Izgleda očuvano, mada je cena takođe jaka. Pitanje je da li ti je potreban takav auto da bi ga platio toliko. Maverick je inače dobar ima ga moj drug, baš ga lepo služi. Čak i potrošnja goriva nije velika, nema plin i nije mu preskupa vožnja. Ono što se meni lično nije baš dopalo je tvrdo ogibljenje..., očekivao sam malo tišu vožnju i malo bolju udobnost od njega. Inače mehanički je baš dobar, problema nema sa limarijom, održavanje nije skupo.Pročitaj više
Ja vec neko vreme pratim oglase za 4x4, a dosta me privlaci i ovaj model.
Za konkretan Maverick sam poslao upit za orijentirnu cenu i dobio povratno odgovor - 4000€ ili 4500€ (bilo je jos prw 6-7meseci oa nisam vise siguran)
Mislim da je ti za ovaj model 4x4, bez ugradjenog plina - skupo.
Do sad...a sam gledao, probao, isprobavao i proveravao.... 7-8 komada, neke sa majstorima, neke u ovlascenim Fordovim servisima.
Zajednicko:
- svi su iz Svajcarske
- svima je limaeija najlosija strana (uticaj godiste+uslovi u Svajcarskoj)
- svi su "doradjivani" tj. sminkani,manje ili vise
- kada pogledas na "autoscaut.ch" vidis da su cene ocuvanih primeraka, koji nisu havarisani, vecinom sa dva kompleta guma i felni, u istom godistu, dosta skuplji nego kod nas....moj zakljucak (mozda i gresim) je da ti koji se kod nas prodaju su ustvari havarisani primerci, koje u lancu "ruku" kroz koje prodju, svako malo "dotera" i onda nam se kao takvi ovde uvaljuju.
Sve u svemu, meni licno se Maverick jako dopada, sa svim svojim manama (najvaznija je otezano odrzavanje zbog slabe ponude zamenskih delova), ali treba biti jako, jako obazriv ako je konkretan primerak dosao iz Svajcarske. Obratiti paznju na lim, trapove, posebno napred, stepen kompresije....
i jos jedan savet, sve to sto sam gledao (Maverick, Mazda Tribute, Rav4, XTrail, Sorento, Tucson, Santa Fe...) bar 22-23 automobila, jedno je ono sto vidis na slikama, drugo je kada ga vidis ispred sebe, trece kada ga oteras u servis....
I na kraju, tvoje pitanje je bilo sta mislimo (forumasi) o oglasu. Ja licno mislim da ga licno vidis, detaljno oregledas sa iskusnim majstorom, na njegovu zadnju cenu dodas potrebna ulaganja (a ima ih 110%), pa ako se uklapas finansijski i ako si spreman na malo nerviranja kod nabavke rezervnih delova - to je to.Pročitaj više
Mislim da je za ovog neko već pitao. Osnovno pitanje je gde naći delove za njega. On je u bliskom srodstvu sa Mazdom Tribute - ne znam ni kakvo je stanje sa delovima za nju.
honda hrv,crv...ja imam hrv 124ks i do sada nikakvih problema...doduse ima malo manje prostora od navedenih...za 5 god samo kupio gume i centrirao trap i jos ugradio plin....potrosnja 10 l grad,otvoreno oko 7....a sto se tice prohodnosti je odlicna,blato,sneg,led....odrzavanje jevtino(nisam imao ni ...jedan kvar)...toplo je preporucujem....Pročitaj više
Između ova 3, Nissan definitivno. A i generalno. Ova Mazda ima sifilis na krovu, a Ford redak na našim putevima, pa može da bude muke oko delova. U suštini, Ford i Mazda su bliski rođaci.
Iskreno, Maverick mi je nekako najdopadljiviji i najvise primeraka do sada sam isprobavao-proveravao, mada.....
Zdrav razum kaze, redak je i tezak za odrzavanje
Mazda je tu, manje vise zato sto sam se nacitao komentara da su Maverick i Tribute gotovo identicni u voznji, karakteristikama itd
Zdra...v razum upucuje na XTrail, ali nekako mi "kutijast", tj. kada stanem pored njega negde na ulici, nekako mi je nezgrapan. Nisam nasao los komentar o njemu.
A slatko se nasmejah na ono "ima sifilis na krovu" ;-) ;-) ;-)Pročitaj više
Па, што се плина тиче, одличан је, Ја сам скоро продао свог и узео шкоду скаут а разлог су дијелови. Чим ми нешто се поквари а да се мора мијењати дио, ја сам знао чекати и до мјесец дана.
