Ako je akumulator dobar, za 10 dana ne sme da se isprazni. A u slučaju da se isprazni, treba proveriti prvo u kakvom je stanju sam akumulator i ako je on dobar, onda treba videti da negde ne vuče struju koju ne bi trebalo da vuče kad je ugašen. Inače, i za potpuno nov akumulator vremenom će postati ...problematično ukoliko se ne vozi tako po 10-ak dana pa se onda malo provoza (10-15 minuta), pošto se on pomalo prazni u stajanju, a kratka vožnja nije dovoljna da ga napuni. Idealno je izvaditi ga i staviti ga u neku hladnu prostoriju, pošto se na toplom brže prazni. Sa druge strane, kad je jako hladan, teže mu je da upali motor, što mnogima deluje kao paradoksalna situacija ali u stvari nije. I s vremena na vreme treba mu proveravati napon i dopuniti ga kućnim punjačem. Tako može da traje veoma dugo. Naravno, niko neće da se maltretira i da vadi akumulator iz auta pa da ga vraća, a to ne bi ni trebalo da se radi kod iole novijih automobila zbog kompjutera i drugih sistema. Možda je zato najbolje rešenje ako se već pali na desetak dana, onda ga izvesti negde na malo dužu vožnju i to sa malo jačim gasom pošto mirovanje generalno ne prija kompletnom automobilu, a ne samo akumulatoru.Pročitaj više
Iako sam bio skeptičan po pitanju 1.2 TSI motora, nakon opsežnog informisanja, odlučio sam se za taj motor. Moram da napomenem da je moj Yeti 2012 godište a od te proizvodne godine su rešeni problemi sa turbinama i lancima. Lično sam motorom oduševljen. Veoma je tih, ima puno snage u svim brz...inama, kvačilo je jako mekano i vožnja je opuštajuća. Čak ni po gradu ne troši preterano, po Novom Beogradu može da se ostvari prosek od 7,5 litara. Na magistralnim putevima se pažljivom vožnjom može postići i prosek od 5,4 litre.
O komforu u kabini ne treba mnogo govoriti. Sedišta su odlično profilisana i garantuju jako udobnu vožnju, kako na prednjim tako i na zadnjim sedištima.
U principu nijedna jako izražena mana.
Zbog oblika karoserije i aerodinamike Yeti ne voli preterano autoput. To se, ipak, odražava samo na potrošnju goriva koja je veća za brzine preko 140 km/h, što se tiče komfora i strujanja vazduha ne primećuje se razlika u poređenju sa klasičnim automo...bilom.
Pozdrav drugar. Ja trenutno razmisljam da uzmem Yeti 2012 sa tim motorom. Istrazivao sam vec neko vreme, i sad taj do 2012 je sa lancem, a od 2012 sa kaisem. Koju ti varijantu imas?
Pozdrav druze. Jel ti je motor sa lancem ili kaisem? Ramisljam i ja da pazarim jer mi se auto abnormalno svidja, a i ja sam skeptican sa verzijom sa lancem. Navodno su popravili problem sa kaisem.
Vozim ga kao sluzbeni auto vec 6 meseci... Dosta stabilan u toku voznje. Prelazim njima 300 km dnevno u proseku... Vozim ga po brdima i planinama, radim ako veterinar. Ima 4x4 pogon van asvalta dobar i po plitkom snegu... Vrlo lako okretan auto, dosta udoban i ne zamara...
Kao glavnu manu naveo bih vrlo neprecizan sestostepeni menjac sirokih hodova i nakon pola godine i dalje promasujem brzine i 3. u 5. iz 4. u 6.ili 2. to radi totalno nelogicno... tipa sa 120km/h iz 5. on ode u 4. umesto u 6. i slicne greske pravi stalno... auto je jos u garanciji,pre mene ga je vozi...la jedna koleginica 2 godine, presao svega 100.000km, za mojih 15 god vozackog iskustva ovo mi je 6.auto i na jugu sam imao precizniji menjac... Po dubljem snegu van asvalta tesko izlazi uzbrdo, po nekada je to skroz nemoguce. Stalno mi se pali lampica da neka sijalica ne radi, a sve su ispravne... Toliko od mene sto se tice mana...
Da li to automacki menjac, sto brljavi brzine ili manuelni. Ako je manuelni prijatelju brzne idu u H :) taj isti menjac koristi cela VW-audi-seat-skoda grupacija
Dobijam svake 2 godine nove Continental gume, mada meni auto kada ga napunim opremom ima oko 2 tone, pa me i ne cudi sto ne ide uzbrdo po snegu van asvalta... Zaboravio sam da kazem da gepek ima elektronsku bravicu, pa ne moze mehanicki da se otvori, a ne moze ni da je odkljuca jer ne postoji bravic...a za kljuc. Meni je crkla ta elektronska bravica na 3 godina starom autu, pa sam morao da obijam gepek iznutra... POZDRAV!!!Pročitaj više
Vozio sam 1.8 TSI. Zverka! Za taj novac vrlo dobar auto. Odlican start, vrlo brz, udoban I solidnog kvaliteta opreme. Trenutno vozim 2.0 TDI, vrlo pouzdan sa nesto vecim prtljaznikom.
