Vlasnik sam passata b6 karavan od septembra 2010 (nov)Motor 2,0 81kw cr ..Komforan, jako mali potrosac, pouzdan, nezahtevan previse uz redovna odrzavanja .Maksimalno vozen 218 km/h po cajgeru .Potrosnja od 4l (80 km/h) do 9 pri brzinama preko 200 km/h
Voleo bih da je veca visina ulaska u gepek, bucniji preko 130 km/h...Za predjenih 340.000 km od 2010 , na 260.000 km menjan set kvacila, dugme parking kocnice, 2 silen bloka, gume odstojne na zadnjim amortizerima, selna auspuha na sredini sto spaja cevi, a kao manu levi tapacirung gde ide lakat,nabo...rao se tu(treba zamena) i ventil klime sa menjao na 240.000km..Evo sve prepisano od kvarova iz servisne 8ne racunam redovne servise veliki i mali )
Možda je problem u previše niskoprofilnim gumama, pošto ljudi često vole da stave što veće felne a onda ide guma sa nižim profilom i automatski je auto neudobniji.
Pozdrav drugovi. Imam pitanje vezano za passat b6 2006 god, 1.9tdi 77kw. Jucer kad sam prestizao auto desilo mi se da iz auspuha ide bijeli dim, sto mi se prije nije desavalo. Auto je bio na radnoj temp, nije kodenz. Poslje sam vozio 4 brzinom i osjetio sam kao da blago cuga, ne jako. Otisao sam na ...autoput i digao ga na 150 i vise nije bilo bjelog dima nikako. Onda sam opet jutros primjetio isto i kasnije vise ne. Da li mozda neko od vas zna sta moze biti u pitanju? I da zaboravio sam reci da n e gubi rashladnu tecnost i motor je suh. Bio bih vam zahvalan na odgovoru ako neko nesto zna. Hvala. Lijep pozdravPročitaj više
Za mene dosta živahan automobil. Vrlo sladak na gas, u pitanju je 2.0 103kW manuelni menjač. Nikada nisam imao problema sa začepljavanjem EGR ili DPF filtera, jer ja dosta agresivno vozim. Dosta udoban automobil, za duge puteve idealan. Ima vrlo fino ozvučenje, dosta nekih praktično napravljeni...h ostavi, kao na primjer za kišobran, novac, čaše i tako dalje. Mogućnost svake vrste podešavanja sjedjenja, volana.
Iz nekog razloga hoće da zanese zadnji kraj kada se malo agresivnije uđe u zavoj. Dosta tromo koči, nije oštar na kočnicu, dosta elektronike, sa kojom sam imao problema, dosta zna dobro da potroši, po meni, mana mu je što se ne osjeća brzina te samim tim se vozač i zaboravi prilikom vožnje... te dobije i poneku kaznu. Traži dosta osjećaja i nježnosti za vožnju.
Jesi li 100% siguran da mu DPF nije izvađen i EGR zatvoren? 🙂🙂🙂 Ako jesi, to je onda još jedan dokaz da lagana vožnja kojiom se štedi gorivo, naročito po gradu, polako ali sigurno uništava motor i prateće delove... Jednostavno, moramo da biramo - ili skupa ekologija ili jeftina vožnja sa dosta zaga...đenja. A što se tiče kočnica, to može u dobroj meri da zavisi i od toga kakvi su diskovi i pločice montirane, pošto pretpostavljam da su i diskovi do sada zamenjeni.Pročitaj više
Veliki auto samim tim i udoban pogotovo za vise vozace koji mogu da nadju udoban polozaj a da pri tom ostane i mesta za putnike na zadnjem sedistu. Auto se najbolje snalazi na auto putu gde moze da iskaze sve svoje prednosti. U kabini ima mesta za sitnice na pretek i izuzetno je ergonomski dizajnira...n. Za nekih 5 godina i 70.000km koliko sam presao sa njim nikakvih znacajnih kvarova nisam imao a auto je sada blizu 300.000km. Motor 2.0 sa 140ks i DSG menjacem po gradu (Beograd) zna da potrosi i 12 litara auto put na 140kmh sa tempomatom 7 litara dok magistrala 90kmh oko 5,5. Uz dobro i redovno odrzavanje sa kvalitetnim delovima nema nikakvih problema. Do kupovine ovog passata nisam bio ljubitelj vw ali iz nekog razloga sam se zaljubio u ovaj auto, Iz nekog razloga auto se najbolje ponasa sa 200kg u gepeku. Po meni je ovo najbolja kupovina jeste da je skuplji od konkurencije ali i pruza vise a pri prodaji ce opet doneti vise od konkurencije ipak je to jedna stepenica vise u odnosu na Opel Ford Francuze ...
