Trenutno vozim saab 93 2008 god 1.9 ,150 konja,automatik.Imam ga kratko i za sada sam zaljubljen u auto,jako lep,svidja mi se sto ga nema na svakom metru,mada nisu tako retki kao sto sam mislio.Lep i kvalitetan enterijer,dobar paket opreme(vector).Jako stabilan u krivinama,prava krstarica na otvoren...om putu.Menjac automatski je japanac sa 6 brzina,jako pouzdan.Motor JTD,pripada vrhu piramide,mnogi kazu da je i najbolji.Ide kao nevreme,kad ga uporedim sa bmw 320 2.0 160 konja 2006 i skoda superb 2010 2.0 140 konja ne mogu da mu pridju! Po meni jako specijalan auto,odnos cena-kvalitet ne postojeci
Manjak delova(estetskih),delova drugih ima jer ih deli sa insignijom,vektrom i alfom gt.Trap je tvrd,skoro svaka rupa se oseti,udobnije su i skoda i bmw koje sam gore navodio.Jtd jeste vrhunski motor,ali je bucniji,nema do duse zamajac da mu smoruje rad motora.Mana mu je elektronika kljuca ili sta v...ec,vidim da je cesto kod saab-a, pojavljuje se greska steering lock malfunction,za sad ne ometa rad auta sem sto izbaci to uporozorenje pa nestane posle 30 sek,majstor kaze da postoje 2 potencijalna kvara i da je popravka od 100-200 e kad se utvrdi tacno sta je.
Jesu ti gume fabričkih dimenzija? Možda one prave problem ako je prethodni vlasnik stavio neke niskoprofilnije. A i ako jesu fabričkih dimenzija, pretpostavljam da ti možeš da odeš bar jedan "broj" nadole - ali treba proveriti u specifikacijama, da ne pominjem to da ukupan prečnik mora da ostane ist...i ili minimalno različit. Na udobnost može da utiče i to ako je prethodni vlasnik montirao neke teške kineske felne - ljudi jednostavno ne žele da poveruju u to da težina točka utiče i na udobnost i na kočenje i na ponašanje u kriivnama i na druge stvari. Lepota je ipak na prvom mestu...Pročitaj više
Sve je fabricko.UPDATE vezano sa steering lock malfunction,nista nisam morao da menjam,majstor je samo izvadio kontakt bravu,ocistio je i to je resilo problem.Veliki pozdrav za Viktora iz Saab-ovog servisa u juznom bulevaru!
Sve od opreme senzori za svetla kisu rikverc... klima, koza, navigacija i mnogo jos...
Odlican motor 1.9 16v 150ks sa remapom stage 1 195ks, ide kao avion, ne trosi puno i ne crkava nista, ne trosi ulje, radi kao sat. Menjan zamajac i interkuler za par godina zustre voznje i oko 60k pređenih km... ...Brz, lep i kvalitetan, odlican auto.
Jako komforan i udoban auto. Odličan za sneg. Dobar u krivinama. Na otvorenom putu u proseku troši oko 4l a u gradu oko 7l. Što se tice motora nema nekih ulaganja osim redovnog servisa.
Manjak delova u smislu estetike. Mehaničkih delova na pretek jer su uglavnom fiatovi i orlovi.
1.8t sa 150 ks neuništiv motor,ide odlično a potrošnja mu je u granicama normale.Udoban,siguran i jak automobil.Meni je lično saab 9-3 prelep,Zadržali su onu njihovu filozofiju da im enterijer izgleda kao u borbenim avionima,što je veliki plus(nisu jednostavni i hladni kao nemci).Ko jednom kup...i Saab-a,teško se razdvaja od njega!
