Pozdrav svima, danas sam na placu u blizini gledao audija a6 2.0 136ks, poveo sam i svog majstora i auto je skoro sve full full ali ima jednu gresku za koju majstor kaze da prvi put u zivotu vidi a i kolege takođe, naime kada je IZBAČEN iz brzine i potopim kvačilo do kraja ništa se ne čuje kako pustam pa negde od sredine promeni se zvuk se zvuk motora i obrtaji se penju sa 800 rmp na 1000 rmp, majstor kaze da nije zamajac da li je neko nekada imao slicna iskustva?
Ja ne znam sta je s tim majstorima. Sta se god cuje na autu oni odma skoce na zamajac. To sto dize obrtaje je normalno jer kad pustas kvacilo on sam sebi daje gas da ti se ne ugasi pri kretanju.
Imaš par verzija tog motora 190,210 i.t.d. U principu direktno ubrizgavanje , plin isključi kao opciju, koristi bolje gorivo, potrošnja i nije prevelika s obzirom na snagu . Osrednji neki kvalitet, nema izraženih mana, izguraju do 400-500 hiljada ako se propisno održavaju .
Ocuvan je bas. S Line paket cena je mozda malo jaca jer je benzinac ali kako god taj motor je odlican i povlaci jako lepo. Potrosnja ti je negde gore dole 9-12 litara zavisi kako ga vozis
Dobro vece svima Planiram da uzmem audi a6 2009 godiste neko mi rece da je i audi presao na lanac umesto zubcastog kaisa pa me zanima od koje godine jer nemogu naci nigde .... Hvala
Imam Audi A6, 2010god, 2.0 tdi, 170ks tiptronic menjac. Od nedavno se upalila lampica od motora, dijagnostika kaze da je klapna na usisnoj grani. E sad, da li je neko imao takav problem na ovom autu ili slicnom, koja je uloga te klapne, moze li ostetiti motor, da li se moze popraviti, ako ne koja je cena (+/-) za zamenu? Ne pise mi upozoredje check engine, samo lampica. I jos nesto, kad je auto hladan i kad upalim, nista se ne zatrese, ne lupka, ali kad se zagreje i upalim nesto zalupi i zatrese... dole kod menjaca. Sta li moze biti to, da nije mozda zamajac (ako ga ima automatik, jer sam cuo razne price)? Npr, na 60stepeni malo zalupi, a vec na 90stepeni bas zalupi. :) Auto je presao 178 000km.Pročitaj više
Imam Audi A6, 2010god, 2.0 tdi, 170ks tiptronic menjac. Od nedavno se upalila lampica od motora, dijagnostika kaze da je klapna na usisnoj grani. E sad, da li je neko imao takav problem na ovom autu ili slicnom, koja je uloga te klapne, moze li ostetiti motor, da li se moze popraviti, ako ne koja je cena (+/-) za zamenu? Ne pise mi upozoredje check engine, samo lampica. I jos nesto, kad je auto hladan i kad upalim, nista se ne zatrese, ne lupka, ali kad se zagreje i upalim nesto zalupi i zatrese... dole kod menjaca. Sta li moze biti to, da nije mozda zamajac (ako ga ima automatik, jer sam cuo razne price)? Npr, na 60stepeni malo zalupi, a vec na 90stepeni bas zalupi. :) Auto je presao 178 000km.Pročitaj više
Planiram da kupim Audi A6 2009-2010 godiste sa manuelnim menjacem.
Za puducu prodaju auta zanima me kako se prodaju modeli sa 2.7 i 3.0 TDI motorom koji imaju manuelne menjace.
Ako imate informacije sto se tice mog pitanja molim vas da podelite sa mnom.
Manuelni je svakako jedan od njaboljih na trzistu. Automatik samo klasican, nikako sekvencijalni. Svi sekvencijalni menjaci su kvarljivi zbog slozenog sistema sltovanja, ali su najbolji za voznju. Ja bih se na kraju ipak odlucio za manuelni jer kad imas dobar menjac kao ovaj, saltovanje nije nikakva... muka vec zadovoljstvo.Pročitaj više
Posedujem a6 2.0 2010 god sa multitronikom (cvt-kontinualni) i zaista je fantastičan za vožnju. Najviše me je oduševio što prepoznaje nizbrdice i automatski "povećava" obrtaje (do 2000 obrtaja) kako bi auto imao motorno kočenje. U vožnji osećaj kao da se vozi skuter, nema nikakvih trzaja cimanja i s...lično a kada se ubaci u "s" mod auto leti.