Velicina ipak nije auto za voznju po gradu sto zbog parkiranja sto sbog potrosnje hoce da u stani kreni gradskoj voznji akumulira tonu cadji u auspuhu pa da na vecem gasu izbaci oblak dima ali pun gas uz bubanj potok resava problem. Od kvarova koje sam imao motoric rucne kocnice resen za 50e (ja ga ...sam promenio), egr ventil kupljen nov za 50e(ja ga sam promenio) tandem pumpa reparacija 120e prednji trap sa svim nosacima motora 250e. Generalno to je sve sto je bilo van redovnog odrzavanja za auto koji je kupljen sa 220000 a sada je na 290000 po meni je sasvim ok
Velik auto, može da stane brdo stvari, potrošnja nije velika s obzirom na težinu automobila.
PouzdanostOdržavanjeMotor
Motor 2.0 katastrofa, čovek mora da ide na kurs da bi pohvatao koji valja, a koji ne valja, jednom puca glava, drugom ne valjaju dizne, trećem crkava uljna pumpa... Kupiti dobar je verovatnoća kao da ćete dobiti loto! U svoj ( hvala Bogu) bivši uložio sam oko 2000 € u popravke i uvek neki pr...oblem s njim, što je najgore auto je imao pravih 200000 km, spolja i iznutra bio nov! Svima onima koji razmišljaju o ovom autu topla preporuka da beže od njega ko đavo od krsta! Dobar auto, ali za majstore i da čovek izgubi živce s njim!
