MojaGaraza - Zastava 10 (2006 - 2009) | MojaGaraža MojaGaraza - Zastava 10 (2006 - 2009) | MojaGaraža

Pronađi automobil

Nema ocena
N/A
  • Cena/Kvalitet:
    N/A
    Komfor:
    N/A
  • Održavanje:
    N/A
    Potrošnja:
    N/A
  • Pouzdanost:
    N/A
Prednosti
Mane

Motor je izuzetno startan i zivahan. Jako izdrzljiv auto, nije mu problem ni da tegli, a i dobro podnosi nase lose puteve i jos losije gorivo. Sa svojih 1.90 sasvim se lepo smestim u njega. Komandna tabla je pregledna, nista ne skripi nit krcka. Prednja sedista su super. Auto je izuzetno pregledan, ...

Zadnja sedista su samo za jako kratke relacije. Potrosnja bi mogla biti manja, mada, po gradu mi nije presla 7.5 litara. Zastareo dizajn auta. (doduse to je subjektivno).

Pročitaj više

04. Sep 2019.
Bojan Nedeljkovic 04. Sep 2019.

Pa baš da je izuzetno startan motor od 60 konja - pretera ga. I ja imam 190 cm i nisam živ mogao da se lepo smestim u punta, stalno mi je tuklo koleno u neke plastike. Ako se dobro sećam, volan se ne podešava po dubini, pa kada spakuješ noge bude predaleko.

Pouzdanost Održavanje Potrošnja

jeftino odrzavanje,dosta pouzdan auto,presao 110000,na 30h lonac crkao,alternator na 90h,nosac mot na 95000,mnogo vise problema su imali ljudi sa skupljim autima,

Komfor

pa nije bas kako se prica da malo trosi,jeste da moze 5 lit na otvoreno 80kmh brzina,al ja sam sa stojadinom uspevao da imam potrosnju 5,6lit na istim deonicama,nije za otvorenu duzu voznju nekako smori

11. Aug 2019.

Održavanje

Jeftino odrzavanje, bas jeftino.

Zadnja klupa extremno neudobna

11. Okt 2018.

Cena/Kvalitet Održavanje

Prednost mu je pouzdanost i povoljno održavanje. Pošto se radi o domaćem autu (1.2 8V), važi ono "kupljen nov u Srbiji" a to mnogo znači. Prešao 123 000 km ali pravih ( a ne kao na "uvoznim polovnjacima") pa problema i nema. Obavlja posao, registracija je ~110e, mali servis ~ 20e , odlična...

Definitivno nije auto za "paklene vozače" jer mu ubrzanje nije neko. Iritira me što nema svetlo u gepeku mada može da se doda

Pročitaj više

26. Jun 2018.

Cena/Kvalitet Održavanje

Prednost mu je pouzdanost i povoljno održavanje. Pošto se radi o domaćem autu (1.2 8V), važi ono "kupljen nov u Srbiji" a to mnogo znači. Prešao 123 000 km ali pravih ( a ne kao na "uvoznim polovnjacima") pa problema i nema. Obavlja posao, registracija je ~110e, mali servis ~ 20e , odlična...

Definitivno nije auto za "paklene vozače" jer mu ubrzanje nije neko. Iritira me što nema svetlo u gepeku mada može da se doda

Pročitaj više

26. Jun 2018.

Cena/Kvalitet Održavanje Potrošnja

Vozio sam, 1.2 8v. Odlicna limarija na autu, nigde nije imao korozije iako je na nekim mestima farba bila skinuta od rizle. Ekonomican auto u svakom smislu: registracija, odrzavanje, potrosnja... Dosta mesta za vozaca.

Motor

Motor previse trom. Kad sedne još neko od putnika ili je ukljucena klima, nema ništa od preticanja... Izduvna grana svako malo mora da se vari, zadnja vrata skripaju prilikom otvaranja I zatvaranja.

23. Aug 2017.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Kupljen nov, sada ima predjenih 110.000km do sada jedino zamenjen zadnji lonac auspuha. Trenutno mozda najisplativiji mali gradski auto na trzistu. Jako jeftino odrzavanje, udoban, tih i okretan. 1.2l benzinski motor je iznenadjujuce pouzdan i jako malo trosi.

Zavrsna obrada je jako losa, los kvalitet auspuha. Osetljiv na bocni vetar.

28. Jun 2017.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Sve je OK.

Mislim da nema smisla komentarisati komfor, enterijer i snagu jer se ne radi o Mercedesu E klase ili BMW-u serije 5.

24. Okt 2016.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Motor

Ono sto cini ovaj auto izuzetno privlacnim je jako izdrzljiv motor i jeftino odrzavanje, 1.2b se izuzetno pokazao na ovom modelu, postoje motori sa manjom potrosnjom ali ne i sa vecom pouzdanosti u ovoj klasi, meni se svidela dostupnost i cena delova za ovo vozilo.

zavrsna obrada kod fijata bi mogla biti bolje odradjena.

09. Feb 2016.

07. Okt 2015.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top