Pozdrav svima , nikada nisam pokretao teme na ovakvim sajtovima ali potreban mi je neki savet.
Ovako:
Imam 20. Godina , jos uvek nemam svoj licni auto (i ako imam kuci uvek parkirana barem 2,3 auta).
Vozim od 16. Godine , sa 17. Sam polozio.
Vozio sam ono sto sam imao kuci.
Ford focus,lada niva 1.7,Peguet 307 1.4 benz;1.6benz i hedzbek i karavan , daewoo korando 2.9 tdi, vw polo 1.4tdi
To vozim i sada osim ovog focusa koji je prodat.
Do sada sam presao sigurno preko 50 000km.
Nije nesto mnogo ,... ali ako uporedim sa prijateljima koji su moje godiste ili voze duze , sedaju u auto 1 u nedelju dana , dok ja svakoga dana vozim.
Radim nekih 7 meseci u taksiju , tako da sam najvise se tu i naucio za voznju.
Malo sam vise skrenuo sa teme ali zeleo sam da imate u vidu da imam koliko toliko neko iskustvo za jednog klinca.
Zelim da uzmem za svoj 1. Auto nekog kupe, da to bude sportski auto .
Imam vise slabijih auta za svaki dan tako da mi to nije potrebno.
Ja konkretno najvise volim JDM kulturu , (japance) ali kod nas ih dosta malo ima.
Ne zelim da vozim auto kao sto svi klinci sada voze bmw e46 320d sa m nalepnicom..
Razmisljao sam o toyoti celica t180(zadnja generacija sa pop up farovima) ili t230(ovo je zadnja generacija),hyandai coupe ,
Mercedes benz clk sa onim 1.8 motor mislim da je generacija od 2003 ili 2004 tako nesto .
Ne znam sta bi jos tu dolazilo u obzir.
Ako imate neki predlog ,predlozite mi ,unapred hvala!
Zeleo bih da u pitanju bude benzinac , sportski kupe , sa bar tu negde oko 150 konja.Pročitaj više
Bila je slična tema baš i razvila se diskusija, uvek ima za i protiv. Ja se trudim da budem objektivan, sageldam činjenice, da ne budem navijački nastrojen. Celica je lep, fin auto, ali problem je što ih kod nas nema, to malo čega ima je nerealno skupo, većina je u lošem stanju, a skupe su i popravk...e zbog specifičnosti nekih delova iako auto nije komplikovane konstrukcije. Alternativa postoji, moj predlog je bio Alfa GT koja se skroz uklapa u navedene kriterijume. Neki drugi pedlozi postoje u obliku hot hatch verzija. Recimo Ford Fiesta 5 ST, 2.0 150 ks. Renault Clio 3 RS, to je lud auto skroz, prošireni blatobrani, veliki točkovi, spušten, spojleri itd. a ima običnu mehaniku i amosferski 2.0 motor. Postoje i mnogi drugi, ima dosta japanskih sportskih modela, ali cene su zaista nerealne, a zbog dalekog porekla i problemi sa delovima postoje. Imajući u vidu da su to sportski automobili, pouzdanost Japanaca ovde nema puno smisla jer ne znaš koja je "budala" to vozila.Pročitaj više
Samo tvoje razmišljanje te svrstava u 5% ukupne populacije Balkana a ako uzmemo u obzir tvojih tek dvadeset godina onda to nije ni 1% 🙂
Svaka čast za nekoga ko želi neko vozilo sportskog duha ali ne kroz lijepljenje GTI naljepnica na TDI-ja,kroz razna cipovnja dizela i ostale nakarade,kroz benzince ...na plin i pokušaj biti baja za 7 eura na 100 km,sportsko auto je skup sport i tako treba i da ostane da bi se zadržala ekskluziva.Ne vozim sportsko auto ali uživam gledajući kako to drugi rade,nisam najbolji za dat savjet iz te oblasti ali moj mali prijedlog možda Opel Astra Coupe GTCPročitaj više
Ako smem da predlozim,alfu gtv..auto je kultan i samo ce mu rasti cena.
