Da li se auto moze normalno voziti sa "rezervnim" kljucem?
Mozda je glupo pitanje ali se secam da mi je majstor jednom prilikom rekao da mu izbacuje neku gresku vezanu za kljuc(a ja sam vozio sa rezervnim).
Dijagnostika je radjena zbog drugih stvari,ali eto ja sam se vratio na skakavac.
Da budem iskren,nekako sam navikao na stari tip kljuca + na njemu imam iste dugmice kao na ovom glavnom...
Koliko ja znam, može normalno. Naročito kod tih starijih vozila. E sad, to što izbacuje neku grešku, to može da bude samo "obaveštenje", a možda može da utiče na neke "napredne" funkcije ako ih auto ima. Ako tebi ne pravi nikakav problem onda vozi tako. Ali ako imaš samo taj jedan ključ, mislim ako ...si drugi izgubio, onda mislim da se isplati da napraviš rezervni da te ne bi posle koštalo mnogo više.Pročitaj više
Kao sto rekoh,imam ja taj "skakavac" ali sam ocigledno staromodan tip pa mi vise oddovara obican kljuc(koji imaj dugme za otkljucavanje i zakljucavanje). Sta reci,ima nas raznih 😄
Kao sto rekoh,imam ja "skakvac" kljuc ali sam ocigledno staromodan tip pa mi vise odgovara ovaj obican(mada i on ima dugme za otkljucavanje i zakljucavanje).Ima nas raznih 😄
Astra H 5 vrata,motor 1.4 66kw 90 konja.
5 osoba u njemu,Lokacija Iriski venac za one koji znaju-za ostale to je uzbrdo,nizbrdo preko "planine" Fruske Gore.
Pre 2 meseca menjano kvacilo,pre 15 dana mali servis,nove svecice,uglavnom Shell 95 sipano,ide normalno po ravnom,na kracim uzbrdicama bez problema.
Ovde je zaglavio-vratim se u prvu,pa onda druga dodje do 2000 obrtaja i ne moze dalje.
Primetio sam da kad ga malo pustim pa opet nabijem ide do 2000 i to je jedina borba. Ako mu sti...snem pun gas nista,zabode i ide 30kmh.
Obilaze me ljudi,vozio sam i slabija kola pa bas nije bilo tako.
Gde traziti krivca?
Вероватно запрљан или неисправан протокомер. И/или запушен филтер фаздуха (и/или горива, ако га има).
С друге стране, 5 људи у колима, пртљаг. Ауто је тада тежак око тону и по, а свега 90 коња. Ако је велика узбрдица, ни исправан ауто се не би лако носио у тој ситуацији.
Ja nisam razumeo šta se u stvari dešava. On u drugoj brzini uzbrdo hoće da ide samo do 2000 obrtaja i tu stane? I to nakon što ga zaletiš u prvoj? Da li u prvoj prelazi 2000 obrtaja? I u drugim brzinama kako se ponaša? Ako ni u drugim brzinama ne prelazi 2000 obrtaja možda je ušao u neki safe mode, ...ali nisam razumeo kako se kad ponaša tako da samo nagađam. Uglavnom, ako je motor ispravan on bi opet morao da pređe 2000 obrtaja u drugoj brzini bez obzira što ide uzbrdo i što je opterećen. Mučio bi se naravno, ali što bi mu izvlačio veće obrtaje sve manje bi se mučio. Nešto sigurno nije u redu, ali nema veze sa kvačilom (po ovom opisu). Možda bi bilo dobro da ga malo oštrije istestiraš na ravnom, nemoj da ga štediš pošto neće ništa da mu bude od malo oštrijeg ubrzavanja i viših obrtaja.Pročitaj više
Ja nisam razumeo šta se u stvari dešava. On u drugoj brzini uzbrdo hoće da ide samo do 2000 obrtaja i tu stane? I to nakon što ga zaletiš u prvoj? Da li u prvoj prelazi 2000 obrtaja? I u drugim brzinama kako se ponaša? Ako ni u drugim brzinama ne prelazi 2000 obrtaja možda je ušao u neki safe mode, ...ali nisam razumeo kako se kad ponaša tako da samo nagađam. Uglavnom, ako je motor ispravan on bi opet morao da pređe 2000 obrtaja u drugoj brzini bez obzira što ide uzbrdo i što je opterećen. Mučio bi se naravno, ali što bi mu izvlačio veće obrtaje sve manje bi se mučio. Nešto sigurno nije u redu, ali nema veze sa kvačilom (po ovom opisu). Možda bi bilo dobro da ga malo oštrije istestiraš na ravnom, nemoj da ga štediš pošto neće ništa da mu bude od malo oštrijeg ubrzavanja i viših obrtaja.Pročitaj više
Da, nisam mogao nijednu led sijalicu da stavim samo je isključi auto. Elektricar mi garantovao da ima jedne koje će sigurno raditi Philips čip imaju 80e. Hajde i te stavio kad ono nista. Stavio dva cunbusa ponovo ništa. E sad mi stavio kaže neke najnovije koje je dobio od 65w bez cunbusa direkt prik...opcao i radet ali isključuje sad poziciju a inace prejako svetle.Pročitaj više
Pozdrav svima imam Opel astru H 1.7 74kw naime kada ugasim auto i nakon par sati pridjem i pinem plastiku na motoru ona je i dalje vruća kao da je auto tek ugašen pa me zanima još nečije iskustvo ako ima isti auto. Veliki pozdrav
Motor se sporo hladi. Tu ima mnogo metala i drugih stvari koje se ugreju i treba dosta vremena da se to ohladi. Tako da, ako ti pokazivač temperature pokazuje da je sve u redu, onda bi trebalo da je sve u redu.
