Pozdrav ljudi,
stojim na semaforu juče u traci za pravo na semaforu,i vidim nema nikog iza mene,ubacim u rikverc da se pomeri 2-3m da bih se prestrojio u traku za levo,krecem u rikverc i ciljem udarac,momak iz suprotnog smera je hteo da skrene levo preko pune linije.Čija je krivica?
ТНГ на мотор са директним убризгавањем... Није добра комбинација. Страдају бризгаљке.
Овај примерак. Предњи браник није добро уклопљен. Зашто је скидан или мењан, питање је. Возачева врата мало оштећена. Врата гепека немају једнаке зазоре, мада можда је због угла снимања. Хауба такође делује да има ...неједнаке зазоре. Волан уради-сам пресвучен кожом.Pročitaj više
Vrata gepeka definitivno nemaju jednake zazore. I za haubu mi to isto deluje. To ne mora da znači da je bio ozbiljno havarisan ali treba obratiti pažnju. Vozačeva vrata isto. Volan je prilično loše presvučen kožom. Za prilično malo para to može da se uradi mnogo kvalitetnije. Što se tiče motora, poš...to je direktno ubrizgavanje dizne bi trebalo da ubrizgavaju gorivo i kada auto radi na plin da ne bi došlo do skupljanja čađi na njima. Koliko je to efikasno da ih zaštiti ne smem ništa da tvrdim.Pročitaj više
Da li po vašem mišljenju vredi kupiti A3 1.9 TDI 2009 za oko 6000? Auto je u korektnom stanju, odrađen veliki servis. Cene za to godište u oglasima su i više, mislim nerealno je... Hvala na odgovoru
Ne znam kako se krecu cene i da li zavisi koji je motor u pitanju ali mislim da je 1.9 najlosiji izbor od ponudjenih koliko god to zvuci cudno. Ako biramo izmedju 1.9 i 2.0 mislim da je daleko bolje uzeti 2.0. 2.0 je CR sistem a 1.9 pumpa dizna, performanse potrosnja i sve ostalo daleko je na str...ani CR sistema. A registracija i odrzanje maltene isto. Tu je i 1.6 koji je za nase uslove mozda i najbolji, a i ovako nije los motor.Pročitaj više
Ја имам 1,6 ЦР већ 3,5 године и екстра сам задовољан. Мислим да је боље да додаш коју стотину па узмеш неки са ЦР мотором, било 1,6 или 2,0. То већ ти мораш да седнеш па да се сабереш, мораш да се одлучиш где се и колико возиш.
Uzeo bih Audi A3 2010 god sa 2.0 tdi motorom od 170 ks, drugar ima taj motor u golfu tako da znam koja mu je potrošnja i održavanje sa prednjim pogonom, e sad mmene zanim taj auto sa quaatro pogonom, koliko pogon na svim točkovima diže potrošnju da li su to neke velike razlike ili nesto malo, isto šta imam kod održavanja samog pogona?
Hvala unapred
Ako je 170 ks auto, a ima samo prednji podon, ne može da ga prenese. 140 ks nije tolko brži do 60 - 70 km/h, pa čak i 90 ks ako je lak. Ako ima pogon za 4 kočka 170 ks mnogo bolje povuče nego 140 ks jer tada bolje prenese vuču...
Pozdrav, zanima me, kolika je realna potrosnja za Audi 1.8 tfsi u gradu i na otvorenom? Jos bolje ako nekog ima ko trenutno vozi taj auto da mi kaze kakav je za odrzavanje i neke mane. Hvala unapred.
Gledao sam kompletu generalnu tog motora. Komplikvan je, ali nije loš. Taj motor je razvio Audi, iako ima dosta sličnosti za VW-om. Blok je od livenog gvožđa što čini pogodnim za remont. Ima dosta stvarčica, i lanac, i zupčasti kaiš za pogon pumpe, dosta elektronike. Direktno ubrizgavanje zapravo je... najmanji problem, sistem nije komplikovan. Turbina je hlađena vodom, dosta se greje i ne trpi nagle tepmeraturne promene. Pucanje kućišta turbine je redovan problem tih motora, a najčešći razlog je oštra vožnja. Konkretni motor je crkao zbog grube vožnje i dosta iživljavanja. Najveći problem je upravo nacin upotrebe predhodnog vlasnika. Inače kad se lepo vozi problema nema. Mala potrošnja ulja je očekivana. Potrošnja me je prijatno iznenadila. Na otovrenom 7l u gradu 10 - 11, ukoliko se ne divlja.Pročitaj više
Ja imam benzinac 1.8 Quatrro - odličan automobil. Molim za savet oko potrošnje - da li je gradska vožnja bez prevelike gužve oko 11.5-12L /100km normalna ..?? I ako nije - na šta da skrenem pažnju automehanicaru da proveri..? Hvala unapred
Definitivno nađi neki dobar specijalizovan servis. Inače, kod DSG-a problem može da napravi i softver. Nešto se zabaguje i počne da pravi probleme, što u vožnji, što npr. pri kretanju ili šaltovanju u mestu. Znam da su imali u nekim verzijama iz određenih perioda određene probleme koji su bili rešav...ani čisto apdejtovanjem softvera.Pročitaj više
Pozdrav svima,
Nemogu se odlučiti za kupovinu od ovih dva vozila u suštini isti su...