2.0ts 150ks a ima i 2.0v6 turbo od 200ks
Od novijih kupea Alfa gt,lep stabilan i dobar auto..za.dizel si vec cuo da valja,pd benzina imas 2.0jts i 1.8ts,preporuka za 1.8
Svakako gtv bih prvo uzeo,samo kada vidis auto ili ti se s...vidi ili ti je odvratan..to je vec do tebe
Sto se tice ovih sto si predlozio oba imaju dobre motore i dobri su za voznjuPročitaj više
Već duže vreme pratim model sa 143ks. Međutim, sve koje su na polovni automobili, i koje su mi odgovarajuće uglavnom imaju ugradjen plin koji izbegavam. Verzija 192ks sa plinom mi tek ne deluje obećavajuće, pogotovo ne sa pređenih 300.000 km. Ove Celice sa manjom kilometražom i benzinom su baš preskupe (cenim jako japance, imam Corolu, ali ljudi nenormalno nabijaju cene). Zaključak iz vaših pisanja ovde je da treba biti strpljiv, čekati i kupiti model 143ks bez gasa kada se ukaže prilika. Ukolik...o neko od Vas iskusnijih ima neki predlog od trenutnih ponuda, molio bih da mi pošalje ovde.Pročitaj više
Neću ti davati savet šta da radiš i šta da geldaš, znaš šta ti se sviđa i šta želiš. Ja za sebe ne bih kupovao taj auto, izuzev da imam znatno veći budžet od cene auta i da me nije briga koliko će koštati održavanje... Ako imam novac samo za taj auto i ne mnogo preko toga ne bih ga uopšte gledao. Im...a drugih dostupnijih automobila u toj klasi. Recimo Alfa GT koja ima bolju paletu motora, brža je, modernija, tehnički naprednija i svaki majstor zna da je popravi, svaka radnja ima delove jer su uglavnom isti kao kod 147.Pročitaj više
Znači po Vama je problem održavanje, odnosno dostupnost i cena delova za Celicu? Meni taj auto fizički izgleda skoro pa besprekorno (sa fabričkim spojlerom itd). Imam jako dobra iskustva sa japancima, tako da iskreno ostale i ne gledam mnogo.
Razmisljam da uzmem Toyotu Celicu 1.8 vvti za prvi auto pa ako moze da kaze neko nesto za nju ko je imao iskustva.SVe najbolje sam cuo o njoj sem skupo odrzavanje ali jebigaa Japanac...
Realno mladalački auto, ali nije za početnika. Održavanje nije mnogo skupo, ali je problematičan zbog delova. Recimo udariš branik, far, tražićeš delove po Nemačkoj, Engleskoj jer ovde ih nećeš naći.
Iskreno, meni taj auto i nije nešto naročito ni atraktivan ni sportski iako izgleda kao pravi sportski kupe. Ne znam kako to da objasnim. Nekako je previše "mlaka". Kao Toyota trebalo bi da bude pouzdana, ali ovo što je Boki rekao je tačno - može da bude problema sa raznim delovima. I kad nađeš deo ...pa ti kažu cenu, tek onda shvatiš koliko psovki znaš. Imaju ljudi takvih problema i sa češćim autima na našim ulicama.Pročitaj više
Pozdrav narode,zeleo bih da kupim toyotu celicu.Zanima me kakve su cene(za dobro ocuvane primerke naravno) sada krajem 2019? Takodje cuo sam da motori sa mnogo predjenih kilometara nisu bas najfunkcionalniji.
Skupe su, atraktivne jesu, ali gaze ih godine. To su automobili za ljude koji ne štede na autu, tako da bilo koji nedostatak ili kvar nije problem. Sve se sredi, samo treba para...
Koliko starost igra ulogu kod nove nekoriscene gume, da li ja pametno uzeti u pola cene novu gumu, ali iz 2016 god? U pitanju je Michelin Pilot Sport 3.
To uopste nije stara guma. Generalna preporuka prodavcima od strane proizvodjaca do 5 godina starosti. Mada sam nalazio neke dimenzije kod nas, cena dobra za prodavca a guma 15god stara. Tako da ako je tebi to upola cene uzimaj
Ako je iz 2016, onda je pametno. Oko toga koliko guma sme da stoji pre nego što se proda se još uvek vode razne diskusije. Neki kažu pet godina, onda proizvođači guma skoče pa pokrenu čitavu kampanju da dokažu da je guma i posle skoro pet godina bukvalno nova ako je čuvana u odgovarajućim uslovima.