Saab je po mnogo čemu jedinstven, ali je svakako poznat po tehnološkim iskoracima koje su potom pratili drugi proizvođači. Saab je prvi uveo pogon na prednje točkove, aerodinamično modeliranje, avionski zakrivljen vetrobran, čistač prednjih farova, pojasevi za vezivanje u dve tačke, bočna ...ojačanja u vratima i još mnogo toga. Inovacija je zaista mnogo, ali evo pomenuću još samo ona najpoznatija, a to su grejanje sedišta, hatchback koncept sa proširenjem prtljažnog prostora obaranjem zadnjih sedišta, klima uređaj bez CFC-a, zatim sistem ventilacije sedišta, i naravno TURBO.
Ono što je karakteristično za sve Saab modele, kreirane pod krilaticom „Born from Jets“, pa i za ovaj je da su „izgrađeni oko vozača“ (pilota), što znači da ceo proces razvoja kreće od vozača, i on je tokom celog procesa uvek u centru pažnje. Zato i kabina po svemu podseća na avionski kokpit. Bukvalno sve komande i upravljački sistemi okrenuti su vozaču, tako da je i sama frontalna konzola zakrenuta ka njemu, a koliko se otišlo daleko u „driver-centric“ dizajnu govori i podatak da automatski klima uređaj deli prostor u dve zone, jedna je za vozača, a druga za ostale putnike.
Ergonomija kokpita dizajnirana je tako da potpuno približi interakciju između vozača i automobila: instrumenti i kontrole grupisani su u logične grupe, one najčešće korišćenje nalaze se na točku kožom presvučenog upravljača...
U Saab 9-3 TTiD ugrađen je dizel koji raspolaže sa 180 konjskih snaga i neverovatnih 400Nm obrtnog momenta dostupnih u svakom momentu što je od neprocenjive važnosti prilikom preticanja.
Ono „TT“ u oznaci govori da se radi o motoru sa dvostrukim turbo punjačem, odnosno o dvostepenom turbo sistemu koji „izdužuje“ elastičnost motora i pojačava agilnost.
U praksi, ovo znači konstantno ubrzanje, u svim stepenim prenosa, od nule do maksimalne brzine. U poređenju sa 40 konkurentski vozila iz iste klase, ovaj motor sa svoje 6,2 sekunde najbrže ubrzava od 80 do 120 km-h. Najnoviju Audijevu A4-vorku ostavlja za više od sekunde iza sebe, a Mercedesove dvolitarske dizele ostavlja čak 3 sekunde „u retrovizoru“, a iza Saaba je i novi Lexus IS 220d.
Bezbednost pre svega
Saab se od svojih početaka pri razvoju vodio principom da „bezbednost nema cenu“, što je dosledno ispoštovano i kod modela 9-3. U standardnu opremu svakog Saaba spadaju 10 vazdušnih jastuka, svi sistemi za pomoć vozaču (DSC, TCS, ESP), ojačani B stubovi i vrata, ali i fantastične kočnice.
KOME JE NAMENJEN SAAB
Kome je namenjen novi Saab 9-3? Pre svega onima koji cene i traže istinski sportski ugođaj, koji užuvaju u vožnji ne dozvoljavaju da ih iko zamenu u vozačkoj poziciji. Saab 9-3 nudi izuzetne performanse, veliku snagu i ubrzanje, a upravljivosti daje sasvim novu dimenziju. Naime, u standardnoj opremi novih Saabova je jedinstveni ReAxs sistem koji u krivinama osim prednjih točkova zakreće i one na zadnjoj osovini, čime skraćuje poluprečnik skretanja i omogućava pravo „sečenje“ krivine. Sa ReAxs sistemom kada ulazite u krivinu ne morate da oduzimate gas, možete samo da osetite rast adrenalina usled bočne akceleracije.
Cena devet-trojke kretala se od 26 hiljada evra i za tu cenu u Linerar paketu dobijalo se gotovo sve što je potrebno za ugodnu vožnju. Prosečna potršnja je umerena i „kultivisana“ tako da se kreće oko 6,5 litara u kombinovanom režimu vožnje. U poređenju sa konkurencijom, posebno nemačkog porekla, Saab možda po nekim merilima zaostaje u pogledu opreme enterijera i luksuza, ali je svakako ispre njih po performansama i ceni.
