Možda da proveriš da li neki iz Nemačke koji je 1999. godište ispunjava euro 3 standard, mada ne verujem. Ili sačekaj da postane i kod nas zvanično oldtajmer, pa onda uvezeš.
Ni u snu ne bih uzeo ovaj auto 25 godina star,pitanje kakav je sa delovima,kakve su cene...Ovo bih uzeo samo da sam ljubitelj i da imam pored njega auto za svaki dan,pa tek povremeno da isteram ovaj na ulicu...U normalnoj zemlji modeli ovoliko stari su ili presovani ili stoje kod nekog u garazi za s...pecijalne prilike,nikako za svaki dan.Pročitaj više
Šta mislite o oglasu? Jel vredi uloziti u njega vec duze sam zaljubljen u ovaj model ali do sad su svi bili preskupi ovaj je prvi koji mozda ima potencijala ako je neko imao iskustva sa njima dobro bi mi dosao savet.
Ne isplati se..drugar je pre 4 god restaurirao njegovog i uz to sto je imao jednog celog za delove morao je oko 800e da ulozi...znaci turbo 250e...senzor ispod 100e nije..mora orginal..kopije ne rade na njemu..bobine su mu skupe kao otrov..i motori uglavno imaju manu da prolupaju...jebe ih nesto oko... radilice ako se ne varam...bolje kupi auto koji je i dalje aktivan..tj vozi se svakodnevno ..nego auto koji je ne reg i stoji..zapusten je vidi se iz aviona...izacice te preko 2000 samo da ga upristojis..a da bi izgledao onako kako bi trebalo da izgleda i vise..bolje daj u startu vise nego da ti stoji ispred zgrade i propada ovajPročitaj više
Da se isplati, ne isplati se. Ovakav auto se uzima iz ljubavi. U Srbiji ih ima malo, tako da prvo razmisli o tome gde ćeš da ga servisiraš i nabavljaš delove . Ako nemaš 2000 evra da utrošiš u njega onda se tek ne isplati, jer takav auto vredi tek kad mu motor radi punom snagom, kad ima dobre kočnic...e i gume .Pročitaj više
Vasilije je potpunosti u pravu! Ovaj auto samo ko voli moze da ga dotera do savrsenstva.Ja sam ga imao u vlasnistvu 10 godina i kod mene je bio besprekoran. Preprosle godine sam ga prodao motisao u BG-bio mi je potreban drugi auto koji ima prostor za porodicu :)
Ovaj sa oglasa minimum 2000 evra i... to pod uslovom da je motor ispravan , jer 200 sx ako te ne zakove za sediste posle 3000 rpm nije dobar..Ko ga je vozio zna o cemu pricam.
Sa srecom u potrazi.
Imate na mom profilu par slicica. Njemu je bilo ulaganje iz ljubavi .
Za 10 godina imao sam samo problem sa turbinom jer je trebala reparacija, kostala me je 500 eura i menjani amortizeri . ostalo je sve bilo kao casa :DPročitaj više
Zdravo,zeleo bih da kupim neki malo jaci auto za letnju vožnju,da je naravno benzinac i da ima zadnju vucu.Jedna zena prodaje Nissana 200sx 1.8 turbo,limarijski odličan koliko sam primetio,e sad jedina mana je sto je dugo stajao i nije paljen.Jos ima stare tablice na sebi.Dala bi ga za 400,500 evra jer joj ne treba pa sam hteo da čujem vas savet.
