То је био благи редизајн, углавном козметички. 2.0 HDI је мало побољшан. Обично се у редизајну исправи већина познатих недостатака. Треба узети у обзир и да је 2008. настала светска економска криза, па су многи штедели на квалитету тих година, па може испасти чак да је онај из 2007. квалитетнији од ...овог из 2009. Али то је гледано уопштено...Pročitaj više
Dobro veče imam dva pitanja auto mi se ugasi u voznji i kada se ugasi nesto zuji i to dok ne prestane auto nece da upali. I drugo pitanje je kada se zagreje motor cima mi u voznji sta moze da bude u pitanju je Peugeot 407 2.0 136ks hdi
Dobro veče imam dva pitanja auto mi se ugasi u voznji i kada se ugasi nesto zuji i to dok ne prestane auto nece da upali. I drugo pitanje je kada se zagreje motor auto mi cima u voznji sta moze da bude
Imam problem sa pezo 407,kad temperatura izadje na 90 stepeni auto se gasi I mora da seceka desetak minuta da bi se motor pokrenuo,menjana pumpa I dizne I regulator pritiska I opet isto.
Pozdrav svim članovima da li imate iskustva sa chipovanjem peugeot 407 , sta se desava sa potrošnjom nakon.. da li je istina ili zabluda o manjoj potrošnji i da li preporučate chiping? Hvala
Pozdrav,
Imam vec nekoliko meseci Peugeot-a 407. Pre same kupovine sam se nacitao da su 1.6 kao i 2.0HDi izuzetno pouzdani motori, medjutim ja sam od onih koji izgleda imaju nesto manje srece. Prilikom kupovine je sve manje vise delovalo "ok". Nije bilo cudnih zvukova, cudnih dimova na auspuhu, lupkanja, zveckanja i tako dalje. Vec nakon 30tak dana je vozilo pocelo da menja "zvuk". Uradjen je veliki i mali servis, ali se nazalost nista nije promenilo. Blago "metalni" zvuk je pratio rad motora i ...eventualno nakon 5 meseci je nazalost radilica okrenula lezajeve i izbacio je gresku za nizak pritisak ulja. Nisam zeleo taj motor da popravljam te sam uzeo drugi. Pored drugog motora je sve ponovo kupljeno novo za zupcenje motora, odradjene su dizne kod bosch-iste i kada je "novi" motor spakovan, nakon 15-20minuta je isti u voznji takodje prolupao. Nakon detaljne provere i otvaranja istog uoceno je da su bregaste bile gore nego kod mog prethodnog, hidropodizaci losi. Sve to smo skinuli sa mog prvog motora i prebacili na ovaj, ali neuspesno jer je nazalost i kod ovog prilikom skidanja kartera primeceno da je radilica okrenula lezajeve kod cilindra 1. Kupio sam treci motor. Sve ispocetka ponovo odradjeno, ali se isti ponasao kao da nema kompresiju. Prilikom "vucenja" uspeo je da upali, ali je dimio dobrih 15-20min. Nakon 20min je prestao da dimi na auspuhu, ali je nastavio da duva na cepu za ulje. Periodicno bi duvao malo vise pa malo manje. Nakon voznje nekih 150-200km je prestao da duva na cepu za ulje, medjutim primetio sam da sada ima dosta ulja koje curi oko turbine pa me interesuje da li je isto zbog loseg motora? Ovako generalno sam motor u radu je tisi od prethodna dva i zvuci "zdravo", ali ovo curenje ulja i tako dalje ne ukazuje na nista zdravo. :)
Ne znam zašto nisi uradio ležajeve motora i radilicu nego sve ovo. To nije skupa investicija, staviš nove delove i novu pumpu i to je to. Kod njih je mana talog u karteru koji se sakuplja i posebno te polovne motore si morao prvo dobro da ispereš pre puštanja u rad.
Iskreno nemam blage veze. Pitao sam majstora da li je bolje da radimo moj motor sa novim delovima ili da jurimo drugi, odgovor je bio ni tamo ni ovamo i onda nisam znao sta je najbolje raditi. Imao sam neki budzet od 1000-1200eur, ali je njegova neka prica bila da otvaranje i sredjivanje motora vrlo... lako moze "preci" navedenu cifru te smo se odlucili za ovu drugu varijantu, drugi je "uginuo" za 15min rada jer mi je prodat nazalost jos gori motor nego sto je moj bio, ovaj treci radi okej, ali eto, ima tog curenja oko turbine pa sam hteo da vidim da li zbog losijeg motora moze na navedenom mestu da curi veca kolicina ulja?Pročitaj više
U suštini nije. Može da bude nezgodan za parkiranje zbog preglednosti, a i generalno u vožnji kroz gradsku gužvu. Ali neki ljudi su jednostavno talentovani za vožnju i brzo se naviknu na bilo kakav auto, Tako da ako imaš dobar osećaj za prostor, ne bi trebalo da bude većih problema, u početku naravn...o. A održavanje je već druga stvar.Pročitaj više
Vozim Pezo 407, 2.0 Hdi i imam delikatan problem.
