159 vozača ga je parkiralo
80.6
87 ocena
Cena/Kvalitet: 78/100
Komfor: 89/100
Održavanje: 66/100
Potrošnja: 78/100
Pouzdanost: 84/100
Motor: 88/100
Prednosti
Mane

Aleksandar Popovic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Izuzetno komforan i udoban auto, dobra zvučna izolacija, održavanje reativno jeftino, u odnosu na ono sto auto pruža isplativo: mali servis 80-100 evra, veliki 200-300 evra. Treba birati motor sa 8 ventila jer ima bosch ubrizgavanje (BMP oznaka motora), to je u osnovi modernizovani 1.9 tdi motor,...

Mane

Potrošnja Mana 2.0 tdi motoru sa 8 ventila je uljna pumpa koja u sebi ima osmougaonu osovinu koja se vremeno izliže i prokliza. Ta osovinica košta oko 5 evra i rad na zameni je oko 50 evra. Time se samo privremeno rešava problem, do nekih 50.000km. Za trajno rešenje potrebno je u nekom boljem servisu "pre...pakovati" uljnu pumpu, da radi po principu starijih sa 1.9tdi, i onda se dobija trajno rešenje. To košta oko 200-300 evra u boljim servisima, a polovna pumpa je oko 600-700 evra, nova preko 1000. Problem sa ovim motorom je i hladnjak egr ventila koji vremenom pocne da ispusta izduvne gasove iz karakteristično šištanje. Takav problem imam i ja na svom 2.0 tdi 8V, ne pravi veće probleme osim blagog gubitka pritiska u turbini do 5%. Ovakav problem je čest i cena novog dela je oko 400 evra. Motori sa 16 ventila imaju probleme sa siemens diznama (koje su u većini slučajeva zamenjene u EU fabričkim opozivom ali su idalje nepouzdane) i sa pucanjem glave motora, i treba ga izbegavati. Potrošnja po gradu mog 2.0 tdi sa 8v i 140ks je od 9 litara ako se pažljivo vozi, realnije 10, a prilikom žustrije vožnje u gradu ide i 12-13 litara prosek. Na otvorenom u retkim situacijama kad se vozi izuzetno pažljivo i bez velikog zaletanja je 5.8 l, realnije je oko 6.2-6.3 litra "normalne vožnje" (prema saobraćajnoj dozvoli težina praznog vozila je 1.685 kg pa je i neralno očekivati manju potrošnju). Sa vožnjom na autoputu potrošnja je oko 6.5 litara. Gepek je velik i kad se obore zadnja sedišta dobija se dugačak prostor ali je plitak pa se ne može utovariti nešto preterano kabasto. Manualni šestostepeni menjač je malo trom, motorno kočenje je izuzetno jako pa se treba navići na njega i ume dosta da umori u velikoj gradskoj gužvi, dsg je svakako udobniji i smatra se puzdanim menjačem, mada sam prilikom traženja auta za sebe naišao na par neispravnih dsg-a, mada u renomiranom servisu kažu da se na dsg-u sve može popraviti. Slabija preglednost i napred i nazad, a auto je prilično gabaritan.

14. Maj
Pogledaj ostalih 2 komentara
14. Maj

Procitaj sta sam napisao, polako i smireno, nije mi namera da se raspravljam. Kao prvo - sam si rekao, nova pumpa je 300e, taj hladnjak egr-a 400, znaci sve zajedno 700e. Resenje sa zamenom osovine na pumpi je nepouzdano i ja tako ne bih vozio, iz prostog razloga sto pumpa moze da radi i polovicno ...Pročitaj više

x
14. Maj

Smiren sam, ne nerviram se, samo objasnjavam. Ovo sa osovinom uljne pumpe je kvar koji se resava zamenom osovine, ona je osmougaonog oblika kao imbus kljuc, velicine olovke, vremenom se od vibracija uglovi "pojedu" i moze da se desi da prokliza i prestane da radi. Znaci zamenom je apsolutno resen pr...Pročitaj više