Vw Golf 6 2.0TDI HIGHLINE 81kw 2009.god ili A3 Sportback 1.9TDI 77kw 2009god. oba vozila su crna i u odličnom stanju a i cena ista..
Hvala na brzim odgovorima!
Pozdrav narode,
Planiram da uzmem polovan A3, dizel, od 2008.-og na ovamo.
E sad, imam pitanje vezano za konjske snage i menjac. Auto i hocu voziti po gradu, ali cu ici i van grada.
Hoce li 105 ks i menjac sa pet brzina biti dovoljan, ili da idem na varijantu 140+ ks i sest brzina? Ne bih da se motor opterecuje i haba vise nego sto treba, pa prosto da li je 105 ks i 5 brzina dovoljno za ovaj auto?
Hvala unapred!
Ја возим баш такав и одличан је, бар ја сам задовољан. Иде одлично и по граду и по отвореном. Ако ћеш имати често ауто оптерећен са пола тоне и више вероватно ће ти одговарати онај 2.0 али свакако препоручујем комон рејл. Ипак
Planiram kupovinu A3 sportback od ‘09 godišta naviše , sa 2.0 TDI motorom.Zanima me Vaše mišljenje o automobilu i motoru.Mnogo pitanja se postavlja koja kodna oznaka tog motora je najbolja pa me zanima i Vaše mišljenje.
Odlican auto,veoma kvalitetan,udoban i stabilan..
Motorin posle 2008.godine nemaju problema kao prethodni i samim tim ne moras brinuti oko oznake..veoma su pouzdani
Verizje posle 2008. imaju samo common rail ubrizgavanje i pumpu ulja na zupčanik, tako da glavne boljke predhodne generavije su rešene. Sve kodne oznake su iste konstrukcije.
Bio bi malo glasniji, mozda bolji zvuk....a ako je dizel samo bi bio bucniji.
Posle toga krece da kondezuje auspuh, pa bi resto brzo istrulilo, pitanje da li bi prosao tehnicki pregled..
Mozda se u tom srednjem loncu nalazi DP filter, nije iskljuceno...
Probaj pa ćeš videti. To je prosto izvodljivo, staviš običnu cev, ako ne valja vratiš lonac. Svakako će biti bučniji, kakav će zvuk biti možemo da nagađamo.
Neces dobiti nista sem nesto vece potrosnje. Kod dvice i jugica nema katalizatora i kad se izvadi srednji lonac dobije se samo sirova buka.
Ako ti je do dubine zvuka iz auspuha a neces da se dere u nirmalnoj voznji, sto zna da bude naporno, otidji kod nekog sto radi auspuhe neka ti odradi samo siru ...cev na kraju zadnjeg lonca i to tako da isece u krug sam kraj i u samom loncu ubaci siru cevPročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Čujem*
Razlog za prijavu korisnika
Његова је сигурно, пуна је линија!!! Ти би могао да возиш и у рикверц ако си на својој страни пута а никог нема! Тако логика налаже!!!
Razlog za prijavu korisnika
Па његова, прешао је преко пуне линије!!! Ти смеш у рикверц ако никог нема!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20328945/audi-a3-18-tfsi-sa-tng-om?fbclid=IwAR3FnyFGln1xO8Sdn3bKzRUjBSYDnlqfLhPQjq-8rRjB7vGa7lxwE-v4VXY
27. Aug 2022.'
Poz, zanima me misljenje clanova sa iskustvom za ovaj auto i konkretno ovaj motor.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ТНГ на мотор са директним убризгавањем... Није добра комбинација. Страдају бризгаљке.
