Posle duzeg vremena imam auto sa kojim smem da podjem gde god...imam ga dve godine i samo servis je radjen,nijedan kvar,,Zamenio stabilizatore,ima ih U siluxu kao i svega ostalog,,,cena je 1300rsd kao kraj spone za Yuga.
Pogon 4*4 vise mnogo od onog sto sam ocekivao. Pregledan,siguran u voznji. Pot...rosnja na otvorenom 100km/h je 6.5 litra,,,tri puta sam testirao. Gradska voznjaoko 9 lita,leti od osam zimi devet ipo sto za ovaj auto je nista prema onome sto pruza...opet poredeci sa yugom isto a razlika ihaa.
Ko hoce auto da sedne i vozi nema boljeg,nista nelupa,ne skripi posle 22 godine.Pročitaj više
Meni se taj auto oduvek sviđao. Mada i generalno volim Honde. Ali ovaj je neki polu-karavan, polu-terenac, polu-gradski auto. Bar sam ga ja tako doživljavao. Iskreno, možda bih ga i kupio nekad davno, ali bio sam u strahu od skupih delova...
SA prethodnim presao sam 30 000 i sad sa ovim 90 00Auto je veoma otporan , 4x4 odlican
kavalitetno napravljen , ugibljenje posle 200 hiljada fabricko
potrosnja 10L plina , visok , pregledan
Honda je Honda. Taj model je mnogima ružan i ne bi ga nikad kupili samo zbog izgleda, ali će zato da pljunu ogromne pare na nekog razvaljenog krša ali samo da ima VW ili Audi logo.
Posle velikog broja uglavnom nemačkih automobila teško je poverovati da postoji auto koji se nikada ne kvari. Srećom pa sam se odlučio za hondu HR-V koja je pravi primer japanskog kvaliteta. Auto vozim po teškim putevima, auto put kod mene nije video već samo beskonačan broj rupa preko kojih ...dodajem gas svakog puta. Trap je još uvek dobar, takvu izdržljivost sam video samo kod vectre B ali honda je za dlaku bolja. Haubu ne otvaram nikad osim kada dođe vreme za zamenu ulja. Limarijski je odličan, iako sam primetio da velika većina ima problema oko limarije ja sam izgleda imao sreće jer je moja u top stanju. 4x4 pogon radi svoj posao solidno, potrošnja na plinu je 8-12 litara, znači prava vožnja a ne penzionerska teško da će neko uspeti da pređe 12 litara plina, ja nisam uspeo a vozim ga neretko na 5000+ obrtaja. Najviše sam se brinuo za pristupačnost delova, ali za ovih 2 godine nisam imao ni jedan jedini kvar, a ima i par polovnih u oglasima za delove tako da nije problem.
Auto nema mane, udobnost je kao što se očekuje na nižem nivou od limuzina, zadnji kraj skače po rupama prilično ali auto opravdava visoku cenu jer je kvalitet pravi japanski. U autu ne postoji nijedna plastika koja je prijatna na dodir, sve je kruto i zato ništa ne škripi ni posle 21 godine
Posedujem HRV 2000. godište sa 1.6 motorom i prednjim pogonom. motor D16W1 sa 105 konja zadovoljava potrebe za gradske i međugradske vožnje. Osećaj sigurnosti u ovom prilično starom autu je neopisiv. U kabini ništa ne krcka od plastike nakon 20 godina, što govori o kvalitetu izrade- Plastika ...je sva tvrda, tako da ne očekujte neki luksuz. Vrlo je upravljiv i okretan. Dimenzije su mu prednost kod uvlačenja i provlačenja. Trapovi su nerealno izdržljivi - posle 20 godina, nikakvog lufta na trapu nema. Menjani su samo stabilizatori i donje kugle, i to preventivno. Ne očekujte neku izanrednu snagu jer je ovaj auto težak 1300 kg, za šta je zaslužan zadnji trap koji je na principu De Dion i prosto je neuništiv! Napred je McPherson i vrlo je udoban i čvrst u krivinama. Auto dobro podnosi plin uz dobro održavanje i kvalitetne delove. Mali servis sa rukama i delovima je oko 60€.