Najjeftinija stvar je da ti je kontakt slab ili zaprljan a može da se desi da ti je ležaj točka otišao,tj.na ležaju je senzor koji meri brzinu. Meni se na astri g taj problem javio i morao sam da menjam ceo ležaj. Proveri kontakte kod prednjih točkova i u samoj tabli to je prvo i ne košta pa onda kr...eni dalje sa dijagnostikom možda pronađe kvar.Pročitaj više
Ako je u dobrom stanju i odgovara ti cena uzmi ga. Treba da proveriš sve one standardne stvari - obavezno ga provozaj malo više, osim ako ga ne kupuješ sa auto placa. Naravno da ne možeš da ga proveriš 100% i da uvek postoji šansa da nešto crkne vrlo brzo.
Ćao, sviđa mi se jedan model 1.7 101ks bez plivajućeg zamajca. Treba mi savet da li ga uzeti ili ipak neki drugi model, i na čega da obratim pažnju.
Problem je sam bih išao bez majstora i morao bih sam da pregledam.
Svaki komentar je dobrodošao.
Generalno gledajuci auto je dobar. Ima fabricki problem sa alternatorom moze da otkaze bez ikakvih naznaka. Delovi motora znaju biti malo skuplji jer ipak je motor Japanski.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Koliko ja znam, može normalno. Naročito kod tih starijih vozila. E sad, to što izbacuje neku grešku, to može da bude samo "obaveštenje", a možda može da utiče na neke "napredne" funkcije ako ih auto ima. Ako tebi ne pravi nikakav problem onda vozi tako. Ali ako imaš samo taj jedan ključ, mislim ako ...si drugi izgubio, onda mislim da se isplati da napraviš rezervni da te ne bi posle koštalo mnogo više.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Kao sto rekoh,imam ja taj "skakavac" ali sam ocigledno staromodan tip pa mi vise oddovara obican kljuc(koji imaj dugme za otkljucavanje i zakljucavanje). Sta reci,ima nas raznih 😄
Razlog za prijavu korisnika
Kao sto rekoh,imam ja "skakvac" kljuc ali sam ocigledno staromodan tip pa mi vise odgovara ovaj obican(mada i on ima dugme za otkljucavanje i zakljucavanje).Ima nas raznih 😄
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav
09. Okt 2023.Astra H 5 vrata,motor 1.4 66kw 90 konja.
5 osoba u njemu,Lokacija Iriski venac za one koji znaju-za ostale to je uzbrdo,nizbrdo preko "planine" Fruske Gore.
Pre 2 meseca menjano kvacilo,pre 15 dana mali servis,nove svecice,uglavnom Shell 95 sipano,ide normalno po ravnom,na kracim uzbrdicama bez problema.
Ovde je zaglavio-vratim se u prvu,pa onda druga dodje do 2000 obrtaja i ne moze dalje.
Primetio sam da kad ga malo pustim pa opet nabijem ide do 2000 i to je jedina borba. Ako mu sti... snem pun gas nista,zabode i ide 30kmh.
Obilaze me ljudi,vozio sam i slabija kola pa bas nije bilo tako.
Gde traziti krivca?
Hvala Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Вероватно запрљан или неисправан протокомер. И/или запушен филтер фаздуха (и/или горива, ако га има).
С друге стране, 5 људи у колима, пртљаг. Ауто је тада тежак око тону и по, а свега 90 коња. Ако је велика узбрдица, ни исправан ауто се не би лако носио у тој ситуацији.