Zavisi u kakvom je stanju motor , jer to su automobili koji se uglavnom ne štede na gasu ,pitanje koliko ga je prethodni vlasnik održavao. Što se delova tiče , ima ih ,skoro većina delova se lako nadje (novih delova) a za polovne ćeš se malo pomučiti jer je to redak auto . Ja sam ga vozio 10 godina ...i nisam imao problema sa njim što se kvarova tiče , izdržljivi su i ako je turbo punjač ispravan i podešen da da pun kapacitet , veruj mi , od 200SX se teško odvajaš kad sedneš u njega . :DPročitaj više
Verujem brt jer uzivo izgleda kao milion dolara. 😀
Koliko sam cuo,vlasnik,inace sin te gospodje je nazalost preminuo i od tada auto cuci u garazi.Ona je uspela da auto prevede na sebe ali gde ce zena od 50 godina u turbo Nissana...Stare table su na njemu i dan danas.Mozda su karike zalepile,sve se t...o mora pogledati...Pročitaj više
Najbolje sa nekim mehaničarom, koga poznaješ, odeš i pogledaš i čovek će ti reći da li se isplati ili ne. Moraš da imaš na umu da je dobar potrošač, od 8 pa do preko 10L benzina pije a ako ga baš cepaš onda i više. Ali zato prži gume 20 metara ostavlja trag :P Njemu je turbo najbitnija stavka , ako... turbo nije ispravan onda cela priča pada u vodu , jer 200SX bez turba je običan benzinac. Ja sam imao reparaciju turbine i koštala me je 450 evra i to je bio sasvim mali kvar a obično je od 600 evra pa naviše. ( u Turbo servisu u Užicu)Pročitaj više
Pozdrav,
nakon toyote yaris 2001 posao sam ponosni vlasnik nissana 200SX. Za ova dva dana sam prezadovoljan kolima. Ima ulaganja nije da nema jer ih prethodni vlasnik nije bas vozao ali sta je tu je. Zanima me jel znate neki otpad ili tako nesto gde se mogu povoljno nabaviti delovi za njega i gde mogu da nadjem original sedista za nissan 200SX bez obzira na stanje posto je prethodnik stavio sedista od 300ZX koja su veca i jedva vozim a pri tom su fiksirana pa ne mogu da se steluju. Hvala svima n...a odgovorima.Pročitaj više
Sta ce ti cip tuning. Valjda si upoznat da se na dizelasima dobija vise snage nego na benzincima. Na benzinu je drugacija stvar. Menjas sve za bolje rezultate. Pored 179ks ne treba vise, sem ako neces da se trkas. Stavis samo bolji komplet izduv, da dobijes lepsi i glasniji zvuk i milina. Dobices i ...pri tome hp.Pročitaj više
Milose, molim te,ne pricaj pogresne stvari. Svaki turbo motor,bio dizel ili benzin,dobija dosta cipovanjem,naravno kvalitetnim,a to sto ti pricas moze samo da se primeni za atmosferce benzince u odnosu na turbo dizele.
@ Aleksandar, oko 200ks bi mogao da izvuces na stage 1 chipa,sto mislim da ti je... sasvim dovoljno,za neke dalje prerade treba malo vise para.Pročitaj više
Gledao sam da ubacim sto kvalitetnije delove da bi mogli da podnesu forsiranje. Njemu je turbina na 0.6 Bar. Ako bih je ja digao na 1.0 Bar, da li bi skodilo turbini s obzirom da je nova?
Pozdrav drustvo! Imam jedno pitanje, nadam se da ce te mi pomoci. Desilo se to da je moj 200sx (ca18det) prolupao nedavno, otvoren motor, prolupao na drugom cilindru jer je prethodni vlasnik stavio neku Tursku klipnjacu koja k**** ne valja i usput se iskrivila radilica. Kupljena je polovna radilica, izasla na prvu specijalu, klipovi ispolirani, kupljena polovna klipnjaca, klipnjace obradjene, sve sredjeno i spakovano. Mene interesuje sad, kako bi ja trebalo nakon toga da vozim auto? Da li bi tre...balo da vodim racuna (kao kod novog ili full generalno sredjenog motora) ili veoma kratko da ne preterujem pa posle mogu voziti kako mi je volja?Pročitaj više
Vozi ga jedno 1000 km sasvim normalno kako ti nalazu uslovi u saobracaju. Izbegavaj gas do daske, znaci do nekih srednjih obrataja, ali obavezno u toku tih 1000 km, jedno 3 puta ga iscedi do maksimuma, do crvenog polja sa gasom do poda. Rasporedi ta tri puta na svakih 300 km odprilike. Tako ce lepo ...da ti nalegnu lezajevi, da se lepo razradi motor i nakon 1000 km zameni ulje i fliter, i onda mozes slobodno da koristis auto kao i ranije...Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Možda da proveriš da li neki iz Nemačke koji je 1999. godište ispunjava euro 3 standard, mada ne verujem. Ili sačekaj da postane i kod nas zvanično oldtajmer, pa onda uvezeš.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
dali.ima neko sofer sajbnu.za nissana
15. Maj 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Šta mislite o oglasu?
04. Nov 2017.'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/10535129/nissan-200-sx 'Da li se cijena vozila mijenja ako ne zelim uzeti rezervne djelove?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mislim da ti neće mnogo smaniti za delove jer njemu nisu potrebni, a tebi će trebati uz auto. Najbolje da pozoveš i pitaš.