Са плином нисам имао проблема. Троши око 13 литара на 100 км, али наравно зависи од твог начина вожње и услова.... Ово је нека средина. Ако мало пазиш, та потрошња се може свести и на 11, а ако баш идеш брзо и оштро, онда буде можда и 15....Плин је углавном екстра за овакво возило. Можда би био бољи да је онај мало јачи мотор можда би боље ишао и лакше носио каросерију, па би се и потрошња, вјероватно, кориговала, али и овако је ок... То су бар моја искустваPročitaj više
HITNO !!!!
Neko vreme pratim oglase i pretrazujem internet. O ovom modelu jako malo iskustava i saveta ima.
Pored Fokusa II i C-Max-a, ovo je jedan od modela koji bih uzeo.
Sva iskustva i saznanja bi mi jako puno znacila:
Odrzavanje, delovi, redovni servisi, slabosti i mane, iskustva korisnika, potrosnja na i van asfalta....
Na sta obratiti paznju kod kupovine???
Ford Maverick i Escape su isti automobili i dolaze iz Amerike. To znači da osim imena i znaka nema dodirnih tačaka sa evropskim modelima. Motor je popečno postavljen i postoje modeli sa pogonom na dva i četiri točka. Glavni pogon je napred i 2wd vrezije imaju samo prednji pogon. 4X4 ima automatski m...od ukljičivanja zadnje vuče i mod stalnog 4X4 pogona. U suštini nije neki vrhunski terenac, ali snalazi se na terenu zbog solidnog klirensa. Najviše podseća na Land Rover Freelander. Inače ovo je druga generacija Mavericka i prva Escape. Prvi Maverick je bio brat blizanac Nissanu Terano.Pročitaj više
Hvala na odgovoru, ali ovo su manje vise uopstene stvari koje se mogu naci na net-u.
Meni trebaju iskustva vezana za voznju, boljke, pobleme u odrzavanju (osim sto se delovi teze nalaze), ponasanje u voznji, potrosnja, kako trpe LPG, udobnost za duza putovanja....znaci ono sto opredeljuje coveka da... nesto kupi ili odustane.Pročitaj više
Koliko ja znam, ljudi su poprilično zadovoljni ovim automobilom. U vožnji je udoban i lepo se ponaša na drumu, ovo je prvenstveno automobil za vožnju po asfaltu. Motor je klasičan 16V sa multipoint ubrizgavanjem tako da plin ide bez problema. U pitanju je Zetec motor, to je motor starije generacije... koji je ugrađivan u neke modele Escort, u Mazdu takođe, tako da je relativno rasprostranjen i nije toliko skup za održavanje. To je ono što ja znam...Pročitaj više
Pitanje za Nenad Tesic.Posto vozis Maverick,mozes li mi reci kako se pokazao sto se tice motora(2.0),trapa i diferencijala,ima li problema sa njime(kvarova),kako se pokazao van asvalta i po snegu?I iz tvog iskustva,da li ga preporucujes za kupovinu?
Не знам брате шта да ти кажем кад је ово ауто у питању. Ја нисам погодио добро ауто кад сам га узео, јер се он стоп квари. Од 14-15 мјесеци које је провео код мене, мјесец дана је код мајстора. Не знам да ли је до аута уопште (Форд) или сам ипак узео ауто које је доста истрошено. Али, мораш бити свј...естан да је ово ауто веома ријетко код нас, а самим тим и дијелови који ти буду требали се мало теже набављају, односно мораш чекати да стигну. Ја нисам имао прилику да га возим по разним теренима и да пробам како иде, јер нисам узео ауто тога ради, него једноставно живим на таквоме мјесту гдје ми је потребан ауто висок и са могућношћу и предње и задње вуче. Што се снијега тиче, добар је. Имао сам прилику да се враћам кући кад је био добар снијег...узашао сам без проблема, али мораш ставити ипак гуме добре и са добром шаром. Није велики потрошач, али не знам колико узима на 100км, јер сам ја уградио секвент плин и веома сам задовољан тиме. Имам боцу у коју стане 55 литара плина и са толико успијем прећи од 420-500 км у зависности од начина вожње и терена.
Нисам мјерило што се овог аута тиче, јер сам ја узео лоше ауто, па имам вазда неких проблема, али не вјерујем да је тако код свих...
Ако те интересује још нешто, слободно пиши...
