Zdravo, razmisljam o kupovini a5 sa 2.7 tdi motorom i multitronic menjacem, prvenstveno kako se pokazao taj motorom i kakve su mu mane i sta su generalno mane multitronic menjaca, zasto ga svi toliko pljuju?
Ja na prvom mestu ne bih kupio nijedan auto sa multitronic, CVT ili bilo kojim menjačem koji funkcioniše po tom principu zato što me užasno iritira način na koji radi. Nekima to ne smeta, možda bih se i ja navikao posle nekog vremena, ali ne bih rizikovao da kupim takav auto pa da ispadne da ne mog...u da se naviknem.Pročitaj više
Nevjerovatan problem sa klimom. Pozdrav svima, da li se neko susretao sa ovim jer ovo je stvarno neverovatno. Klima jučer radila normalno i evo danas nikako. Stavim najače da duva i ništa se apsolutno ne dešava. Ima li neko ideju šta bi moglo biti u pitanju?
Па нешто је цркло. Види када притиснеш дугме за укључење климе, да ли се чује квачило компресора (кликне). Или још боље, док неко притиска дугме (да укључи) ти гледај ременицу компресора и види да ли почиње да се врти. Ако не, онда може да буде осигурач или релеј или само квачило компресора. Може да... буде да је преко ноћи исцурео Фреон и уље, па је недовољан притисак у систему и зато клима намерно не укључује компресор, да би га заштитио од оштећења. Или је сензор притиска цркао, па лажно показује премали или превелики притисак.Pročitaj više
Dobar dan, kupio sam skoro AUDI a5 2008 2.7 v6. Sad relativno sam mlad ,18+ godina pa se ne razumijem u auta mnogo ali imam neka pitanja recimo što me zanimaju jako. Na lijevom faru javlja se vlaga po površini sa unutrašnje strane ,da li treba novi far tu ili se može riješiti nekako i kome se obratiti za to uopšte. Drugo što me interesuje jesu mali i veliki servisi. Koliko sam shvatio mali servis se radi na svakih 10.000km ili godinu dana. Ali kada se radi veliki servis ?
Far je verovatno nakvašen iznutra kada su prali motor. Otvori mu poklopac za zamenu sijalice i neka ga neko vreme osušiće se. Što se servisa tiče mali se radi na 10 - 15 hiljada, mada je fabrički predviđeno i kasnije, ali svakako mu neće škoditi ako ga radiš ranije. Veliki servis se radi na oko 100....000 km, motor ima lanac, tj. više lanaca i on se ne menjaju tako često, ali se menjaju drugi "potrošni" delovi, kaiševi, španeri, pumpa za vodu itd. Zamena lanaca i španera je veoma zahtevan i skup posao, pitanje je koji majstor to hoće uošte da radi, tako da moli boga da je to sve ok. Generalno od ovog motora majstore izbijaju ospice zato ga održavaj redovno i vozi ga umereno inače može nastati dosta skupih kvarova.Pročitaj više
Ланац и затезачи ланца захтевају чисто и квалитетно уље, тако да ја не бих мењао касније од 10.000 километара или једном годишње. Уље и филтери су јефтини, можеш да мењаш и на 5.000 ако возиш по граду, то није неки трошак.
Zdravo, razmisljam o kupovina Audija A5 1.8 TFSI. Da postoji automatski menjac koji nije multitronic i kako se pokazao ovaj motor od 160-170KS u tom modelu?
Postoji sekvencijalni menjač, mutitronic je bez brzina, ima 8 stepeni kao imitaciju brzina za ručno šaltovanje, u auto modu nema brzine. 1.8 tfsi je osednjeg kvaliteta, može da troši ulje, to im je uglavnom mana. Turbina je osetljiva, ne trpi velika opterećenja jer puca materijal od pregrevanja.
Pozdrav imam Audi a5 2012 2.0 tdi 177ks ukratko generalka odradjena na autu medjutim u leru kad je dobro ugrijan auto pali lampicu nizak pritisak ulja, dodirnem gas on ugasi.. nova uljana pumpa lezajevi itd itd.. sta da radim? Vidim i drugi su imali ovaj problem kako su rijesili?
postovanje,kupujem za audi a3 2002,1.9tdi 96kw,branik prednji,haubu i resetku sa logom,kao i za kocioni sistem curku,i homokineticki zglob kao i prekidace za prozore prednje,.hvala,milosevic aleksandar br,0682925146,mob,viber mesinger,ponude,.