Naime, auto trokira na nizim obrtajima, pri odrzavanju konsantne brzine, recimo druga brzina na 1 200 rpm. Tada krece da trokira, zalece i baca obrtaje. Na dijagnostici nema problema, filter goriva promenjen ali opet isto. Danas majstor izvadi dzek protok omera, auto prestane da trokira, ali ne opet ne vuce kao pre logicno zato sto je skinut dzek. Kupio sam nov dzek, stavio, opet isto. Nakon toga, opet skinem dzek, probam, auto ne ...trokira li i ne vuce normalno.
Bio sam kod desetine majstora, i niko ne zna sta je.
Svaki savet i misljenje je dobrodoslo.Pročitaj više
Kad skineš džek protokomera posle on ne radi i kad ga vratiš. Problem koji se javlja može biti različitog porekla. Jedna stvar može biti egr ventil, druga regulator pritiska goriva...
Треба права дијагностика, не само очитавање грешака. Треба мајстор да анализира параметре мотора и на основу тога да закључи шта је проблем.
Иди у неки сервис који се специјализује за Пежо. Овлашћени имају најбоље дијагностичке уређаје.
Pozdrav za administraciju i za članove grupe, u pitanju je peugeot 407 2.0 hdi s obzirom da ga vozim većinom po gradu desilo se neki dan da kao ne primi gas i odma zatim primi jednom se ugasio i upalio sam ga odmah, otisao sam 3 puta na autoput vozio po 20 min. na 3000 obrtaja da ga popušem malo i sve ok radi sada normalno, ali od tada upali mi se upozorenje po nekad slika upozorenja nalazi se na linku ispod. Unaprijed hvala stručnom osoblju za savjet.
'...
" target="_blank">pasteboard.co/K6hKqk5.png'
Pročitaj više
Zapušen dpf. Problem i jeste što je vožen stalno po gradu i kad si mu stisnuo malo jači gas senzor je detrktovovao slab protok gasova, tj. preveliki pritisak. Probaj još neki put da ga voziš na jačem gasu možda uspe da ga produva. Probaj dva - tri puta treća brzina pun gas do crvenog polja, kratko, ...pa uspori, pa opet. Gledaj da bude dobro zagrejan motor i možda će da ga očisti. Ako neće mora na pranje, ima sad tih servisa što ih čiste.Pročitaj više
Taj pepeo se jednostavno vremenom skuplja i ne može da se izbaci ni visokim obrtajima. Naravno da u nekim slučajevima može mnogo da pomogne, u nekima malo, a ponekad ništa. Zato je najvažnija preventiva za one koji hoće da im DPF duže traje. Ali to na kraju obesmišljava nisku potrošnju dizelaša - ak...o moraš jednom ili dva puta mesečno da ga čisto reda radi isteraš na autoput i voziš pola sata na visokim obrtajima, pri čemu moraš da biraš dan i vreme kad neće biti gužve zato što ako te neko malo uspori regeneracija se zaustavi... Najsigurnije zato u 2h ujutru.Pročitaj više
Ne može - trebaju ti felne od 16 inča. Postoji prilična velika tolerancija kad je širina gume ili felne u pitanju, ali kada je prečnik u pitanju, tu nema tolerancije.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
То је био благи редизајн, углавном козметички. 2.0 HDI је мало побољшан. Обично се у редизајну исправи већина познатих недостатака. Треба узети у обзир и да је 2008. настала светска економска криза, па су многи штедели на квалитету тих година, па може испасти чак да је онај из 2007. квалитетнији од ...овог из 2009. Али то је гледано уопштено...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Na poslu imamo 407 restajling 2.0 hdi kupljen nov. Od izdataka kupljen nov DPF i zamenjeni svi lezajevi tockova. Na satu skoro 350.000.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Dobro veče imam dva pitanja auto mi se ugasi u voznji i kada se ugasi nesto zuji i to dok ne prestane auto nece da upali. I drugo pitanje je kada se zagreje motor cima mi u voznji sta moze da bude u pitanju je Peugeot 407 2.0 136ks hdi
01. Sep 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Dobro veče imam dva pitanja auto mi se ugasi u voznji i kada se ugasi nesto zuji i to dok ne prestane auto nece da upali. I drugo pitanje je kada se zagreje motor auto mi cima u voznji sta moze da bude
01. Sep 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam problem sa pezo 407,kad temperatura izadje na 90 stepeni auto se gasi I mora da seceka desetak minuta da bi se motor pokrenuo,menjana pumpa I dizne I regulator pritiska I opet isto.