Menjač je apsolutni vrh, kratak, precizan i nečujan. Kod nekih novijih vozila nije ovoliko dobar! Kome nije apsolutno neophodan 4x4 pogon neka izabere prednji pogon jer će auto biti lakši a uštedeće se i na gorivu.
Pristupačan motor značajno olakšava dijagnostiku i otklanjanje svih kvarova, bukvalno svaki deo se vidi kad se otvori hauba što znači i niža cena "ruku", a i lakše dijagnostifikovanje potencijalnih kvarova tokom kupovine.
Potrošnja
- Lim zna da bude kritičan ako se ne zaštiti na vreme, ima tendenciju da korodira na najčudnijim mestima - na ivicama zadnjih vrata (model sa 5 vrata) sa gornje strane. Rubovi su mu najslabija tačka, kao i pragovi. Obratiti veliku pažnju na ovo pošto je to ulaganje od 300/400€.
- Motori "fab...rički" troše ulje (1l na 1000 km) što je meni bilo sumnjivo. Ako primetite sivi/beli dim, posle vožnje uzbrdo ili u visokim obrtajima, to je znak da vam ulje ulazi u komoru za sagorevanje. Rešenje je generalka - karike, leteći ležajevi, gumice ventila i sve ostalo što ide uz to. To izađe oko 500€ i posle toga nema potrošnje ulja ni grama (sipam 5W-40). Obratite pažnju i koje ulje sipate, ako vam troši dosta ulja, slobodno sipajte mineralno 15W-40 dok ne rešite problem.
- Manjak komfora na prednjim sedištima koja su kratka pa nakon duže vožnje mogu da vas zabole listovi, kolena, butine. Zadnja klupa je odlična. Gepek takođe nije impresivan ali zadovoljiće potrebe ukoliko ne vozite više od 3 putnika istovremeno.
- Potrošnja plina u gradskim uslovima je oko 10/11l a zna da skoči i na 12 ako vozite žustrije i u Beogradu. Inače motor ima snage i od 1500 obrtaja u trećoj brzini, što govori o elastičnosti ovih motora.
- Malo je majstora koji rade Honde u Srbiji, a da imaju iskustva i da su stručni, čuvajte se kvazimajstora koji pojma nemaju a mogu da vam naprave haos pod haubom. Delova je sve manje (novih) ali za redovno održavanje ih ima jer deli dosta potrošnih delova sa drugim Hondinim modelima
Sad vidim ovaj post - pišem ovo zato što je ovaj originalni post dupliran, a ja na jednoj verziji nisam uopšte video nikakav tekst, pa nisam znao šta Hajzenberg pita.
Auto je pravi pogodak. Posle duzeg vremena imam siguran auto sa kojim smem da podjem gde god pozelim bez oklevanja. Imam ga dve godine i bez ijednog kvara. Radeo servise samo. Pogon 4x4 mnogo bolji od ocekivanog. Potrosnja mi ide od 6,5l na auuto putu,brina 100km do 8,5-9litara u gradu sto je po men...i za ono sto pruza ovaj auto odlicno. Pa yugo trosi toliko. Svaka preporuka ko misli o kupovini. Delova u siluxu ima (kupio sam prednje stabilizatore) 1300 rsd. Za juga je toliko kraj spone . Ponosan sam vlasnik i ne menjam ga jos 10godinaPročitaj više
Imam HR-V 2000 god.77kW 1.6, 4x4, od 2014.god. i stvarno sam prezadovoljan. Mali servis mozete i sami odraditi sve je pristupacno i lako se menja. Delovi nisu skupi. Moja preporuka kada menjate ulje u diferencijalu i menjacu sipajte iskljucivo OEM originalno Hondino ulje!
-Motor je dosta tih, dobr...a je izolacija od buke,
-Sistem 4x4 radi po principu kada prednji pogon prokliza onda se upali zadnji. Lepo se ponasa na snegu, blatu, osecate se bezbedno i mocno uz dobre gume naravno!
-Menjac je jako precizan, i cvrst nema onog setanja menjaca u leru i dok ubacujete u brzinu.
Ne kvari se to je japanac i ako vam se pokvari to je obicno neka sitnica..