Поздрав!Pročitaj više
Па, ако се добро сјећам што се цијена тиче...сет корпа квачило и друк лежај и неки игличасти лежај (њега смо једва нашли) ме је коштао око 350евра + руке, затим сам у једном маху радио главу мотора (није радио један клип, па су нешто брусили и дорађивали шта је још требало), водену пумпу, термостат..., семеринг и диск плочице и то ме је коштало око 450 евра уз урачунате руке. Кад је у питању замјена уља и филтери то је негдје око 70 евра. Велики сервис без водене оумпе је мене изашло 150 евра.
Тренутно имам 3 нерјешене ствари које не знам кад ћу и да ли ћу:
1-ЕГР вентил не ради... цијена 450евра у Штутгарту а и код нас је слично-код бензинаца се не може чистити за разлику од дизелаша, али кажу ми да неће бити никаквих проблема и овако, па то ме не брине тренутно
2-кад пустим кочницу чујем да лагано негдје шишти ваздух, као да се губи нека компресија негдје...док год немам проблема са кочењем, мајстор ми рече да није проблем, а кад осјетим да некад хоће да пропадне кочница, онда требам и то рјешавати...проблем у овоме је тај што не могу наћи тај неки дио који треба мијењати или ми је мајстор лијен да тражи
3- прегријавање мотора кад возим на плин и то у петој брзину преко 110км/ч. Кад возим било у којој другој, било како само да је на плин, температура је нормална. Али, кад возим на бензин немам проблема апсолутно никаквих са температуром...Задње што су сконтали је то да вода некако не циркулише кроз систем за хлађење па ми се то дешава. Е, то ми је нешто што морам рјешавати чим стигнем
Овако, возим кад год гдје требам, али обраћам пажњу на све ово и молим Бога да још нешто не рикне иначе ћу и ја рикнути заједно с тим...
То је то, што ти могу овако рећи... Углавном, савјет мој ти је да тражиш оно ауто које се вози чешће у нашој држави, да те не би болила глава кад се нешто деси, као што је рецимо WV или Ауди или Шкода (можда најбоље од свих-и економична и поуздана...знам јер сам возио једну дуго времена па зато кажем)Pročitaj više
Imam auto Ford Maverick 2.0 91 KW 2002 godište benzin/plin (sekvent) i uz njega jedan problem koji s konstantno javlja a ne možemo odgonetnuti šta je i kako. Naime, Kad voziš preko 110km/h na plinu i u 5oj brzini auto hoće da prokuva, a kada prebaciš u četvrtu brzinu i ideš isto tako preko 110 km/h nema nikakvih problema. Kada vozim na benzin, nema problema kako god da vozim. Samo je problem vožnja na plin u petoj brzini i preko 110 km/h. U bilo kom drugom slučaju i bilo kakvo opterećenje auta, ...sve radi u redu. Nema logike, znam i sam, ali tako je to i ne znam šta ću...Ako ima neko sličan problem laknulo bi mi ako je našao rješenjePročitaj više
Pa ima malo logike, motor se vise termicki opterecuje ako ga "davis". Naravno ne davi se on na 110 u 5. ali lakse postize tu i vecu brzinu u 4.
Sad je toplo, ali recimo, zimi moze da se vidi to, da se brze zagreva ako ga malo pridavljujes vecim stepenom prenosa.
Tebi nesto nije u redu sa sistemom r...ashladjivanja.
Ono sto mozes sam da uradis je da isperes hladnjak spolja.
Kod majstora da proverite termostat, ako je ok, isprati iznutra hladnjak, proveriti vodenu pumpu.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Izgleda očuvano, mada je cena takođe jaka. Pitanje je da li ti je potreban takav auto da bi ga platio toliko. Maverick je inače dobar ima ga moj drug, baš ga lepo služi. Čak i potrošnja goriva nije velika, nema plin i nije mu preskupa vožnja. Ono što se meni lično nije baš dopalo je tvrdo ogibljenje..., očekivao sam malo tišu vožnju i malo bolju udobnost od njega. Inače mehanički je baš dobar, problema nema sa limarijom, održavanje nije skupo.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, da li zna neko gde mogu da nabavim servo kocnice za ford maverick 2001?
04. Mar 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Šta mislite o oglasu?
04. Jun 2018.'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11867566/ford-maverick-zanima 'me potrosnja i odrzavanje benzinac 2000 cm3
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ja vec neko vreme pratim oglase za 4x4, a dosta me privlaci i ovaj model.
