O njemu samo reci hvale, bukvalno tenk od auta, motori su veoma jaki, prelaze dosta, samo redovno odrzavanje. Pouzdan je auto i nikada nije ostavio na putu. Pogodan je za velike terete. Odrzavanje je dzabe, veoma komforan i udoban, kvalitetna izrada plastike u kabini. Klima mu je vrhunska. Posedovao... sam ga 11 godina , 93. godiste sa 1,8 motorom 111ks 16v. 11 12 litara plina gradske voznje. Dizajn je za to godiste odlican, pogotovo enterijer koji je bolje uradjen od mnogih konkurenata u to vreme pa i mnogo novijih modela. Mogu da kazem i da je najbolji auto za zimu, izlazi bilo gde u bilo kakvim uslovima. Pali zimi na pola kljuca. Dobro vuce u odnosu na masu i godiste.
Limarija, kod mene nije bilo problema sa tim jer sam lepo cuvao auto. Druge mane nisam uocio.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ja sam se ljudski navozao sa njim par godina
Ne sjecam se da ih je imao, ali davno je to bilo
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za tu cenu po kojoj se prodaje predstavlja sigurno najbolju kupovinu. O njemu samo reci hvale, bukvalno tenk od auta, motori su veoma jaki, prelaze dosta, samo redovno odrzavanje. Pouzdan je auto i nikada nije ostavio na putu. Pogodan je za velike terete. Odrzavanje je dzabe za njega, veoma komforan... i udoban, kvalitetna izrada plastike u kabini. Klima mu je vrhunska. Ja posedujem 11 godina Mondea 93. godiste sa 1,8 motorom od 111ks i 16v. Ugradnjom plina resava se visoka potrosnja, dobro podnosi plin i tada postaje vrlo ekonomican auto, za rad i duze puteve, pravi porodicni, malo ga godine gaze inace je ok. Dizajn je za to godiste odlican, pogotovo enterijer koji je bolje uradjen od mnogih konkurenata u to vreme pa i mnogo novijih modela. Mogu da kazem i da je najbolji auto za zimu, izlazi bilo gde u bilo kakvim uslovima, prednja vuca, nema problema. Pali zimi na pola kljuca. Dobro vuce u odnosu na masu i godiste.
Limarija je generalno problem kod svih Fordova ali kod mene zbog kvalitetnog odrzavanja nije nigde pokazao koroziju. Nizak je pa s vremena na vreme moze da se zakaci na neravnom terenu. Zbog marke niza je cena na trzistu inace kao auto vredi mnogo vise, teze se prodaje po realnoj ceni ali za svaku r...obu postoji kupac. Po meni, inace sam krupan odaje mi utisak manjka mesta na zadnjem sedistu, motori su vrlo komplikovani za popravku jer je sve prenatrpano, da bi se skinuo menjac mora da se rastura ceo trap, kod menjaca ljudska ruka ne moze da pridje i odradi posao i kod mnogo drugih stvari, moj majstor je napravio rane dok mi je sredio crevo koje mi je pustalo ulje direkt na lamelu i zbog toga proklizavao, mada i nasi majstori su cista 0, sve prinauceni mangupi.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za tu cenu po kojoj se prodaje predstavlja sigurno najbolju kupovinu. O njemu samo reci hvale, bukvalno tenk od auta, motori su veoma jaki, prelaze dosta, samo redovno odrzavanje. Pouzdan je auto i nikada nije ostavio na putu. Pogodan je za velike terete. Odrzavanje je dzabe za njega, veoma komforan... i udoban, kvalitetna izrada plastike u kabini. Klima mu je vrhunska. Ja posedujem 11 godina Mondea 93. godiste sa 1,8 motorom od 111ks i 16v. Ugradnjom plina resava se visoka potrosnja, dobro podnosi plin i tada postaje vrlo ekonomican auto, za rad i duze puteve, pravi porodicni, malo ga godine gaze inace je ok. Dizajn je za to godiste odlican, pogotovo enterijer koji je bolje uradjen od mnogih konkurenata u to vreme pa i mnogo novijih modela. Mogu da kazem i da je najbolji auto za zimu, izlazi bilo gde u bilo kakvim uslovima, prednja vuca, nema problema. Pali zimi na pola kljuca. Dobro vuce u odnosu na masu i godiste.