Oko 1000 evra, ali retko kad ga urade da sve radi kako treba. Zahvat je vrlo ozbiljan, mora kaoroserija da se seče, elektroinstalacija je skroz suprotna, ventilacija, letva volana itd. I to se pod uslovom da je auto registrovan, inače uvoz nije moguć.
Pozz ekipa
Zanima me misljenja o Audi A5 1.8TFSI (2008-2010- otprilike te godine) I opcenito o tom autu ima li mana sa motorom itd. Za prostor me ne zanima. Hvala unaprijed
2.0 je više problematičan, 1.8 nema puno problema, to je isti motor kao 1.8 T samo je dobio direktno ubrizgavanje. Problem mogu biti te dizne, generalno auto ne trpi sporu vožnju i stalno gradsku vožnju...
Pozz, A5 1.8tfsi je ubacio check engine greska je p2015 intake manifold flap position sensor. Nesto sa klapnama ili oko klapni usisne grane je problem, da li se to moze resiti njihovim softverskim gasenjem i da li neko ima iskustva sa time. Auto je nenormalno digao potrosnju na nekih 14,15 litara
Nije do senzora, zato sam i pitao da li je moguce dugotrajno resiti problem gasenjem klapni.. Sve je pocelo posle velikog servisa kada je izbacivao p0011 senzor bregaste i p2015 i posle toga auto trosi duplo vise nego sto treba
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Ja na prvom mestu ne bih kupio nijedan auto sa multitronic, CVT ili bilo kojim menjačem koji funkcioniše po tom principu zato što me užasno iritira način na koji radi. Nekima to ne smeta, možda bih se i ja navikao posle nekog vremena, ali ne bih rizikovao da kupim takav auto pa da ispadne da ne mog...u da se naviknem.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Nevjerovatan problem sa klimom. Pozdrav svima, da li se neko susretao sa ovim jer ovo je stvarno neverovatno. Klima jučer radila normalno i evo danas nikako. Stavim najače da duva i ništa se apsolutno ne dešava. Ima li neko ideju šta bi moglo biti u pitanju?
01. Sep 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Па нешто је цркло. Види када притиснеш дугме за укључење климе, да ли се чује квачило компресора (кликне). Или још боље, док неко притиска дугме (да укључи) ти гледај ременицу компресора и види да ли почиње да се врти. Ако не, онда може да буде осигурач или релеј или само квачило компресора. Може да... буде да је преко ноћи исцурео Фреон и уље, па је недовољан притисак у систему и зато клима намерно не укључује компресор, да би га заштитио од оштећења. Или је сензор притиска цркао, па лажно показује премали или превелики притисак.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Или се не укључује вентилатор на хладњаку, па због тога намерно не укључује компресор, јер клима не може да ради вез њега.
Razlog za prijavu korisnika
Pa necuje se ikako da ventilator radi. Pojacam je na najjace moguce ali se ne cuje nista.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Dobar dan, kupio sam skoro AUDI a5 2008 2.7 v6. Sad relativno sam mlad ,18+ godina pa se ne razumijem u auta mnogo ali imam neka pitanja recimo što me zanimaju jako. Na lijevom faru javlja se vlaga po površini sa unutrašnje strane ,da li treba novi far tu ili se može riješiti nekako i kome se obratiti za to uopšte. Drugo što me interesuje jesu mali i veliki servisi. Koliko sam shvatio mali servis se radi na svakih 10.000km ili godinu dana. Ali kada se radi veliki servis ?
22. Apr 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Far je verovatno nakvašen iznutra kada su prali motor. Otvori mu poklopac za zamenu sijalice i neka ga neko vreme osušiće se. Što se servisa tiče mali se radi na 10 - 15 hiljada, mada je fabrički predviđeno i kasnije, ali svakako mu neće škoditi ako ga radiš ranije. Veliki servis se radi na oko 100....000 km, motor ima lanac, tj. više lanaca i on se ne menjaju tako često, ali se menjaju drugi "potrošni" delovi, kaiševi, španeri, pumpa za vodu itd. Zamena lanaca i španera je veoma zahtevan i skup posao, pitanje je koji majstor to hoće uošte da radi, tako da moli boga da je to sve ok. Generalno od ovog motora majstore izbijaju ospice zato ga održavaj redovno i vozi ga umereno inače može nastati dosta skupih kvarova.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ланац и затезачи ланца захтевају чисто и квалитетно уље, тако да ја не бих мењао касније од 10.000 километара или једном годишње. Уље и филтери су јефтини, можеш да мењаш и на 5.000 ако возиш по граду, то није неки трошак.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zdravo, razmisljam o kupovina Audija A5 1.8 TFSI. Da postoji automatski menjac koji nije multitronic i kako se pokazao ovaj motor od 160-170KS u tom modelu?