Za konkretan Maverick sam poslao upit za orijentirnu cenu i dobio povratno odgovor - 4000€ ili 4500€ (bilo je jos prw 6-7meseci oa nisam vise siguran)
Mislim da je ti za ovaj model 4x4, bez ugradjenog plina - skupo.
Do sad...a sam gledao, probao, isprobavao i proveravao.... 7-8 komada, neke sa majstorima, neke u ovlascenim Fordovim servisima.
Zajednicko:
- svi su iz Svajcarske
- svima je limaeija najlosija strana (uticaj godiste+uslovi u Svajcarskoj)
- svi su "doradjivani" tj. sminkani,manje ili vise
- kada pogledas na "autoscaut.ch" vidis da su cene ocuvanih primeraka, koji nisu havarisani, vecinom sa dva kompleta guma i felni, u istom godistu, dosta skuplji nego kod nas....moj zakljucak (mozda i gresim) je da ti koji se kod nas prodaju su ustvari havarisani primerci, koje u lancu "ruku" kroz koje prodju, svako malo "dotera" i onda nam se kao takvi ovde uvaljuju.
Sve u svemu, meni licno se Maverick jako dopada, sa svim svojim manama (najvaznija je otezano odrzavanje zbog slabe ponude zamenskih delova), ali treba biti jako, jako obazriv ako je konkretan primerak dosao iz Svajcarske. Obratiti paznju na lim, trapove, posebno napred, stepen kompresije....
i jos jedan savet, sve to sto sam gledao (Maverick, Mazda Tribute, Rav4, XTrail, Sorento, Tucson, Santa Fe...) bar 22-23 automobila, jedno je ono sto vidis na slikama, drugo je kada ga vidis ispred sebe, trece kada ga oteras u servis....
I na kraju, tvoje pitanje je bilo sta mislimo (forumasi) o oglasu. Ja licno mislim da ga licno vidis, detaljno oregledas sa iskusnim majstorom, na njegovu zadnju cenu dodas potrebna ulaganja (a ima ih 110%), pa ako se uklapas finansijski i ako si spreman na malo nerviranja kod nabavke rezervnih delova - to je to.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Šta mislite o oglasu?
16. Mar 2018.'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11944548/ford-maverick-4x4'
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mislim da je za ovog neko već pitao. Osnovno pitanje je gde naći delove za njega. On je u bliskom srodstvu sa Mazdom Tribute - ne znam ni kakvo je stanje sa delovima za nju.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sta mislite o ovim primercima 4x4:
07. Feb 2018.'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11629991/ford-maverick
'
'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11040109/mazda-tribute-20
'
'www.polov... niautomobili.com/putnicka-vozila/11509729/nissan-x-trail-22dci
'
Vozim ford fokus 2,0, TDCi, 136KS/100KW.
Automobil je ekstra ali imam preku potrebu za nekim 4x4 sa klirensom vecim od putnickog automobila. Neko vreme unazad iscitavam forume, gledam snimke na youtube ....
Odbacio sam Sorento, Freelander, Santa fee...
Svaka pomoc bi znacila, hvala unapred !!! Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
honda hrv,crv...ja imam hrv 124ks i do sada nikakvih problema...doduse ima malo manje prostora od navedenih...za 5 god samo kupio gume i centrirao trap i jos ugradio plin....potrosnja 10 l grad,otvoreno oko 7....a sto se tice prohodnosti je odlicna,blato,sneg,led....odrzavanje jevtino(nisam imao ni ...jedan kvar)...toplo je preporucujem....Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Između ova 3, Nissan definitivno. A i generalno. Ova Mazda ima sifilis na krovu, a Ford redak na našim putevima, pa može da bude muke oko delova. U suštini, Ford i Mazda su bliski rođaci.
Razlog za prijavu korisnika
Iskreno, Maverick mi je nekako najdopadljiviji i najvise primeraka do sada sam isprobavao-proveravao, mada.....
Zdrav razum kaze, redak je i tezak za odrzavanje
Mazda je tu, manje vise zato sto sam se nacitao komentara da su Maverick i Tribute gotovo identicni u voznji, karakteristikama itd
Zdra...v razum upucuje na XTrail, ali nekako mi "kutijast", tj. kada stanem pored njega negde na ulici, nekako mi je nezgrapan. Nisam nasao los komentar o njemu.
A slatko se nasmejah na ono "ima sifilis na krovu" ;-) ;-) ;-)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kakav je ford maverik? Kako podnosi plin?