Dobar dan
Zanima me da li ima rezervnih delova za Toyotu Celicu , kako podnosi plin i bilo sta o njoj dobro bi mi doslo . Oko mi se ne sklanja sa tog modela , ima raznih cena ali ozbiljno mislim da pazarim tako da svaki savet dobro dosao :) , Unapred hvala
1.8 motor je jedan od losijih motora koje je Toyota napravila (tacnije, motor je Yamahin dizajn) i ima problema sa karikama i potrosnjom ulja. Blok motora je od aluminijuma i nema klasicne celicne kosuljice.
Lep auto, ali mislim da ima i boljih kupea od te Toyote.
Hvala Bojane od srca , to nisam znao za taj motor . Mnogo jeftiniji je
Hyundai coupe , ima ga komsija , kaze da mu nije skup za odrzavanje , ali eto cake , ne dopada mi se ... Mnogo puta bolje poslusati razum nego sto ti se okom dopadne ... svako dobro
Danko, poslušaj ljude koju su imali ili imaju Celicu, a ne kvazi internet stručnjake (bez uvrede za bilo koga). Ne, nećeš naći bolji kupe, kvalietniji, pouzdaniji i lepši za vožnju od Celice, naročito ne za te pare. Imao sam dve, jedna je bila 11 godina kod mene, druga je još uvek, skoro 5 godina, i... odlično znam o čemu pričam. Vozio sam i druge kupee, neke sam posedovao, neke su posedovali moji prijatelji, i prijateljski ti savetujem da pokušaš da nađeš dobru Celicu, nećeš zažaliti. Ove priče o italijanskim kantama preskoči, vozio sam par njih i jedino što mogu da kažem je da italijanska kola treba zakonom zabraniti.
Dobra Celica mora da košta preko 4500-5000 (ja sam jenu platio 6000, drugu 6500), na ove od po 3000 ili ispod nemoj gubiti vreme i novac da ih uopšte gledaš.
Delova ima, nisu skupi, jedino je TS verzija od 192 ks sa Yamahinom glavom malo komplikovanija za održavanje, ali sa standardnom od 143 nema problema, ni sa kvarovima, ni sa potrošnjom ulja, ni za delove.
Plin izbegavaj, japanska kola generalno slabo trpe plin, na prvoj Celici sam imao dosta problema zbog plina, doduše ni uređaj nije bio adekvatan.
Pozdrav i srećna potraga.Pročitaj više
Pozdrav
Dvoumim se između Alfe GT 1.9jtd i Toyota Celica...
Posto sam sa juga srbije gde su putevi uzas mislim da je bolja solucija Toyota jer ima jace trapove...naročito da ima jace trapove od alfe koja je poznata da nije za nase puteve...e sad JTD motori troše malo manje i alfe su lepše iznutra i bolju opremu imaju...a opet dizeli imaju dosta skupe delove...pl.zamajac,turbina itd...
Koje je vase misljenje?
Смешно поредити Јапанску Селику која има историју модела и квалитет са Алфом која јој није ни до колена. Тојота вечито правила најквалитетније аутомобиле и ето где је сад, а где је Алфа. И онда ти дође неки Василије и рупи како је Алфа озбиљнији ауто од Јапанског бензинца. Да је ГТ озбиљнији спортс...ки ауто, не би долазио у дизелској варијанти. Толико о томе...Pročitaj više
Celica..nekako mi je mnogo jednostavnija mehanickini elektronika..imam utisak kao da je rec o autu iz 90 god...i to bas toyoti...imao sam carinu i kada otvorite haubu nema nigde ni jedne zice..ima jedan snop sa 50 zica..ali ne taknut ne raskupusan i slicno...selika nekako odaje utisak da nema sta da... se pokvari na njoj..a i mislim da bolje drzi cenu i da lakse ide prodaja..jer se uglavnom prodaje po forumima od clana do clanaPročitaj više
To mišljenje imam i ja....alfa me mami zato što je iznutra mnogo lepsa....
Ali tojota nema ni turbinu,ni pl,zamajac, ni bos pumpu.........trapovi su valjda izdrzljivi,a sto se potrošnje tice moze da se sredi plinom na kraju slucajeva...ti motori treba da dobro podnose plin.
