ako nekom treba Kontolna jedinica parking kocnice passat neka se javi na 0628348304.
15. Jan 2016.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Priblizno godinu dana ga posjedujem i smatram da je to sasvim dovoljno da dam neke utiske.
Model je iz 2010, 2.0 TDI sa 136 konja (100kw)
sto se tice same kupovine, OBAVEZNO provjerite razmak izmedju haube i blatobrana, jer ako je razlika malo veca, ili nije jednaka na obe strane-auto je lupan. Dalje je jebada za originalnu kilometrazu ako je motor mijenjan.
Inace, sto se tice INTERIJERA, modeli sa slabijom opremom su stvarno siromasni iznutra i stvara se osjecaj kao da ste sjeli u golfa 2, a...
ne u passata. Tome pridodaju mnoge neke sitnice ( sicevi,obloge na vratima, automatska klima...)
plastika je loseg kvaliteta i cesto nesto kvrcka (pogotovo ako ste nesto rastavljali) ali ne mora da znaci. ali sve pohvale za mekanu plastiku na instrument tabli i na vrhu svih vrata. Za vece vozace problem ce predstavljati prostor za noge jer su sredisnju konzolu previse razvukli. Pohvale ipak za papucu gasa koja je kao u kamiona. Putnici na zadnjim sjedistima nikad nece imati problema sa smjestajem. Zamjerka je preveliki prag na sredini auta. Gepek kod karavana je preprostran i ravnih dimenzija
SPOLJASNJI IZLGED I LIMARIJA: dizajn polako izlazi iz "mode" ali ima i dalje tu jednostavnu, ali modernu liniju koja prosto mami, pogotovo zadnja led svijetla.
Mnogo mu znace hrom lajsne na krovu kod karavana (Highline) ali i alu. feluge...
Limarija...pa onako. Mnogo modela ima hrdju iznad prednje sajbe,na haubi i ispod blatobrana(modeli 2005)
pod auta je odlicno zasticen raznim plastikama koje vecinom pokrivaju dno auta. pohvale i za zastitu motornog dijela.
TEHNICKI SADRZAJ: motor je za svaku pohvalu. imao sam jednu vecu nezgodu sa puknutim remenom alternatora koji je podletio pod zupcasti remen pa je zatim prezubio i ostetio podizace ventila. Svemu tome je uzrok podatak o laznoj kilometrazi i zakazan interval servisa koji je bio pogresan. Baksuzluk.
nakon toga auto mozda malo slabije vuce iz niskih obrtaja.
ali da motor cadi ili nesto tako...nema govora o cađi (160 000km, toliko ima na satu, ali posto je nov motor ubacivan vjerovatno i dosta manje)
problema sa plivajucim zamajcem jos nisam imao osim sto mi trese na leru kad je leden.
oko elektronike sam imao problem. Auto nije mogao ici preko 100km/h jer se konstantno ubacivao u safe mode (obrtaji nisu isli preko 2.500rpm) ali poslije malo pregledavanja pod haubom ispostavilo se da je jedan dzek ispao iz lezista malo.
I dan danas kad stoji u mjestu nece da predje 2.500rpm i ne znam sta je uzrok tome.
UTISAK: Citroen c5 2004 je makina za njega
Pročitaj više
Vlaki nisam video ni te sto se dizu farovi,a bas mi se recimo svidja taj fazon,malo je falilo da umesto 106ce uzmem mazdu 323f,jer mi se bas svidjali ti farovi,verujem da bih je primetio,evo ovih dana cu bas da obratim paznju po Bg da li imaju te honde,ali nesto ne bih rekao...:)
Pa ta crvena sto si ti stavio sliku je Honda Prelude III generation i na njoj se podizu farovi.U BGu kazem ti sigurno ima desetak komada.U NSu ja non stop vidjam 3 crvene jednu belu i jednu sivu...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
kupljen pre tacno godinu dana 2.0 tdi motor cuveni bkp 103kw.e sad posle godinu dana tacno crkne dizna haos auto samo zabode sto je sranje e sad ide prica koju svi znaju ili ne ali poenta je sledeca naime posto sam iz ns i ne odrzavam auto u ovl servisu zvao sam svog majstora koji je dijagnostikom utvrdio da je dizna br 3 crkla i iz prevencije iskljucila ostale zato auto zabode,odlepali smo auto u cuveni porsche ns i posle natezanja ko kome sta i koliko p.s.natezanje trajalo 8 dana odbili su da ... promene dizne. alo 8 dana. izuzetno nekorektni.igom slucaja tih dana posto sam cesto u bg upznah glavnog majstora porsche ada i on mi rece ako auto ima do 150000km rade se dizne bez pogovora ali mora da ustanovi km dijagnostikom i proverom u sistemu p.s. moj auto sad ima 107000 kupljen sa 92000 od rodjaka i znam da je sve sto je radjeno radjeno u ovlascenom servisu u nemackoj pa cak i jedna dizna,znaci u njemu su ostale 3 kom siemens.dodjem u ns ovi idioti mi traze 4000 din zato sto je auto stajao tj zaizvrsen insp pregled smesno.posle idiota auto odslepan u bg u adu i uradjen bez pogovora za 4 dana dok su demontirali ove 3 i stavili 3 kontinental dizne sada su sve 4 kontinental .znaci nemojte da vas lazu muvaju isetaju i pre svega uzimaju ogomnu lovu gospoda iz ns su trazila 1380eura za sve 4 dizne.nadam se da sam nekome pomogao pozzz svima Pročitaj više
13. Feb 2014.Danas planirao da uzmem pasat b6 2.0...2007god....kaze mi majstor,kolega...niposto skupa opravka dizni...to im je mana...a kaze da na 1.9 nema toga...imate li neki komentar,jer sam jedva skupio pare,sad ako ih bacim i zeznem se onda stvarno ne znam sta reci....