06. Jan 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Па, што се плина тиче, одличан је, Ја сам скоро продао свог и узео шкоду скаут а разлог су дијелови. Чим ми нешто се поквари а да се мора мијењати дио, ја сам знао чекати и до мјесец дана.
Са плином нисам имао проблема. Троши око 13 литара на 100 км, али наравно зависи од твог начина вожње и услова.... Ово је нека средина. Ако мало пазиш, та потрошња се може свести и на 11, а ако баш идеш брзо и оштро, онда буде можда и 15....Плин је углавном екстра за овакво возило. Можда би био бољи да је онај мало јачи мотор можда би боље ишао и лакше носио каросерију, па би се и потрошња, вјероватно, кориговала, али и овако је ок... То су бар моја искустваPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
HITNO !!!!
13. Aug 2016.Neko vreme pratim oglase i pretrazujem internet. O ovom modelu jako malo iskustava i saveta ima.
Pored Fokusa II i C-Max-a, ovo je jedan od modela koji bih uzeo.
Sva iskustva i saznanja bi mi jako puno znacila:
Odrzavanje, delovi, redovni servisi, slabosti i mane, iskustva korisnika, potrosnja na i van asfalta....
Na sta obratiti paznju kod kupovine???
Kakvi su njihovi motori 2,0 benzinac?
Da li njihov sistem 4x4 ima bolne tacke i sta???
Unapred hvala !!!
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ford Maverick i Escape su isti automobili i dolaze iz Amerike. To znači da osim imena i znaka nema dodirnih tačaka sa evropskim modelima. Motor je popečno postavljen i postoje modeli sa pogonom na dva i četiri točka. Glavni pogon je napred i 2wd vrezije imaju samo prednji pogon. 4X4 ima automatski m...od ukljičivanja zadnje vuče i mod stalnog 4X4 pogona. U suštini nije neki vrhunski terenac, ali snalazi se na terenu zbog solidnog klirensa. Najviše podseća na Land Rover Freelander. Inače ovo je druga generacija Mavericka i prva Escape. Prvi Maverick je bio brat blizanac Nissanu Terano.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na odgovoru, ali ovo su manje vise uopstene stvari koje se mogu naci na net-u.
Meni trebaju iskustva vezana za voznju, boljke, pobleme u odrzavanju (osim sto se delovi teze nalaze), ponasanje u voznji, potrosnja, kako trpe LPG, udobnost za duza putovanja....znaci ono sto opredeljuje coveka da... nesto kupi ili odustane.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Koliko ja znam, ljudi su poprilično zadovoljni ovim automobilom. U vožnji je udoban i lepo se ponaša na drumu, ovo je prvenstveno automobil za vožnju po asfaltu. Motor je klasičan 16V sa multipoint ubrizgavanjem tako da plin ide bez problema. U pitanju je Zetec motor, to je motor starije generacije... koji je ugrađivan u neke modele Escort, u Mazdu takođe, tako da je relativno rasprostranjen i nije toliko skup za održavanje. To je ono što ja znam...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pitanje za Nenad Tesic.Posto vozis Maverick,mozes li mi reci kako se pokazao sto se tice motora(2.0),trapa i diferencijala,ima li problema sa njime(kvarova),kako se pokazao van asvalta i po snegu?I iz tvog iskustva,da li ga preporucujes za kupovinu?
15. Apr 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Не знам брате шта да ти кажем кад је ово ауто у питању. Ја нисам погодио добро ауто кад сам га узео, јер се он стоп квари. Од 14-15 мјесеци које је провео код мене, мјесец дана је код мајстора. Не знам да ли је до аута уопште (Форд) или сам ипак узео ауто које је доста истрошено. Али, мораш бити свј...естан да је ово ауто веома ријетко код нас, а самим тим и дијелови који ти буду требали се мало теже набављају, односно мораш чекати да стигну. Ја нисам имао прилику да га возим по разним теренима и да пробам како иде, јер нисам узео ауто тога ради, него једноставно живим на таквоме мјесту гдје ми је потребан ауто висок и са могућношћу и предње и задње вуче. Што се снијега тиче, добар је. Имао сам прилику да се враћам кући кад је био добар снијег...узашао сам без проблема, али мораш ставити ипак гуме добре и са добром шаром. Није велики потрошач, али не знам колико узима на 100км, јер сам ја уградио секвент плин и веома сам задовољан тиме. Имам боцу у коју стане 55 литара плина и са толико успијем прећи од 420-500 км у зависности од начина вожње и терена.