04. Jul 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
A senzor temperature? Možda on pravi neku grešku.
Razlog za prijavu korisnika
Senzor sutra stize,jos to da se proba..
Razlog za prijavu korisnika
Jesi li rešio problem?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svim članovima da li imate iskustva sa chipovanjem peugeot 407 , sta se desava sa potrošnjom nakon.. da li je istina ili zabluda o manjoj potrošnji i da li preporučate chiping? Hvala
30. Jun 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Најбоље је оставити фабрички.
Razlog za prijavu korisnika
Ne očekuj da se desi nešto posebno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,
28. Jun 2021.Imam vec nekoliko meseci Peugeot-a 407. Pre same kupovine sam se nacitao da su 1.6 kao i 2.0HDi izuzetno pouzdani motori, medjutim ja sam od onih koji izgleda imaju nesto manje srece. Prilikom kupovine je sve manje vise delovalo "ok". Nije bilo cudnih zvukova, cudnih dimova na auspuhu, lupkanja, zveckanja i tako dalje. Vec nakon 30tak dana je vozilo pocelo da menja "zvuk". Uradjen je veliki i mali servis, ali se nazalost nista nije promenilo. Blago "metalni" zvuk je pratio rad motora i ... eventualno nakon 5 meseci je nazalost radilica okrenula lezajeve i izbacio je gresku za nizak pritisak ulja. Nisam zeleo taj motor da popravljam te sam uzeo drugi. Pored drugog motora je sve ponovo kupljeno novo za zupcenje motora, odradjene su dizne kod bosch-iste i kada je "novi" motor spakovan, nakon 15-20minuta je isti u voznji takodje prolupao. Nakon detaljne provere i otvaranja istog uoceno je da su bregaste bile gore nego kod mog prethodnog, hidropodizaci losi. Sve to smo skinuli sa mog prvog motora i prebacili na ovaj, ali neuspesno jer je nazalost i kod ovog prilikom skidanja kartera primeceno da je radilica okrenula lezajeve kod cilindra 1. Kupio sam treci motor. Sve ispocetka ponovo odradjeno, ali se isti ponasao kao da nema kompresiju. Prilikom "vucenja" uspeo je da upali, ali je dimio dobrih 15-20min. Nakon 20min je prestao da dimi na auspuhu, ali je nastavio da duva na cepu za ulje. Periodicno bi duvao malo vise pa malo manje. Nakon voznje nekih 150-200km je prestao da duva na cepu za ulje, medjutim primetio sam da sada ima dosta ulja koje curi oko turbine pa me interesuje da li je isto zbog loseg motora? Ovako generalno sam motor u radu je tisi od prethodna dva i zvuci "zdravo", ali ovo curenje ulja i tako dalje ne ukazuje na nista zdravo. :)
'www.youtube.com/watch?v=hhOA_3bcPRU&ab_channel=NickNotPCTech' Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Na samom auspuhu nema nikakvih dimova, ni crnih ni plavih ni belih.
Razlog za prijavu korisnika
Ne znam zašto nisi uradio ležajeve motora i radilicu nego sve ovo. To nije skupa investicija, staviš nove delove i novu pumpu i to je to. Kod njih je mana talog u karteru koji se sakuplja i posebno te polovne motore si morao prvo dobro da ispereš pre puštanja u rad.
Razlog za prijavu korisnika
Iskreno nemam blage veze. Pitao sam majstora da li je bolje da radimo moj motor sa novim delovima ili da jurimo drugi, odgovor je bio ni tamo ni ovamo i onda nisam znao sta je najbolje raditi. Imao sam neki budzet od 1000-1200eur, ali je njegova neka prica bila da otvaranje i sredjivanje motora vrlo... lako moze "preci" navedenu cifru te smo se odlucili za ovu drugu varijantu, drugi je "uginuo" za 15min rada jer mi je prodat nazalost jos gori motor nego sto je moj bio, ovaj treci radi okej, ali eto, ima tog curenja oko turbine pa sam hteo da vidim da li zbog losijeg motora moze na navedenom mestu da curi veca kolicina ulja?Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Peugeot 407 1.6 hdi, dobar izbor za početnika?
28. Jun 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nije realno, zahtevan je i nepregledan. To je auto za porodične ljude uglavnom, koji većl imaju iskustva oko vožnje i održavanja.
