Operi stakla iznutra i to ozbiljno. Proveri da slučajno ne curi negde mali hladnjak, tj. grejač u kabini, pošto ako curi onda antifriz isparava i lepi se za stakla i to neverovatno pojačava maglenje. E sad, moguće je da nema šanse da provališ da li negde curi. To je poseban problem. Na sreću, zima ć...e uskoro da se završi, a za to vreme prati da li gubiš antifriz. U međuvremenu koristi klimu za odmagljivanje. I peri redovno stakla. Imaju i one razne fore da mažeš stakla sa svim i svačim, ali ja to nisam probao, tako da ne znam da li deluje. A tek one gluposti sa stvarima koje kao upijaju vlagu, na to ne bacaj pare. Mada stakla jednostavno mogu da magle bez ikakvog specijalnog razloga. A tad je opet klima najbolje rešenje. Slično kao kad se ljudima hvata budj u kući iako imaju spoljnju izolaciju i provetravaju i sve drugo...Pročitaj više
Pozdrav ljudi, vozim skodu fabiu prve generacije (1.2b 54ks), to mi je prvi auto. Planirao sam da kupim nesto malo bolje, pa me interesuju predlozi. Cenom negde do 3500e, a bitno mi je da nije preveliki potrosac i da odrzavanje bude pristojno. Gledao sam fiat bravo druge generacije (1.9, 120ks, 150ks), pa me zanimaju i utisci o njemu i eventualno neki predlog za nesto slicno tome.
Zdravo, vozim Fiat bravo 2010 godište 1.6 105ks skoro 6 godina, kupio sam ga 2016. Sto se tiče održavanja, ne može biti jeftinije, redovno radim mali i veliki servis i nikakvih problema nisam imao, sem problem sa klimom i alternatorom. Desilo mi se da mi na kompresoru klime, na semeringu pušta freon.... I drugi problem da alternator nije hteo da puni akumulator. Na klimi sam zamenio semering pre nekih 2-3 godine koji me koštao 1000 dinara i ruke isto tako nešto, a remont alternatora oko 3500 hiljade. Osim toga za ovih 6 godina nisam imao nikakvih problema. Auto se vozi svaki dan, vuče jako dobro i sa klimom upaljenom i bez nje. Prosečna potrošnja mu je 5.2 litre (bar tako piše na kompujetru), ali uzmimo sa rezervom da svaki kompjuter laže, tako da je neka realna potrošnja 5.5-6 litara. Do sada sam išao 2 puta na more sa njim, na Lefkadu i Pefkohori i ni najmanjih problema nisam imao, klima je konstantno radila. Tada mi je bila potrošnja 4.5 litara, ali bezmalo je sve autoput, brzina 110-120 u šestom stepenu prenosa. Tako da mogu samo reči hvale da kažem za taj auto. Mali servis me košta oko 9-10 hiljada dinara, i u to spada sve (Filter ulja, filter goriva, filter klime, filter vazduha i sipam castrol ulje sto posto sintetika).Pročitaj više
Fiat Bravo 1.6 multijet
Imam problem sa klimom. Mislio sam da je u pitanju freon, ali nije..Klima je napunjena, svi filteri zamenjeni, ali klima jedva da hladi..Kompresos upali, oseti se opterecenje, ali u hladnog vazduha nigde...Zna li neko u cemu moze biti problem???
Juce je napunjena i ponasa se i dalje isto kao i pre punjenja..Duva jednako sa obe strane. U pitanje je automatska klima...Majstor koji je punio kaze da je MOZDA problem u reostatu ( jer ventilator ne moze da se pojaca na max, ide malo preko pola)
Ne znam da li moze da ima veze sa reostatom?
S obzirom na količinu para, traženo godište i snagu, ja mislim da je Alfa ili Lancia bolji izbor od Golfa ili A3. S obzirom da je reč o turbo benzincima, mislim da u ovom slučaju Golf i A3 neće imati ni toliku prednost kada odlučiš da prodaš auto.
Da li neko moze da mi kaze sto se tice benzinaca Fiat Bravo, sta je najisplativije uzeti ? Uglavnom bi neki odnos bio 70% gradska 30% vangradska voznja. Nisam tip koji voli brzu voznju, ali bih voleo da komotno mogu da zaobidjem nekog na putu. Eto, nadam se da je ovo dovoljno precizno za neke savete, ili vasa iskustva..
Da,da. Skroz. Gledam sve modele( sa benzinskim motorom/tng/metan ) ali nikako negde da nadjem sta se pokazao kao najbolji motor ( za dizel motore sam pronasao sta najvise hvale ) ali za benzince nikako..