Овај примерак. Предњи браник није добро уклопљен. Зашто је скидан или мењан, питање је. Возачева врата мало оштећена. Врата гепека немају једнаке зазоре, мада можда је због угла снимања. Хауба такође делује да има ...неједнаке зазоре. Волан уради-сам пресвучен кожом.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Vrata gepeka definitivno nemaju jednake zazore. I za haubu mi to isto deluje. To ne mora da znači da je bio ozbiljno havarisan ali treba obratiti pažnju. Vozačeva vrata isto. Volan je prilično loše presvučen kožom. Za prilično malo para to može da se uradi mnogo kvalitetnije. Što se tiče motora, poš...to je direktno ubrizgavanje dizne bi trebalo da ubrizgavaju gorivo i kada auto radi na plin da ne bi došlo do skupljanja čađi na njima. Koliko je to efikasno da ih zaštiti ne smem ništa da tvrdim.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li po vašem mišljenju vredi kupiti A3 1.9 TDI 2009 za oko 6000? Auto je u korektnom stanju, odrađen veliki servis. Cene za to godište u oglasima su i više, mislim nerealno je... Hvala na odgovoru
25. Jan 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ne znam kako se krecu cene i da li zavisi koji je motor u pitanju ali mislim da je 1.9 najlosiji izbor od ponudjenih koliko god to zvuci cudno. Ako biramo izmedju 1.9 i 2.0 mislim da je daleko bolje uzeti 2.0. 2.0 je CR sistem a 1.9 pumpa dizna, performanse potrosnja i sve ostalo daleko je na str...ani CR sistema. A registracija i odrzanje maltene isto. Tu je i 1.6 koji je za nase uslove mozda i najbolji, a i ovako nije los motor.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja sam pre godinu i po dana prodao moj A3 2.0 TDI CR za 7200e pa ti vidi, dobro drze cenu
Razlog za prijavu korisnika
Ја имам 1,6 ЦР већ 3,5 године и екстра сам задовољан. Мислим да је боље да додаш коју стотину па узмеш неки са ЦР мотором, било 1,6 или 2,0. То већ ти мораш да седнеш па да се сабереш, мораш да се одлучиш где се и колико возиш.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Uzeo bih Audi A3 2010 god sa 2.0 tdi motorom od 170 ks, drugar ima taj motor u golfu tako da znam koja mu je potrošnja i održavanje sa prednjim pogonom, e sad mmene zanim taj auto sa quaatro pogonom, koliko pogon na svim točkovima diže potrošnju da li su to neke velike razlike ili nesto malo, isto šta imam kod održavanja samog pogona?
12. Sep 2021.Hvala unapred
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako je 170 ks greba da bude gvatro jer gubi na sekundi. Potrošnja je za oko litar veća.
Razlog za prijavu korisnika
Nisam bas najbolje razumeo, treba da budve kvatro jer gubi sta?
Potrosnja nije strasno
Razlog za prijavu korisnika
Ako je 170 ks auto, a ima samo prednji podon, ne može da ga prenese. 140 ks nije tolko brži do 60 - 70 km/h, pa čak i 90 ks ako je lak. Ako ima pogon za 4 kočka 170 ks mnogo bolje povuče nego 140 ks jer tada bolje prenese vuču...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, zanima me, kolika je realna potrosnja za Audi 1.8 tfsi u gradu i na otvorenom? Jos bolje ako nekog ima ko trenutno vozi taj auto da mi kaze kakav je za odrzavanje i neke mane. Hvala unapred.
17. Jun 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Gledao sam kompletu generalnu tog motora. Komplikvan je, ali nije loš. Taj motor je razvio Audi, iako ima dosta sličnosti za VW-om. Blok je od livenog gvožđa što čini pogodnim za remont. Ima dosta stvarčica, i lanac, i zupčasti kaiš za pogon pumpe, dosta elektronike. Direktno ubrizgavanje zapravo je... najmanji problem, sistem nije komplikovan. Turbina je hlađena vodom, dosta se greje i ne trpi nagle tepmeraturne promene. Pucanje kućišta turbine je redovan problem tih motora, a najčešći razlog je oštra vožnja. Konkretni motor je crkao zbog grube vožnje i dosta iživljavanja. Najveći problem je upravo nacin upotrebe predhodnog vlasnika. Inače kad se lepo vozi problema nema. Mala potrošnja ulja je očekivana. Potrošnja me je prijatno iznenadila. Na otovrenom 7l u gradu 10 - 11, ukoliko se ne divlja.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja imam benzinac 1.8 Quatrro - odličan automobil. Molim za savet oko potrošnje - da li je gradska vožnja bez prevelike gužve oko 11.5-12L /100km normalna ..?? I ako nije - na šta da skrenem pažnju automehanicaru da proveri..? Hvala unapred
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam problem sa DSG menjacem, kad ga ubacim u D nekad hoce nekad nece da krene bez gasa, sta bi mogo da bude problem? Unapred hvaka!!
