Nakon prelaska preko visoke rampe, auto se ogrebao odozdo. Nakon sto je bio parkiran 2 sata, ispod njega je bila providna tecnost bez mirisa. Lokacija curenja je malo ispred zadnje osovine sa leve strane. Postavili smo karton i pomerili kola, ali nista vise ne curi. Menjac kvacilo i kocnica normalno funkcionisu, tecnost za stakla radi i napred i nazad. Klima jutros nije radila. Na tabli ne sija nijedna lampica. Sta ta tecnost moze biti i da li je bezbedno voziti kola jos 4km?
Можда се само слила вода које се накупила испод аутомобила, а приметили сте јер сте гледали због тога што је загребан.
Треба проверити да ли има расхладне течности у експанзионој посуди. Да ли има уља у резервоару главног кочионог цилиндра. Уља у резервоару серво управљача. Ако је то све у реду, мож...е да се вози. Увек може и да се легне поред аута и завуче глава да се погледа где је тачно загребано и шта би могло бити оштећено.Pročitaj više
Nakon prelaska preko visoke rampe, auto se ogrebao odozdo. Nakon sto je bio parkiran 2 sata, ispod je bila tecnost bez boje i mirisa. Nakon sto smo stavili karton i pomerili auto, na kartonu nije bilo nista, nista ne curi. Na tabli nikakve lampice ne sijaju, menjac, kvacilo, kocnice rade ispravno. Lokacija curenja je malo ispred zadnje osovine sa leve strane. Sta moze biti tecnost i da li bezbedno da se auto odveze jos 4km?
Da li mi neko može reći kakvi su TSI motori kod VW Pola - restajling model? Interesuje me mišljenje nekog vlasnika, ili servisera, uzimajući u obzir da se prve serije tog TSI motora nisu dobro pokazale. Pozdrav
Čitam na netu da postoji više verzija tih motora. Da su u prvoj seriji Pola - lošiji, a u restajlingu odlični. Pa sam hteo da pročitam neko mišljenje i iskustvo nekog vlasnika pomenute motorizacije. U svakom slučaju - hvala na odgovoru. Pozdrav
Nisu baš nešto kvarljivi, ali su navodno bučni (kome to smeta) i ne troše baš toliko malo goriva koliko fabrika obećava i koliko se očekuje. Čuo sam da su ipak nezgodni kad se pokvare. Ja lično bih preskočio taj motor.
Pozdrav, posedujem vw polo 2010. 1.6tdi 75ks. Trebalo bi da se menjaju zadnji paknovi, kocioni cilindri, mozda i dobosi i opruge. Majstor mi je unapred rekao da ce delovi kostati oko 3-4k za cilindre, 7-8k za paknove, oko 4k za dobose i tako dalje..koliko sam istrazio cene smatram da je to dosta visoka cena, tako da me zanima vase misljenje? Naravno ne planiram da stavim kineze ili nesto najjeftinije ali takodje ni da dajem 150-200e na zadnje kocnice
Meni je za paknove izašlo 3500 din. ATE original. Ferodo je isto negde. Jeftine mogu i po 1200 din. da prođu, ali za nege ok može da se uzme za oko 2000 - 2200 din. To je univerzalna cena. Ako je neki GTI ili naš model 2019. možda je suplje...
Pozdrav, zainteresovan sam za 2010. vw polo 1.6 tdi 75ks. Nasao sam automobil koji mi koliko-toliko odgovara, ali prodavac kaze da je pptrebno da se urade dizne jer 2 losije rade. Takodje je rekao da je to oko 250-300e. Zanima me koje su to dizne, cuo sam za siemens, bosch i delphi, i koliko je to ozbiljan kvar?
To je najbolje otići u Bosch servis sa brojem šasije i oni će dati tačan podatak, koji proizvođač, kolika je cena itd. Ono na šta moraš računati, ako su dve otišle, tamo kad ih stave na ispitivač mogu biti i sve 4 loše. Tako da dobro se pripdpremi za kupovinu, nemoj ići na sreću.