U Toyotinom servisu su mi rekli da je bolje što sam kupio ovu od 143ks jer je jednostavnija i jeftinija za održavanje, kažu da je problem nabaviti neke konkretne delove za TS ako dođe do nekog specifičnog kvara (mada ne bi trebalo, Toyota je to 😊). Naravno, i potrošnja je veća sa 50ks više. I pored ...svega toga, da sam našao TS u dobrom stanju uzeo bih je bez razmišljanja. 😊 Ovu "običnu" vozim već skoro 5 godina, radim samo mali servis i sipam gorivo, to je sve. Verujem da nećeš pogrešiti koju god da uzmeš, samo ako je dobro očuvana i nije prešla milion kilometara bez zamene ulja. 😊 Pozdrav.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Bila je slična tema baš i razvila se diskusija, uvek ima za i protiv. Ja se trudim da budem objektivan, sageldam činjenice, da ne budem navijački nastrojen. Celica je lep, fin auto, ali problem je što ih kod nas nema, to malo čega ima je nerealno skupo, većina je u lošem stanju, a skupe su i popravk...e zbog specifičnosti nekih delova iako auto nije komplikovane konstrukcije. Alternativa postoji, moj predlog je bio Alfa GT koja se skroz uklapa u navedene kriterijume. Neki drugi pedlozi postoje u obliku hot hatch verzija. Recimo Ford Fiesta 5 ST, 2.0 150 ks. Renault Clio 3 RS, to je lud auto skroz, prošireni blatobrani, veliki točkovi, spušten, spojleri itd. a ima običnu mehaniku i amosferski 2.0 motor. Postoje i mnogi drugi, ima dosta japanskih sportskih modela, ali cene su zaista nerealne, a zbog dalekog porekla i problemi sa delovima postoje. Imajući u vidu da su to sportski automobili, pouzdanost Japanaca ovde nema puno smisla jer ne znaš koja je "budala" to vozila.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Samo tvoje razmišljanje te svrstava u 5% ukupne populacije Balkana a ako uzmemo u obzir tvojih tek dvadeset godina onda to nije ni 1% 🙂
Svaka čast za nekoga ko želi neko vozilo sportskog duha ali ne kroz lijepljenje GTI naljepnica na TDI-ja,kroz razna cipovnja dizela i ostale nakarade,kroz benzince ...na plin i pokušaj biti baja za 7 eura na 100 km,sportsko auto je skup sport i tako treba i da ostane da bi se zadržala ekskluziva.Ne vozim sportsko auto ali uživam gledajući kako to drugi rade,nisam najbolji za dat savjet iz te oblasti ali moj mali prijedlog možda Opel Astra Coupe GTCPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako smem da predlozim,alfu gtv..auto je kultan i samo ce mu rasti cena.
2.0ts 150ks a ima i 2.0v6 turbo od 200ks
Od novijih kupea Alfa gt,lep stabilan i dobar auto..za.dizel si vec cuo da valja,pd benzina imas 2.0jts i 1.8ts,preporuka za 1.8
Svakako gtv bih prvo uzeo,samo kada vidis auto ili ti se s...vidi ili ti je odvratan..to je vec do tebe
Sto se tice ovih sto si predlozio oba imaju dobre motore i dobri su za voznjuPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Već duže vreme pratim model sa 143ks. Međutim, sve koje su na polovni automobili, i koje su mi odgovarajuće uglavnom imaju ugradjen plin koji izbegavam. Verzija 192ks sa plinom mi tek ne deluje obećavajuće, pogotovo ne sa pređenih 300.000 km. Ove Celice sa manjom kilometražom i benzinom su baš preskupe (cenim jako japance, imam Corolu, ali ljudi nenormalno nabijaju cene). Zaključak iz vaših pisanja ovde je da treba biti strpljiv, čekati i kupiti model 143ks bez gasa kada se ukaže prilika. Ukolik... o neko od Vas iskusnijih ima neki predlog od trenutnih ponuda, molio bih da mi pošalje ovde. Pročitaj više
04. Jan 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Moje misljenje je da su kod nas toyote skupe,i delovi su im skupi dok je u americi druga prica
Razlog za prijavu korisnika
Neću ti davati savet šta da radiš i šta da geldaš, znaš šta ti se sviđa i šta želiš. Ja za sebe ne bih kupovao taj auto, izuzev da imam znatno veći budžet od cene auta i da me nije briga koliko će koštati održavanje... Ako imam novac samo za taj auto i ne mnogo preko toga ne bih ga uopšte gledao. Im...a drugih dostupnijih automobila u toj klasi. Recimo Alfa GT koja ima bolju paletu motora, brža je, modernija, tehnički naprednija i svaki majstor zna da je popravi, svaka radnja ima delove jer su uglavnom isti kao kod 147.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Znači po Vama je problem održavanje, odnosno dostupnost i cena delova za Celicu? Meni taj auto fizički izgleda skoro pa besprekorno (sa fabričkim spojlerom itd). Imam jako dobra iskustva sa japancima, tako da iskreno ostale i ne gledam mnogo.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Razmisljam da uzmem Toyotu Celicu 1.8 vvti za prvi auto pa ako moze da kaze neko nesto za nju ko je imao iskustva.SVe najbolje sam cuo o njoj sem skupo odrzavanje ali jebigaa Japanac...