12. Mar 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kvačilo potrošeno...
Razlog za prijavu korisnika
Definitivno nađi neki dobar specijalizovan servis. Inače, kod DSG-a problem može da napravi i softver. Nešto se zabaguje i počne da pravi probleme, što u vožnji, što npr. pri kretanju ili šaltovanju u mestu. Znam da su imali u nekim verzijama iz određenih perioda određene probleme koji su bili rešav...ani čisto apdejtovanjem softvera.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima,
21. Feb 2021.Nemogu se odlučiti za kupovinu od ovih dva vozila u suštini isti su...
Vw Golf 6 2.0TDI HIGHLINE 81kw 2009.god ili A3 Sportback 1.9TDI 77kw 2009god. oba vozila su crna i u odličnom stanju a i cena ista..
Hvala na brzim odgovorima!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sve je na strani audija osim motora, golf ima motor novije generacije pa su i performanse bolje.
Razlog za prijavu korisnika
Golf, definitivno Golf. Istina da ako bi zatamnio stakla na Audiju, da bi izgledao duplo bolje, ali ja bih ipak uzeo Golfa.
Razlog za prijavu korisnika
Golf mi deljuje kao bolja ponuda, mada zavisi i od stanja auta.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav narode,
09. Feb 2021.Planiram da uzmem polovan A3, dizel, od 2008.-og na ovamo.
E sad, imam pitanje vezano za konjske snage i menjac. Auto i hocu voziti po gradu, ali cu ici i van grada.
Hoce li 105 ks i menjac sa pet brzina biti dovoljan, ili da idem na varijantu 140+ ks i sest brzina? Ne bih da se motor opterecuje i haba vise nego sto treba, pa prosto da li je 105 ks i 5 brzina dovoljno za ovaj auto?
Hvala unapred!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
6 brzina naravno i 2.0 tdi.
Razlog za prijavu korisnika
Ја возим баш такав и одличан је, бар ја сам задовољан. Иде одлично и по граду и по отвореном. Ако ћеш имати често ауто оптерећен са пола тоне и више вероватно ће ти одговарати онај 2.0 али свакако препоручујем комон рејл. Ипак
Razlog za prijavu korisnika
Ипак мораш мало рачунати. Ја мог возим већ 2,5 године и екстра сам задовољан.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Planiram kupovinu A3 sportback od ‘09 godišta naviše , sa 2.0 TDI motorom.Zanima me Vaše mišljenje o automobilu i motoru.Mnogo pitanja se postavlja koja kodna oznaka tog motora je najbolja pa me zanima i Vaše mišljenje.
26. Jan 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Odlican auto,veoma kvalitetan,udoban i stabilan..
Motorin posle 2008.godine nemaju problema kao prethodni i samim tim ne moras brinuti oko oznake..veoma su pouzdani
Razlog za prijavu korisnika
Verizje posle 2008. imaju samo common rail ubrizgavanje i pumpu ulja na zupčanik, tako da glavne boljke predhodne generavije su rešene. Sve kodne oznake su iste konstrukcije.
Razlog za prijavu korisnika
Hvala Vam na odgovoru. Znači bilo koja kodna oznaka dolazi u obzir. Da li imate neki savet na šta obratiti paźnju, boljke i ostalo?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi, zanima me sta bi dobio, a sta izgubio uklanjanjem srednjeg lonca na auspuhu?
07. Jan 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Bio bi malo glasniji, mozda bolji zvuk....a ako je dizel samo bi bio bucniji.
Posle toga krece da kondezuje auspuh, pa bi resto brzo istrulilo, pitanje da li bi prosao tehnicki pregled..
Mozda se u tom srednjem loncu nalazi DP filter, nije iskljuceno...
Razlog za prijavu korisnika
Probaj pa ćeš videti. To je prosto izvodljivo, staviš običnu cev, ako ne valja vratiš lonac. Svakako će biti bučniji, kakav će zvuk biti možemo da nagađamo.
Razlog za prijavu korisnika
Neces dobiti nista sem nesto vece potrosnje. Kod dvice i jugica nema katalizatora i kad se izvadi srednji lonac dobije se samo sirova buka.
Ako ti je do dubine zvuka iz auspuha a neces da se dere u nirmalnoj voznji, sto zna da bude naporno, otidji kod nekog sto radi auspuhe neka ti odradi samo siru ...cev na kraju zadnjeg lonca i to tako da isece u krug sam kraj i u samom loncu ubaci siru cevPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.