Нисам мјерило што се овог аута тиче, јер сам ја узео лоше ауто, па имам вазда неких проблема, али не вјерујем да је тако код свих...
Ако те интересује још нешто, слободно пиши...
Поздрав!Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Koje si konkretni probleme imao (kvarove),koje su cene delova koje si menjao?
Razlog za prijavu korisnika
Па, ако се добро сјећам што се цијена тиче...сет корпа квачило и друк лежај и неки игличасти лежај (њега смо једва нашли) ме је коштао око 350евра + руке, затим сам у једном маху радио главу мотора (није радио један клип, па су нешто брусили и дорађивали шта је још требало), водену пумпу, термостат..., семеринг и диск плочице и то ме је коштало око 450 евра уз урачунате руке. Кад је у питању замјена уља и филтери то је негдје око 70 евра. Велики сервис без водене оумпе је мене изашло 150 евра.
Тренутно имам 3 нерјешене ствари које не знам кад ћу и да ли ћу:
1-ЕГР вентил не ради... цијена 450евра у Штутгарту а и код нас је слично-код бензинаца се не може чистити за разлику од дизелаша, али кажу ми да неће бити никаквих проблема и овако, па то ме не брине тренутно
2-кад пустим кочницу чујем да лагано негдје шишти ваздух, као да се губи нека компресија негдје...док год немам проблема са кочењем, мајстор ми рече да није проблем, а кад осјетим да некад хоће да пропадне кочница, онда требам и то рјешавати...проблем у овоме је тај што не могу наћи тај неки дио који треба мијењати или ми је мајстор лијен да тражи
3- прегријавање мотора кад возим на плин и то у петој брзину преко 110км/ч. Кад возим било у којој другој, било како само да је на плин, температура је нормална. Али, кад возим на бензин немам проблема апсолутно никаквих са температуром...Задње што су сконтали је то да вода некако не циркулише кроз систем за хлађење па ми се то дешава. Е, то ми је нешто што морам рјешавати чим стигнем
Овако, возим кад год гдје требам, али обраћам пажњу на све ово и молим Бога да још нешто не рикне иначе ћу и ја рикнути заједно с тим...
То је то, што ти могу овако рећи... Углавном, савјет мој ти је да тражиш оно ауто које се вози чешће у нашој држави, да те не би болила глава кад се нешто деси, као што је рецимо WV или Ауди или Шкода (можда најбоље од свих-и економична и поуздана...знам јер сам возио једну дуго времена па зато кажем)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam auto Ford Maverick 2.0 91 KW 2002 godište benzin/plin (sekvent) i uz njega jedan problem koji s konstantno javlja a ne možemo odgonetnuti šta je i kako. Naime, Kad voziš preko 110km/h na plinu i u 5oj brzini auto hoće da prokuva, a kada prebaciš u četvrtu brzinu i ideš isto tako preko 110 km/h nema nikakvih problema. Kada vozim na benzin, nema problema kako god da vozim. Samo je problem vožnja na plin u petoj brzini i preko 110 km/h. U bilo kom drugom slučaju i bilo kakvo opterećenje auta, ... sve radi u redu. Nema logike, znam i sam, ali tako je to i ne znam šta ću...Ako ima neko sličan problem laknulo bi mi ako je našao rješenje Pročitaj više
14. Apr 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pa ima malo logike, motor se vise termicki opterecuje ako ga "davis". Naravno ne davi se on na 110 u 5. ali lakse postize tu i vecu brzinu u 4.
Sad je toplo, ali recimo, zimi moze da se vidi to, da se brze zagreva ako ga malo pridavljujes vecim stepenom prenosa.
Tebi nesto nije u redu sa sistemom r...ashladjivanja.
Ono sto mozes sam da uradis je da isperes hladnjak spolja.
Kod majstora da proverite termostat, ako je ok, isprati iznutra hladnjak, proveriti vodenu pumpu.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da to ti se javlja samo na tng, jer tng sagoreva na vecoj temperaturi.
Razlog za prijavu korisnika
Vodena pumpa ti je na izdisaju.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Drustvo trebaju mi svajcarski auto oglasi.. Pistite sve koje znate.. Hvala
07. Okt 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
www.autoscout24.ch
Razlog za prijavu korisnika
znam za taj,ali hvala :)
Razlog za prijavu korisnika
Ako nadjem ostale sajtove kuci pa cu videti da ti prosledim linkove.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.