Pitanje za Milos Djurovic
Gledao sam 9-3 2.0 torbo 150 ks (2008) sa nekih 150000 km. Interesuje me da li je skuplji za odrzavanje od 1.9 tid i da li je moguce da mu se ugradi plin?
2.0t je u ovom modelu B207e motor koji vuce poreklo od legendarnih B204 i b205 motora...ima lanac i izuetan je po pitanju raspona snage i momenta, odrzavanje podrazumeva da mora da se sipa mobil 1 0w40 ulje(oko 1200 din l) i redovno menjaju filteri..moze plin da se ugradi samo nadji dobrog majstora ...koji ce lepo da podesi mapu za plin...po gradu ne bi smeo preko 13l da trosi a na otvorenom oko 8-9 plina... motor se sa 150 konja cipuje na 230 samo promenom racunara i bez bilo kakvih posledica po motor i to kod saab zvanicnih tjunera, takodje motor ide na 300+ konja sto govori o izdrzljivosti motora..jako je bitna stvar kod svih saab turbo motora jednom u dve god skinuti hladnjake i oprati ih, jer taj auto ima mnogo hladnjaka(motora, klime, servo letve,motornog ulja)..najveci problem ovog motora je pregrevanje jer ima ogromne temperature sagorevanja zato ciscenje hladnjaka resava sve probleme..Pročitaj više
2.0t je B207L motor sa 175hp, a B207E nosi oznaku 1.8t.Ne vuče poreklo od B204 i B205 već je radjen na bazi starog proverenog opelovog C20xe.Za povećanje snage se ne menja ECU već samo mapa u njemu...B207 ne može na 300+ bez otvaranja i zamene klipova i klipnjaca (max safe je 300 odnosno 320 za 2.0T...)Pročitaj više
Hvala na odgovorima . Dobar 9-3 mi je prodat ispred nosa(za jedan dan sam zakasnio). Sad se trazi drugi. Do duse nasao sam interesantnog ali je u inostranstvu pa ne znam da li da ulazim u takvu avanturu.
Pozdrav
Pozdrav. Bacio sam oko na Saab 9-3 1.9 tid 120 ks 2006 god. Neki prijatelji me plase sa odrzavanjem i sl. Iskreno mene plasi sva ona elektronika. Voleo bih da mi neko od vlasnika 9-3 prenese svoja iskusta sa ovim autom. Na sta da obratim paznju pri kupovini? Kakva je servisna mreza i da li ima problema sa nabavkom delova? Unapred hvala.
1.9 TID je fijatov JTD ,a 2.2 TID je opelov cdti. Vazno je da taj opelov 2.2 nije Isuzuov vec bas opelov i nije se dobro pogazao . Jako je vazno da na tim Saab automobilima te generacije je upotrebljeno mnogo opelovih delova sto je dovelo do pada kvaliteta Saab a
E jebi ga pa sto se zove onda Saab? Pola Opelovo pola Fiatovo pa sta ima Sabovo? U mojoj porodici je bilo par Saaba i bili su ko zemlja cvrsti brzi sve sve naj.
Pozdrav svima! Pitanje za Voju Kostića, kao nekoga ko već dugo vozi Saab: Ovih dana kupujem Saab 9-3 1.8t 2003. godište. U dobrom je stanju, kilometraža solidna 115.000 km. Imate li servis u Beogradu za preporuku, pored Trnavca u J. Bulevaru, gde bi mogao automobil da se održava? Uradio bih odmah neophodan servis. Unapred hvala!