Što se tiče održavanja nigde ne piše da se menja filter, već samo ulje, čak ni u servisnoj knjizi. TO JE GREŠKA! Čim postoji filter znači da skuplja prljavštinu i da se menja. Ulje se menja na svakih 60000 km a trebalo bi i filter da se menja na 120000. Kada se menja samo ulje staje oko 5l ulja. Konkretno, moj auto je prešao 235000 i skoro sam menjao i filter i ulje unutra. Tada se otvara menjač, i bukvalno svo ulje se menja i tada ide 7l ulja. Što se tiče cene takvog servisa menjača je 200€ u neovlašćenom servisu: 7l ulja*18€ + 40€ filter i ostatak do 200€ (34 €) ruke :)
Auto sam uzeo pre tačno godinu dana. Otišao u Nemačku birao, izabrao i vratio se na točkovima. Dvoumio sam se i ja da li uzeti automatik ili manuelni ali kada sam video i po oglasima na mobile.de a i na ulicama koliko više ima automatika to mi je presudilo: da ne valja ne bi bili dominanti u odnosu na manuelne. E sad, ovde vlada srpski mentalitet, automatik je bzvz, kvari se itd... Samo lepo održavaj i ne sekiraj se. Moj veliki glas za CVT! :)Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
...
Razlog za prijavu korisnika
Ja ne znam sta je s tim majstorima. Sta se god cuje na autu oni odma skoce na zamajac. To sto dize obrtaje je normalno jer kad pustas kvacilo on sam sebi daje gas da ti se ne ugasi pri kretanju.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Audi A6 (C6) 2.8 fsi V6 benzinac, sve informacije o ovom motoru, održavanje, potrošnja, pouzdanost, Hvala unapred!
01. Apr 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Imaš par verzija tog motora 190,210 i.t.d. U principu direktno ubrizgavanje , plin isključi kao opciju, koristi bolje gorivo, potrošnja i nije prevelika s obzirom na snagu . Osrednji neki kvalitet, nema izraženih mana, izguraju do 400-500 hiljada ako se propisno održavaju .
Razlog za prijavu korisnika
Hvala Vasilije
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Audi A6 (C6) 2.8 fsi V6 benzinac, sve informacije o ovom motoru, održavanje, potrošnja, pouzdanost, Hvala unapred! :)
01. Apr 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sta mislite o oglasu? Zanima me i potrosnja i sve?
05. Jan 2018.'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11186518/audi-a6-20-tfsi'
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ocuvan je bas. S Line paket cena je mozda malo jaca jer je benzinac ali kako god taj motor je odlican i povlaci jako lepo. Potrosnja ti je negde gore dole 9-12 litara zavisi kako ga vozis
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Dobro vece svima Planiram da uzmem audi a6 2009 godiste neko mi rece da je i audi presao na lanac umesto zubcastog kaisa pa me zanima od koje godine jer nemogu naci nigde .... Hvala
27. Okt 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
A mene zanima koji ti je to specijalac rekao? Audi ne koristi lanac.