x
14. Maj

Izvinite ako vam se ubacujem u raspravu, ali argument protiv turbo dizelaša nema smisla (zato što je hipotetički.) Malo ko normalan će sebi kupiti auto koji se raspada, posebno ako ide da kupi dizelaša. Ako neko kupuje auto i ne pregleda ga, onda su šanse da te neko pređe i proda smeće u koje treba ...Pročitaj više

x

Aleksandar Popovic iznosi svoje utiske o

14. Maj
Pogledaj ostalih 2 komentara
14. Maj

Procitaj sta sam napisao, polako i smireno, nije mi namera da se raspravljam. Kao prvo - sam si rekao, nova pumpa je 300e, taj hladnjak egr-a 400, znaci sve zajedno 700e. Resenje sa zamenom osovine na pumpi je nepouzdano i ja tako ne bih vozio, iz prostog razloga sto pumpa moze da radi i polovicno ...Pročitaj više

x
14. Maj

Smiren sam, ne nerviram se, samo objasnjavam. Ovo sa osovinom uljne pumpe je kvar koji se resava zamenom osovine, ona je osmougaonog oblika kao imbus kljuc, velicine olovke, vremenom se od vibracija uglovi "pojedu" i moze da se desi da prokliza i prestane da radi. Znaci zamenom je apsolutno resen pr...Pročitaj više

x
14. Maj

Izvinite ako vam se ubacujem u raspravu, ali argument protiv turbo dizelaša nema smisla (zato što je hipotetički.) Malo ko normalan će sebi kupiti auto koji se raspada, posebno ako ide da kupi dizelaša. Ako neko kupuje auto i ne pregleda ga, onda su šanse da te neko pređe i proda smeće u koje treba ...Pročitaj više

x

Miloje Cudotvorac iznosi svoje utiske o

12. Jan
Pogledaj ostalih 15 komentara
13. Jan

Vozim B6 preko 10 godina, a pre njega sam imao B5, i ne mogu da se porede! Do 2005 Pasat je bio sinonim za kvalitet, udobnost, izdrzljivost,... a B6 je totalno promasaj! Ne znam ni sam sta sam mu sve zamenio za ove godine, malo, malo pa nesto crkne! Uzeo sam ga sa 150 000 a sad je presao 270 000, st...Pročitaj više

x
14. Jan

Sve tacno..ima jedan covek ovde na garazi koji je kupio pasata starog 2 godine i jos pre 5 god je napisao iskustvo koje je slicno ovom..a onda je na svakih nekoliko meseci pisao sta mu sve crkava i koliko ga kosta..pre par meseci sam video da je se opet zalio na neki kvar od 800e..a kupljen sa pravo...Pročitaj više

x

Miloje Cudotvorac iznosi svoje utiske o

12. Jan
Pogledaj ostalih 15 komentara
13. Jan

Vozim B6 preko 10 godina, a pre njega sam imao B5, i ne mogu da se porede! Do 2005 Pasat je bio sinonim za kvalitet, udobnost, izdrzljivost,... a B6 je totalno promasaj! Ne znam ni sam sta sam mu sve zamenio za ove godine, malo, malo pa nesto crkne! Uzeo sam ga sa 150 000 a sad je presao 270 000, st...Pročitaj više

x
14. Jan

Sve tacno..ima jedan covek ovde na garazi koji je kupio pasata starog 2 godine i jos pre 5 god je napisao iskustvo koje je slicno ovom..a onda je na svakih nekoliko meseci pisao sta mu sve crkava i koliko ga kosta..pre par meseci sam video da je se opet zalio na neki kvar od 800e..a kupljen sa pravo...Pročitaj više

x

Miloje Cudotvorac iznosi svoje utiske o

12. Jan
Pogledaj ostalih 15 komentara
13. Jan

Vozim B6 preko 10 godina, a pre njega sam imao B5, i ne mogu da se porede! Do 2005 Pasat je bio sinonim za kvalitet, udobnost, izdrzljivost,... a B6 je totalno promasaj! Ne znam ni sam sta sam mu sve zamenio za ove godine, malo, malo pa nesto crkne! Uzeo sam ga sa 150 000 a sad je presao 270 000, st...Pročitaj više

