MojaGaraza - Zastava 10 (2006 - 2009) | MojaGaraža MojaGaraza - Zastava 10 (2006 - 2009) | MojaGaraža

Pronađi automobil

24 ocena
65.9
  • Cena/Kvalitet:
    75/100
    Komfor:
    42/100
  • Održavanje:
    79/100
    Potrošnja:
    71/100
  • Pouzdanost:
    65/100
Prednosti
Mane

Motor je izuzetno startan i zivahan. Jako izdrzljiv auto, nije mu problem ni da tegli, a i dobro podnosi nase lose puteve i jos losije gorivo. Sa svojih 1.90 sasvim se lepo smestim u njega. Komandna tabla je pregledna, nista ne skripi nit krcka. Prednja sedista su super. Auto je izuzetno pregledan, ...

Zadnja sedista su samo za jako kratke relacije. Potrosnja bi mogla biti manja, mada, po gradu mi nije presla 7.5 litara. Zastareo dizajn auta. (doduse to je subjektivno).

Pročitaj više

22. Jul
Bojan Nedeljkovic 04. Sep

Pa baš da je izuzetno startan motor od 60 konja - pretera ga. I ja imam 190 cm i nisam živ mogao da se lepo smestim u punta, stalno mi je tuklo koleno u neke plastike. Ako se dobro sećam, volan se ne podešava po dubini, pa kada spakuješ noge bude predaleko.

Pouzdanost Održavanje Potrošnja

jeftino odrzavanje,dosta pouzdan auto,presao 110000,na 30h lonac crkao,alternator na 90h,nosac mot na 95000,mnogo vise problema su imali ljudi sa skupljim autima,

Komfor

pa nije bas kako se prica da malo trosi,jeste da moze 5 lit na otvoreno 80kmh brzina,al ja sam sa stojadinom uspevao da imam potrosnju 5,6lit na istim deonicama,nije za otvorenu duzu voznju nekako smori

11. Aug

Cena/Kvalitet Održavanje

Prednost mu je pouzdanost i povoljno održavanje. Pošto se radi o domaćem autu (1.2 8V), važi ono "kupljen nov u Srbiji" a to mnogo znači. Prešao 123 000 km ali pravih ( a ne kao na "uvoznim polovnjacima") pa problema i nema. Obavlja posao, registracija je ~110e, mali servis ~ 20e , odlična...

Definitivno nije auto za "paklene vozače" jer mu ubrzanje nije neko. Iritira me što nema svetlo u gepeku mada može da se doda

Pročitaj više

26. Jun 2018.

Održavanje

Jeftino odrzavanje, bas jeftino.

Zadnja klupa extremno neudobna

10. Okt 2018.

Cena/Kvalitet Održavanje

Prednost mu je pouzdanost i povoljno održavanje. Pošto se radi o domaćem autu (1.2 8V), važi ono "kupljen nov u Srbiji" a to mnogo znači. Prešao 123 000 km ali pravih ( a ne kao na "uvoznim polovnjacima") pa problema i nema. Obavlja posao, registracija je ~110e, mali servis ~ 20e , odlična...

Definitivno nije auto za "paklene vozače" jer mu ubrzanje nije neko. Iritira me što nema svetlo u gepeku mada može da se doda

Pročitaj više

26. Jun 2018.

Cena/Kvalitet Održavanje Potrošnja

Vozio sam, 1.2 8v. Odlicna limarija na autu, nigde nije imao korozije iako je na nekim mestima farba bila skinuta od rizle. Ekonomican auto u svakom smislu: registracija, odrzavanje, potrosnja... Dosta mesta za vozaca.

Motor

Motor previse trom. Kad sedne još neko od putnika ili je ukljucena klima, nema ništa od preticanja... Izduvna grana svako malo mora da se vari, zadnja vrata skripaju prilikom otvaranja I zatvaranja.

23. Aug 2017.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Kupljen nov, sada ima predjenih 110.000km do sada jedino zamenjen zadnji lonac auspuha. Trenutno mozda najisplativiji mali gradski auto na trzistu. Jako jeftino odrzavanje, udoban, tih i okretan. 1.2l benzinski motor je iznenadjujuce pouzdan i jako malo trosi.