31. Dec 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Realno mladalački auto, ali nije za početnika. Održavanje nije mnogo skupo, ali je problematičan zbog delova. Recimo udariš branik, far, tražićeš delove po Nemačkoj, Engleskoj jer ovde ih nećeš naći.
Razlog za prijavu korisnika
Iskreno, meni taj auto i nije nešto naročito ni atraktivan ni sportski iako izgleda kao pravi sportski kupe. Ne znam kako to da objasnim. Nekako je previše "mlaka". Kao Toyota trebalo bi da bude pouzdana, ali ovo što je Boki rekao je tačno - može da bude problema sa raznim delovima. I kad nađeš deo ...pa ti kažu cenu, tek onda shvatiš koliko psovki znaš. Imaju ljudi takvih problema i sa češćim autima na našim ulicama.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Problemi najčešće nastaju zato što ljudi umisle da su kupili formulu...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Interesuje me, da li neko poseduje toyotu celicu, 143 ks. U narednih par meseci bi uzimao auto, a iskreno, ta tojota mi zapala za oko.
16. Maj 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Dobar je auto, vrlo pouzdan. Ista je mehanika kao kod Corolle, samo podešen da bude sportski.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Занима ме генерално мишљење око аута. Рецимо шта су предности а шта мана код њега и на шта треба обраћати пажњу приликом куповине
04. Apr 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav narode,zeleo bih da kupim toyotu celicu.Zanima me kakve su cene(za dobro ocuvane primerke naravno) sada krajem 2019? Takodje cuo sam da motori sa mnogo predjenih kilometara nisu bas najfunkcionalniji.
13. Nov 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Skupe su, atraktivne jesu, ali gaze ih godine. To su automobili za ljude koji ne štede na autu, tako da bilo koji nedostatak ili kvar nije problem. Sve se sredi, samo treba para...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koliko starost igra ulogu kod nove nekoriscene gume, da li ja pametno uzeti u pola cene novu gumu, ali iz 2016 god? U pitanju je Michelin Pilot Sport 3.
27. Feb 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To uopste nije stara guma. Generalna preporuka prodavcima od strane proizvodjaca do 5 godina starosti. Mada sam nalazio neke dimenzije kod nas, cena dobra za prodavca a guma 15god stara. Tako da ako je tebi to upola cene uzimaj
Razlog za prijavu korisnika
Ako je iz 2016, onda je pametno. Oko toga koliko guma sme da stoji pre nego što se proda se još uvek vode razne diskusije. Neki kažu pet godina, onda proizvođači guma skoče pa pokrenu čitavu kampanju da dokažu da je guma i posle skoro pet godina bukvalno nova ako je čuvana u odgovarajućim uslovima.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Dobar dan
19. Nov 2018.Zanima me da li ima rezervnih delova za Toyotu Celicu , kako podnosi plin i bilo sta o njoj dobro bi mi doslo . Oko mi se ne sklanja sa tog modela , ima raznih cena ali ozbiljno mislim da pazarim tako da svaki savet dobro dosao :) , Unapred hvala
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
1.8 motor je jedan od losijih motora koje je Toyota napravila (tacnije, motor je Yamahin dizajn) i ima problema sa karikama i potrosnjom ulja. Blok motora je od aluminijuma i nema klasicne celicne kosuljice.
Lep auto, ali mislim da ima i boljih kupea od te Toyote.
