O njemu samo reci hvale, bukvalno tenk od auta, motori su veoma jaki, prelaze dosta, samo redovno odrzavanje. Pouzdan je auto i nikada nije ostavio na putu. Pogodan je za velike terete. Odrzavanje je dzabe, veoma komforan i udoban, kvalitetna izrada plastike u kabini. Klima mu je vrhunska. Posedovao... sam ga 11 godina , 93. godiste sa 1,8 motorom 111ks 16v. 11 12 litara plina gradske voznje. Dizajn je za to godiste odlican, pogotovo enterijer koji je bolje uradjen od mnogih konkurenata u to vreme pa i mnogo novijih modela. Mogu da kazem i da je najbolji auto za zimu, izlazi bilo gde u bilo kakvim uslovima. Pali zimi na pola kljuca. Dobro vuce u odnosu na masu i godiste.
Limarija, kod mene nije bilo problema sa tim jer sam lepo cuvao auto. Druge mane nisam uocio.
Za tu cenu po kojoj se prodaje predstavlja sigurno najbolju kupovinu. O njemu samo reci hvale, bukvalno tenk od auta, motori su veoma jaki, prelaze dosta, samo redovno odrzavanje. Pouzdan je auto i nikada nije ostavio na putu. Pogodan je za velike terete. Odrzavanje je dzabe za njega, veoma komforan... i udoban, kvalitetna izrada plastike u kabini. Klima mu je vrhunska. Ja posedujem 11 godina Mondea 93. godiste sa 1,8 motorom od 111ks i 16v. Ugradnjom plina resava se visoka potrosnja, dobro podnosi plin i tada postaje vrlo ekonomican auto, za rad i duze puteve, pravi porodicni, malo ga godine gaze inace je ok. Dizajn je za to godiste odlican, pogotovo enterijer koji je bolje uradjen od mnogih konkurenata u to vreme pa i mnogo novijih modela. Mogu da kazem i da je najbolji auto za zimu, izlazi bilo gde u bilo kakvim uslovima, prednja vuca, nema problema. Pali zimi na pola kljuca. Dobro vuce u odnosu na masu i godiste.
Limarija je generalno problem kod svih Fordova ali kod mene zbog kvalitetnog odrzavanja nije nigde pokazao koroziju. Nizak je pa s vremena na vreme moze da se zakaci na neravnom terenu. Zbog marke niza je cena na trzistu inace kao auto vredi mnogo vise, teze se prodaje po realnoj ceni ali za svaku r...obu postoji kupac. Po meni, inace sam krupan odaje mi utisak manjka mesta na zadnjem sedistu, motori su vrlo komplikovani za popravku jer je sve prenatrpano, da bi se skinuo menjac mora da se rastura ceo trap, kod menjaca ljudska ruka ne moze da pridje i odradi posao i kod mnogo drugih stvari, moj majstor je napravio rane dok mi je sredio crevo koje mi je pustalo ulje direkt na lamelu i zbog toga proklizavao, mada i nasi majstori su cista 0, sve prinauceni mangupi.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.