Zanima me, ukoliko neko zna, kakav je za održavanje C-HR sa 1.2 benzin motorom u kombinaciji sa manuelnim menjačem? Da li postoje neki česti kvaromi, cene servisa i delova...
Zanima me, ukoliko neko zna, kakav je za održavanje C-HR sa 1.2 benzin motorom u kombinaciji sa manuelnim menjačem? Da li postoje neki česti kvaromi, cene servisa i delova...
Zanima me, ukoliko neko zna, kakav je za održavanje C-HR sa 1.2 benzin motorom u kombinaciji sa manuelnim menjačem? Da li postoje neki česti kvarovi, kakve su cene servisa i delova...
Poštovanje moji garažeri,već šest meseci družim se sa svojom novom Toyotom CHR 1.2 turbo.Prešao sam podosta kilometara i verovatno će nekoga zanimati moja iskustva.Od početka mi se svideo dizajn celog vozila koji nije samo šminka nego svaki detalj ima neku funkciju.Unutra je prijatno onako cool osećaj moderno kvalitetni materijali ,dovoljno mesta dobro ozvučenje.Jako me obradovalo što sam mogu da zamenim ulje i druge osnovne potrošne elemente čak i servisni reset računara ne zahteva dijagnostiku....Pogradu se lako vozi asistencija parkiranja ko bog.Najbolja stvar aktivni tempomat preuzima vožnju sam koči i dodaje gas samo mala asistencija volanom.Na auto putu tempomat je car ali tu već smeta visok nivo buke od kotrljanja točkova.Fascinantno je koliko je svaki detalj na celom vozilu dorađen i osmišljen.Motor je sa 116 konja dovoljan za prosečnu upotrebu fali mu obrtnog momenta naročito na auto putu ali za 1200ccm odličan.E sad zašto sve ovo pišem pa potrošnja da potrošnja goriva.Uvek vozim tako da ne smetam nikome to znači i brzinama kao i drugi vozači.Vožnja regionalnim putevima ono ne brže od 100 na sat daje mi potrošnju od 4,9l benzina na 100 km,na auto putu znači u zakonski dozvoljenim brzinama i ajde malo brže ,prosečna potrošnja dolazi na 6,3l/100 km.Prezadovoljan sam i oduševljan mislim da za masu vozila od 1450kg to uopšte nije puno čak odlično.I na kraju ovo je običan turbo benzinac i mislim da sam dobro uradio što nisam kupio hibrid.Hibrid je mnogo skuplji ,skuplja registracija ,baterije će se morati menjati posle 8god a i potrošnja van grada je skoro identična.Ili se možda varam?Pročitaj više
Slažem se potpuno, imam isto mišljenje. Taksisti voze hibrid i pored toga im ugrađuju plin. Šta će im plin kad troše 3l u gradu? To je naravno laž, hibridi uopšte nisu ekonomični kako fabrika predviđa, pritom ako se auto koristi u kombinovanim uslovima vožnje gubi smisao potpuno.
Ako si sam menjao ulje, radio servis a ne ovlascenom onda gubis garanciju koja je 5 godina. Garancija na bateriju ide do 8 ili 10 godina, 5 redovno i valjda jos 5 produzeno (zaboravio sam vec godinu dana ne radim u tojoti :) ) . Mada za tu razliku u ceni od 5-6.000 evra dobijas hibrid, malo manju ...potrosnju, bolju opremu (iako je isti naziv paketa opreme hibrid ima bolju opremu od benzinca) + dobijas automatski menjac u hibridu. Po meni, i cena benzinca i kupovina hibrida je opravdana, kao sto rekoh, ta razlika u ceni nije samo zbog hibridne tehnologije nego i zbog menjaca, opreme... Mada mnogi su dali izjavu da 1.2 turb. benzinac bolje povlaci od 1.8 hibrida, iako je slabiji (ali je i laksi)Pročitaj više
Suprug i ja bi smo na ime mog oca koji je slepo lice i invalid 100%, u salonu da kupimo novu Toyota C-HR hibrid koja košta preko 20.000 evra. Znam da se Carinski zakon promenio u ovom delu pa me zanima kako sada to da ostvarimo.
Hvala, Darko i Aleksandra
Invalidi su oslobođeni plaćanja carine prilikom uvoza, ali za vozila koja se nova prodaju mislim da su već plaćeni carinski troškovi. Praktično zanči da bi trebalo platiti punu cenu pa čekati povraćaj. Ne znam tačno kako to funkcioniše, najbolje otići direktno u salon i popričati o tome.
