Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Udobnost,komfor
Jos ne znam..od skoro ga vozim
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
mala potrosnja,
u farovima cesto izgori sijalica
Možda kondenzacija. Osuši ga dobro pa ćeš videti da li se opet javlja.
Imam pezoa 307 1.6 90ks 2007 god.. Cipovo sam ga kod lokalnog elektricar, svega nekih 20ks, kako on kaze cisto da bude malo zustriju.. Prvih 3 meseca je isao odlicno ali posle trom. Prvo su rekli da je eger ventil, kupio Nov, pa onda da je dpf-oprao ga, onda da ne valja turbinate, nosio na proveri,... odlicna turbina. Do 2000 obrtaja trom posle vuce. Sta moze da bude problem?Pročitaj više
Imam pezoa 307 1.6 90 ks 2007 restajling. Cipovo sam ga kod lokalnog elektricar, cisto nekih 20ks da bude malo zustriji u obilazenju. Prvih 3 meseca je isao odlicno ali posle nekog vremena je posto trom. Do 2000 obrtaja jedva ide, posle vuce. Rekli su da je ege-r vrntil, kupio Nov, onda da je dpf fi...lter, oprao I dalje ne ide lepo. Sta moze da bude?Pročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Komfor u kabini, udobna sedista, zvucna izolacija, motor 136ks moze da se napravi zabavna voznja sa njim. Pristupacna cena odrzavanja i delova.
Nakon sto se obore zadnja sedista ne dobija se ravna, vec iskosena povrsina za utovar stvari. Zbog svoje visine u krivinama pri malo vecim brzinama oseca se poprilican bodyroll.
Meko je ogibljenje zato se oseća "bodyroll"...
Imam 307, iz nekog glupog razloga da bi lepo oborio sedista da bude ravan moras skroz da izvadis donji deo sedista, vrlo je lako samo 2 kukice drze, ali glupo je jer posle negde moras da ostavis taj sedajni deo, zbog mog posla moram cesto da obaram sedista, zato sad razmisljam da ga prodam i kupim i...stog karavanaPročitaj više
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Jako udoban i komforan i za duža putovanja.. dosta jeftino održavanje .. vrlo lijep osjeaj vožnje i dosta zahvalan motor (1.6 benzin).. dost mjesta za odlaganje sitnica...
Mušićava elektronika( modul žmigavaca) nešto bučniji rad ovijesa i neprecizan mjenjač
Sta mislis pod tim...neprecizan menjac?
Menjač je loš kod svih benzinaca Pežoa, osim 2.0.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Malo troši, u 15 godina imao sam samo jedan popravak, četkice na alternatoru.
tipke na radiju ne rade ili rade svaki 100 put.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
udobnost
elektronika , torzija
307 nema torziju...
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
auto sa kojim sam presao 212.000 km i ostao je u porodici kad sam kupio 407. Nikad nije imao nikakv problem sa motorom, redovno odrzavanje trapova.
jednia mana je malo slabiji motor na 1.6 hdi sa 90KS, malo teze pretice ali je zato potrosnja zakon.
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
Prednost je sto auto po mom misljenju i dalje izgleda prilicno lepo za svoje godine (15+). Cena mu pada pa je i izbor veliki i preporucio bih vrlo rado ovaj automobil svima.
Kod mene je konkretno bio 1.6 benzinac sa tocak bocom u gepeku.
Unutra maksimalna oprema koja moze da se zamsli, sve osim koze..., sreca pa je sam i ne volim. Siber, digitalna klima, elektro retrovizori, podesavanje snopa svetala, tempomat, cd sarzer sa cini mi se 6 diskova, pravo uzivanje za voznju :)
Potrosnja zavisi gde zivite i koliko stisnete gas, meni je na autoputu trosio 6,3 do 6,8 zavisi od uslova na putu i jos po nekih stvari....grada mi je tukao oko 9 bez ikakvog mazenja sa moje strane.
Auto unutra izuzetno udoban, prostran ako ga posmatramo kao gradski auto, lepo se sedi, udobnost na francuskom nivou.
Snaga ovog motora 1.6 se oseca tacno kada popnete kazaljku na 4.000 obrtaja, tad se na volanu zaista oseca tih 100+ konja i osecaj je zadovoljavajuci.
Odrzavanja je rekao bih standardno, mali i veliki servis sa rukama majstora oko 29,30 hiljada dinara. Kompletan prednji trap sa rukama majstora oko 15.000 dinara. Zadnji amortizeri i opruge sa rukama majstora oko 10,11 hiljada dinara. Prednji + zadnji diskovi i plocice sa rukama majstora oko 24,25 hiljada dinara.
To su neki izdaci koje sam ja imao i sredio pa pisem iz prve ruke.
Kada budete isli da pogledate primerak za sebe obavezno provozajte automobil da bi proverili trap i obavezno pustite motor da dostigne radnu temperaturu da bi videli da li radi ventilator i kako spusta temperaturu....
Najveca mana po mom misljenju i jedan od glavnih razloga zasto vise nije kod mene je prtljaznik, znaci ovo je vise auto za grad, moze sa njim i na putovanje, ali ne znam kako da spakujete sve sto vam treba u maleni gepek, na primer Golf 4 koji je u klasi ima daleko prakticniji gepek pravilnog oblika...
Поздрав! Можеш ли ми само рећи како се понашао на плину, да ли си имао неких проблема? Хвала!
TO NE ZAVISI OD AUTA VEC OD SAMOG PLINSKOG UREDJAJA I MAJSTORA KOJI VAM STELUJE ISTI, JA SAM IMAO PLINSKI UREDJAJ OD 500 EURA, NISI NI MOGO D APRIMETIS KADA PREBACUJE SA BENZIN NA GAS I OBRNUTO, NI DA MAKNE OBRTOMETAR, DAKLE, RADILO SE O OPELU VECTRI C. problem mozes imati ako ti uredjaj ugradjuje l...ice koje nije bas strucnoa ni uredjaj koji ugradjujes nije bas pouzdanog kvaliteta sve zajedno daje havariju tj los rad motoraPročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.