Posle duzeg vremena imam auto sa kojim smem da podjem gde god...imam ga dve godine i samo servis je radjen,nijedan kvar,,Zamenio stabilizatore,ima ih U siluxu kao i svega ostalog,,,cena je 1300rsd kao kraj spone za Yuga.
Pogon 4*4 vise mnogo od onog sto sam ocekivao. Pregledan,siguran u voznji. Pot...rosnja na otvorenom 100km/h je 6.5 litra,,,tri puta sam testirao. Gradska voznjaoko 9 lita,leti od osam zimi devet ipo sto za ovaj auto je nista prema onome sto pruza...opet poredeci sa yugom isto a razlika ihaa.
Ko hoce auto da sedne i vozi nema boljeg,nista nelupa,ne skripi posle 22 godine.Pročitaj više
Meni se taj auto oduvek sviđao. Mada i generalno volim Honde. Ali ovaj je neki polu-karavan, polu-terenac, polu-gradski auto. Bar sam ga ja tako doživljavao. Iskreno, možda bih ga i kupio nekad davno, ali bio sam u strahu od skupih delova...
SA prethodnim presao sam 30 000 i sad sa ovim 90 00Auto je veoma otporan , 4x4 odlican
kavalitetno napravljen , ugibljenje posle 200 hiljada fabricko
potrosnja 10L plina , visok , pregledan
Honda je Honda. Taj model je mnogima ružan i ne bi ga nikad kupili samo zbog izgleda, ali će zato da pljunu ogromne pare na nekog razvaljenog krša ali samo da ima VW ili Audi logo.
Posle velikog broja uglavnom nemačkih automobila teško je poverovati da postoji auto koji se nikada ne kvari. Srećom pa sam se odlučio za hondu HR-V koja je pravi primer japanskog kvaliteta. Auto vozim po teškim putevima, auto put kod mene nije video već samo beskonačan broj rupa preko kojih ...dodajem gas svakog puta. Trap je još uvek dobar, takvu izdržljivost sam video samo kod vectre B ali honda je za dlaku bolja. Haubu ne otvaram nikad osim kada dođe vreme za zamenu ulja. Limarijski je odličan, iako sam primetio da velika većina ima problema oko limarije ja sam izgleda imao sreće jer je moja u top stanju. 4x4 pogon radi svoj posao solidno, potrošnja na plinu je 8-12 litara, znači prava vožnja a ne penzionerska teško da će neko uspeti da pređe 12 litara plina, ja nisam uspeo a vozim ga neretko na 5000+ obrtaja. Najviše sam se brinuo za pristupačnost delova, ali za ovih 2 godine nisam imao ni jedan jedini kvar, a ima i par polovnih u oglasima za delove tako da nije problem.
Auto nema mane, udobnost je kao što se očekuje na nižem nivou od limuzina, zadnji kraj skače po rupama prilično ali auto opravdava visoku cenu jer je kvalitet pravi japanski. U autu ne postoji nijedna plastika koja je prijatna na dodir, sve je kruto i zato ništa ne škripi ni posle 21 godine
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Posle duzeg vremena imam auto sa kojim smem da podjem gde god...imam ga dve godine i samo servis je radjen,nijedan kvar,,Zamenio stabilizatore,ima ih U siluxu kao i svega ostalog,,,cena je 1300rsd kao kraj spone za Yuga.
Pogon 4*4 vise mnogo od onog sto sam ocekivao. Pregledan,siguran u voznji. Pot...rosnja na otvorenom 100km/h je 6.5 litra,,,tri puta sam testirao. Gradska voznjaoko 9 lita,leti od osam zimi devet ipo sto za ovaj auto je nista prema onome sto pruza...opet poredeci sa yugom isto a razlika ihaa.
Ko hoce auto da sedne i vozi nema boljeg,nista nelupa,ne skripi posle 22 godine.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Meni se taj auto oduvek sviđao. Mada i generalno volim Honde. Ali ovaj je neki polu-karavan, polu-terenac, polu-gradski auto. Bar sam ga ja tako doživljavao. Iskreno, možda bih ga i kupio nekad davno, ali bio sam u strahu od skupih delova...
Razlog za prijavu korisnika
Jesi li ga testirao malo ozbiljnije van asfalta? Kako se ponaša po snegu generalno?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
SA prethodnim presao sam 30 000 i sad sa ovim 90 00Auto je veoma otporan , 4x4 odlican
kavalitetno napravljen , ugibljenje posle 200 hiljada fabricko
potrosnja 10L plina , visok , pregledan
Mozda malo manji gepek
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Honda je Honda. Taj model je mnogima ružan i ne bi ga nikad kupili samo zbog izgleda, ali će zato da pljunu ogromne pare na nekog razvaljenog krša ali samo da ima VW ili Audi logo.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posle velikog broja uglavnom nemačkih automobila teško je poverovati da postoji auto koji se nikada ne kvari. Srećom pa sam se odlučio za hondu HR-V koja je pravi primer japanskog kvaliteta. Auto vozim po teškim putevima, auto put kod mene nije video već samo beskonačan broj rupa preko kojih ...dodajem gas svakog puta. Trap je još uvek dobar, takvu izdržljivost sam video samo kod vectre B ali honda je za dlaku bolja. Haubu ne otvaram nikad osim kada dođe vreme za zamenu ulja. Limarijski je odličan, iako sam primetio da velika većina ima problema oko limarije ja sam izgleda imao sreće jer je moja u top stanju. 4x4 pogon radi svoj posao solidno, potrošnja na plinu je 8-12 litara, znači prava vožnja a ne penzionerska teško da će neko uspeti da pređe 12 litara plina, ja nisam uspeo a vozim ga neretko na 5000+ obrtaja. Najviše sam se brinuo za pristupačnost delova, ali za ovih 2 godine nisam imao ni jedan jedini kvar, a ima i par polovnih u oglasima za delove tako da nije problem.
Auto nema mane, udobnost je kao što se očekuje na nižem nivou od limuzina, zadnji kraj skače po rupama prilično ali auto opravdava visoku cenu jer je kvalitet pravi japanski. U autu ne postoji nijedna plastika koja je prijatna na dodir, sve je kruto i zato ništa ne škripi ni posle 21 godine
Pročitaj više
30. Maj 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Jeste čudno, ali po ADAC-u je Passat B5.5 proglašavan za najpouzdaniji auto na nemačkom tržištu.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.