Razlog za prijavu korisnika
Ja nisam razumeo šta se u stvari dešava. On u drugoj brzini uzbrdo hoće da ide samo do 2000 obrtaja i tu stane? I to nakon što ga zaletiš u prvoj? Da li u prvoj prelazi 2000 obrtaja? I u drugim brzinama kako se ponaša? Ako ni u drugim brzinama ne prelazi 2000 obrtaja možda je ušao u neki safe mode, ...ali nisam razumeo kako se kad ponaša tako da samo nagađam. Uglavnom, ako je motor ispravan on bi opet morao da pređe 2000 obrtaja u drugoj brzini bez obzira što ide uzbrdo i što je opterećen. Mučio bi se naravno, ali što bi mu izvlačio veće obrtaje sve manje bi se mučio. Nešto sigurno nije u redu, ali nema veze sa kvačilom (po ovom opisu). Možda bi bilo dobro da ga malo oštrije istestiraš na ravnom, nemoj da ga štediš pošto neće ništa da mu bude od malo oštrijeg ubrzavanja i viših obrtaja.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ja nisam razumeo šta se u stvari dešava. On u drugoj brzini uzbrdo hoće da ide samo do 2000 obrtaja i tu stane? I to nakon što ga zaletiš u prvoj? Da li u prvoj prelazi 2000 obrtaja? I u drugim brzinama kako se ponaša? Ako ni u drugim brzinama ne prelazi 2000 obrtaja možda je ušao u neki safe mode, ...ali nisam razumeo kako se kad ponaša tako da samo nagađam. Uglavnom, ako je motor ispravan on bi opet morao da pređe 2000 obrtaja u drugoj brzini bez obzira što ide uzbrdo i što je opterećen. Mučio bi se naravno, ali što bi mu izvlačio veće obrtaje sve manje bi se mučio. Nešto sigurno nije u redu, ali nema veze sa kvačilom (po ovom opisu). Možda bi bilo dobro da ga malo oštrije istestiraš na ravnom, nemoj da ga štediš pošto neće ništa da mu bude od malo oštrijeg ubrzavanja i viših obrtaja.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Poz, led sijalice se gase u farovima nakon kraćeg rada. Gledao sam na netu i svi imaju isti problem a nigde rešenja
14. Maj 2023.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Poz, jel neko uspeo da ugradi led sijalice a da se ne gase?
13. Maj 2023.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Кинеско срање. Гледај OSRAM, Philips,... Али свеједно су забрањене.
Razlog za prijavu korisnika
Ne razumem, kako misliš da se ne gase?
Razlog za prijavu korisnika
Da, nisam mogao nijednu led sijalicu da stavim samo je isključi auto. Elektricar mi garantovao da ima jedne koje će sigurno raditi Philips čip imaju 80e. Hajde i te stavio kad ono nista. Stavio dva cunbusa ponovo ništa. E sad mi stavio kaže neke najnovije koje je dobio od 65w bez cunbusa direkt prik...opcao i radet ali isključuje sad poziciju a inace prejako svetle.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima, pri brzini od 120km/h pa naviše mi se dešava da volan trese što više ubrzavam postaje gore, zna li neko u cemu je problem
12. Jun 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Tockovi nisu u balansu
Razlog za prijavu korisnika
Moe biti i zamajac ako je dizel.
Razlog za prijavu korisnika
Могу и крајеви управљачких спона.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima imam Opel astru H 1.7 74kw naime kada ugasim auto i nakon par sati pridjem i pinem plastiku na motoru ona je i dalje vruća kao da je auto tek ugašen pa me zanima još nečije iskustvo ako ima isti auto. Veliki pozdrav
31. Maj 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ne vidim problem ako se generalno ne pregreva.
Mozda ti je izolacija na poklopcu propala onaj sunđer ispod
Razlog za prijavu korisnika
Sasvim normalna stvar.
Razlog za prijavu korisnika
Motor se sporo hladi. Tu ima mnogo metala i drugih stvari koje se ugreju i treba dosta vremena da se to ohladi. Tako da, ako ti pokazivač temperature pokazuje da je sve u redu, onda bi trebalo da je sve u redu.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam problem sa obrtomerom na astri h, čas radi čas ne zna li neko u cemu je problem i jel nesto ozbiljno
08. Apr 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Najjeftinija stvar je da ti je kontakt slab ili zaprljan a može da se desi da ti je ležaj točka otišao,tj.na ležaju je senzor koji meri brzinu. Meni se na astri g taj problem javio i morao sam da menjam ceo ležaj. Proveri kontakte kod prednjih točkova i u samoj tabli to je prvo i ne košta pa onda kr...eni dalje sa dijagnostikom možda pronađe kvar.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Verovatno počeo da zeza senzor koji meri obrtaje ili neki kontakt pravi problem.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sviđa mi se jedan 1.7 101ks bez plivajućeg zamajca.
18. Jan 2022.Jel dobar ovaj model ili da tražim drugi?
i na šta da obratim pažnju pri proveri samog auta?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako je u dobrom stanju i odgovara ti cena uzmi ga. Treba da proveriš sve one standardne stvari - obavezno ga provozaj malo više, osim ako ga ne kupuješ sa auto placa. Naravno da ne možeš da ga proveriš 100% i da uvek postoji šansa da nešto crkne vrlo brzo.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ćao, sviđa mi se jedan model 1.7 101ks bez plivajućeg zamajca. Treba mi savet da li ga uzeti ili ipak neki drugi model, i na čega da obratim pažnju.
18. Jan 2022.Problem je sam bih išao bez majstora i morao bih sam da pregledam.
Svaki komentar je dobrodošao.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Generalno gledajuci auto je dobar. Ima fabricki problem sa alternatorom moze da otkaze bez ikakvih naznaka. Delovi motora znaju biti malo skuplji jer ipak je motor Japanski.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
AKUMULATORI: Energizer, Varta, Vesna...
12. Nov 2021.Danas sam se svega naslušao,ko je bolji, ko je gori, ko se gde proizvodi,nije više to to itd.
Koje je vaše mišljenje?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Exide, Yuasa.
Razlog za prijavu korisnika
Bosch se meni najbolje pokazao.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.