Onda 1.4 atmosferski sa 90 KS sa plinom. Jeste da je trom, ali bar ne rizikuješ sa turbo benzincem. I sa njim nema baš komotnog preticanja, mada uz malo planiranja i teranja do jedno 5.000-6.000 obrtaja ne bi trebalo da bude problema, a i dobro je povremeno isterati motor u toliko visoke obrtaje iak...o mnogi misle da će motor da im eksplodira.Pročitaj više
Pozdrav ljudi, razmisljam se o kupovini Fiat Brave, iskljucivo benzinca. Hteo bih da vas pitam kakva su iskustva sa obicnim 1.4 motorom od 90ks i 1.4 T-jet motorima od 120 i 150ks. Kolika je realna potrosnja ovih motora, mane, problemi i koji motor je najbolji za uglavnom gradske uslove. Cuo sam da 1.4 T-jet motori imaju i plivajuci zamajac ali to mi nije nikakva mana. Hvala unapred.
Pozdrav interesuje me kakav je trap na autu, kao i dali ima neke vece mane letva kao na puntu i tako to jer planiram za taxi da ga kupim pa mi je veoma bitno to da li je mekan,kao i jel deli platformu sa jos nekim autom tj. ciji delovi trapa,mehanike odgovaraju i njemu?
Fiat C2 платформа. Ја лично бих узео Делту, јер је веома елегантан аутомобил, а има и 100 mm веће међуосовински растојања (што би требало да значи више места на задњем седишту). Због тога можеш и више да наплаћујеш. ;-)
To da li je vešanje meko ili tvrdo ne govori ništa direktno o tome da li će se više kvariti po lošim putevima. To što deli platformu sa Deltom i mnoge druge delove ne znači i da im je vešanje isto, tako da čak i ako nešto može fizički da se nabudži to nije garancija da se isplati raditi takve stvari.... Uostalom, kontam da su delovi za Deltu skuplji - samo pretpostavljam. Što se tiče uzimanja auta za taxi Delta definitivno jeste privlačnija, ali ne znam koliko bi to u praksi pomoglo da zaradiš više. Sa druge strane skuplja je u startu, nema toliko polovnih i zamenskih delova kao za Bravo, a i na kraju se teže/duže prodaje.Pročitaj više
Pozdrav ljudi imam jedan problem sa grejanjem
Auto greje super u voznji, sve je top. Klapne,motorici rade (i ako im je to mana)
Ali cim stanem i ostavim ga u leru posle 10ak min krece da spusta radnu temperaturu. Desava se da za 10 minuta sa 90 spusti na 70. Sve zavisi koliko je ventilator pojacan ako je na prvoj brzini sporije spusta, ako pojacam svuce za 10 min.
Uradjen mali, veliki servis, zamenjen antifriz, menjao termostat (dva komada sam zamenio) i daljr ista prica
Jel ima neko ideju sta m...oze da bude 1.6 motor 105 ks
Izludjuje me to sto sto u leru spusta temperaturu cim se ugasi grejanja vrati na 90 stepeni ima neki problem koji ne mogu da provalim u sta ga muci.Pročitaj više
Pa to je normalno. Upali recirkulaciju vazduha, tj da uvlaci vazduh iz kabine a ne spolja i sigurno ce manje spustati temperaturu a mozda je ne spusti uopste. Inace licno sam se uverio da se to desava na dizelima.
Nisam baš siguran da je to normalno, pošto nešto tako nisam primetio ni na jednom autu, a vozio sam kola sa pokvarenim termostatima, termodavačima i svim drugim što može da se pokvari, ali i pre popravke tih kvarova i nakon popravke auto u leru ne bi smeo da spusti toliko temperaturu. Jedan je imao ...totalno drugačiji kvar i on je u leru i pri normalnoj vožnji držao na oko 70 stepeni, a čim se da malo više po gasu popne se na 90. Njemu je majstor radio svašta, ne smem da tvrdim ništa pošto auto nije bio moj, ali nakon toga je počeo da drži normalnu temperaturu na oko 90.Pročitaj više
Posle desetak godina za volanom forda, rešio sam da kupim Fait Bravo, ovaj put benzinac, 2008-2010 godište otprilike. auto mi se jako sviđa, pa bih želeo da čujem mišljene ljudi koji ga voze. Ono što me brine su pojedini komentari da benzinski motori kod ovog modela troše mnogo ulja. Da li je to istina?