1.8 TSI je bio jaci potrosac ali se isplati obirom na ubrzanje I max brzinu.Sadasnji TDI 2.0 nema manu.
Avtomobilot go kupiv 2010 godina ...za sega sum prezadovolen.za kvalitetot da ne zboruvame se e sovrseno.....Vnatre ima se sto mi treba..motorot e odlicen 2. 0 TDI 140 ks...duri i ke se iznenadite kako trga na sekakov teren..
Mani nema osven edna toa e maliot bagazen prostor..koj za moite potrebi ne e dovolen ..
best value for money! trenutno ne postoji bolji crossover a za manje para..na platformi je kao i VW tiguan,Audi Q3,deli iste motore sa VW grupacijom,a kvalitet izrade i svega ostalog je na extremno visokom nivou..odlicno leze u krivinama,ergonomija sedista odlicna,preglednost odlicna,a svakom ce se ...dopasti masa gedgeta u gepeku,kao sto su kukice za kese,za odela,duplo sklopivo dno,i ost..Nisam probao 4x4,ali i 1.2tsi i 2.0tdi su odlicni..Yeti je moj prvi izbor za kupovinu novog auta
najosnovniji i najjeftiniji paket opreme "activ" je dosta siromasan,i teba ga izbegavati..nema smisla kupovati Yeti bez minimum srednjeg paketa opreme "ambition",ili na nekoj akciji..trenutno je 1.2 tsi oko 15500e,a 2.0tdi 16500e...za taj novac,ne mozete ni razmisljati o najjeftinijoj verziji Qashqa...ia,ili Kia sportage,koji su mu direktni konkurenti..
po meni,malo nisko je postavljen menjac,ali to na duzim voznjama ne predstavlja problem
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Pitanje za yeti, ako se ne vozi 10 dana, da li se akumulator prazni, ako da, kako resiti taj problem, posto nema potrebe za voznjom svakodnevno.
Razlog za prijavu korisnika
Ako je akumulator dobar, za 10 dana ne sme da se isprazni. A u slučaju da se isprazni, treba proveriti prvo u kakvom je stanju sam akumulator i ako je on dobar, onda treba videti da negde ne vuče struju koju ne bi trebalo da vuče kad je ugašen. Inače, i za potpuno nov akumulator vremenom će postati ...problematično ukoliko se ne vozi tako po 10-ak dana pa se onda malo provoza (10-15 minuta), pošto se on pomalo prazni u stajanju, a kratka vožnja nije dovoljna da ga napuni. Idealno je izvaditi ga i staviti ga u neku hladnu prostoriju, pošto se na toplom brže prazni. Sa druge strane, kad je jako hladan, teže mu je da upali motor, što mnogima deluje kao paradoksalna situacija ali u stvari nije. I s vremena na vreme treba mu proveravati napon i dopuniti ga kućnim punjačem. Tako može da traje veoma dugo. Naravno, niko neće da se maltretira i da vadi akumulator iz auta pa da ga vraća, a to ne bi ni trebalo da se radi kod iole novijih automobila zbog kompjutera i drugih sistema. Možda je zato najbolje rešenje ako se već pali na desetak dana, onda ga izvesti negde na malo dužu vožnju i to sa malo jačim gasom pošto mirovanje generalno ne prija kompletnom automobilu, a ne samo akumulatoru.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Iako sam bio skeptičan po pitanju 1.2 TSI motora, nakon opsežnog informisanja, odlučio sam se za taj motor. Moram da napomenem da je moj Yeti 2012 godište a od te proizvodne godine su rešeni problemi sa turbinama i lancima. Lično sam motorom oduševljen. Veoma je tih, ima puno snage u svim brz...inama, kvačilo je jako mekano i vožnja je opuštajuća. Čak ni po gradu ne troši preterano, po Novom Beogradu može da se ostvari prosek od 7,5 litara. Na magistralnim putevima se pažljivom vožnjom može postići i prosek od 5,4 litre.
O komforu u kabini ne treba mnogo govoriti. Sedišta su odlično profilisana i garantuju jako udobnu vožnju, kako na prednjim tako i na zadnjim sedištima.
U principu nijedna jako izražena mana.
Zbog oblika karoserije i aerodinamike Yeti ne voli preterano autoput. To se, ipak, odražava samo na potrošnju goriva koja je veća za brzine preko 140 km/h, što se tiče komfora i strujanja vazduha ne primećuje se razlika u poređenju sa klasičnim automo...bilom.