Razlog za prijavu korisnika
Ni u snu ne bih uzeo ovaj auto 25 godina star,pitanje kakav je sa delovima,kakve su cene...Ovo bih uzeo samo da sam ljubitelj i da imam pored njega auto za svaki dan,pa tek povremeno da isteram ovaj na ulicu...U normalnoj zemlji modeli ovoliko stari su ili presovani ili stoje kod nekog u garazi za s...pecijalne prilike,nikako za svaki dan.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
fino izgleda za to godiste ali je mnogo mator
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Šta mislite o oglasu? Jel vredi uloziti u njega vec duze sam zaljubljen u ovaj model ali do sad su svi bili preskupi ovaj je prvi koji mozda ima potencijala ako je neko imao iskustva sa njima dobro bi mi dosao savet.
08. Aug 2017.'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/10438985/nissan-200-sx-s13hitnodo11082017'
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ne isplati se..drugar je pre 4 god restaurirao njegovog i uz to sto je imao jednog celog za delove morao je oko 800e da ulozi...znaci turbo 250e...senzor ispod 100e nije..mora orginal..kopije ne rade na njemu..bobine su mu skupe kao otrov..i motori uglavno imaju manu da prolupaju...jebe ih nesto oko... radilice ako se ne varam...bolje kupi auto koji je i dalje aktivan..tj vozi se svakodnevno ..nego auto koji je ne reg i stoji..zapusten je vidi se iz aviona...izacice te preko 2000 samo da ga upristojis..a da bi izgledao onako kako bi trebalo da izgleda i vise..bolje daj u startu vise nego da ti stoji ispred zgrade i propada ovajPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
502 Bad Gateway
Da li se isplati uzeti auto sa ovog oglasa i koliko bi ulaganje bilo potrebno, takodje da li uopste vredi popravljati?
29. Apr 2017.'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9737698/nissan-200-sx-s13'
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Da se isplati, ne isplati se. Ovakav auto se uzima iz ljubavi. U Srbiji ih ima malo, tako da prvo razmisli o tome gde ćeš da ga servisiraš i nabavljaš delove . Ako nemaš 2000 evra da utrošiš u njega onda se tek ne isplati, jer takav auto vredi tek kad mu motor radi punom snagom, kad ima dobre kočnic...e i gume .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Otisao vlasnik u Nemacku koliko ja znam, hteo sam ja da ga uzmem ali imam vec jedan.
Razlog za prijavu korisnika
Vasilije je potpunosti u pravu! Ovaj auto samo ko voli moze da ga dotera do savrsenstva.Ja sam ga imao u vlasnistvu 10 godina i kod mene je bio besprekoran. Preprosle godine sam ga prodao motisao u BG-bio mi je potreban drugi auto koji ima prostor za porodicu :)
Ovaj sa oglasa minimum 2000 evra i... to pod uslovom da je motor ispravan , jer 200 sx ako te ne zakove za sediste posle 3000 rpm nije dobar..Ko ga je vozio zna o cemu pricam.
Sa srecom u potrazi.
Imate na mom profilu par slicica. Njemu je bilo ulaganje iz ljubavi .
Za 10 godina imao sam samo problem sa turbinom jer je trebala reparacija, kostala me je 500 eura i menjani amortizeri . ostalo je sve bilo kao casa :DPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zdravo,zeleo bih da kupim neki malo jaci auto za letnju vožnju,da je naravno benzinac i da ima zadnju vucu.Jedna zena prodaje Nissana 200sx 1.8 turbo,limarijski odličan koliko sam primetio,e sad jedina mana je sto je dugo stajao i nije paljen.Jos ima stare tablice na sebi.Dala bi ga za 400,500 evra jer joj ne treba pa sam hteo da čujem vas savet.