Pozdrav vozim 1.4 bez turba,pouzdan motor atmosferac jeftino održavanje. P re Sao 230000 pravih km,malo je trom ali uz javi gas ne oseti se nedostatak turba,potrosnja ulja do 1 litru na 10000 mada Fiat po specifikacijama i za nova vozila je prihvatljiva potrosnja 0.2 l na 1000 km,tako,mada kad se po...gleda i za druge marke je slično tako,npr Reno je isto tako auto je kod mene 5 godina je i osim redovnih servisa i kvara potrosnih delova nisam imao a predao sam sa njim 50000km,enterijerom je ispred drugih cak i osnovna verzija puno je lepša od drugih marki automobila koji su za 5 godina. Kasnije izasli,nepravedno je potcenjena vrednost Fiat automobila,ali nakon voznja Opela i Vagena kad podvucem crtu Fiat bravo se puno bolje pokazao i mehanici i ekonomski u odnosu na konkurenciju i da prenesem komentar od jednog majstora,Fiat je jedini automobil koji ide i lkad je pokvaren 😀Pročitaj više
Vozio 3g 1.4 bez turba 90hp
u taj motor staje vrlo malo ulja,
merac je 1L od min do max
na 10000km nikad nije dosao do min. obicno bude oko polovine
motor je malo trom ali moze da se natera da ide brzo (sporo ubrzava ali postize 160km/h)
ulje mi je trosio na vecim putovanjima npr. Srbija - Nema...cka i nazad oko 4000km vozem 120km/h i vise spusti ulje za 1/3 oko 300ml
sto nije uopste lose
jeftin za odrzavanje i jednostavan motor, nisam cuo da je iko imao problem sa potrosnjom ulja kod tih motora.
1,4 mpi iz VW torsi mnogo vise ulja i za nijansu ide boljePročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Па где 2008. "стар", па још и "толико стар" ауто. :D
То је добар ауто и одличан мотор.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Maglenje stakala Fiat Bravo
29. Jan 2023.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Operi stakla iznutra i to ozbiljno. Proveri da slučajno ne curi negde mali hladnjak, tj. grejač u kabini, pošto ako curi onda antifriz isparava i lepi se za stakla i to neverovatno pojačava maglenje. E sad, moguće je da nema šanse da provališ da li negde curi. To je poseban problem. Na sreću, zima ć...e uskoro da se završi, a za to vreme prati da li gubiš antifriz. U međuvremenu koristi klimu za odmagljivanje. I peri redovno stakla. Imaju i one razne fore da mažeš stakla sa svim i svačim, ali ja to nisam probao, tako da ne znam da li deluje. A tek one gluposti sa stvarima koje kao upijaju vlagu, na to ne bacaj pare. Mada stakla jednostavno mogu da magle bez ikakvog specijalnog razloga. A tad je opet klima najbolje rešenje. Slično kao kad se ljudima hvata budj u kući iako imaju spoljnju izolaciju i provetravaju i sve drugo...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi, vozim skodu fabiu prve generacije (1.2b 54ks), to mi je prvi auto. Planirao sam da kupim nesto malo bolje, pa me interesuju predlozi. Cenom negde do 3500e, a bitno mi je da nije preveliki potrosac i da odrzavanje bude pristojno. Gledao sam fiat bravo druge generacije (1.9, 120ks, 150ks), pa me zanimaju i utisci o njemu i eventualno neki predlog za nesto slicno tome.
24. Jul 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mislim da ti je Bravo sa tim motorom, bez obzira na snagu sasvim ok opcija.
Razlog za prijavu korisnika
Ja licno bih gledao sa 1.6 motorom, cisto zbog cene registracije i potrosnje.
Razlog za prijavu korisnika
Zdravo, vozim Fiat bravo 2010 godište 1.6 105ks skoro 6 godina, kupio sam ga 2016. Sto se tiče održavanja, ne može biti jeftinije, redovno radim mali i veliki servis i nikakvih problema nisam imao, sem problem sa klimom i alternatorom. Desilo mi se da mi na kompresoru klime, na semeringu pušta freon.... I drugi problem da alternator nije hteo da puni akumulator. Na klimi sam zamenio semering pre nekih 2-3 godine koji me koštao 1000 dinara i ruke isto tako nešto, a remont alternatora oko 3500 hiljade. Osim toga za ovih 6 godina nisam imao nikakvih problema. Auto se vozi svaki dan, vuče jako dobro i sa klimom upaljenom i bez nje. Prosečna potrošnja mu je 5.2 litre (bar tako piše na kompujetru), ali uzmimo sa rezervom da svaki kompjuter laže, tako da je neka realna potrošnja 5.5-6 litara. Do sada sam išao 2 puta na more sa njim, na Lefkadu i Pefkohori i ni najmanjih problema nisam imao, klima je konstantno radila. Tada mi je bila potrošnja 4.5 litara, ali bezmalo je sve autoput, brzina 110-120 u šestom stepenu prenosa. Tako da mogu samo reči hvale da kažem za taj auto. Mali servis me košta oko 9-10 hiljada dinara, i u to spada sve (Filter ulja, filter goriva, filter klime, filter vazduha i sipam castrol ulje sto posto sintetika).Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Problem sa klimom
14. Jul 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Fiat Bravo 1.6 multijet
Imam problem sa klimom. Mislio sam da je u pitanju freon, ali nije..Klima je napunjena, svi filteri zamenjeni, ali klima jedva da hladi..Kompresos upali, oseti se opterecenje, ali u hladnog vazduha nigde...Zna li neko u cemu moze biti problem???