1. Svaki problem koji imate, uvjek mozete naci na internetu jer ih svako ima ali ne i rjesenje
2. Svaki problem koji imate kazu da "normalno je"
3. Normalno je da trosi i do 1l ulja na 1000km (lažu vas)
4. E da je komforan, to jeste
5. Sijalice nisu crkavale (za 1 godinu), osim pozicije i naravno ...led u stopovima, kratka i duga su extra
6. Za snagu od 140ps (2.0TDi 8v) potrosnja je stvarno korektna kada nema nekog od navedenih problema, pa se moze voziti.
7. Cijena stakla retrovizora, sa grijacem cca 8 eura
8. Spustanje stakala na daljinski vecinom radi (sto je bitno!)
9. Pocnete shvatati vozače Alfe i dobro poznati klip, i Švaba nek je *ovna
10. Pocnete traziti portale samo pozitiva, pozitivne vjesti, mentalno jacanje, neki se posvete Bogu, neki doduse i porocima kako je ko naucio i na koju stranu ga slomi
Inace auto je 2007god, 2.0TDi 103kw 8v, sa 290.000km (ali stvarno)
1. Sve plastike pocinju da pucaju
2. Sva gumena crijeva polako odkazuju
3. Podizaci stakala otkazuju
4. Turbina otkazuje (na 290.000km) i majstori se cude kako nije ranije, jer je to "normalno"
5. Motorici rucne kocnice obavezno otkazuju
6. Niti jedan dio/popravak nije ispod 50eura, vecina je oko 75...e
7. Lampica koja signalizira upaljena duga svjetla, tako jako svjetli (plavo) da se mora zalijepiti naljepnica bubamare
8. Motorići ventilacije pobudale pa lupkaju, a i to je normalno da se "preleti" motoric
9. Kompresor klime kazu na svakom se mora zamjeniti tzv.dizna, jer im je to fabricka mana iii mora
10. Kada je vanjska temp. -10 ili nize, polako sa vratima, ako se nece zatvoriti i jako zalupite ispadne staklo od retrovizora, ali staklo sa grijacem kosta samo cca 8 eura
11. Cijena dijelova, povoljna ako radite u DE a servisirate u EX Yu zemljama (ne odnosi se na mali servis)
12. Svi imaju problem sa uljnom pumpom, preventivno se mjenja osovina uljne pumpe
13. Nikad ne znate kada ce se koja vrata otkljucati i jako cesto ne mogu se otkljucati vozaceva vrata, ali se zato na daljinski moze spustiti prozor pa onda iznutra otvorite vrata i glumite da je to fazon
14. Alu crijeva od nafte, koja se nalaze sa prednje strane motora počnu propuštati ničim izazvana
15. Lambda sonda odlazi do max 180.000km :)
16. I kada sve to popravite, cak ni tada ga nije lako prodati
Meni je neverovatno da posle dizelgejt afere, skrnavih 1.4 TSI i 2.0 TDI motora, VW je i dalje na prvom mestu u Evropi po prodaji. O tradicionalnoj VW neudobnosti tek ne bih trosio reci - nisam verovao o kakvim tarabama je rec sve dok nisam vozio Golfa 7. Posle celodnevne voznje, jedva sam izasao iz... automobila.Pročitaj više
kakva su iskustva sa 1,6 tdi motorima, obzirom da zivim u Vojvodini i da ne prelazim mnogo km razmisljam o kupovini tog ili onoga sa 1,9 tdi motorom pa ako moze neka pomoc
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kako misliš veća visina ulaska u gepek - misliš da je viša gornja ivica otvora gepeka?
Razlog za prijavu korisnika
naravno..kod nekih vozila je taj otvor bolje odradjen
Razlog za prijavu korisnika
Možeš da se tešiš time da je kod mnogih urađeno mnogo gore. Da bi auto izgledao sportskije i aerodinamičnije...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Potrosnja goriva
Tvrdoca vozila
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Možda je problem u previše niskoprofilnim gumama, pošto ljudi često vole da stave što veće felne a onda ide guma sa nižim profilom i automatski je auto neudobniji.
Razlog za prijavu korisnika
Pozdrav drugovi. Imam pitanje vezano za passat b6 2006 god, 1.9tdi 77kw. Jucer kad sam prestizao auto desilo mi se da iz auspuha ide bijeli dim, sto mi se prije nije desavalo. Auto je bio na radnoj temp, nije kodenz. Poslje sam vozio 4 brzinom i osjetio sam kao da blago cuga, ne jako. Otisao sam na ...autoput i digao ga na 150 i vise nije bilo bjelog dima nikako. Onda sam opet jutros primjetio isto i kasnije vise ne. Da li mozda neko od vas zna sta moze biti u pitanju? I da zaboravio sam reci da n e gubi rashladnu tecnost i motor je suh. Bio bih vam zahvalan na odgovoru ako neko nesto zna. Hvala. Lijep pozdravPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Za mene dosta živahan automobil. Vrlo sladak na gas, u pitanju je 2.0 103kW manuelni menjač. Nikada nisam imao problema sa začepljavanjem EGR ili DPF filtera, jer ja dosta agresivno vozim. Dosta udoban automobil, za duge puteve idealan. Ima vrlo fino ozvučenje, dosta nekih praktično napravljeni...h ostavi, kao na primjer za kišobran, novac, čaše i tako dalje. Mogućnost svake vrste podešavanja sjedjenja, volana.