02. Nov 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Zavisi u kakvom je stanju motor , jer to su automobili koji se uglavnom ne štede na gasu ,pitanje koliko ga je prethodni vlasnik održavao. Što se delova tiče , ima ih ,skoro većina delova se lako nadje (novih delova) a za polovne ćeš se malo pomučiti jer je to redak auto . Ja sam ga vozio 10 godina ...i nisam imao problema sa njim što se kvarova tiče , izdržljivi su i ako je turbo punjač ispravan i podešen da da pun kapacitet , veruj mi , od 200SX se teško odvajaš kad sedneš u njega . :DPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Verujem brt jer uzivo izgleda kao milion dolara. 😀
Koliko sam cuo,vlasnik,inace sin te gospodje je nazalost preminuo i od tada auto cuci u garazi.Ona je uspela da auto prevede na sebe ali gde ce zena od 50 godina u turbo Nissana...Stare table su na njemu i dan danas.Mozda su karike zalepile,sve se t...o mora pogledati...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Najbolje sa nekim mehaničarom, koga poznaješ, odeš i pogledaš i čovek će ti reći da li se isplati ili ne. Moraš da imaš na umu da je dobar potrošač, od 8 pa do preko 10L benzina pije a ako ga baš cepaš onda i više. Ali zato prži gume 20 metara ostavlja trag :P Njemu je turbo najbitnija stavka , ako... turbo nije ispravan onda cela priča pada u vodu , jer 200SX bez turba je običan benzinac. Ja sam imao reparaciju turbine i koštala me je 450 evra i to je bio sasvim mali kvar a obično je od 600 evra pa naviše. ( u Turbo servisu u Užicu)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,
14. Sep 2015.nakon toyote yaris 2001 posao sam ponosni vlasnik nissana 200SX. Za ova dva dana sam prezadovoljan kolima. Ima ulaganja nije da nema jer ih prethodni vlasnik nije bas vozao ali sta je tu je. Zanima me jel znate neki otpad ili tako nesto gde se mogu povoljno nabaviti delovi za njega i gde mogu da nadjem original sedista za nissan 200SX bez obzira na stanje posto je prethodnik stavio sedista od 300ZX koja su veca i jedva vozim a pri tom su fiksirana pa ne mogu da se steluju. Hvala svima n... a odgovorima. Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Momci, planirao sam da cipujem Nissan 200sx 1.8t. MOTOR GEN.SREDJEN PRE 10000 KM /KOVANI KLIPOVI, RADILICA, BREGASTE OSOVINE, NOVA TURBINA. Hvala :)
21. Jul 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sta ce ti cip tuning. Valjda si upoznat da se na dizelasima dobija vise snage nego na benzincima. Na benzinu je drugacija stvar. Menjas sve za bolje rezultate. Pored 179ks ne treba vise, sem ako neces da se trkas. Stavis samo bolji komplet izduv, da dobijes lepsi i glasniji zvuk i milina. Dobices i ...pri tome hp.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Milose, molim te,ne pricaj pogresne stvari. Svaki turbo motor,bio dizel ili benzin,dobija dosta cipovanjem,naravno kvalitetnim,a to sto ti pricas moze samo da se primeni za atmosferce benzince u odnosu na turbo dizele.
@ Aleksandar, oko 200ks bi mogao da izvuces na stage 1 chipa,sto mislim da ti je... sasvim dovoljno,za neke dalje prerade treba malo vise para.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Gledao sam da ubacim sto kvalitetnije delove da bi mogli da podnesu forsiranje. Njemu je turbina na 0.6 Bar. Ako bih je ja digao na 1.0 Bar, da li bi skodilo turbini s obzirom da je nova?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav drustvo! Imam jedno pitanje, nadam se da ce te mi pomoci. Desilo se to da je moj 200sx (ca18det) prolupao nedavno, otvoren motor, prolupao na drugom cilindru jer je prethodni vlasnik stavio neku Tursku klipnjacu koja k**** ne valja i usput se iskrivila radilica. Kupljena je polovna radilica, izasla na prvu specijalu, klipovi ispolirani, kupljena polovna klipnjaca, klipnjace obradjene, sve sredjeno i spakovano. Mene interesuje sad, kako bi ja trebalo nakon toga da vozim auto? Da li bi tre... balo da vodim racuna (kao kod novog ili full generalno sredjenog motora) ili veoma kratko da ne preterujem pa posle mogu voziti kako mi je volja? Pročitaj više
03. Feb 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Vozi ga jedno 1000 km sasvim normalno kako ti nalazu uslovi u saobracaju. Izbegavaj gas do daske, znaci do nekih srednjih obrataja, ali obavezno u toku tih 1000 km, jedno 3 puta ga iscedi do maksimuma, do crvenog polja sa gasom do poda. Rasporedi ta tri puta na svakih 300 km odprilike. Tako ce lepo ...da ti nalegnu lezajevi, da se lepo razradi motor i nakon 1000 km zameni ulje i fliter, i onda mozes slobodno da koristis auto kao i ranije...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala Boki!
Razlog za prijavu korisnika
Naravno ovo maksimalno opterecenje ne sme dugo da traje, ubacis u trecu - cetvrtu i nagazis gas dok ne dostigne maksimum i to je to...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.