Zavrsna obrada je jako losa, los kvalitet auspuha. Osetljiv na bocni vetar.

28. Jun 2017.

Cena/Kvalitet Pouzdanost Održavanje Potrošnja Motor

Sve je OK.

Mislim da nema smisla komentarisati komfor, enterijer i snagu jer se ne radi o Mercedesu E klase ili BMW-u serije 5.

24. Okt 2016.

Potrošnja

Auto po gabaritima i performansama idealan za gradsku vožnju,

Pouzdanost Održavanje Komfor

Nije baš pogodan za vožnje duže od par sati.
Po meni nepouzdan čak i za jednog Italijana. Kupio sam ga novog 2008, prešao 55.000 i od tada mi je otpao zadnji lonac, dosta se čuju ventili (ide samo na benzin) i crko city servo. Sve to uz relativno normalnu vožnju, bez potpisivanja i teranja u ...crveno. Pre neki dan sam primetio i veliku masnu fleku koja kreće od desnog točka.... Sve u svemu, 2008 sam za te pare mogao da kupim samo onaj kontejner od Logana, ali ga danas nikako ne bih uzimao.
Samo da isteram lizing do leta i ide dalje...

Pročitaj više

10. Maj 2013.

Cena/Kvalitet Motor

Jeftin, najlakši u klasi (ispod 900kg) pa mu 60ks motor “paše“. Kvalitet uporediv sa “vršnjacima“ iz klase

Potrošnja

Loše pozicioniran alternator podložan crkavanju. Bravica suvozačkog AirBaga crkava, lonac auspuha brzo izgori, u gradu troši preko 8L

12. Feb 2013.

Iskreno... za pare za koje se prodaje i ne isplati se bas... Ok, nov auto je nov auto... ali, gledano sa druge strane ima automobila koji su polovnjaci i za te pare moze da se nadju u vrlo, vrlo dobrom stanju da se ne pipne ni motor ni nista odredjeno vreme...

Cena/Kvalitet Pouzdanost Komfor Motor

Hmm... odakle poceti... plastika je 0 kvaliteta, potrosnja manje-vise... Bolje je uzeti Punto sa nekim 1.3 multijet motorom nego Z10...

04. Aug 2012.

mali potrošać, dovoljno brz, i komotan....

malo lošija plastika u automobilu....

29. Jun 2012.
Pogledaj ostalih 12 komentara
mazda 323f 1,6 8v 03. Aug 2012.

Ne svadjamo se ,nego Civot prvi carka ... pa posle kada ga opletem i onako tananog ... kaze da ga ne diram ... :) a ti kako mozes gledati dobose pozadi na onakav auto ... jos u crveno ofarbao aj da su diskovi pa da stoji nego dobosi :))) al izgleda si se navuko na sprej :))))

Slavoljub Gojković 04. Aug 2012.

1.2 8V i 1.2 16 V imaju samo iste zapremine, inace se ponasaju u voznji totalno drugacije i imaju totalno drugacije krive obrtnog momenta i snage.
@mazda
Okacio si totalno pogresan grafik, sad si samo pokazao koliki si strucnjak, ja sam te provalio jos na pocetku od kada si registrovan ovde. Tebi n
...Pročitaj više

Udoban. Najveci prtljaznik u klasi. Okretan. Najbolja zvucna izolacija u klasi svoje generacije. Jednostavan i razumno jeftin za odrzavanje. Lep (subjektivno). Jedini u klasi i cenovnom rangu sa bord-compom, vertikalnim podesavanjem vozacevog sedista i klimom. Dobro "lezanje" na putu i pri vecim brz...

Ne bas elasticna kombinacija menjaca i motora. Izrazena buka preko 120 kmh. Alternator nezgodno montiran i podlozan riknjavanju. "mekan" hladnjak kome se rebra lako krive i ume da se "zapushi" sto se negativno odrazava na rad klime (pali se i gasi)

Pročitaj više

26. Jun 2012.

umm lak za voznju. guess thats it!

ruzan je i hocu bmw z8!!

24. Maj 2012.
Postavi pitanje preko 50.000 vozača odgovara
Top