Vozio sam ga po ekstremnim uslovima zimi, dubok sneg, veliki minus, velika nadmorska visina (Vlasinsko jezero), sta da vam kazem kada ocistite auto od snezne mecave i leda, udjete u njega a on upali iz prve e to je pravo zadovoljstvo!
Komfor
-Potrosnja na autoputu ako vozite do 120km/h potrosice nesto oko 7.5l / 100km, dok u gradu od 10-12 l/100km benzina.
-Komfor i ako je veliki auto, uvek ce vam zafaliti malo vise mesta u kabini.
- Preglednost kada vozite u rikverc
- Polovnih delova ima, na pojedine delove morate cekati ili kupiti pr...eko sajtova iz inostranstva
U sustini auto nema mane, na sve ovo se naviknete vrlo brzo. Ipak ovo je tezak auto i mini terenac SUV.
Tako da moja ocena je 9 ( samo zbog komfora)
motor je koncepciski iz devedesetih , delovi za odzavanje veoma povoljni ,inace slabo kvarljiv auto jako pouzdan manuelni menjac neverovatno precizan.Pogon 4x4 za koketiranje sa snegom i blatom ali daje dobru podrsku .
imao sam stylie pack opremu koja obuhvata kozna sedista koja ludacki izgledaju ali zimi su leedara a grejace nema..zadnja bravica se punila vodom i peskom zbog gotovo vodoravnih vrata i nista drugo.
Startan, brz, pouzdan kao i svaka Honda, probija sneg bez problema. Jednostavno redak i atraktivan auto!
Nije za neke vece brzine, 90-100 kmh i to je to...da se razumemo, moze on da navuce i 140 kmh, ali preko 100 vec nema uzivanja...mada je to manje bitno, sve ostalo perfektno!
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Posle duzeg vremena imam auto sa kojim smem da podjem gde god...imam ga dve godine i samo servis je radjen,nijedan kvar,,Zamenio stabilizatore,ima ih U siluxu kao i svega ostalog,,,cena je 1300rsd kao kraj spone za Yuga.
Pogon 4*4 vise mnogo od onog sto sam ocekivao. Pregledan,siguran u voznji. Pot...rosnja na otvorenom 100km/h je 6.5 litra,,,tri puta sam testirao. Gradska voznjaoko 9 lita,leti od osam zimi devet ipo sto za ovaj auto je nista prema onome sto pruza...opet poredeci sa yugom isto a razlika ihaa.
Ko hoce auto da sedne i vozi nema boljeg,nista nelupa,ne skripi posle 22 godine.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Meni se taj auto oduvek sviđao. Mada i generalno volim Honde. Ali ovaj je neki polu-karavan, polu-terenac, polu-gradski auto. Bar sam ga ja tako doživljavao. Iskreno, možda bih ga i kupio nekad davno, ali bio sam u strahu od skupih delova...
Razlog za prijavu korisnika
Jesi li ga testirao malo ozbiljnije van asfalta? Kako se ponaša po snegu generalno?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
SA prethodnim presao sam 30 000 i sad sa ovim 90 00Auto je veoma otporan , 4x4 odlican
kavalitetno napravljen , ugibljenje posle 200 hiljada fabricko
potrosnja 10L plina , visok , pregledan
Mozda malo manji gepek
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Honda je Honda. Taj model je mnogima ružan i ne bi ga nikad kupili samo zbog izgleda, ali će zato da pljunu ogromne pare na nekog razvaljenog krša ali samo da ima VW ili Audi logo.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posle velikog broja uglavnom nemačkih automobila teško je poverovati da postoji auto koji se nikada ne kvari. Srećom pa sam se odlučio za hondu HR-V koja je pravi primer japanskog kvaliteta. Auto vozim po teškim putevima, auto put kod mene nije video već samo beskonačan broj rupa preko kojih ...dodajem gas svakog puta. Trap je još uvek dobar, takvu izdržljivost sam video samo kod vectre B ali honda je za dlaku bolja. Haubu ne otvaram nikad osim kada dođe vreme za zamenu ulja. Limarijski je odličan, iako sam primetio da velika većina ima problema oko limarije ja sam izgleda imao sreće jer je moja u top stanju. 4x4 pogon radi svoj posao solidno, potrošnja na plinu je 8-12 litara, znači prava vožnja a ne penzionerska teško da će neko uspeti da pređe 12 litara plina, ja nisam uspeo a vozim ga neretko na 5000+ obrtaja. Najviše sam se brinuo za pristupačnost delova, ali za ovih 2 godine nisam imao ni jedan jedini kvar, a ima i par polovnih u oglasima za delove tako da nije problem.