x
14. Jan

Sve tacno..ima jedan covek ovde na garazi koji je kupio pasata starog 2 godine i jos pre 5 god je napisao iskustvo koje je slicno ovom..a onda je na svakih nekoliko meseci pisao sta mu sve crkava i koliko ga kosta..pre par meseci sam video da je se opet zalio na neki kvar od 800e..a kupljen sa pravo...Pročitaj više

x

Miloje Cudotvorac iznosi svoje utiske o

12. Jan
Pogledaj ostalih 15 komentara
13. Jan

Vozim B6 preko 10 godina, a pre njega sam imao B5, i ne mogu da se porede! Do 2005 Pasat je bio sinonim za kvalitet, udobnost, izdrzljivost,... a B6 je totalno promasaj! Ne znam ni sam sta sam mu sve zamenio za ove godine, malo, malo pa nesto crkne! Uzeo sam ga sa 150 000 a sad je presao 270 000, st...Pročitaj više

x
14. Jan

Sve tacno..ima jedan covek ovde na garazi koji je kupio pasata starog 2 godine i jos pre 5 god je napisao iskustvo koje je slicno ovom..a onda je na svakih nekoliko meseci pisao sta mu sve crkava i koliko ga kosta..pre par meseci sam video da je se opet zalio na neki kvar od 800e..a kupljen sa pravo...Pročitaj više

x

Miloje Cudotvorac iznosi svoje utiske o

Prednosti

Komfor Unutrasnjost prva liga. Sve na svom mestu, nista ne pucka, ne skripi, vrata rade kao da je sad izasao iz fabrike, kadice-sedista sa kombinacijom koza-prevrnuta koza, dvozonska klima, grejaci sedista, dynaudio ozvucenje, velika navigacija, visok nivo HIGHLINE opreme, udobnost pre svega na otvorenom p...

Mane

Pouzdanost Održavanje Motor E to su mu bile Prednosti, sad se pripremite za citanje Mana. Auto u mom vlasnistvu dve godine. Inace je 2008-mo, restajling verzija sa (KAO) otklonjenim svim nedostacima i manama koje su imali prethodni modeli. Prvo sto sam uradio je veliki servis, i nakon predjenih 15 000km mi je prsla jedna vodji...ca ventila. Auto mi se ugasio u toku voznje, 430 km od kuce (Slepanje 400e). Posto sam ja jelte odgovoran covek i zelim u svom automobilu sigurnost, ja sam zamenio ceo set vodjica (16kom puta 75eura po vodjici + ruke majstora jednako 1300eura). Onda sam dobio informaciju iz ovlascenog servisa da se te vodjice menjaju pri predjenoj kilometrazi od 120 000km. Posto je moj automobil presao 144 000 bio je i red da crknu. Sada sam presao za dve god 80 000 i za 40 000 opet ode 1300e na servis vodjica (ovo vas ceka nevezano dal imate motor od 8 ili 16 ventila) ali nadam se da ce se auto prodati do tada. Recimo kvalitetni prednji diskovi za koje ne zelite da se iskrive pa da ih obradjujete posle 1000km kostaju 20 000 dinara. Plocice oko 60-70e kvalitetne. Redovni mali servis kosta 10 500din bez majstora jer u njega po preporuci fabrike ide Castrol EDGE GOLD ulje koje je mnogo skupo. Recimo da zelite da zamenite spaner PeKa kaisa, morate da menjate ceo drzac motora jer se on na njemu nalazi a ne moze samo on da se zameni, kosta 120e bez ruku. Izuzetno OPASNE mane su mu uljna pumpa, pumpa u rezervoaru koja gura gorivo, taster rucne kocnice, klesta i motoric koja stiska klesta na zadnjim diskovima kad podignete rucnu. Uljna pumpa (370e) proklizava posle 50 000 do 60 000km. Pumpa u rezervoaru i cesce (120e). Prekidac rucne kocnice (od 70 do 100e), klesta i motoric za rucnu po tocku 150e (ovo su sve cene bez ruku majstora. Mozemo ovako u nedogled. Bezite od B6 modela koliko mozete, pogotovo od BILO KOG 2.0 motora. Ja nisam znao ove stvari jer niko nije bio ovako lake ruke da ispise sve do detalja. Lud sam bio sto sam ulagao i vozio ga skoro dve godine ali posle svakog kvara uvek sam se vracao njemu zbog onih malih prednosti gore koje su meni jako puno znacile jer sam ga izuzetno puno vozio izuzetno dugim relacijama sto znaci po otvorenom putu. Sve sto sam zaradio i mislio da imam on mi je pojeo. Nisu ovi kvarovi nastali od jednom da se razumemo. Pri kupovini ja sam poveo svog majstora i posle toga ga vozio u Volkswagen na detaljan pregled mehanike i dijagnostike i nakon svega je auto dobio ocenu 9.5 od 10. Ove stvari sto sam napisao su ne predvidjene i automobil je u pravom smislu reci nesiguran, da prevedem na Srpski, totalni promasaj. Nisam jedan od pljuvaca volkswagena, do sada mi je delio prvo mesto sa audijem ali zbog B6 modela zamrzeo sam sve sto ima VW znak. Nadam se da ce neko ovo procitati i izbeci stvari koje su mene zadesile.