Pročitaj više
21. Mar 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pozdrav drugar. Ja trenutno razmisljam da uzmem Yeti 2012 sa tim motorom. Istrazivao sam vec neko vreme, i sad taj do 2012 je sa lancem, a od 2012 sa kaisem. Koju ti varijantu imas?
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav druze. Jel ti je motor sa lancem ili kaisem? Ramisljam i ja da pazarim jer mi se auto abnormalno svidja, a i ja sam skeptican sa verzijom sa lancem. Navodno su popravili problem sa kaisem.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozim ga kao sluzbeni auto vec 6 meseci... Dosta stabilan u toku voznje. Prelazim njima 300 km dnevno u proseku... Vozim ga po brdima i planinama, radim ako veterinar. Ima 4x4 pogon van asvalta dobar i po plitkom snegu... Vrlo lako okretan auto, dosta udoban i ne zamara...
Kao glavnu manu naveo bih vrlo neprecizan sestostepeni menjac sirokih hodova i nakon pola godine i dalje promasujem brzine i 3. u 5. iz 4. u 6.ili 2. to radi totalno nelogicno... tipa sa 120km/h iz 5. on ode u 4. umesto u 6. i slicne greske pravi stalno... auto je jos u garanciji,pre mene ga je vozi...la jedna koleginica 2 godine, presao svega 100.000km, za mojih 15 god vozackog iskustva ovo mi je 6.auto i na jugu sam imao precizniji menjac... Po dubljem snegu van asvalta tesko izlazi uzbrdo, po nekada je to skroz nemoguce. Stalno mi se pali lampica da neka sijalica ne radi, a sve su ispravne... Toliko od mene sto se tice mana...
Pročitaj više
18. Mar 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ali je dobar van asvalta u ostalim situacijama, jedinu uzbrdo po snegu ne moze... mada to osim nive i po nekog japanca retko koji drugi auto uspeva...
Razlog za prijavu korisnika
Da li to automacki menjac, sto brljavi brzine ili manuelni. Ako je manuelni prijatelju brzne idu u H :) taj isti menjac koristi cela VW-audi-seat-skoda grupacija
Razlog za prijavu korisnika
Dobijam svake 2 godine nove Continental gume, mada meni auto kada ga napunim opremom ima oko 2 tone, pa me i ne cudi sto ne ide uzbrdo po snegu van asvalta... Zaboravio sam da kazem da gepek ima elektronsku bravicu, pa ne moze mehanicki da se otvori, a ne moze ni da je odkljuca jer ne postoji bravic...a za kljuc. Meni je crkla ta elektronska bravica na 3 godina starom autu, pa sam morao da obijam gepek iznutra... POZDRAV!!!Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Vozio sam 1.8 TSI. Zverka! Za taj novac vrlo dobar auto. Odlican start, vrlo brz, udoban I solidnog kvaliteta opreme. Trenutno vozim 2.0 TDI, vrlo pouzdan sa nesto vecim prtljaznikom.
1.8 TSI je bio jaci potrosac ali se isplati obirom na ubrzanje I max brzinu.Sadasnji TDI 2.0 nema manu.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kakva je potrosnja 1.8 TSI-ja?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Avtomobilot go kupiv 2010 godina ...za sega sum prezadovolen.za kvalitetot da ne zboruvame se e sovrseno.....Vnatre ima se sto mi treba..motorot e odlicen 2. 0 TDI 140 ks...duri i ke se iznenadite kako trga na sekakov teren..
Mani nema osven edna toa e maliot bagazen prostor..koj za moite potrebi ne e dovolen ..
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
best value for money! trenutno ne postoji bolji crossover a za manje para..na platformi je kao i VW tiguan,Audi Q3,deli iste motore sa VW grupacijom,a kvalitet izrade i svega ostalog je na extremno visokom nivou..odlicno leze u krivinama,ergonomija sedista odlicna,preglednost odlicna,a svakom ce se ...dopasti masa gedgeta u gepeku,kao sto su kukice za kese,za odela,duplo sklopivo dno,i ost..Nisam probao 4x4,ali i 1.2tsi i 2.0tdi su odlicni..Yeti je moj prvi izbor za kupovinu novog auta
najosnovniji i najjeftiniji paket opreme "activ" je dosta siromasan,i teba ga izbegavati..nema smisla kupovati Yeti bez minimum srednjeg paketa opreme "ambition",ili na nekoj akciji..trenutno je 1.2 tsi oko 15500e,a 2.0tdi 16500e...za taj novac,ne mozete ni razmisljati o najjeftinijoj verziji Qashqa...ia,ili Kia sportage,koji su mu direktni konkurenti..
po meni,malo nisko je postavljen menjac,ali to na duzim voznjama ne predstavlja problem
Pročitaj više
25. Jun 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.