Auto nema mane, udobnost je kao što se očekuje na nižem nivou od limuzina, zadnji kraj skače po rupama prilično ali auto opravdava visoku cenu jer je kvalitet pravi japanski. U autu ne postoji nijedna plastika koja je prijatna na dodir, sve je kruto i zato ništa ne škripi ni posle 21 godine
Pročitaj više
30. Maj 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Jeste čudno, ali po ADAC-u je Passat B5.5 proglašavan za najpouzdaniji auto na nemačkom tržištu.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posedujem HRV 2000. godište sa 1.6 motorom i prednjim pogonom. motor D16W1 sa 105 konja zadovoljava potrebe za gradske i međugradske vožnje. Osećaj sigurnosti u ovom prilično starom autu je neopisiv. U kabini ništa ne krcka od plastike nakon 20 godina, što govori o kvalitetu izrade- Plastika ...je sva tvrda, tako da ne očekujte neki luksuz. Vrlo je upravljiv i okretan. Dimenzije su mu prednost kod uvlačenja i provlačenja. Trapovi su nerealno izdržljivi - posle 20 godina, nikakvog lufta na trapu nema. Menjani su samo stabilizatori i donje kugle, i to preventivno. Ne očekujte neku izanrednu snagu jer je ovaj auto težak 1300 kg, za šta je zaslužan zadnji trap koji je na principu De Dion i prosto je neuništiv! Napred je McPherson i vrlo je udoban i čvrst u krivinama. Auto dobro podnosi plin uz dobro održavanje i kvalitetne delove. Mali servis sa rukama i delovima je oko 60€.
Menjač je apsolutni vrh, kratak, precizan i nečujan. Kod nekih novijih vozila nije ovoliko dobar! Kome nije apsolutno neophodan 4x4 pogon neka izabere prednji pogon jer će auto biti lakši a uštedeće se i na gorivu.
Pristupačan motor značajno olakšava dijagnostiku i otklanjanje svih kvarova, bukvalno svaki deo se vidi kad se otvori hauba što znači i niža cena "ruku", a i lakše dijagnostifikovanje potencijalnih kvarova tokom kupovine.
- Lim zna da bude kritičan ako se ne zaštiti na vreme, ima tendenciju da korodira na najčudnijim mestima - na ivicama zadnjih vrata (model sa 5 vrata) sa gornje strane. Rubovi su mu najslabija tačka, kao i pragovi. Obratiti veliku pažnju na ovo pošto je to ulaganje od 300/400€.
- Motori "fab...rički" troše ulje (1l na 1000 km) što je meni bilo sumnjivo. Ako primetite sivi/beli dim, posle vožnje uzbrdo ili u visokim obrtajima, to je znak da vam ulje ulazi u komoru za sagorevanje. Rešenje je generalka - karike, leteći ležajevi, gumice ventila i sve ostalo što ide uz to. To izađe oko 500€ i posle toga nema potrošnje ulja ni grama (sipam 5W-40). Obratite pažnju i koje ulje sipate, ako vam troši dosta ulja, slobodno sipajte mineralno 15W-40 dok ne rešite problem.
- Manjak komfora na prednjim sedištima koja su kratka pa nakon duže vožnje mogu da vas zabole listovi, kolena, butine. Zadnja klupa je odlična. Gepek takođe nije impresivan ali zadovoljiće potrebe ukoliko ne vozite više od 3 putnika istovremeno.
- Potrošnja plina u gradskim uslovima je oko 10/11l a zna da skoči i na 12 ako vozite žustrije i u Beogradu. Inače motor ima snage i od 1500 obrtaja u trećoj brzini, što govori o elastičnosti ovih motora.
