Ovako, vozim sirocco II 1,8 karburator, imam plin pa je poceo dosta da trosi, da li znate nekog dobrog majstora za stelovanje plina u Beogradu.Necu da bacam bezveze pare onima sto steluju plin u mestu bez opterecenja, znaci treba mi neko ko ce izmeriti izduvne gasove dok je auto na valjcima u 1-2 brzini, Ili dajte neki savet za stelovanje.Hvala.
I da stelovanje tvog plina netreba ti majstor to sam uradi, imas zavrtanje veci koji je za protok plina, i manji crni za ler gas, treba da ga nastelujes tako da bude max zategnut a da ide normalno, zategnes do kraja pa ovrdjes po pola kruga i uzi flomaster da bi zabelezio gde najbolje radi, nemoj za... to da ti majstor uzima pare, em oni ti to nasteluju za 1m i vozi, treba malo vise paznje tu... Ler gas podesavas tako sto upalis sve agregate ( duga svetla, vetilator na 3, radio) i on mora da radi lepo da se negas i nesme da trokira, ukoliko trokira i gasi se povecavas mu ler gas sve dok ne prede kao mace sa svim elekticnim opterecenjimaPročitaj više
Hoce da povecava potrosnju kada je mebrana pukla u rasprsivacu, ili mozda otiso ceo rasprsivac, i to mozes da zamenis sam jer je prosto ko pasulj ( ako ne idi kod bilo kog plidzije), hoce da povecava potrosnju ako nikad nidi zamenio filter za plin ( ima da vidis kad ga skines kakvu garez sakuplja, u...nutra se nalazi magnet pazi da ga neizgubis on stoji sa unutrasnje strane filtera, ocistis magnet i vratis u nov filter)Pročitaj više
Gde se nalazi filter za plin?Probao sam ja da stelujem, tako sam ga i rastelovao....Hvala na savetima Michael, i kako da zamenim membrane, tacnije gde da kupim nove za moj rasprsivac.
Razmisljam o kupovini VW Scirocco-a Mk 2, 1.8 66kw, sa plinom. Pa me zanima sta vi mislite o toj kupovini, tom modelo. I nesto vise o njemu, mane, vrline, potrosnja, odrzavanje. Budzet mi je oko 600€, a taj model mi se dopada jer nije bas toliko zastupljen, a i karakteristicno izgleda.
Lak i jeftin za održavanje,delovi pola od mk2 pola od mk1(golfa),izdržljiv,neudoban,malo prostora pozadi,ali ko ga voli,voli ga.Ja ga imam 12 godina i ne menjam ga ni za šta.Ako je limarija ok,uzimaj mehanika,kao što rekoh,od golfa.
zamenio sam motor,1.8 k-glava i stavio 1.6 karb.,,menjač je ostao isti od 1.8.Problem je valjda u prenosu,I,II,III,idu ko lude 140 u trećoj,i od 165 više neće.Da li stavim i menjač od 1.6?Hvala
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Kakav*
Razlog za prijavu korisnika
Jako dobar automobil,samo je jako teško naći dobar-očuvan primerak
Razlog za prijavu korisnika
Imao sam ja jedan 1.6 benzinac GT prezadovoljan sam. Ali su stari.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ovako, vozim sirocco II 1,8 karburator, imam plin pa je poceo dosta da trosi, da li znate nekog dobrog majstora za stelovanje plina u Beogradu.Necu da bacam bezveze pare onima sto steluju plin u mestu bez opterecenja, znaci treba mi neko ko ce izmeriti izduvne gasove dok je auto na valjcima u 1-2 brzini, Ili dajte neki savet za stelovanje.Hvala.
11. Jan 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
I da stelovanje tvog plina netreba ti majstor to sam uradi, imas zavrtanje veci koji je za protok plina, i manji crni za ler gas, treba da ga nastelujes tako da bude max zategnut a da ide normalno, zategnes do kraja pa ovrdjes po pola kruga i uzi flomaster da bi zabelezio gde najbolje radi, nemoj za... to da ti majstor uzima pare, em oni ti to nasteluju za 1m i vozi, treba malo vise paznje tu... Ler gas podesavas tako sto upalis sve agregate ( duga svetla, vetilator na 3, radio) i on mora da radi lepo da se negas i nesme da trokira, ukoliko trokira i gasi se povecavas mu ler gas sve dok ne prede kao mace sa svim elekticnim opterecenjimaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hoce da povecava potrosnju kada je mebrana pukla u rasprsivacu, ili mozda otiso ceo rasprsivac, i to mozes da zamenis sam jer je prosto ko pasulj ( ako ne idi kod bilo kog plidzije), hoce da povecava potrosnju ako nikad nidi zamenio filter za plin ( ima da vidis kad ga skines kakvu garez sakuplja, u...nutra se nalazi magnet pazi da ga neizgubis on stoji sa unutrasnje strane filtera, ocistis magnet i vratis u nov filter)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Gde se nalazi filter za plin?Probao sam ja da stelujem, tako sam ga i rastelovao....Hvala na savetima Michael, i kako da zamenim membrane, tacnije gde da kupim nove za moj rasprsivac.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Razmisljam o kupovini VW Scirocco-a Mk 2, 1.8 66kw, sa plinom. Pa me zanima sta vi mislite o toj kupovini, tom modelo. I nesto vise o njemu, mane, vrline, potrosnja, odrzavanje. Budzet mi je oko 600€, a taj model mi se dopada jer nije bas toliko zastupljen, a i karakteristicno izgleda.
06. Maj 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Lak i jeftin za održavanje,delovi pola od mk2 pola od mk1(golfa),izdržljiv,neudoban,malo prostora pozadi,ali ko ga voli,voli ga.Ja ga imam 12 godina i ne menjam ga ni za šta.Ako je limarija ok,uzimaj mehanika,kao što rekoh,od golfa.
Razlog za prijavu korisnika
www.polovniautomobili.com/oglas4124117/volkswagen_scirocco_gt/
Ovaj je vrlo pristojan za te pare...
Razlog za prijavu korisnika
Da,ovome samo enterijer i volan koštaju toliko,skoro..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kolko konja ima ?
19. Maj 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Golf 2,1.6,PN,ecotronik karburator,povećan ler gas na 1100 rpm,kad je vruć motor,i na tng i na benzin.Pomagajte...
11. Maj 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pa samnji mu ler gas, sta je tu problem?
Razlog za prijavu korisnika
Bravo majstore!
Razlog za prijavu korisnika
Zato se ler gas steluje kada motor dostigne radnu temperaturu..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
zamenio sam motor,1.8 k-glava i stavio 1.6 karb.,,menjač je ostao isti od 1.8.Problem je valjda u prenosu,I,II,III,idu ko lude 140 u trećoj,i od 165 više neće.Da li stavim i menjač od 1.6?Hvala
28. Dec 2011.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
nadam se da ce ti ovo pomoci ;)
Razlog za prijavu korisnika
imageshack.us/f/600/clip5g.jpg/
Razlog za prijavu korisnika
i jos podataka... zelek.com/diagram_charts/diagramlist.htm
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.