auto je smesno porediti sa bilo kojim vw, opelom, renoom i sl..auto se poredi sa premium autima jer je tu po tehnologiji, ceni i svemu..odrzavanje nije dzabe ali nije ni mnogo skupo.. ali osecaj turba je savrsen...uzbrdo, nizbrdo ide kako oces.. moment ogroman i na celom rasponu.. 1900-6500rpm.. :)... snaga da ne govorim... 1.8t, 2.0t i 2.0T su svi 2000cc ali je razlika u turbini, diznama i elektronici... svi idu na preko 400 konja....cisto da se zna sta je saab :)Pročitaj više
Jeste Milose sve je tako samo sto po ceni nije premium klasa, mislim mnogo je povoljniji tako da i nama proleterima moze biti vrlo interesantan.Ja mislim da sam pecen kao riba no morm jos malo da sacekam.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
2.0t je u ovom modelu B207e motor koji vuce poreklo od legendarnih B204 i b205 motora...ima lanac i izuetan je po pitanju raspona snage i momenta, odrzavanje podrazumeva da mora da se sipa mobil 1 0w40 ulje(oko 1200 din l) i redovno menjaju filteri..moze plin da se ugradi samo nadji dobrog majstora ...koji ce lepo da podesi mapu za plin...po gradu ne bi smeo preko 13l da trosi a na otvorenom oko 8-9 plina... motor se sa 150 konja cipuje na 230 samo promenom racunara i bez bilo kakvih posledica po motor i to kod saab zvanicnih tjunera, takodje motor ide na 300+ konja sto govori o izdrzljivosti motora..jako je bitna stvar kod svih saab turbo motora jednom u dve god skinuti hladnjake i oprati ih, jer taj auto ima mnogo hladnjaka(motora, klime, servo letve,motornog ulja)..najveci problem ovog motora je pregrevanje jer ima ogromne temperature sagorevanja zato ciscenje hladnjaka resava sve probleme..Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
2.0t je B207L motor sa 175hp, a B207E nosi oznaku 1.8t.Ne vuče poreklo od B204 i B205 već je radjen na bazi starog proverenog opelovog C20xe.Za povećanje snage se ne menja ECU već samo mapa u njemu...B207 ne može na 300+ bez otvaranja i zamene klipova i klipnjaca (max safe je 300 odnosno 320 za 2.0T...)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Hvala na odgovorima . Dobar 9-3 mi je prodat ispred nosa(za jedan dan sam zakasnio). Sad se trazi drugi. Do duse nasao sam interesantnog ali je u inostranstvu pa ne znam da li da ulazim u takvu avanturu.
19. Jul 2012.Pozdrav
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pozdrav. Bacio sam oko na Saab 9-3 1.9 tid 120 ks 2006 god. Neki prijatelji me plase sa odrzavanjem i sl. Iskreno mene plasi sva ona elektronika. Voleo bih da mi neko od vlasnika 9-3 prenese svoja iskusta sa ovim autom. Na sta da obratim paznju pri kupovini? Kakva je servisna mreza i da li ima problema sa nabavkom delova? Unapred hvala.
19. Jun 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
1.9 TID je fijatov JTD ,a 2.2 TID je opelov cdti. Vazno je da taj opelov 2.2 nije Isuzuov vec bas opelov i nije se dobro pogazao . Jako je vazno da na tim Saab automobilima te generacije je upotrebljeno mnogo opelovih delova sto je dovelo do pada kvaliteta Saab a
Razlog za prijavu korisnika
Vozim 9-3 1.9 tid sa 150ks Vector opremom 2006 god. Servis ima na Juznom Bulevaru korektan za odrzavanje. Odlicno vozilo
Razlog za prijavu korisnika
E jebi ga pa sto se zove onda Saab? Pola Opelovo pola Fiatovo pa sta ima Sabovo? U mojoj porodici je bilo par Saaba i bili su ko zemlja cvrsti brzi sve sve naj.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Pozdrav svima! Pitanje za Voju Kostića, kao nekoga ko već dugo vozi Saab: Ovih dana kupujem Saab 9-3 1.8t 2003. godište. U dobrom je stanju, kilometraža solidna 115.000 km. Imate li servis u Beogradu za preporuku, pored Trnavca u J. Bulevaru, gde bi mogao automobil da se održava? Uradio bih odmah neophodan servis. Unapred hvala!
16. Maj 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Saaboter Jurija Gagarina 158
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na preporuci! Pozdrav!
Razlog za prijavu korisnika
sveta, trnavac..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kakav je sa 1.8t ?
29. Dec 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ekstra auto naspram vw,opela,renoa i tako nekog evropskog krsa...
Razlog za prijavu korisnika
auto je smesno porediti sa bilo kojim vw, opelom, renoom i sl..auto se poredi sa premium autima jer je tu po tehnologiji, ceni i svemu..odrzavanje nije dzabe ali nije ni mnogo skupo.. ali osecaj turba je savrsen...uzbrdo, nizbrdo ide kako oces.. moment ogroman i na celom rasponu.. 1900-6500rpm.. :)... snaga da ne govorim... 1.8t, 2.0t i 2.0T su svi 2000cc ali je razlika u turbini, diznama i elektronici... svi idu na preko 400 konja....cisto da se zna sta je saab :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Jeste Milose sve je tako samo sto po ceni nije premium klasa, mislim mnogo je povoljniji tako da i nama proleterima moze biti vrlo interesantan.Ja mislim da sam pecen kao riba no morm jos malo da sacekam.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
auto je preddobro
31. Okt 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.