12. Jan
Pogledaj ostalih 15 komentara
13. Jan

Vozim B6 preko 10 godina, a pre njega sam imao B5, i ne mogu da se porede! Do 2005 Pasat je bio sinonim za kvalitet, udobnost, izdrzljivost,... a B6 je totalno promasaj! Ne znam ni sam sta sam mu sve zamenio za ove godine, malo, malo pa nesto crkne! Uzeo sam ga sa 150 000 a sad je presao 270 000, st...Pročitaj više

x
14. Jan

Sve tacno..ima jedan covek ovde na garazi koji je kupio pasata starog 2 godine i jos pre 5 god je napisao iskustvo koje je slicno ovom..a onda je na svakih nekoliko meseci pisao sta mu sve crkava i koliko ga kosta..pre par meseci sam video da je se opet zalio na neki kvar od 800e..a kupljen sa pravo...Pročitaj više

x

Miloje Cudotvorac iznosi svoje utiske o

12. Jan
Pogledaj ostalih 15 komentara
13. Jan

Vozim B6 preko 10 godina, a pre njega sam imao B5, i ne mogu da se porede! Do 2005 Pasat je bio sinonim za kvalitet, udobnost, izdrzljivost,... a B6 je totalno promasaj! Ne znam ni sam sta sam mu sve zamenio za ove godine, malo, malo pa nesto crkne! Uzeo sam ga sa 150 000 a sad je presao 270 000, st...Pročitaj više

x
14. Jan

Sve tacno..ima jedan covek ovde na garazi koji je kupio pasata starog 2 godine i jos pre 5 god je napisao iskustvo koje je slicno ovom..a onda je na svakih nekoliko meseci pisao sta mu sve crkava i koliko ga kosta..pre par meseci sam video da je se opet zalio na neki kvar od 800e..a kupljen sa pravo...Pročitaj više

x

Nikola Jaksic iznosi svoje utiske o

Prednosti

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor Motor Vozio 2.0 TDI i to onaj BKP. Prešao 130000 km i morao da promenim samo pumpu u rezervoaru. Ostalo samo redovno održavanje

Mane

Relativno skup redovan servis, mada i nije preterano.

13. Jan

Miloje Cudotvorac iznosi svoje utiske o

12. Jan
Pogledaj ostalih 15 komentara
13. Jan

Vozim B6 preko 10 godina, a pre njega sam imao B5, i ne mogu da se porede! Do 2005 Pasat je bio sinonim za kvalitet, udobnost, izdrzljivost,... a B6 je totalno promasaj! Ne znam ni sam sta sam mu sve zamenio za ove godine, malo, malo pa nesto crkne! Uzeo sam ga sa 150 000 a sad je presao 270 000, st...Pročitaj više

x
14. Jan

Sve tacno..ima jedan covek ovde na garazi koji je kupio pasata starog 2 godine i jos pre 5 god je napisao iskustvo koje je slicno ovom..a onda je na svakih nekoliko meseci pisao sta mu sve crkava i koliko ga kosta..pre par meseci sam video da je se opet zalio na neki kvar od 800e..a kupljen sa pravo...Pročitaj više

x
Postavi pitanje preko 30000 vozača odgovara