Iz nekog razloga hoće da zanese zadnji kraj kada se malo agresivnije uđe u zavoj. Dosta tromo koči, nije oštar na kočnicu, dosta elektronike, sa kojom sam imao problema, dosta zna dobro da potroši, po meni, mana mu je što se ne osjeća brzina te samim tim se vozač i zaboravi prilikom vožnje... te dobije i poneku kaznu. Traži dosta osjećaja i nježnosti za vožnju.
Pročitaj više
19. Mar 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Jesi li 100% siguran da mu DPF nije izvađen i EGR zatvoren? 🙂🙂🙂 Ako jesi, to je onda još jedan dokaz da lagana vožnja kojiom se štedi gorivo, naročito po gradu, polako ali sigurno uništava motor i prateće delove... Jednostavno, moramo da biramo - ili skupa ekologija ili jeftina vožnja sa dosta zaga...đenja. A što se tiče kočnica, to može u dobroj meri da zavisi i od toga kakvi su diskovi i pločice montirane, pošto pretpostavljam da su i diskovi do sada zamenjeni.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Veliki auto samim tim i udoban pogotovo za vise vozace koji mogu da nadju udoban polozaj a da pri tom ostane i mesta za putnike na zadnjem sedistu. Auto se najbolje snalazi na auto putu gde moze da iskaze sve svoje prednosti. U kabini ima mesta za sitnice na pretek i izuzetno je ergonomski dizajnira...n. Za nekih 5 godina i 70.000km koliko sam presao sa njim nikakvih znacajnih kvarova nisam imao a auto je sada blizu 300.000km. Motor 2.0 sa 140ks i DSG menjacem po gradu (Beograd) zna da potrosi i 12 litara auto put na 140kmh sa tempomatom 7 litara dok magistrala 90kmh oko 5,5. Uz dobro i redovno odrzavanje sa kvalitetnim delovima nema nikakvih problema. Do kupovine ovog passata nisam bio ljubitelj vw ali iz nekog razloga sam se zaljubio u ovaj auto, Iz nekog razloga auto se najbolje ponasa sa 200kg u gepeku. Po meni je ovo najbolja kupovina jeste da je skuplji od konkurencije ali i pruza vise a pri prodaji ce opet doneti vise od konkurencije ipak je to jedna stepenica vise u odnosu na Opel Ford Francuze ...
Velicina ipak nije auto za voznju po gradu sto zbog parkiranja sto sbog potrosnje hoce da u stani kreni gradskoj voznji akumulira tonu cadji u auspuhu pa da na vecem gasu izbaci oblak dima ali pun gas uz bubanj potok resava problem. Od kvarova koje sam imao motoric rucne kocnice resen za 50e (ja ga ...sam promenio), egr ventil kupljen nov za 50e(ja ga sam promenio) tandem pumpa reparacija 120e prednji trap sa svim nosacima motora 250e. Generalno to je sve sto je bilo van redovnog odrzavanja za auto koji je kupljen sa 220000 a sada je na 290000 po meni je sasvim ok
Pročitaj više
11. Jul 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Velik auto, može da stane brdo stvari, potrošnja nije velika s obzirom na težinu automobila.
Motor 2.0 katastrofa, čovek mora da ide na kurs da bi pohvatao koji valja, a koji ne valja, jednom puca glava, drugom ne valjaju dizne, trećem crkava uljna pumpa... Kupiti dobar je verovatnoća kao da ćete dobiti loto! U svoj ( hvala Bogu) bivši uložio sam oko 2000 € u popravke i uvek neki pr...oblem s njim, što je najgore auto je imao pravih 200000 km, spolja i iznutra bio nov! Svima onima koji razmišljaju o ovom autu topla preporuka da beže od njega ko đavo od krsta! Dobar auto, ali za majstore i da čovek izgubi živce s njim!