13. Jan 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Postoji sekvencijalni menjač, mutitronic je bez brzina, ima 8 stepeni kao imitaciju brzina za ručno šaltovanje, u auto modu nema brzine. 1.8 tfsi je osednjeg kvaliteta, može da troši ulje, to im je uglavnom mana. Turbina je osetljiva, ne trpi velika opterećenja jer puca materijal od pregrevanja.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li neko zna koliki pritisak ulja treba da bude na 2.0 tdi 130kw zagrijan auto na leeru izmjeren 0.5 a na 4000rpm 2.5-3 bar ??
27. Nov 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav imam Audi a5 2012 2.0 tdi 177ks ukratko generalka odradjena na autu medjutim u leru kad je dobro ugrijan auto pali lampicu nizak pritisak ulja, dodirnem gas on ugasi.. nova uljana pumpa lezajevi itd itd.. sta da radim? Vidim i drugi su imali ovaj problem kako su rijesili?
22. Nov 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
postovanje,kupujem za audi a3 2002,1.9tdi 96kw,branik prednji,haubu i resetku sa logom,kao i za kocioni sistem curku,i homokineticki zglob kao i prekidace za prozore prednje,.hvala,milosevic aleksandar br,0682925146,mob,viber mesinger,ponude,.
Razlog za prijavu korisnika
zdravo,jer ima neko za audi a3 2002 haubu i masku kao i gornji ili ceo branik,.hvala unapred
Razlog za prijavu korisnika
Mora da se proveri realan pritisak ulja. Ako nema pritiska postoji problem.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koliko se isplati kupiti engleza
21. Sep 2020.Audi A5 2010
Koliko majstor uzima za taj poso vracanja valana na levu stranu ?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Oko 1000 evra, ali retko kad ga urade da sve radi kako treba. Zahvat je vrlo ozbiljan, mora kaoroserija da se seče, elektroinstalacija je skroz suprotna, ventilacija, letva volana itd. I to se pod uslovom da je auto registrovan, inače uvoz nije moguć.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozz ekipa
16. Jun 2020.Zanima me misljenja o Audi A5 1.8TFSI (2008-2010- otprilike te godine) I opcenito o tom autu ima li mana sa motorom itd. Za prostor me ne zanima. Hvala unaprijed
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ja sam se naslusao prica da je ta 1.8tfsi katastrofa od motora. Sad koliko je to tacno ne znam :D
Razlog za prijavu korisnika
Zaobidji ga,iskljucivo 2.0 tdi i 3.0 tdi gledaj
Razlog za prijavu korisnika
2.0 je više problematičan, 1.8 nema puno problema, to je isti motor kao 1.8 T samo je dobio direktno ubrizgavanje. Problem mogu biti te dizne, generalno auto ne trpi sporu vožnju i stalno gradsku vožnju...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Misljenje za ovaj auto?
03. Nov 2019.Planirao sam ici ga videti pa me zanima sta treba pogledati i celokupno misljenje nekog ko se razume.
'www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15073896/audi-a5-tfsi-s5-s-line-kes'
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozz, A5 1.8tfsi je ubacio check engine greska je p2015 intake manifold flap position sensor. Nesto sa klapnama ili oko klapni usisne grane je problem, da li se to moze resiti njihovim softverskim gasenjem i da li neko ima iskustva sa time. Auto je nenormalno digao potrosnju na nekih 14,15 litara
28. Maj 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Može i senzor da se zameni...
Razlog za prijavu korisnika
Nije do senzora, zato sam i pitao da li je moguce dugotrajno resiti problem gasenjem klapni.. Sve je pocelo posle velikog servisa kada je izbacivao p0011 senzor bregaste i p2015 i posle toga auto trosi duplo vise nego sto treba
Razlog za prijavu korisnika
Koliko znam mora da se izvade te klapne . Nešto ovako
'www.youtube.com/watch?v=B_SkAxJx5wQ'
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.