MojaGaraza - Volkswagen Passat Caravan (2005 - 2011) | MojaGaraža MojaGaraza - Volkswagen Passat Caravan (2005 - 2011) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Ostale fotke
88 ocena
80.3
  • Cena/Kvalitet:
    78/100
    Komfor:
    89/100
  • Održavanje:
    65/100
    Potrošnja:
    77/100
  • Pouzdanost:
    84/100
Prednosti
Mane

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Komfor,udobnost,cijena

Elektronika

01. Mar

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor

Izuzetno komforan i udoban auto, dobra zvučna izolacija, održavanje reativno jeftino, u odnosu na ono sto auto pruža isplativo: mali servis 80-100 evra, veliki 200-300 evra. Treba birati motor sa 8 ventila jer ima bosch ubrizgavanje (BMP oznaka motora), to je u osnovi modernizovani 1.9 tdi motor,...

Potrošnja

Mana 2.0 tdi motoru sa 8 ventila je uljna pumpa koja u sebi ima osmougaonu osovinu koja se vremeno izliže i prokliza. Ta osovinica košta oko 5 evra i rad na zameni je oko 50 evra. Time se samo privremeno rešava problem, do nekih 50.000km. Za trajno rešenje potrebno je u nekom boljem servisu "pre...pakovati" uljnu pumpu, da radi po principu starijih sa 1.9tdi, i onda se dobija trajno rešenje. To košta oko 200-300 evra u boljim servisima, a polovna pumpa je oko 600-700 evra, nova preko 1000. Problem sa ovim motorom je i hladnjak egr ventila koji vremenom pocne da ispusta izduvne gasove iz karakteristično šištanje. Takav problem imam i ja na svom 2.0 tdi 8V, ne pravi veće probleme osim blagog gubitka pritiska u turbini do 5%. Ovakav problem je čest i cena novog dela je oko 400 evra. Motori sa 16 ventila imaju probleme sa siemens diznama (koje su u većini slučajeva zamenjene u EU fabričkim opozivom ali su idalje nepouzdane) i sa pucanjem glave motora, i treba ga izbegavati. Potrošnja po gradu mog 2.0 tdi sa 8v i 140ks je od 9 litara ako se pažljivo vozi, realnije 10, a prilikom žustrije vožnje u gradu ide i 12-13 litara prosek. Na otvorenom u retkim situacijama kad se vozi izuzetno pažljivo i bez velikog zaletanja je 5.8 l, realnije je oko 6.2-6.3 litra "normalne vožnje" (prema saobraćajnoj dozvoli težina praznog vozila je 1.685 kg pa je i neralno očekivati manju potrošnju). Sa vožnjom na autoputu potrošnja je oko 6.5 litara. Gepek je velik i kad se obore zadnja sedišta dobija se dugačak prostor ali je plitak pa se ne može utovariti nešto preterano kabasto. Manualni šestostepeni menjač je malo trom, motorno kočenje je izuzetno jako pa se treba navići na njega i ume dosta da umori u velikoj gradskoj gužvi, dsg je svakako udobniji i smatra se puzdanim menjačem, mada sam prilikom traženja auta za sebe naišao na par neispravnih dsg-a, mada u renomiranom servisu kažu da se na dsg-u sve može popraviti. Slabija preglednost i napred i nazad, a auto je prilično gabaritan.

Pročitaj više

14. Maj
Pogledaj ostalih 2 komentara
Bojan Nedeljkovic 14. Maj

Procitaj sta sam napisao, polako i smireno, nije mi namera da se raspravljam. Kao prvo - sam si rekao, nova pumpa je 300e, taj hladnjak egr-a 400, znaci sve zajedno 700e. Resenje sa zamenom osovine na pumpi je nepouzdano i ja tako ne bih vozio, iz prostog razloga sto pumpa moze da radi i polovicno ...Pročitaj više

Aleksandar Popovic 14. Maj

Smiren sam, ne nerviram se, samo objasnjavam. Ovo sa osovinom uljne pumpe je kvar koji se resava zamenom osovine, ona je osmougaonog oblika kao imbus kljuc, velicine olovke, vremenom se od vibracija uglovi "pojedu" i moze da se desi da prokliza i prestane da radi. Znaci zamenom je apsolutno resen pr...Pročitaj više

Nemanja Babic 14. Maj

Izvinite ako vam se ubacujem u raspravu, ali argument protiv turbo dizelaša nema smisla (zato što je hipotetički.) Malo ko normalan će sebi kupiti auto koji se raspada, posebno ako ide da kupi dizelaša. Ako neko kupuje auto i ne pregleda ga, onda su šanse da te neko pređe i proda smeće u koje treba ...Pročitaj više

14. Maj
Pogledaj ostalih 2 komentara
Bojan Nedeljkovic 14. Maj

Procitaj sta sam napisao, polako i smireno, nije mi namera da se raspravljam. Kao prvo - sam si rekao, nova pumpa je 300e, taj hladnjak egr-a 400, znaci sve zajedno 700e. Resenje sa zamenom osovine na pumpi je nepouzdano i ja tako ne bih vozio, iz prostog razloga sto pumpa moze da radi i polovicno ...Pročitaj više

Aleksandar Popovic 14. Maj

Smiren sam, ne nerviram se, samo objasnjavam. Ovo sa osovinom uljne pumpe je kvar koji se resava zamenom osovine, ona je osmougaonog oblika kao imbus kljuc, velicine olovke, vremenom se od vibracija uglovi "pojedu" i moze da se desi da prokliza i prestane da radi. Znaci zamenom je apsolutno resen pr...Pročitaj više

Nemanja Babic 14. Maj

Izvinite ako vam se ubacujem u raspravu, ali argument protiv turbo dizelaša nema smisla (zato što je hipotetički.) Malo ko normalan će sebi kupiti auto koji se raspada, posebno ako ide da kupi dizelaša. Ako neko kupuje auto i ne pregleda ga, onda su šanse da te neko pređe i proda smeće u koje treba ...Pročitaj više

Pročitaj sve utiske za Volkswagen Passat Estate (05-11)
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top