Naša genijalna država je odlučila da ukine invalidima beneficija po pitanju carine odnosno invalidi više nemaju oslobađanja od plaćanja carine kod uvoza, a objašnjenje je to da je carina praktično ukinuta za sve. Međutim, zaboravili su da treba platiti dokumentaciju koja dokazuje da je auto proizved...en u Evropskoj uniji, kao i da postoje Toyote, Honde, Fiati i još neki koji se proizvode u zemljama koje nisu u Evropskoj uniji, kao npr. Turska. Pošto od naše države ništa pametno ne može da se očekuje, ovakva odluka nije nikakvo iznenađenje. Da skratim, po pitanju carine za invalide važi identična pravila kao za sve ostale ljude koji uvoze kola. Što se tiče konkretnog primerka, ako se proizvodi u Japanu, onda se carina plaća.Pročitaj više
Hibrid je za grad bolji jer manje troši, ali je i mnogo skuplji. Takođe ima i 100 kg više što negativno utiče na karakteristike tako da nije toliko ni brži koliko je jači. Takođe CVT automatski menjač je neprijatan za vožnju na otvorenom putu. Ja bih pre uzeo 1.2 turbo sa manuelnim menjačem. Hibrid ...u gradu troši 4,5l, na otvorenom 6,5l, dok benzinac u gradu troši oko 8l, na otovrenom 6l, ali za 7000 evra je jeftiniji. Da bi se isplatilo tih 7000 evra treba voziti 160.000 km u gradu isključivo.Pročitaj više
CVT je kontinualni menjač, nema brzine već varijabilno menja penosni odnos, kao kod skutera. E upravo taj "skuter efekat" je jako iritantan mnogima kad izađu na otvoren put. Motor stalno drži na visokim obrtajima bez obzira kojom se brzinom kreće i buka je primetna, a kad se popusti gas dolzi do jač...eg usporenja tako da se papučica stalno mora držati jače pritisnuta i trpeti to brujanje motora. Naravno elektromotor brzo istroši bateriju čim se izađe iz grada i više se ns uključuje izuzev prilikom kratkog preticanja ili snažnijeg ubrzanja i to je vremenski limitirano.Pročitaj više
Ako voziš mnogo po gradu, hibrid je onda odlična opcija. Atraktivan, pod garancijom još dosta godina, ali to znači da moraš sve i da popravljaš i servisiraš u ovlašćenim servisima. Ali ako voziš mnogo na otvorenom putu, onda praktično džaba vučeš baterije i elektromotor.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Стандардни проблеми мотора са директним убризгавањем.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zdravo,
15. Jul 2024.Zanima me, ukoliko neko zna, kakav je za održavanje C-HR sa 1.2 benzin motorom u kombinaciji sa manuelnim menjačem? Da li postoje neki česti kvaromi, cene servisa i delova...
Zahvaljujem se unapred!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zdravo,
15. Jul 2024.Zanima me, ukoliko neko zna, kakav je za održavanje C-HR sa 1.2 benzin motorom u kombinaciji sa manuelnim menjačem? Da li postoje neki česti kvarovi, kakve su cene servisa i delova...
Zahvaljujem se unapred!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Poštovanje moji garažeri,već šest meseci družim se sa svojom novom Toyotom CHR 1.2 turbo.Prešao sam podosta kilometara i verovatno će nekoga zanimati moja iskustva.Od početka mi se svideo dizajn celog vozila koji nije samo šminka nego svaki detalj ima neku funkciju.Unutra je prijatno onako cool osećaj moderno kvalitetni materijali ,dovoljno mesta dobro ozvučenje.Jako me obradovalo što sam mogu da zamenim ulje i druge osnovne potrošne elemente čak i servisni reset računara ne zahteva dijagnostiku... .Pogradu se lako vozi asistencija parkiranja ko bog.Najbolja stvar aktivni tempomat preuzima vožnju sam koči i dodaje gas samo mala asistencija volanom.Na auto putu tempomat je car ali tu već smeta visok nivo buke od kotrljanja točkova.Fascinantno je koliko je svaki detalj na celom vozilu dorađen i osmišljen.Motor je sa 116 konja dovoljan za prosečnu upotrebu fali mu obrtnog momenta naročito na auto putu ali za 1200ccm odličan.E sad zašto sve ovo pišem pa potrošnja da potrošnja goriva.Uvek vozim tako da ne smetam nikome to znači i brzinama kao i drugi vozači.Vožnja regionalnim putevima ono ne brže od 100 na sat daje mi potrošnju od 4,9l benzina na 100 km,na auto putu znači u zakonski dozvoljenim brzinama i ajde malo brže ,prosečna potrošnja dolazi na 6,3l/100 km.Prezadovoljan sam i oduševljan mislim da za masu vozila od 1450kg to uopšte nije puno čak odlično.I na kraju ovo je običan turbo benzinac i mislim da sam dobro uradio što nisam kupio hibrid.Hibrid je mnogo skuplji ,skuplja registracija ,baterije će se morati menjati posle 8god a i potrošnja van grada je skoro identična.Ili se možda varam? Pročitaj više
23. Jun 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Slažem se potpuno, imam isto mišljenje. Taksisti voze hibrid i pored toga im ugrađuju plin. Šta će im plin kad troše 3l u gradu? To je naravno laž, hibridi uopšte nisu ekonomični kako fabrika predviđa, pritom ako se auto koristi u kombinovanim uslovima vožnje gubi smisao potpuno.