Razlog za prijavu korisnika
naravno da koristi lanac na nekim motorima. čak na većini njih
Razlog za prijavu korisnika
Od 2005 godine, Audi u svojim 3.2 FSI, 3.0 TFSI, 2.8 FSI, 2.7 TDI, 2.4 b - koristi lanac umesto zupcastog kaisa.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zanima me sta je pametnije kupiti 2.0 3.0 dizela il ipak,benzin
22. Jun 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
3.0 tdi savrsenstvo..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam Audi A6, 2010god, 2.0 tdi, 170ks tiptronic menjac. Od nedavno se upalila lampica od motora, dijagnostika kaze da je klapna na usisnoj grani. E sad, da li je neko imao takav problem na ovom autu ili slicnom, koja je uloga te klapne, moze li ostetiti motor, da li se moze popraviti, ako ne koja je cena (+/-) za zamenu? Ne pise mi upozoredje check engine, samo lampica. I jos nesto, kad je auto hladan i kad upalim, nista se ne zatrese, ne lupka, ali kad se zagreje i upalim nesto zalupi i zatrese... dole kod menjaca. Sta li moze biti to, da nije mozda zamajac (ako ga ima automatik, jer sam cuo razne price)? Npr, na 60stepeni malo zalupi, a vec na 90stepeni bas zalupi. :) Auto je presao 178 000km. Pročitaj više
18. Feb 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam Audi A6, 2010god, 2.0 tdi, 170ks tiptronic menjac. Od nedavno se upalila lampica od motora, dijagnostika kaze da je klapna na usisnoj grani. E sad, da li je neko imao takav problem na ovom autu ili slicnom, koja je uloga te klapne, moze li ostetiti motor, da li se moze popraviti, ako ne koja je cena (+/-) za zamenu? Ne pise mi upozoredje check engine, samo lampica. I jos nesto, kad je auto hladan i kad upalim, nista se ne zatrese, ne lupka, ali kad se zagreje i upalim nesto zalupi i zatrese... dole kod menjaca. Sta li moze biti to, da nije mozda zamajac (ako ga ima automatik, jer sam cuo razne price)? Npr, na 60stepeni malo zalupi, a vec na 90stepeni bas zalupi. :) Auto je presao 178 000km. Pročitaj više
16. Feb 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Planiram da kupim Audi A6 2009-2010 godiste sa manuelnim menjacem.
15. Sep 2016.Za puducu prodaju auta zanima me kako se prodaju modeli sa 2.7 i 3.0 TDI motorom koji imaju manuelne menjace.
Ako imate informacije sto se tice mog pitanja molim vas da podelite sa mnom.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ogromna cena registracije,ali ko ima para da kupi taj auto nije mu problem da ga registruje.
Razlog za prijavu korisnika
Bolje se prodaje 3.0. Osnovno pravilo kod jakih motora, prednost ima jači. Kod slabih prednost ima ekonomski isplativiji.
Razlog za prijavu korisnika
3.0 kod A6 mama , ne moras da razmisljas uopste. Za njega tamanica sto bi rekla Coca-Cola
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam pitanje za audi a6 2.0tdi 2009 da li je pouzdan automatik i koliko je skuplji za odrzavanje i sta biste vi uzeli manuel ili automatik
31. Okt 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Manuelni je svakako jedan od njaboljih na trzistu. Automatik samo klasican, nikako sekvencijalni. Svi sekvencijalni menjaci su kvarljivi zbog slozenog sistema sltovanja, ali su najbolji za voznju. Ja bih se na kraju ipak odlucio za manuelni jer kad imas dobar menjac kao ovaj, saltovanje nije nikakva... muka vec zadovoljstvo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
izvini da pitam jel sekvencijalni multitronic
Razlog za prijavu korisnika
Posedujem a6 2.0 2010 god sa multitronikom (cvt-kontinualni) i zaista je fantastičan za vožnju. Najviše me je oduševio što prepoznaje nizbrdice i automatski "povećava" obrtaje (do 2000 obrtaja) kako bi auto imao motorno kočenje. U vožnji osećaj kao da se vozi skuter, nema nikakvih trzaja cimanja i s...lično a kada se ubaci u "s" mod auto leti.
Što se tiče održavanja nigde ne piše da se menja filter, već samo ulje, čak ni u servisnoj knjizi. TO JE GREŠKA! Čim postoji filter znači da skuplja prljavštinu i da se menja. Ulje se menja na svakih 60000 km a trebalo bi i filter da se menja na 120000. Kada se menja samo ulje staje oko 5l ulja. Konkretno, moj auto je prešao 235000 i skoro sam menjao i filter i ulje unutra. Tada se otvara menjač, i bukvalno svo ulje se menja i tada ide 7l ulja. Što se tiče cene takvog servisa menjača je 200€ u neovlašćenom servisu: 7l ulja*18€ + 40€ filter i ostatak do 200€ (34 €) ruke :)
Auto sam uzeo pre tačno godinu dana. Otišao u Nemačku birao, izabrao i vratio se na točkovima. Dvoumio sam se i ja da li uzeti automatik ili manuelni ali kada sam video i po oglasima na mobile.de a i na ulicama koliko više ima automatika to mi je presudilo: da ne valja ne bi bili dominanti u odnosu na manuelne. E sad, ovde vlada srpski mentalitet, automatik je bzvz, kvari se itd... Samo lepo održavaj i ne sekiraj se. Moj veliki glas za CVT! :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.