Pročitaj više
22. Jun 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1. Svaki problem koji imate, uvjek mozete naci na internetu jer ih svako ima ali ne i rjesenje
2. Svaki problem koji imate kazu da "normalno je"
3. Normalno je da trosi i do 1l ulja na 1000km (lažu vas)
4. E da je komforan, to jeste
5. Sijalice nisu crkavale (za 1 godinu), osim pozicije i naravno ...led u stopovima, kratka i duga su extra
6. Za snagu od 140ps (2.0TDi 8v) potrosnja je stvarno korektna kada nema nekog od navedenih problema, pa se moze voziti.
7. Cijena stakla retrovizora, sa grijacem cca 8 eura
8. Spustanje stakala na daljinski vecinom radi (sto je bitno!)
9. Pocnete shvatati vozače Alfe i dobro poznati klip, i Švaba nek je *ovna
10. Pocnete traziti portale samo pozitiva, pozitivne vjesti, mentalno jacanje, neki se posvete Bogu, neki doduse i porocima kako je ko naucio i na koju stranu ga slomi
Inace auto je 2007god, 2.0TDi 103kw 8v, sa 290.000km (ali stvarno)
1. Sve plastike pocinju da pucaju
2. Sva gumena crijeva polako odkazuju
3. Podizaci stakala otkazuju
4. Turbina otkazuje (na 290.000km) i majstori se cude kako nije ranije, jer je to "normalno"
5. Motorici rucne kocnice obavezno otkazuju
6. Niti jedan dio/popravak nije ispod 50eura, vecina je oko 75...e
7. Lampica koja signalizira upaljena duga svjetla, tako jako svjetli (plavo) da se mora zalijepiti naljepnica bubamare
8. Motorići ventilacije pobudale pa lupkaju, a i to je normalno da se "preleti" motoric
9. Kompresor klime kazu na svakom se mora zamjeniti tzv.dizna, jer im je to fabricka mana iii mora
10. Kada je vanjska temp. -10 ili nize, polako sa vratima, ako se nece zatvoriti i jako zalupite ispadne staklo od retrovizora, ali staklo sa grijacem kosta samo cca 8 eura
11. Cijena dijelova, povoljna ako radite u DE a servisirate u EX Yu zemljama (ne odnosi se na mali servis)
12. Svi imaju problem sa uljnom pumpom, preventivno se mjenja osovina uljne pumpe
13. Nikad ne znate kada ce se koja vrata otkljucati i jako cesto ne mogu se otkljucati vozaceva vrata, ali se zato na daljinski moze spustiti prozor pa onda iznutra otvorite vrata i glumite da je to fazon
14. Alu crijeva od nafte, koja se nalaze sa prednje strane motora počnu propuštati ničim izazvana
15. Lambda sonda odlazi do max 180.000km :)
16. I kada sve to popravite, cak ni tada ga nije lako prodati
Pročitaj više
28. Maj 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Meni je neverovatno da posle dizelgejt afere, skrnavih 1.4 TSI i 2.0 TDI motora, VW je i dalje na prvom mestu u Evropi po prodaji. O tradicionalnoj VW neudobnosti tek ne bih trosio reci - nisam verovao o kakvim tarabama je rec sve dok nisam vozio Golfa 7. Posle celodnevne voznje, jedva sam izasao iz... automobila.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hahaha, tako nekako :D
Razlog za prijavu korisnika
Neko je spomenuo, da sam kupip krsa, mozda jesam, a jos se i kvari u tome je problem.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
1.9 tdi 77kw osim malo vise snage ostalo je izvanredno. Dobor vw kao vw prolupa ponekad ali moze da se sredi sve
Nema mane osim nedostatak snage za 1.9 tdi.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komfor,stabilnost,mjenjac
Potrosnja
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
kakva su iskustva sa 1,6 tdi motorima, obzirom da zivim u Vojvodini i da ne prelazim mnogo km razmisljam o kupovini tog ili onoga sa 1,9 tdi motorom pa ako moze neka pomoc
Razlog za prijavu korisnika
Što se tiče pouzdanosti, sigurniji je 1.9 TDI, ali i kod njega ima raznih verzija, tako da treba proveriti koja je tačno verzija u pitanju.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.