачем?
Razlog za prijavu korisnika
Хвала. Мени се баш свићају MiTo QV, Giulietta са истим мотором (170 коња) и Lancia Delta (само што је код ње 150 коња). То су аутомобили које бих узео као следећи ауто.
Нешто сам читао, и нашао да Александар Тодоровић веома хвали MiTo (обичан, са 155коња, тестирао га новог када је изашао), али после... неколико година тврди да су 1.4Т MultiAir мотори за генералну после само 150.000 km. Ја баш не верујем у то последње...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto prava mala raketa,sa svojih tonu i nesto moze da parira po gradu i dosta ozbiljnijim masinama,pricam o 1.4 155hp.Auto sam kupio i posedujem tek nesto malo jace od 3 meseca tako da ne mogu dosta puno reci o njemu.Pretvrd je meni to ne smeta,potrosnja mi je apsolutno prihvatljiva jer ovako jak mo...tor trosi oko 8l benzina po gradu,sa klimom do 9 sto je meni odlicno.Enterijer je uradjen vrhunski i od kvalitetnih materijala.Veoma dobar auto,trkacki i sportski nastrojen.O DNA modu bih mogao do sutra da pisem tako da cu to preskociti.
Zale se dosta ljudi na preglednost nazad,ali meni to ne smeta jer fabricki parking senzori to resavaju.
Pročitaj više
14. Aug 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Imam isti model, potpuno se slazem sa komentarima. dodao bih da nazad ima mesta dovoljno za dvojicu od 190 da komotno sede. u gradu trosi 8-9l a van 6-7l, preko 120km/h potrosnja se naglo povecava. mana je mali rezervoar.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Perfektan motor 1.6 dizel, odličan dna sistem za modove vožnje, veoma stabilan, jedinstven dizajn, hill asist radi perfektno, dinamik mod čini vožnju uživanjem i stvara utisak da je mnogo jači od 120ks
Iako auto ima snagu i stabilnost za put farovi su predvidjeni vise za grad nego za duge nocne voznje, zbog velikih krivina na krilima felne manje od 17 vizuelno izgledaju premale i smesne a sa 17 i 18 prilicno je tvrda vožnja, digitalna klima izgleda jadno za svoje godište
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.