Prati ovaj model
Ostale fotke
Prati ovaj model
Ostale fotke
auto je mrak imam ga vec 8 god.i nigde me dosat nije ostavio sa njim danas mogu u kini otici.
gepek je najveca mana i pomalo prednji trap.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako pouzdan auto, udoban - prava ladja, 2.0E 10v 5cyl motor odlican, izdrzljiv...
Potorsnja plina u gradu od 15-20lit zavisno od voznje
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odlican auto za te pare.2.3E motori su nepoderivi,guraju i do milion kilometara bez problema i bez generalke.
Mana je u malom gepeku,to su vec ispravili kod B4.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Šta ti lupaš za K glavu?Kakva mana?
K glava i venturi plin ne idu..k glava je vrlo ostljiva i ne trpi detonacije plina dovoljno da ti jednom zakaze neki kabal i da se dogodi detonacija koju nije dovoljno ublazio odusak za povratne detonacine i cao..inace kada je ispravna k glava auto radi kao sat i vuce sumanuto..ali da je to resenje ...bilo kako treba nrbi iscezlo brzo iz upotrebe..to je nrki lrelaz izmedju mono pointa i direktog ubrizgavanja sa protokomerom..ti druze imas samo srecu jer imas ispravnu k glavu i nemas pojma koka je glavobolja kada je ne ispravna pogotovo za rad na plinu..onda je ljudi jednostavno ostrane i preprave na karburator..Pročitaj više
mozda sam i ja pogresno upucen u tu k glavu. cuo sam price od ljudi koji se bas bas razumu u te k glave, kaze to kada se sjebe nemozes mu nikako namestiti ler gas na benzinu. Pa kaze ugradis plin i to ti je reseno. a i imao sam 100cc 2.3 na benzin nikako nije mogao da sastavi rad a na plin radi kao ...sat.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Audi 90 2,3e pet cilindara je vrh od auta,imam ga već deveta godina,samo redovno menjanje ulja(polusintetičko) i sastavi će milion km,moj još neduva,limarija je pocinkovana tako da ako nije bio udaran i menjano nešto neće zarđati makar ga držao u solani.
imaju problem sa K glavom ali to rešava vožnja na gas,i mali je gepek,kad se ubaci plinska boca neostaje puno prostora
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
kada krenes na put sa njim nece te ostaviti na putu pa makar iso do kine
silen blokovi stabilizatori slab trap i rucna
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto sa motorom od 5 cilindara ne uništiv.Limarija standardno dobra.
Mali gepek,prednji trap katastrofa.Uvjek nešto lupka.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Mihajlo mozete li nam reci zasto polozaj hladnjaka sa satrane smatrate vrlinom .
pa nema zimi komplikacija kao što mnogi rade pa stavljaju kartone na
hladnjak i to na novija vozila...onda za najmanje čukanje vozilom ptobije
se hladnjak a kod 90-tke toga nema. njemu je radna temp.90stepeni pa mu i
paše što je na stranu hladnjak,nemože se hladiti preterano sa vazdušnim
hlađenjem
ja mislim da je najjeftinija usluga registracija vozila i tehnickog pregleda upravo ovde :
www.registracijavozila-pmv.com
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odlican kvalitet celog auta od limarije do enterijera i motora koji su ugradjivani. Audi 90 uglavno ima vrhunsku opremu za svoje godiste,klima(cesto i automatska) podizaci stakala,centralna brava... Izdrzljivi motori,udobnost...
Motori su cesto preko 2000 kubika pa je skupa registracija.Starost auta. Redak auto,a ocuvani primeci jos redji.Vozio sam 2,3E to je odlican motor i dovoljno snazan i za sportsku voznju.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.