Razlog za prijavu korisnika
Juce je napunjena i ponasa se i dalje isto kao i pre punjenja..Duva jednako sa obe strane. U pitanje je automatska klima...Majstor koji je punio kaze da je MOZDA problem u reostatu ( jer ventilator ne moze da se pojaca na max, ide malo preko pola)
Ne znam da li moze da ima veze sa reostatom?
Razlog za prijavu korisnika
Ventilator pali, hladnjaci su ok i oprani..Nema nigde curenja
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koji bi bio dobar turbo benzinac cene oko 5000 - 6000€, segment C eventualno D, 4 vrata, 140ks+, god. "08+
06. Maj 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Alfa Romeo julieta, Lancia Delta. Tu su Golfovi i Audi sa TSI motorima koji su onako. I to bi bilo to otprilike.
Razlog za prijavu korisnika
S obzirom na količinu para, traženo godište i snagu, ja mislim da je Alfa ili Lancia bolji izbor od Golfa ili A3. S obzirom da je reč o turbo benzincima, mislim da u ovom slučaju Golf i A3 neće imati ni toliku prednost kada odlučiš da prodaš auto.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li neko moze da mi kaze sto se tice benzinaca Fiat Bravo, sta je najisplativije uzeti ? Uglavnom bi neki odnos bio 70% gradska 30% vangradska voznja. Nisam tip koji voli brzu voznju, ali bih voleo da komotno mogu da zaobidjem nekog na putu. Eto, nadam se da je ovo dovoljno precizno za neke savete, ili vasa iskustva..
21. Feb 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Da li ti dolazi u obzir plin?
Razlog za prijavu korisnika
Da,da. Skroz. Gledam sve modele( sa benzinskim motorom/tng/metan ) ali nikako negde da nadjem sta se pokazao kao najbolji motor ( za dizel motore sam pronasao sta najvise hvale ) ali za benzince nikako..
Razlog za prijavu korisnika
Onda 1.4 atmosferski sa 90 KS sa plinom. Jeste da je trom, ali bar ne rizikuješ sa turbo benzincem. I sa njim nema baš komotnog preticanja, mada uz malo planiranja i teranja do jedno 5.000-6.000 obrtaja ne bi trebalo da bude problema, a i dobro je povremeno isterati motor u toliko visoke obrtaje iak...o mnogi misle da će motor da im eksplodira.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi, razmisljam se o kupovini Fiat Brave, iskljucivo benzinca. Hteo bih da vas pitam kakva su iskustva sa obicnim 1.4 motorom od 90ks i 1.4 T-jet motorima od 120 i 150ks. Kolika je realna potrosnja ovih motora, mane, problemi i koji motor je najbolji za uglavnom gradske uslove. Cuo sam da 1.4 T-jet motori imaju i plivajuci zamajac ali to mi nije nikakva mana. Hvala unapred.
07. Feb 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav interesuje me kakav je trap na autu, kao i dali ima neke vece mane letva kao na puntu i tako to jer planiram za taxi da ga kupim pa mi je veoma bitno to da li je mekan,kao i jel deli platformu sa jos nekim autom tj. ciji delovi trapa,mehanike odgovaraju i njemu?
