MojaGaraza - Milutin Kojić | MojaGaraža MojaGaraza - Milutin Kojić | MojaGaraža

Milutin Kojić

Član od 10. Nov 2017.

540 komentara 25 korisnih 1 beskorisnih 1 prijavljenih

U garaži

Lista aktivnosti

Pasat b6 mi gubi vodu, 0.5 l na 3000 km. Koliko cesto se desava da puca glava ili blok? I ima li sanse da prodjem sa nekim jeftinijim kvarom? 2.0 tdi 140 ks.

08. Jul

Zasti je ford mondeo 4 kod nas tako malo popularan, a auto izgleda vrhunski, ima dobru opremu, dobar motor, nije preskup... Mora da ima neki ozbiljan razlog. Mozda nema delova ili su skupi?

29. Jun
AB BA 30. Jun

Kasno Marko na Kosovo stiže. Ovi iz Forda su kasnili sa prodajom Mondea više od godinu dana u Evropi kada je izašao zbog zatvaranja fabrika i premještanja proizvodnje. To im je poremetilo prodaju u Evropi. Prodaja te 6. generacije je počela tek krajem 2014. Manje ih se prodalo pa ih zato uvoze manje...Pročitaj više

Učitaj još odgovora

Kakav je pasat cc, koja je razlika izmedju obicnog i restajling? Kad budem menjao pasata b6 za jedno dve tri godine, koliko ce da padne cena cc?

22. Jun

Kad kocim na velikim brzinama volan se trese toliko da se golim okom vidi. Kad idem do 70 kmh skoro se ne oseca, ali sto brze idem i sto jace kocim sve se vise trese. Sta moze da bude i koliko kostaju diskovi ako je do njih? Pasat b6

15. Jun
Učitaj još odgovora

Vozio sam nekoliko nemackih kola i kocnice su duplo tvrdje nego na talijanima, francuzima itd. Ne moze da bude da je do kola jer sam 5 komada vozio i na svih 5 moras da zapnes nogom da bi kocio. A kod francuza samo pipnes. U cemu je stvar? Godista su slicna.

30. Maj
Vasilije Zderonjic 31. Maj

"Nemci" su kod nas uglavnom izraubovani, raskantane mašine uvezene sa 300 hiljada km, gde ne radi ni servo pojačivač kočnica kako treba, ulje nije menjano nikad i sl . Ispravne kočnice ne smeju da budu ni suviše tvrde ni suviše meke .

'Aleksandar Boskovic 31. Maj

Да да, иначе сви Италијани, Французи, Јапанци су чувани под стакленим звоном и вожени само преступне године.
Ајде не серендај пуно молим те, ако не можеш да пишеш објективно, немој ни улазити овде.

'Aleksandar Boskovic 31. Maj

Да да, иначе сви Италијани, Французи, Јапанци су чувани под стакленим звоном и вожени само преступне године.
Ајде не баљезгај глупости молим те, ако не можеш да пишеш објективно, немој ни улазити овде.

Učitaj još odgovora

Menjac mi ponekad, obicno hladan zakrci kad menjam brzine. Al retko i ne krci nego se samo osete zubi. Moze da se vozi normalno pa me zanima hocu li unistiti menjac ako ga budem vozio tako?

10. Maj
Učitaj još odgovora

Kvacilo mi se ne vraca do kraja, teze upada u brzine a cesto se osete zubi dok saltam. Moze da se vozi al plasim se zeznucu sinhrone jer se osete zubi. Zamenjen cilindar u kabini i isto. Sta sad? I koliko kosta set kvacila za 2.0 tdi pasat b6. Plivajuci je dobar.

05. Maj
Učitaj još odgovora

Imam problem na autu, a to je da nekad ne mogu da izbacim ili ubacim u brzinu. Obicno problem prave 1,2 i rikverc. I najcesce na semaforu ili kad stojim. A ponekad lagano zakrci kad menjam. Desava se i u voznji ali cesce. Kvacilo mi se ne vraca do kraja svaki put.
Zamenjen cilindar u kabini i nista, ista stvar. Recimo svako deseto saltanje u prvu, rikverc ili iz njih pravi problem. U voznji od druge do seste brzine upada kao u sir.

Sta sad, majstori kod kojih sam bio nemaju neku ideju sta da ra... Pročitaj više

20. Apr
Vasilije Zderonjic 20. Apr

Zar ti beše nemaš Pasata ? Koji si cilindar menjao , koliko se sećam Pasat ima i glavni i pomoćni ? Jesi li probao da promeniš ulje u menjaču i da proveriš njegove sajle ? Ako ništa ne pomogne onda mora ceo menjač dole, ko zna koliko je prešao .

Nikola Stevanovic 20. Apr

Ja sam imao slican problem na sluzbenoj petici, pedala kvacila se vrati u prvobitan polozaj samo kada je vratim nogom i isto tako tesko izbacuje iz prve i druge. Problem resen zamenom nekog "donjeg" cilindra kvacila, tako su mi rekli u servisu,sta god to znacilo... mozda je isti problem i kod tebe, ...Pročitaj više

Nikola Stevanovic 20. Apr

Na sluzbenoj petici sma imao slican problem, morao sam nogom da vratim pedalu kvacila u prvobitan polozaj a i tesko je izbacivao iz prve i druge brzine. Probelm resen zamenom "donjeg" cilindra kvacila, tako su mi rekli u servisu pa sta god to znacilo. Verujem da je to problem i kod tebe.

Učitaj još odgovora

Bio kod majstora, odzraceno kvacilo i opet ne odvaja kako treba. Svako 20 saltanje otprilike ne odvoji do kraja i menjac nece u brzinu ili iz nje. Kad se parkiram, pa drzim na pola kvacila obicno tad nece da odvoji i ne mogu da presaltam, nekad i u voznji. Sledece je da se menja cilindar u kabini, da li to moze da bude resenje? 2.0tdi

13. Apr

Cena/Kvalitet Pouzdanost Potrošnja Komfor

Tek sam ga kupio. Trosi malo, prosek ispod 1000 din 100 km. Uglavnom po gradu bez guzvi i malo van grada. Tih, udoban, dobro vuce. Videcemo dalje utiske.

08. Apr
Pogledaj ostalih 4 komentara
Csillag Ottó 20. Apr

Vozim moj Passat i na otvorenom,autoputevima i u naseljenim mestima ali prosek mu je 5,4 jer sipam uvek do vrha i kad predjem oko 1100km onda ga dolijem i stane max.60 litara istina skupljeg dizela sipam iskljucivo.Cipovan je samo zbog potrosnje...

Milutin Kojić 05. Maj

Evo jedan apdejt. na otvorenom trosi stvarno oko 5l, a u gradu ispod 7 tesko. Ako su beogradske guzve moze da predje i 9l. Prosek posle 1000km je 6.8 sto je super za auto od 2.0 i 140ks.
Sto se servisa tice veliki, mali servis i promena osovine uljne pumpe 36000 din sa rukama. Mali servis ide 4l ulj
...Pročitaj više

Top