Ocna ojacanja u vratima prvi je ubacio Volvo..kao i boce air bagove i pojaseve u 3 tacke vezivanja..u sustini dve veoma kvalitetne fabrike automobila..svojevremeno sam vozio 9000 i mogu reci da sam bio spremam da ako nadjem dobar aero platim po ceni mercedesa 10 godina mladjeg..fenomenalno vozilo
Da, da, orijentisan je oko vozača, naročito sa jeftinim plastikama od kontrola klime pa naniže... Glorifikovana Vektra sa FIAT motorom. Ok, TTID je nešto bolji (lično vozio tid 9-3 2008), ali ne menja činjenicu da je 9-5 poslednji umereno pravi SAAB (ne i u potpunosti). GM ih je upropastio..
Korektna,jako pouzdan bezbedan auto visoke klase,za odrzavanje nije skup nosi motor od fijata 1.9jtdM trap od Vektre C delova ima na trzistu,potrosnja nije velika za takav auto,sto se komfora tice jako komforan udoban auto u svakom pogledu,motor perfektan,samo mogu reci da se moze meriti sa Audijem ...A4 i BMW serija 3 a cak je i jaci u klasi od tih auta daleko pouzdanij i bolji,govorim jer sam i vozio navedena auta.
sto se mene licno tice mana nema,naravno ako kupite kvalitetan Saab ocuvan i da nije presao oko milion kilometara sto je ovde na nasim prostorima normalno da nasi kupci zele da za malo para uzmu perfektan auto a to ne postoji - DOBAR SAAB MANA GARANTUJEM NEMA .
JTD i TOYOTIN disel motor SU ZA DVE KLASE bolji od drugih dizela , BMW si nije smeo dozvoliti takve greske na motorima ... Cista realnost , jednostavno pitajte majstore
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Jesu ti gume fabričkih dimenzija? Možda one prave problem ako je prethodni vlasnik stavio neke niskoprofilnije. A i ako jesu fabričkih dimenzija, pretpostavljam da ti možeš da odeš bar jedan "broj" nadole - ali treba proveriti u specifikacijama, da ne pominjem to da ukupan prečnik mora da ostane ist...i ili minimalno različit. Na udobnost može da utiče i to ako je prethodni vlasnik montirao neke teške kineske felne - ljudi jednostavno ne žele da poveruju u to da težina točka utiče i na udobnost i na kočenje i na ponašanje u kriivnama i na druge stvari. Lepota je ipak na prvom mestu...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Sve je fabricko.UPDATE vezano sa steering lock malfunction,nista nisam morao da menjam,majstor je samo izvadio kontakt bravu,ocistio je i to je resilo problem.Veliki pozdrav za Viktora iz Saab-ovog servisa u juznom bulevaru!
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sa opremom koju SAAB nudi, a u odnosu na ono što isto to nudi konkurencija (BMW, Audi, VW is l.), dobijaš sjajan auto za daleko manje novca.
Mana je jedino to što se više ne proizvodi, ako i vrlo malo servisa koji mogu kvalitetno odraditi servis na ovom autu
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sve od opreme senzori za svetla kisu rikverc... klima, koza, navigacija i mnogo jos...
Odlican motor 1.9 16v 150ks sa remapom stage 1 195ks, ide kao avion, ne trosi puno i ne crkava nista, ne trosi ulje, radi kao sat. Menjan zamajac i interkuler za par godina zustre voznje i oko 60k pređenih km...
...Brz, lep i kvalitetan, odlican auto.
Zamajac
Pročitaj više
23. Mar 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako komforan i udoban auto. Odličan za sneg. Dobar u krivinama. Na otvorenom putu u proseku troši oko 4l a u gradu oko 7l. Što se tice motora nema nekih ulaganja osim redovnog servisa.
