Mane su odredjene sitnice kao sto je recimo sistem zastite da voda koja se sliva niz sofersajbnu ka haubi, ne prolazi dalje u motorni prostor. - mada se ovo lako resava... Jedini krupniji nedostatak je visoko kvacilo za moj ukus, odnosno njegov dugacak hod od vrha do poda...
@Nikola Od 2015. vozim Fiat Bravo 1.9 mjet 16 V 150ks i nikada nisam imao nijedan kvar, osim kvara na turbini..
turbinu sam remontova pre 2 god... motor automobil radi toliko dobro, da sam pre 6 -7 meseci odustao od planirane prodaje ovog automobila..
Moze se pohvaliti motor 1.9 sa 120 ks, koji je u mom fiatu, ima sasvim dovoljno snage a ekonomican je i pouzdan. Cvrst i stabilan. Italijanski golf 6 :), a dosta povoljniji za kupovinu, atraktivan izgled. Pri kupovini ne treba gledati one najjetinije, jer posle kostaju. Potrosnja 5 litara, presao 2...0.000 km, to je to ,
Potrebni zadnji parking senzori, ako nema fabricki.
stvarno trosi oko 5.2-3 kombinovane voznje kod mene je skoro 4 god a tim motorom mada sam iz Zr
od Zrenjanina do Budve 2019e prosek 4.7 na 100km a stigao sam za malo vise od 9h znaci nisam se kilavio
Znači, mali i sklad atmosferski benzinac, sa svim svojim prednostima i manama - mnogo troši, slabo ide ali zato se ne kvari i ima jeftino održavanje. Ne može jare i pare, i ja bih voleo da je drugačije...
- 1.9multijet motor ekonomican
- 5 brzina sasvim dovoljno osim ako niste stalno na otvorenom putu
- Potrosnja - kombinovana vožnja 6.5l
- Vuče fenomenalno
- Sjajan upravljač
- Preglednost - mada što više vozite naviknete i steknete osećaj kao kod svakog auta
- Veći hod menjača
Motor benzin 1.4 + turbina. meni idealna kombinacija. Kad hoćeš ubrzanje stisneš gas i on ide, otima se. Preticanje kad god poželiš. Stabilan je u svim uslovima, ubrzanja, kočenja, krivina, mokro, suvo, svejedno je. Lako upravljanje, precizan menjač. Može se voziti štedljivo (prosek 7.7) i...li bezobrazno (preko 9). To su podaci sa board-a. Dizajn je baš dobar i spolje i unutra. Ja imam i Sport dodatke te u kombinaciji crna karoserija, 17" felnice, niske gumice, spojleri, sajtna i crveno crna sedišta sve je upakovano kako treba. Može se ladno voziti i kad si skockan za neku svečanu priliku. Muzika i USB je ok ali nije onako kako ja volim, klima konzola manuelna ima lepši dizajn od automatske.
Odmah da napomenem; sedišta su LEPA ali udobnost truba. Podešavanje sedišta sa točkićima??? Buka u vožnji je značajna, zavisi od samog puta a mislim da su mi i gume malo tvrđe. Glavna info tabla je neviđeno debilna; čitavih 15 sekundi mi prikazuje naziv pesme (ej, na glavnoj info tabli???).... Možda se može nešto srediti sa originalnim programom, nisam probao. Voda u zadnjim vratima posle pranja auta. Treba često proveriti stanje odvodnih otvora ispod vrata. Spalio 3 zadnja zvučnika dok nisam skontao. Joj, volan i ručica. Kako može tako da se uradi fušerski i da se tako oguli. Raspored dugmadi srednje konzole je urađen u nekom vrtiću, verovatno. Menu na boardu je konfuzan. Imam osećaj da klima slabije hladi iako je provereno sve. Ventilacija je bučna a ako hoćete tišinu i prebacite na 1 onda nemate efekat ni hlađenja ni ventilacije. I na kraju moj auto je došao iz Austrije i možda nemože sve ići na dušu Fiata ali rđa bato, pa to nisam od Yuga sreo. Na Suzukiju sam imao ogrebotinu na pragu koju nikad nisam reparirao i prodao sam ga takvog i rđa nije imala nameru da se pojavi. Al šta je tu je, sređivaćemo. Meni fali na mom autu par sitnica ali mi "država neda" (mislim ne pada mi napamet da im platim i za to): zatamnjenje stakala zbog potrebe a i zbog prelepog estetskog dodatka i da se uradi LED napred. Čak i da kupim turski set prednjih svetala sa LED trakom i zatamljenim farom nisam siguran da će me pustiti na tehničkom. Erotika momci, to ti je kod nas.
Za sve prednosti i mane se slazem jer sam posedaovao ovaj sa 1.9 multijet 150ks motorom, sem za rdju. To ti je verovatno iz razloga sto je vozen u Austriji. Inace nemaju problem sa rdjom. Vise sa samim lakom koji zna brzo da popuca
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
@Nikola Od 2015. vozim Fiat Bravo 1.9 mjet 16 V 150ks i nikada nisam imao nijedan kvar, osim kvara na turbini..
turbinu sam remontova pre 2 god... motor automobil radi toliko dobro, da sam pre 6 -7 meseci odustao od planirane prodaje ovog automobila..
Razlog za prijavu korisnika
To je odgovor za Nikolu Batakovica..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Potrosnja, izgled, pouzdanost, solidan gepek.
Zadnja klupa i na mom sport sedista koja meni ne odgovaraju toliko na duzem putu.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
neponovljiv,2002 god,Jtd,1,9,110 ks
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Moze se pohvaliti motor 1.9 sa 120 ks, koji je u mom fiatu, ima sasvim dovoljno snage a ekonomican je i pouzdan. Cvrst i stabilan. Italijanski golf 6 :), a dosta povoljniji za kupovinu, atraktivan izgled. Pri kupovini ne treba gledati one najjetinije, jer posle kostaju. Potrosnja 5 litara, presao 2...0.000 km, to je to ,
Potrebni zadnji parking senzori, ako nema fabricki.