Isti je sistem ubrizgavanja kod 1.9 i kod 2.0, ako je Bosch marke nema problema kod oba, od Siemens-a se više žale. Jesu dizne mnogo skupe, 500 evra je jedna nova, a menjaju se najčešće sve četiri. Inače 1.9 se mnogo bolje pokazao i više je tražen. 2.0 može biti vrlo problematičan, ja lično ne bih s...meo da ga uzmem. Mana 1.9 je što je dosta slabiji od 2.0, ali za čoveka sa prosečnim potrebama dovoljan.Pročitaj više
Imam passata b6 bkp sa zamenjinim bosch diznama. Kupio sam ga novog u porche ada novi sad u martu 2005 na satu ima 250000. 16 ventila pumpu visokog pritiska i dalje ga vozim imam ga znaci 12 godina. I dalje izgleda kao nov jer svake godine ga voskiram kod profesionalca. Nakon 6 meseci od kupovine cr...kla mi je dizna na putu blizu budimpeste i to je tad zamenjeno besplatno od tada nema problema. Skoro sam imao problem sa uljnom pumpom jer mi prodavac podvalio fals ulje castrol 5w30 long life na sudu sam dokazao da je fals i platio je odstetu.
Gorivo sipam stalno kod istog trgovca i ne gledam gde je najjeftinije. Tako da ta vasa prica sa 16v pumpa visokog pritiska i slicno su gluposti. Redovan servis i kvalitetni delovi su kljuc svega. Svabe i dalje prave kvalitetna auta samo nas teraju da kupimo njihovo ulje a ne tursko ili ko zna cije.Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Kad hocete kupiti kola imajte u vidu da se prodaje svasta.Ja sam uvezao passata b6 2006 godiste 2.0 tdi karavan verziju sa dsg menjacem pre 3 godine.Kupio,dovezao carinio registrovao za sebe.123000 tada presao,sada je na 240000.Nisam u njegovo odrzavanje sve kad se skupi 200 evra bez redovnih servisa ulozio za ovo vreme.
,,Da kucnem u drvo,,sluzi perfektno,auto je zmaj na putu.Trosi na otvorenom 5,6-6 L u gradu 7,5.
Sve zavisi gde cete kupiti,sta cete kupiti,kako je vozeno i kako je odrzavano au...
to.Neki vole Nemce,neki ih kritikuju,ali ipak im je auto industrija najaca na svetu :)
Lep pozdrav vozaci
Pročitaj više
bas tako druze, super je passat i lepa boja koja je i takodje i zahvalna. samo mu neke felne fale:( al auto je full
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Posedujem Pasata B6 20 dizel karavan 103 kw 2007 punih petnest meseci, do sada nikakvih problema nisam imao sem redovnog servisa i veliki servis. Prešao sam sa njim oko 70 000km veoma sam zadovoljan kako ga voziš tako i troši od 6.6 do 9,4 litara na pređenih 100 km puta. Gorivo samo na luk-oil pumpama i nema da vas glava boli.
19. Jan 2012.Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
kupio0 sam ga u nemackoj za 8 600 e 2.0 tdi 103kw _140ks bmp motor sa boshovom pumpom karavan extra uzeo sma ga u junu 2011
12. Jan 2012.Ma svugde isto sr... od goriva. 2.0tdi ima osetljive dizne i turbinu, mada kruze neke price kako uvode neke nove kontrole goriva i kako bi trebalo da uskoro krene bolje gorivo kod nas.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.