- Malo je majstora koji rade Honde u Srbiji, a da imaju iskustva i da su stručni, čuvajte se kvazimajstora koji pojma nemaju a mogu da vam naprave haos pod haubom. Delova je sve manje (novih) ali za redovno održavanje ih ima jer deli dosta potrošnih delova sa drugim Hondinim modelima
Pročitaj više
25. Dec 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kakav je hvalospev u pitanju, pošto ja gore ne vidim nikakav tekst?
Razlog za prijavu korisnika
Sad vidim ovaj post - pišem ovo zato što je ovaj originalni post dupliran, a ja na jednoj verziji nisam uopšte video nikakav tekst, pa nisam znao šta Hajzenberg pita.
Razlog za prijavu korisnika
Auto je pravi pogodak. Posle duzeg vremena imam siguran auto sa kojim smem da podjem gde god pozelim bez oklevanja. Imam ga dve godine i bez ijednog kvara. Radeo servise samo. Pogon 4x4 mnogo bolji od ocekivanog. Potrosnja mi ide od 6,5l na auuto putu,brina 100km do 8,5-9litara u gradu sto je po men...i za ono sto pruza ovaj auto odlicno. Pa yugo trosi toliko. Svaka preporuka ko misli o kupovini. Delova u siluxu ima (kupio sam prednje stabilizatore) 1300 rsd. Za juga je toliko kraj spone . Ponosan sam vlasnik i ne menjam ga jos 10godinaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Auto koji nema mane
Auto kome jedino crkava auspuh
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sad kao Zoran Kesic
Razlog za prijavu korisnika
Čekaj, imaš i Hondu HR-V i Hondu CR-V? Ili si pogrešio kod upisivanja?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Imam HR-V 2000 god.77kW 1.6, 4x4, od 2014.god. i stvarno sam prezadovoljan. Mali servis mozete i sami odraditi sve je pristupacno i lako se menja. Delovi nisu skupi. Moja preporuka kada menjate ulje u diferencijalu i menjacu sipajte iskljucivo OEM originalno Hondino ulje!
-Motor je dosta tih, dobr...a je izolacija od buke,
-Sistem 4x4 radi po principu kada prednji pogon prokliza onda se upali zadnji. Lepo se ponasa na snegu, blatu, osecate se bezbedno i mocno uz dobre gume naravno!
-Menjac je jako precizan, i cvrst nema onog setanja menjaca u leru i dok ubacujete u brzinu.
Ne kvari se to je japanac i ako vam se pokvari to je obicno neka sitnica..
Vozio sam ga po ekstremnim uslovima zimi, dubok sneg, veliki minus, velika nadmorska visina (Vlasinsko jezero), sta da vam kazem kada ocistite auto od snezne mecave i leda, udjete u njega a on upali iz prve e to je pravo zadovoljstvo!
-Potrosnja na autoputu ako vozite do 120km/h potrosice nesto oko 7.5l / 100km, dok u gradu od 10-12 l/100km benzina.
-Komfor i ako je veliki auto, uvek ce vam zafaliti malo vise mesta u kabini.
- Preglednost kada vozite u rikverc
- Polovnih delova ima, na pojedine delove morate cekati ili kupiti pr...eko sajtova iz inostranstva
U sustini auto nema mane, na sve ovo se naviknete vrlo brzo. Ipak ovo je tezak auto i mini terenac SUV.
Tako da moja ocena je 9 ( samo zbog komfora)
Pročitaj više
11. Maj 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
motor je koncepciski iz devedesetih , delovi za odzavanje veoma povoljni ,inace slabo kvarljiv auto jako pouzdan manuelni menjac neverovatno precizan.Pogon 4x4 za koketiranje sa snegom i blatom ali daje dobru podrsku .
imao sam stylie pack opremu koja obuhvata kozna sedista koja ludacki izgledaju ali zimi su leedara a grejace nema..zadnja bravica se punila vodom i peskom zbog gotovo vodoravnih vrata i nista drugo.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Startan, brz, pouzdan kao i svaka Honda, probija sneg bez problema. Jednostavno redak i atraktivan auto!
Nije za neke vece brzine, 90-100 kmh i to je to...da se razumemo, moze on da navuce i 140 kmh, ali preko 100 vec nema uzivanja...mada je to manje bitno, sve ostalo perfektno!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.