Manjak delova u smislu estetike. Mehaničkih delova na pretek jer su uglavnom fiatovi i orlovi.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sa kojim motorom?
Razlog za prijavu korisnika
Moj je sa fiat 1.9 jtd 88kw tj. 120 konja
Razlog za prijavu korisnika
Moj je 2.0 250ks
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.8t sa 150 ks neuništiv motor,ide odlično a potrošnja mu je u granicama normale.Udoban,siguran i jak automobil.Meni je lično saab 9-3 prelep,Zadržali su onu njihovu filozofiju da im enterijer izgleda kao u borbenim avionima,što je veliki plus(nisu jednostavni i hladni kao nemci).Ko jednom kup...i Saab-a,teško se razdvaja od njega!
Mana je što se više ne proizvodi :D
Pročitaj više
20. Apr 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Predivan model, sve je pravljeno kako bi vozač imao potpuno kontrolu i ugođaj pri vožnji.
Nema ih.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Saab je po mnogo čemu jedinstven, ali je svakako poznat po tehnološkim iskoracima koje su potom pratili drugi proizvođači. Saab je prvi uveo pogon na prednje točkove, aerodinamično modeliranje, avionski zakrivljen vetrobran, čistač prednjih farova, pojasevi za vezivanje u dve tačke, bočna ...ojačanja u vratima i još mnogo toga. Inovacija je zaista mnogo, ali evo pomenuću još samo ona najpoznatija, a to su grejanje sedišta, hatchback koncept sa proširenjem prtljažnog prostora obaranjem zadnjih sedišta, klima uređaj bez CFC-a, zatim sistem ventilacije sedišta, i naravno TURBO.
Ono što je karakteristično za sve Saab modele, kreirane pod krilaticom „Born from Jets“, pa i za ovaj je da su „izgrađeni oko vozača“ (pilota), što znači da ceo proces razvoja kreće od vozača, i on je tokom celog procesa uvek u centru pažnje. Zato i kabina po svemu podseća na avionski kokpit. Bukvalno sve komande i upravljački sistemi okrenuti su vozaču, tako da je i sama frontalna konzola zakrenuta ka njemu, a koliko se otišlo daleko u „driver-centric“ dizajnu govori i podatak da automatski klima uređaj deli prostor u dve zone, jedna je za vozača, a druga za ostale putnike.
Ergonomija kokpita dizajnirana je tako da potpuno približi interakciju između vozača i automobila: instrumenti i kontrole grupisani su u logične grupe, one najčešće korišćenje nalaze se na točku kožom presvučenog upravljača...
U Saab 9-3 TTiD ugrađen je dizel koji raspolaže sa 180 konjskih snaga i neverovatnih 400Nm obrtnog momenta dostupnih u svakom momentu što je od neprocenjive važnosti prilikom preticanja.
Ono „TT“ u oznaci govori da se radi o motoru sa dvostrukim turbo punjačem, odnosno o dvostepenom turbo sistemu koji „izdužuje“ elastičnost motora i pojačava agilnost.
U praksi, ovo znači konstantno ubrzanje, u svim stepenim prenosa, od nule do maksimalne brzine. U poređenju sa 40 konkurentski vozila iz iste klase, ovaj motor sa svoje 6,2 sekunde najbrže ubrzava od 80 do 120 km-h. Najnoviju Audijevu A4-vorku ostavlja za više od sekunde iza sebe, a Mercedesove dvolitarske dizele ostavlja čak 3 sekunde „u retrovizoru“, a iza Saaba je i novi Lexus IS 220d.
Bezbednost pre svega
Saab se od svojih početaka pri razvoju vodio principom da „bezbednost nema cenu“, što je dosledno ispoštovano i kod modela 9-3. U standardnu opremu svakog Saaba spadaju 10 vazdušnih jastuka, svi sistemi za pomoć vozaču (DSC, TCS, ESP), ojačani B stubovi i vrata, ali i fantastične kočnice.