Pročitaj više
23. Mar 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
5 литара на отвореном?
Razlog za prijavu korisnika
Znaci to je otvorena voznja,cuti kad nisi reko 3.5L trosi.😀😀😀
Razlog za prijavu korisnika
stvarno trosi oko 5.2-3 kombinovane voznje kod mene je skoro 4 god a tim motorom mada sam iz Zr
od Zrenjanina do Budve 2019e prosek 4.7 na 100km a stigao sam za malo vise od 9h znaci nisam se kilavio
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
jeftino odrzavanje,ne kvari se,samo redovno potrosno kao i na svim drugim automobilima,komfor....
potrosnja,slab motor,slaba preglednost
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Znači, mali i sklad atmosferski benzinac, sa svim svojim prednostima i manama - mnogo troši, slabo ide ali zato se ne kvari i ima jeftino održavanje. Ne može jare i pare, i ja bih voleo da je drugačije...
Razlog za prijavu korisnika
Kako podnosi tng, 1.4, 90ks?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vrlo dobar motor 1.9 mjet, za svaku pohvalu!
Trap prednji dosta nežan
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
- 1.9multijet motor ekonomican
- 5 brzina sasvim dovoljno osim ako niste stalno na otvorenom putu
- Potrosnja - kombinovana vožnja 6.5l
- Vuče fenomenalno
- Sjajan upravljač
- Preglednost - mada što više vozite naviknete i steknete osećaj kao kod svakog auta
- Veći hod menjača
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Motor benzin 1.4 + turbina. meni idealna kombinacija. Kad hoćeš ubrzanje stisneš gas i on ide, otima se. Preticanje kad god poželiš. Stabilan je u svim uslovima, ubrzanja, kočenja, krivina, mokro, suvo, svejedno je. Lako upravljanje, precizan menjač. Može se voziti štedljivo (prosek 7.7) i...li bezobrazno (preko 9). To su podaci sa board-a. Dizajn je baš dobar i spolje i unutra. Ja imam i Sport dodatke te u kombinaciji crna karoserija, 17" felnice, niske gumice, spojleri, sajtna i crveno crna sedišta sve je upakovano kako treba. Može se ladno voziti i kad si skockan za neku svečanu priliku. Muzika i USB je ok ali nije onako kako ja volim, klima konzola manuelna ima lepši dizajn od automatske.
Odmah da napomenem; sedišta su LEPA ali udobnost truba. Podešavanje sedišta sa točkićima??? Buka u vožnji je značajna, zavisi od samog puta a mislim da su mi i gume malo tvrđe. Glavna info tabla je neviđeno debilna; čitavih 15 sekundi mi prikazuje naziv pesme (ej, na glavnoj info tabli???).... Možda se može nešto srediti sa originalnim programom, nisam probao. Voda u zadnjim vratima posle pranja auta. Treba često proveriti stanje odvodnih otvora ispod vrata. Spalio 3 zadnja zvučnika dok nisam skontao. Joj, volan i ručica. Kako može tako da se uradi fušerski i da se tako oguli. Raspored dugmadi srednje konzole je urađen u nekom vrtiću, verovatno. Menu na boardu je konfuzan. Imam osećaj da klima slabije hladi iako je provereno sve. Ventilacija je bučna a ako hoćete tišinu i prebacite na 1 onda nemate efekat ni hlađenja ni ventilacije. I na kraju moj auto je došao iz Austrije i možda nemože sve ići na dušu Fiata ali rđa bato, pa to nisam od Yuga sreo. Na Suzukiju sam imao ogrebotinu na pragu koju nikad nisam reparirao i prodao sam ga takvog i rđa nije imala nameru da se pojavi. Al šta je tu je, sređivaćemo. Meni fali na mom autu par sitnica ali mi "država neda" (mislim ne pada mi napamet da im platim i za to): zatamnjenje stakala zbog potrebe a i zbog prelepog estetskog dodatka i da se uradi LED napred. Čak i da kupim turski set prednjih svetala sa LED trakom i zatamljenim farom nisam siguran da će me pustiti na tehničkom. Erotika momci, to ti je kod nas.
Pročitaj više
20. Jun 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ja razmisljam da uzmem 1.6 jtdm 105ks ili 120 ks
Razlog za prijavu korisnika
Za sve prednosti i mane se slazem jer sam posedaovao ovaj sa 1.9 multijet 150ks motorom, sem za rdju. To ti je verovatno iz razloga sto je vozen u Austriji. Inace nemaju problem sa rdjom. Vise sa samim lakom koji zna brzo da popuca
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Lep auto, prostran, sa puno opreme, dosta velik gepek.
Potrosnja, motor od 1.4 l 90 KS pomalo slab za njega.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Odličan, super ide, lep, kvalitetan, ultra tih, ubrzava neverovatno sa 1.9Multijet od 150KS.
Veoma isplativ auto.
Sedišta su neudobna i upravljač je previše lagan.
U krivinama ne deluje baš stabilno.
Pretpostavljam da je kod sport modela to bolje rešeno.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Auto nizak i stabilan u krivinama, to mu je prednost, a mana sto ne mozes da se popnes na malo veci ivicnjak bez kacenja suplehom ili necim ispod :)
Razlog za prijavu korisnika
Ilija,pa cekaj da procta negde kakav je auto.Prolazi svaki dan pored njega,pa odlucio da napise iskustvo prolaznika hahahaha
Razlog za prijavu korisnika
Ahahaha
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.