Set lanca 12.000, set lanca pumpe za ulje 7000, pumpa za vodu 6000, set pk kaiša sa španerom 10.000. Ukupno 28.000, može varirati od 25.000 do 30.000 i mali servis (ulje i filteri) 10.000, usluga servisa oko 10.000. Ukupno od 45.000 do 50.000 din. kompletan veliki servis.
Taj motor je relativno pouzdan, troši oko 5l, ali se nije pokazao kao najbolji izbor. Ima grub rad i dosta se čuje unutra, lenj je, nema neke performanse. Ako baš želiš Polo moj savet je 1.6 tdi, ništa nije skuplji za održavanje od 1.2, potrošnja mu je prsktično ista, a mnogo bolje ide i lepše radi.... Sem Pola možeš pogledati Clio 4 1.5 dci, Fiestu 1.6 tdci...Pročitaj više
Imam problem sa autom. Kupila sam auto pre par dana. Pre nekoliko veceri auto mi se ugasi iz cista mira. Upali mi na prvu, a onda kao da mu ponestane energije i ugasi se. Dam malo gasa da krenem , opet se ugasi. Danas i juce mi se gasi i u mestu. Kada mu pojacam gas, prvih nekoliko pokusaja Nista se ne desava, onda nakon insistiranja krene da turira dobije snagu i moze da se vozi. Ima li neko pojam Sta bi to moglo biti?
Dobar je kad je nov, kao polovan je porpilično rizičan. Lanac, dizne, turbina i najgora stvar je što nije rpedviđena generalna, već kada dođe do otkazivanja bukvalno treba zameniti motor. Zato ga ne volim i ne preporučujem.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Можда се само слила вода које се накупила испод аутомобила, а приметили сте јер сте гледали због тога што је загребан.
Треба проверити да ли има расхладне течности у експанзионој посуди. Да ли има уља у резервоару главног кочионог цилиндра. Уља у резервоару серво управљача. Ако је то све у реду, мож...е да се вози. Увек може и да се легне поред аута и завуче глава да се погледа где је тачно загребано и шта би могло бити оштећено.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Nakon prelaska preko visoke rampe, auto se ogrebao odozdo. Nakon sto je bio parkiran 2 sata, ispod je bila tecnost bez boje i mirisa. Nakon sto smo stavili karton i pomerili auto, na kartonu nije bilo nista, nista ne curi. Na tabli nikakve lampice ne sijaju, menjac, kvacilo, kocnice rade ispravno. Lokacija curenja je malo ispred zadnje osovine sa leve strane. Sta moze biti tecnost i da li bezbedno da se auto odveze jos 4km?
28. Sep 2023.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li mi neko može reći kakvi su TSI motori kod VW Pola - restajling model? Interesuje me mišljenje nekog vlasnika, ili servisera, uzimajući u obzir da se prve serije tog TSI motora nisu dobro pokazale. Pozdrav
12. Maj 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mislim da je najsigurnije izbegavati te motore. Slabo sam čuo dobre stvari o njima.
Razlog za prijavu korisnika
Čitam na netu da postoji više verzija tih motora. Da su u prvoj seriji Pola - lošiji, a u restajlingu odlični. Pa sam hteo da pročitam neko mišljenje i iskustvo nekog vlasnika pomenute motorizacije. U svakom slučaju - hvala na odgovoru. Pozdrav
Razlog za prijavu korisnika
Jedina razlika benzinskih motora posle restajlinga je GTI verzija, umesto 1.4 dobio je 1.8 Audijev ostalo je sve isto.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav dali neko ima iskustva sa motorima 1.2 tdi u pola sto se nalaze? Kako su se pokazali?
15. Apr 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nisu baš nešto kvarljivi, ali su navodno bučni (kome to smeta) i ne troše baš toliko malo goriva koliko fabrika obećava i koliko se očekuje. Čuo sam da su ipak nezgodni kad se pokvare. Ja lično bih preskočio taj motor.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, posedujem vw polo 2010. 1.6tdi 75ks. Trebalo bi da se menjaju zadnji paknovi, kocioni cilindri, mozda i dobosi i opruge. Majstor mi je unapred rekao da ce delovi kostati oko 3-4k za cilindre, 7-8k za paknove, oko 4k za dobose i tako dalje..koliko sam istrazio cene smatram da je to dosta visoka cena, tako da me zanima vase misljenje? Naravno ne planiram da stavim kineze ili nesto najjeftinije ali takodje ni da dajem 150-200e na zadnje kocnice
16. Sep 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To je mnogo para.
Razlog za prijavu korisnika
Не знам које су цене, али свакако, ако не верујеш мајстору иди сам па купи делове, или поручи преко нета.