Razlog za prijavu korisnika
Šteta, neki povoljan mi je naleteo u dobrom stanju, ne znam da li da se upustim. Održavanje me ne brine, samo vožnja
Razlog za prijavu korisnika
U suštini nije. Može da bude nezgodan za parkiranje zbog preglednosti, a i generalno u vožnji kroz gradsku gužvu. Ali neki ljudi su jednostavno talentovani za vožnju i brzo se naviknu na bilo kakav auto, Tako da ako imaš dobar osećaj za prostor, ne bi trebalo da bude većih problema, u početku naravn...o. A održavanje je već druga stvar.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zdravo svima,
22. Jun 2021.Vozim Pezo 407, 2.0 Hdi i imam delikatan problem.
Naime, auto trokira na nizim obrtajima, pri odrzavanju konsantne brzine, recimo druga brzina na 1 200 rpm. Tada krece da trokira, zalece i baca obrtaje. Na dijagnostici nema problema, filter goriva promenjen ali opet isto. Danas majstor izvadi dzek protok omera, auto prestane da trokira, ali ne opet ne vuce kao pre logicno zato sto je skinut dzek. Kupio sam nov dzek, stavio, opet isto. Nakon toga, opet skinem dzek, probam, auto ne ... trokira li i ne vuce normalno.
Bio sam kod desetine majstora, i niko ne zna sta je.
Svaki savet i misljenje je dobrodoslo. Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kad skineš džek protokomera posle on ne radi i kad ga vratiš. Problem koji se javlja može biti različitog porekla. Jedna stvar može biti egr ventil, druga regulator pritiska goriva...
Razlog za prijavu korisnika
Problem je sto se mora ici nasumicno da bi se nasao sta pravi taj problem...nije mi jasno da bas niko ne moze da ustanovi sta je problem
Razlog za prijavu korisnika
Треба права дијагностика, не само очитавање грешака. Треба мајстор да анализира параметре мотора и на основу тога да закључи шта је проблем.
Иди у неки сервис који се специјализује за Пежо. Овлашћени имају најбоље дијагностичке уређаје.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav za administraciju i za članove grupe, u pitanju je peugeot 407 2.0 hdi s obzirom da ga vozim većinom po gradu desilo se neki dan da kao ne primi gas i odma zatim primi jednom se ugasio i upalio sam ga odmah, otisao sam 3 puta na autoput vozio po 20 min. na 3000 obrtaja da ga popušem malo i sve ok radi sada normalno, ali od tada upali mi se upozorenje po nekad slika upozorenja nalazi se na linku ispod. Unaprijed hvala stručnom osoblju za savjet.
12. Jun 2021.'... " target="_blank">pasteboard.co/K6hKqk5.png' Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
'i.postimg.cc/43Z0pyVc/197854114-2578176562478544-7474409628363920264-n.png'
Razlog za prijavu korisnika
Zapušen dpf. Problem i jeste što je vožen stalno po gradu i kad si mu stisnuo malo jači gas senzor je detrktovovao slab protok gasova, tj. preveliki pritisak. Probaj još neki put da ga voziš na jačem gasu možda uspe da ga produva. Probaj dva - tri puta treća brzina pun gas do crvenog polja, kratko, ...pa uspori, pa opet. Gledaj da bude dobro zagrejan motor i možda će da ga očisti. Ako neće mora na pranje, ima sad tih servisa što ih čiste.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Taj pepeo se jednostavno vremenom skuplja i ne može da se izbaci ni visokim obrtajima. Naravno da u nekim slučajevima može mnogo da pomogne, u nekima malo, a ponekad ništa. Zato je najvažnija preventiva za one koji hoće da im DPF duže traje. Ali to na kraju obesmišljava nisku potrošnju dizelaša - ak...o moraš jednom ili dva puta mesečno da ga čisto reda radi isteraš na autoput i voziš pola sata na visokim obrtajima, pri čemu moraš da biraš dan i vreme kad neće biti gužve zato što ako te neko malo uspori regeneracija se zaustavi... Najsigurnije zato u 2h ujutru.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav imam na peugeot 407 gume 225x60x17 pa bi da stavim fabricku dimenziju 16-ke da li na ove iste felge mogu stavit 16-ke gume Hvala pozz
08. Maj 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Па наравно да не могу гуме од 16 инча на точак од 17 инча.
Дакле требају ти точкови од 16 инча на које ће ићи гуме 225/65R16.
Razlog za prijavu korisnika
Ne može - trebaju ti felne od 16 inča. Postoji prilična velika tolerancija kad je širina gume ili felne u pitanju, ali kada je prečnik u pitanju, tu nema tolerancije.
Razlog za prijavu korisnika
Te gume koje sada imaš uopšte nisu odgovarajuće ako si napisao tačne dimenzije. Fabrički su 225/50R17, a 16-ice su 205/60R16.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.