KOME JE NAMENJEN SAAB
Kome je namenjen novi Saab 9-3? Pre svega onima koji cene i traže istinski sportski ugođaj, koji užuvaju u vožnji ne dozvoljavaju da ih iko zamenu u vozačkoj poziciji. Saab 9-3 nudi izuzetne performanse, veliku snagu i ubrzanje, a upravljivosti daje sasvim novu dimenziju. Naime, u standardnoj opremi novih Saabova je jedinstveni ReAxs sistem koji u krivinama osim prednjih točkova zakreće i one na zadnjoj osovini, čime skraćuje poluprečnik skretanja i omogućava pravo „sečenje“ krivine. Sa ReAxs sistemom kada ulazite u krivinu ne morate da oduzimate gas, možete samo da osetite rast adrenalina usled bočne akceleracije.
Cena devet-trojke kretala se od 26 hiljada evra i za tu cenu u Linerar paketu dobijalo se gotovo sve što je potrebno za ugodnu vožnju. Prosečna potršnja je umerena i „kultivisana“ tako da se kreće oko 6,5 litara u kombinovanom režimu vožnje. U poređenju sa konkurencijom, posebno nemačkog porekla, Saab možda po nekim merilima zaostaje u pogledu opreme enterijera i luksuza, ali je svakako ispre njih po performansama i ceni.
Nema krucujalnih mana...
Pročitaj više
12. Mar 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ocna ojacanja u vratima prvi je ubacio Volvo..kao i boce air bagove i pojaseve u 3 tacke vezivanja..u sustini dve veoma kvalitetne fabrike automobila..svojevremeno sam vozio 9000 i mogu reci da sam bio spremam da ako nadjem dobar aero platim po ceni mercedesa 10 godina mladjeg..fenomenalno vozilo
Razlog za prijavu korisnika
Da, da, orijentisan je oko vozača, naročito sa jeftinim plastikama od kontrola klime pa naniže... Glorifikovana Vektra sa FIAT motorom. Ok, TTID je nešto bolji (lično vozio tid 9-3 2008), ali ne menja činjenicu da je 9-5 poslednji umereno pravi SAAB (ne i u potpunosti). GM ih je upropastio..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Korektna,jako pouzdan bezbedan auto visoke klase,za odrzavanje nije skup nosi motor od fijata 1.9jtdM trap od Vektre C delova ima na trzistu,potrosnja nije velika za takav auto,sto se komfora tice jako komforan udoban auto u svakom pogledu,motor perfektan,samo mogu reci da se moze meriti sa Audijem ...A4 i BMW serija 3 a cak je i jaci u klasi od tih auta daleko pouzdanij i bolji,govorim jer sam i vozio navedena auta.
sto se mene licno tice mana nema,naravno ako kupite kvalitetan Saab ocuvan i da nije presao oko milion kilometara sto je ovde na nasim prostorima normalno da nasi kupci zele da za malo para uzmu perfektan auto a to ne postoji - DOBAR SAAB MANA GARANTUJEM NEMA .
Pročitaj više
02. Apr 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Hahaah pa fiatov motor je po meni rame uz rame uz mb..bmw je imao duplo vise kvarova na motoru od bilo koje verzije jtd i mjet motora
Razlog za prijavu korisnika
Fiatov jtd je rame uz rame sa bmw motorom ..ako ne i bolji..
Razlog za prijavu korisnika
JTD i TOYOTIN disel motor SU ZA DVE KLASE bolji od drugih dizela , BMW si nije smeo dozvoliti takve greske na motorima ... Cista realnost , jednostavno pitajte majstore
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Savrsen auto u svakom pogledu.
Malo veca potrosnja prilikom voznje po gradu. Oko 8 litara.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.