Limarija je generalno problem kod svih Fordova ali kod mene zbog kvalitetnog odrzavanja nije nigde pokazao koroziju. Mana je i visoka potrosnja od 9.5 do 10l benzina sto se resava ugradnjom plinskog uredjaja. Nizak je pa s vremena na vreme moze da se zakaci na neravnom terenu. Registracija je skuplj...a, mada nije to problem auta vec drzave, zbog marke niza je cena na trzistu, teze se prodaje po normalnoj ceni ali za svaku robu postoji kupac. Po meni, inace sam krupan odaje mi utisak manjka mesta na zadnjem sedistu, motori su malo bucniji tokom rada i vrlo su komplikovani za popravku jer ima malo mesta i ne moze se lepo prici.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto smo porodicno uzeli kada je bio star 4 godine (1998). Od tada nikakvih problema vecih nismo imali - skoro sve je bilo regularno odrzavanje (trenutno oko 350.000km).
Motor je, za 1.6 benzinca, izuzetno agilan (naravno da se ne moze porediti sa jacim, ali je za tu masu koju vuce odlican). Sluzio ...nam je kao auto za stolarski posao i preneo je moooooogo iverice i punog drveta od kupovine. I dalje ga tata ima iako se ne bavimo tim poslom vise kao auto za do placa i za voznju zimi.
Do sada, sem redovnog odrzavanja i problema usled loseg plinskog uredjaja - apsolutno nikakvih kvarova nije bilo na motoru, menjacu i elektronici.
Delovi su prosecne cene, nije ni jeftin ni preskup
Zbog velike mase i trosi dosta (13l plina po gradu). Plin nikako ne ugradjujte los (mi jesmo - lambda sonda) jer od detonacija moze da se pokvari protokomer (koji je i nama pokvaren - zbog toga je dodatno povecana potrosnja).
Trap je osetljiv, ali zbog posla kojem je sluzio ne mogu da kazem kakav je... pri normalnoj upotrebi - ali silen blokove samo originalne kupovati i mogu da traju i po 5-6 godina (neoriginalni ni godinu ne izdrzavaju)
Korozija je jedini pravi problem (samo zadnji rubovi)
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto je vrlo pouzdan.Imao sa 1.8 td i super je isao.Takodje auto je vrlo udoban.
Limarija
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Izuzetan automobil, veoma brz i pouzdan, nije ni veliki potrosac (potrosnja mu na otvorenom pada do 5.5l ). Imao sam 1.8 td / 90ks '96 godiste. Presao sam skoro 100.000 km sa njim za 3 god i prodao ga na otpad sa 398.000 km jer je totalno unisten u udesu. Motor mu nikad nije otvoren, nije trosio ulj...e, prednje amortizere sam mu promenio na 355.000 ( pre toga nisu menjani ) Sto se tice udobnosti i opremljenosti, za tu cenu od oko 1500eur je neprevazidjen. Veoma izdrzljiv, tovario sam ga i preko 700 kg. Pri velikim brzinama se ponasa veoma dobro, cak i na 200km/h.
Stabiliztori, silen blokovi, neke skije pozadi koje su potrosni materijal i menjaju se cesce nego gume ( svaki deo kosta oko 30eur ), u principu ne podnosi lose puteve. Razlika u potrosnji pri opustenoj i ostroj voznji mu je drasticna ide od 6,5 do preko 10 u proseku.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
jako udoban i komforan ... moze da poveze i do 1t iz licnog iskustva...
brzo odlaze silen blokovi i zadnji rubovi.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako izdrzljiv,nosio je i preko 600kg,udoban,komforan...za pocetnika,kao sto sam ja,korektan :)
Rubovi i pragovi.Tezak.Po prilicno dugacak.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.