15. Jan 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Deli platformu sa Lancia Delta.
Razlog za prijavu korisnika
Fiat C2 платформа. Ја лично бих узео Делту, јер је веома елегантан аутомобил, а има и 100 mm веће међуосовински растојања (што би требало да значи више места на задњем седишту). Због тога можеш и више да наплаћујеш. ;-)
Razlog za prijavu korisnika
To da li je vešanje meko ili tvrdo ne govori ništa direktno o tome da li će se više kvariti po lošim putevima. To što deli platformu sa Deltom i mnoge druge delove ne znači i da im je vešanje isto, tako da čak i ako nešto može fizički da se nabudži to nije garancija da se isplati raditi takve stvari.... Uostalom, kontam da su delovi za Deltu skuplji - samo pretpostavljam. Što se tiče uzimanja auta za taxi Delta definitivno jeste privlačnija, ali ne znam koliko bi to u praksi pomoglo da zaradiš više. Sa druge strane skuplja je u startu, nema toliko polovnih i zamenskih delova kao za Bravo, a i na kraju se teže/duže prodaje.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi imam jedan problem sa grejanjem
27. Dec 2021.Auto greje super u voznji, sve je top. Klapne,motorici rade (i ako im je to mana)
Ali cim stanem i ostavim ga u leru posle 10ak min krece da spusta radnu temperaturu. Desava se da za 10 minuta sa 90 spusti na 70. Sve zavisi koliko je ventilator pojacan ako je na prvoj brzini sporije spusta, ako pojacam svuce za 10 min.
Uradjen mali, veliki servis, zamenjen antifriz, menjao termostat (dva komada sam zamenio) i daljr ista prica
Jel ima neko ideju sta m... oze da bude 1.6 motor 105 ks
Izludjuje me to sto sto u leru spusta temperaturu cim se ugasi grejanja vrati na 90 stepeni ima neki problem koji ne mogu da provalim u sta ga muci. Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pa to je normalno. Upali recirkulaciju vazduha, tj da uvlaci vazduh iz kabine a ne spolja i sigurno ce manje spustati temperaturu a mozda je ne spusti uopste. Inace licno sam se uverio da se to desava na dizelima.
Razlog za prijavu korisnika
Nisam baš siguran da je to normalno, pošto nešto tako nisam primetio ni na jednom autu, a vozio sam kola sa pokvarenim termostatima, termodavačima i svim drugim što može da se pokvari, ali i pre popravke tih kvarova i nakon popravke auto u leru ne bi smeo da spusti toliko temperaturu. Jedan je imao ...totalno drugačiji kvar i on je u leru i pri normalnoj vožnji držao na oko 70 stepeni, a čim se da malo više po gasu popne se na 90. Njemu je majstor radio svašta, ne smem da tvrdim ništa pošto auto nije bio moj, ali nakon toga je počeo da drži normalnu temperaturu na oko 90.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Posle desetak godina za volanom forda, rešio sam da kupim Fait Bravo, ovaj put benzinac, 2008-2010 godište otprilike. auto mi se jako sviđa, pa bih želeo da čujem mišljene ljudi koji ga voze. Ono što me brine su pojedini komentari da benzinski motori kod ovog modela troše mnogo ulja. Da li je to istina?
24. Sep 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pozdrav vozim 1.4 bez turba,pouzdan motor atmosferac jeftino održavanje. P re Sao 230000 pravih km,malo je trom ali uz javi gas ne oseti se nedostatak turba,potrosnja ulja do 1 litru na 10000 mada Fiat po specifikacijama i za nova vozila je prihvatljiva potrosnja 0.2 l na 1000 km,tako,mada kad se po...gleda i za druge marke je slično tako,npr Reno je isto tako auto je kod mene 5 godina je i osim redovnih servisa i kvara potrosnih delova nisam imao a predao sam sa njim 50000km,enterijerom je ispred drugih cak i osnovna verzija puno je lepša od drugih marki automobila koji su za 5 godina. Kasnije izasli,nepravedno je potcenjena vrednost Fiat automobila,ali nakon voznja Opela i Vagena kad podvucem crtu Fiat bravo se puno bolje pokazao i mehanici i ekonomski u odnosu na konkurenciju i da prenesem komentar od jednog majstora,Fiat je jedini automobil koji ide i lkad je pokvaren 😀Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Vozio 3g 1.4 bez turba 90hp
u taj motor staje vrlo malo ulja,
merac je 1L od min do max
na 10000km nikad nije dosao do min. obicno bude oko polovine
motor je malo trom ali moze da se natera da ide brzo (sporo ubrzava ali postize 160km/h)
ulje mi je trosio na vecim putovanjima npr. Srbija - Nema...cka i nazad oko 4000km vozem 120km/h i vise spusti ulje za 1/3 oko 300ml
sto nije uopste lose
jeftin za odrzavanje i jednostavan motor, nisam cuo da je iko imao problem sa potrosnjom ulja kod tih motora.
1,4 mpi iz VW torsi mnogo vise ulja i za nijansu ide boljePročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.