Razlog za prijavu korisnika
Meni je za paknove izašlo 3500 din. ATE original. Ferodo je isto negde. Jeftine mogu i po 1200 din. da prođu, ali za nege ok može da se uzme za oko 2000 - 2200 din. To je univerzalna cena. Ako je neki GTI ili naš model 2019. možda je suplje...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, zainteresovan sam za 2010. vw polo 1.6 tdi 75ks. Nasao sam automobil koji mi koliko-toliko odgovara, ali prodavac kaze da je pptrebno da se urade dizne jer 2 losije rade. Takodje je rekao da je to oko 250-300e. Zanima me koje su to dizne, cuo sam za siemens, bosch i delphi, i koliko je to ozbiljan kvar?
12. Jun 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To je najbolje otići u Bosch servis sa brojem šasije i oni će dati tačan podatak, koji proizvođač, kolika je cena itd. Ono na šta moraš računati, ako su dve otišle, tamo kad ih stave na ispitivač mogu biti i sve 4 loše. Tako da dobro se pripdpremi za kupovinu, nemoj ići na sreću.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Troskovi velikog servisa VW POLO 1.2 ...105ks....2011...benzin
03. Maj 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Set lanca 12.000, set lanca pumpe za ulje 7000, pumpa za vodu 6000, set pk kaiša sa španerom 10.000. Ukupno 28.000, može varirati od 25.000 do 30.000 i mali servis (ulje i filteri) 10.000, usluga servisa oko 10.000. Ukupno od 45.000 do 50.000 din. kompletan veliki servis.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,zelim da uzmem Pola 2011-2012 god. 1.2 TDI pa me zanimaju vasa iskustva,koji su mu kvarovi,mane i na sta obratiti paznju? Hvala
02. Maj 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Taj motor je relativno pouzdan, troši oko 5l, ali se nije pokazao kao najbolji izbor. Ima grub rad i dosta se čuje unutra, lenj je, nema neke performanse. Ako baš želiš Polo moj savet je 1.6 tdi, ništa nije skuplji za održavanje od 1.2, potrošnja mu je prsktično ista, a mnogo bolje ide i lepše radi.... Sem Pola možeš pogledati Clio 4 1.5 dci, Fiestu 1.6 tdci...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam problem sa autom. Kupila sam auto pre par dana. Pre nekoliko veceri auto mi se ugasi iz cista mira. Upali mi na prvu, a onda kao da mu ponestane energije i ugasi se. Dam malo gasa da krenem , opet se ugasi. Danas i juce mi se gasi i u mestu. Kada mu pojacam gas, prvih nekoliko pokusaja Nista se ne desava, onda nakon insistiranja krene da turira dobije snagu i moze da se vozi. Ima li neko pojam Sta bi to moglo biti?
29. Apr 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako je svako naredno paljenje produženo tj. potrebno mu je više vremena da upali, moguće da je senzor radilice. Dijagnostika bi trebalo da pokaže.
Razlog za prijavu korisnika
pritisak u diznama ne prijavljuje grešku ...
Razlog za prijavu korisnika
Kod majstora idi, šta drugo da kažem. To nisu kvarovi koji se mogu popraviti nekim "čačkanjem".
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Polo TSI 1200/ 105 ks iskustva
18. Apr 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Dobar, potrosnja ok. Ljudi najvise beze zbog lanca. Kad pocne da se cuje, zamena, i teras dalje.
Razlog za prijavu korisnika
Dobar je kad je nov, kao polovan je porpilično rizičan. Lanac, dizne, turbina i najgora stvar je što nije rpedviđena generalna, već kada dođe do otkazivanja bukvalno treba zameniti motor. Zato ga ne volim i ne preporučujem.
Razlog za prijavu korisnika
U te manje VW-ove benzince nema uopšte poverenja.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.