Razlog za prijavu korisnika
Ako si sam menjao ulje, radio servis a ne ovlascenom onda gubis garanciju koja je 5 godina. Garancija na bateriju ide do 8 ili 10 godina, 5 redovno i valjda jos 5 produzeno (zaboravio sam vec godinu dana ne radim u tojoti :) ) . Mada za tu razliku u ceni od 5-6.000 evra dobijas hibrid, malo manju ...potrosnju, bolju opremu (iako je isti naziv paketa opreme hibrid ima bolju opremu od benzinca) + dobijas automatski menjac u hibridu. Po meni, i cena benzinca i kupovina hibrida je opravdana, kao sto rekoh, ta razlika u ceni nije samo zbog hibridne tehnologije nego i zbog menjaca, opreme... Mada mnogi su dali izjavu da 1.2 turb. benzinac bolje povlaci od 1.8 hibrida, iako je slabiji (ali je i laksi)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Kakav je 1.2 što se tiče održavanja? Da li postoje neki česti kvarovi, koje su cene servisa i delova?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Mišljenje o toyoti chr hibrid,mane.
16. Nov 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Suprug i ja bi smo na ime mog oca koji je slepo lice i invalid 100%, u salonu da kupimo novu Toyota C-HR hibrid koja košta preko 20.000 evra. Znam da se Carinski zakon promenio u ovom delu pa me zanima kako sada to da ostvarimo.
30. Maj 2019.Hvala, Darko i Aleksandra
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Invalidi su oslobođeni plaćanja carine prilikom uvoza, ali za vozila koja se nova prodaju mislim da su već plaćeni carinski troškovi. Praktično zanči da bi trebalo platiti punu cenu pa čekati povraćaj. Ne znam tačno kako to funkcioniše, najbolje otići direktno u salon i popričati o tome.
Razlog za prijavu korisnika
Naša genijalna država je odlučila da ukine invalidima beneficija po pitanju carine odnosno invalidi više nemaju oslobađanja od plaćanja carine kod uvoza, a objašnjenje je to da je carina praktično ukinuta za sve. Međutim, zaboravili su da treba platiti dokumentaciju koja dokazuje da je auto proizved...en u Evropskoj uniji, kao i da postoje Toyote, Honde, Fiati i još neki koji se proizvode u zemljama koje nisu u Evropskoj uniji, kao npr. Turska. Pošto od naše države ništa pametno ne može da se očekuje, ovakva odluka nije nikakvo iznenađenje. Da skratim, po pitanju carine za invalide važi identična pravila kao za sve ostale ljude koji uvoze kola. Što se tiče konkretnog primerka, ako se proizvodi u Japanu, onda se carina plaća.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Trebao bi da imate pravo na povraćaj PDV kod kupovine novog vozila, a detalje imate ovde : 'www.polovniautomobili.com/auto-vesti/saveti/6043/koje-povlastice-imaju-invalidi-uvoz-registracija-porez-parkiranje'
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Chr benzin ili hibrid ?Kvarovi Porto’s ma mane ?
24. Dec 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Hibrid je za grad bolji jer manje troši, ali je i mnogo skuplji. Takođe ima i 100 kg više što negativno utiče na karakteristike tako da nije toliko ni brži koliko je jači. Takođe CVT automatski menjač je neprijatan za vožnju na otvorenom putu. Ja bih pre uzeo 1.2 turbo sa manuelnim menjačem. Hibrid ...u gradu troši 4,5l, na otvorenom 6,5l, dok benzinac u gradu troši oko 8l, na otovrenom 6l, ali za 7000 evra je jeftiniji. Da bi se isplatilo tih 7000 evra treba voziti 160.000 km u gradu isključivo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Šta znači neprijatan CVT menjač ?
Hvala
Razlog za prijavu korisnika
CVT je kontinualni menjač, nema brzine već varijabilno menja penosni odnos, kao kod skutera. E upravo taj "skuter efekat" je jako iritantan mnogima kad izađu na otvoren put. Motor stalno drži na visokim obrtajima bez obzira kojom se brzinom kreće i buka je primetna, a kad se popusti gas dolzi do jač...eg usporenja tako da se papučica stalno mora držati jače pritisnuta i trpeti to brujanje motora. Naravno elektromotor brzo istroši bateriju čim se izađe iz grada i više se ns uključuje izuzev prilikom kratkog preticanja ili snažnijeg ubrzanja i to je vremenski limitirano.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Šta mislite o oglasu?
17. Mar 2018.'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/10818481/toyota-c-hr-18-hybrid-c-enter'
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Odličan izbor auta budućnosti :-)
Razlog za prijavu korisnika
Ako voziš mnogo po gradu, hibrid je onda odlična opcija. Atraktivan, pod garancijom još dosta godina, ali to znači da moraš sve i da popravljaš i servisiraš u ovlašćenim servisima. Ali ako voziš mnogo na otvorenom putu, onda praktično džaba vučeš baterije i elektromotor.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.