Razlog za prijavu korisnika
Hvala Bojane od srca , to nisam znao za taj motor . Mnogo jeftiniji je
Hyundai coupe , ima ga komsija , kaze da mu nije skup za odrzavanje , ali eto cake , ne dopada mi se ... Mnogo puta bolje poslusati razum nego sto ti se okom dopadne ... svako dobro
Razlog za prijavu korisnika
Danko, poslušaj ljude koju su imali ili imaju Celicu, a ne kvazi internet stručnjake (bez uvrede za bilo koga). Ne, nećeš naći bolji kupe, kvalietniji, pouzdaniji i lepši za vožnju od Celice, naročito ne za te pare. Imao sam dve, jedna je bila 11 godina kod mene, druga je još uvek, skoro 5 godina, i... odlično znam o čemu pričam. Vozio sam i druge kupee, neke sam posedovao, neke su posedovali moji prijatelji, i prijateljski ti savetujem da pokušaš da nađeš dobru Celicu, nećeš zažaliti. Ove priče o italijanskim kantama preskoči, vozio sam par njih i jedino što mogu da kažem je da italijanska kola treba zakonom zabraniti.
Dobra Celica mora da košta preko 4500-5000 (ja sam jenu platio 6000, drugu 6500), na ove od po 3000 ili ispod nemoj gubiti vreme i novac da ih uopšte gledaš.
Delova ima, nisu skupi, jedino je TS verzija od 192 ks sa Yamahinom glavom malo komplikovanija za održavanje, ali sa standardnom od 143 nema problema, ni sa kvarovima, ni sa potrošnjom ulja, ni za delove.
Plin izbegavaj, japanska kola generalno slabo trpe plin, na prvoj Celici sam imao dosta problema zbog plina, doduše ni uređaj nije bio adekvatan.
Pozdrav i srećna potraga.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav
24. Jun 2018.Dvoumim se između Alfe GT 1.9jtd i Toyota Celica...
Posto sam sa juga srbije gde su putevi uzas mislim da je bolja solucija Toyota jer ima jace trapove...naročito da ima jace trapove od alfe koja je poznata da nije za nase puteve...e sad JTD motori troše malo manje i alfe su lepše iznutra i bolju opremu imaju...a opet dizeli imaju dosta skupe delove...pl.zamajac,turbina itd...
Koje je vase misljenje?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Смешно поредити Јапанску Селику која има историју модела и квалитет са Алфом која јој није ни до колена. Тојота вечито правила најквалитетније аутомобиле и ето где је сад, а где је Алфа. И онда ти дође неки Василије и рупи како је Алфа озбиљнији ауто од Јапанског бензинца. Да је ГТ озбиљнији спортс...ки ауто, не би долазио у дизелској варијанти. Толико о томе...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Celica..nekako mi je mnogo jednostavnija mehanickini elektronika..imam utisak kao da je rec o autu iz 90 god...i to bas toyoti...imao sam carinu i kada otvorite haubu nema nigde ni jedne zice..ima jedan snop sa 50 zica..ali ne taknut ne raskupusan i slicno...selika nekako odaje utisak da nema sta da... se pokvari na njoj..a i mislim da bolje drzi cenu i da lakse ide prodaja..jer se uglavnom prodaje po forumima od clana do clanaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
To mišljenje imam i ja....alfa me mami zato što je iznutra mnogo lepsa....
Ali tojota nema ni turbinu,ni pl,zamajac, ni bos pumpu.........trapovi su valjda izdrzljivi,a sto se potrošnje tice moze da se sredi plinom na kraju slucajeva...ti motori treba da dobro podnose plin.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koj motor je bolji ovaj od 140ks ili od 190ks? Koliko su servisi i kolika je razlika u potrošnji?
15. Feb 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
U Toyotinom servisu su mi rekli da je bolje što sam kupio ovu od 143ks jer je jednostavnija i jeftinija za održavanje, kažu da je problem nabaviti neke konkretne delove za TS ako dođe do nekog specifičnog kvara (mada ne bi trebalo, Toyota je to 😊). Naravno, i potrošnja je veća sa 50ks više. I pored ...svega toga, da sam našao TS u dobrom stanju uzeo bih je bez razmišljanja. 😊 Ovu "običnu" vozim već skoro 5 godina, radim samo mali servis i sipam gorivo, to je sve. Verujem da nećeš pogrešiti koju god da uzmeš, samo ako je dobro očuvana i nije prešla milion kilometara bez zamene ulja. 😊 Pozdrav.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.