Koliko konja ima? U suštini, može da se prepozna po tome kako je uklopljen rezervoar i instalacija u motornom prostoru. A možeš i da odeš u neki plinadžijski servis i da pitaš da li mogu da ti servisiraju to, pa će ti oni reći na licu mesta - nažalost, nemoj da se iznenadiš ako mnogo servisa ne bude... htelo da ima bilo šta sa fabričkim plinom.Pročitaj više
Pozdrav, da li je neko od vas imao fiat punto evo 1.3 multijet 62kw 2011 godina. Desava mi se da su mi majstori pokvarili 2 dizne tj. 3 i 4 diznu. Dizne sam kupio testirane za euro 5 motor kao sto je i receno. Desava mi se od kada se desio taj kvar da auto nije bitno da li je hladno ili zagrijano prilikom dodavanja gasa takodjer nije bitno da li su neki manji obrtaji ili veci bas kako mu se cefne pocne da trza i ako ne pustim gas upali se check engine lampica. Prilikom trzaja cuje se neki zvuk k...oji ne znam ni objasniti, isto kao da ventilator treba da okrene a ne moze pa krene da trza, ili se cuje neko strujanje zraka... Do sad je izbacivalo gresko P2563 kao variable geometry turbocharger position sensor deviation. Od tada sam radio remont vakum pumpe, ciscenje dpfa, repariranje turbine, mjenanje ponovno podloski dizne i cak se vise i ne sjecam sta se sve radilo. Ni jedan majstor gdje sam odvukao auto nije mogao da nadje kvar a nabacao sam se para. Da li se neko susretao sa slicnim problemom ?Pročitaj više
Mišljenja o 1.4i+metan motoru u ovom automobilu. Cene servisa, potrošnja i kako se to gleda pošto sam čitao negde da se pominju kilogrami umesto litara?
Što više informacija to bolje, hvala unapred na odgovorima.
Не знам детаље, али да, мери се у килограмима на 100 км. Проблем је што се складишти у резервоар под великим пристиском, тако да резервоар мора бити од дебелог челика и зато му је мала запремина. Не можеш пуно да пређеш са једним резервоаром, а има врло мало станица које точе метан. А и те што точе,... немају га увек.Pročitaj više
Problem je u lažnoj brizi za ekologiju i životnu sredinu i globalno zagrevanje... U Srbiji bi više od pola dizelaša brzo nestalo da plin i metan nisu toliko skupi (najviše zbog akciza koje će biti još povećane) i zbog skupih atesta. Umesto da se promovišu plin i metan, kod nas se daju pare bogatim l...judima koji kupuju nove električne automobile.Pročitaj više
Pozdrav!
Vozim Fiat EVO 1.3mjet i u prethodnih mesec dana pri prvom paljenju pojavljuje se belo-sivi dim nekih 15ak sekundi, i posle toga sve je normalno. Medjutim, povećana je potrošnja goriva sa 4.8l na 6.5l(mereno više puta sipanjem do čepa i proračunom) a ulje motora koje je menjano pre 6000 je sa maksimuma na pola. Turbina je proverena i sve je oke. Da li neko zna šta bi mozda moglo da bude(osim gumica ventila)?
Da li pri novoj promeni ulja sipati seleniju(koja je bila) ili total 5w-30?
Pozdrav!
Fiat EVO 1.3mjet prethodnih mesec dana pri prvom paljenju izbacuje belo-siv dim, to traje 10ak sekundi i posle je sve okej. E sad, potrošnja se povecala sa 4.8 na 6.5 (mereno više puta sipanjem do čepa i proračunom), a na 7000km je ulje doslo na 1/2 crte(sa maksimuma) ...Turbina je proverena i sa njom je sve u redu. Da li neko ima predstavu šta bi moglo da bude, pošto par majstora imaju različite teorije?
Realno, teško je reći ovako, pošto ni majstori koji su videli auto nisu mogli tačno da utvrde šta je problem. Mogu da budu i dizne, mada mislim da bi onda dimilo stalno, ali uvek postoji neka mogućnost koja predstavlja izuzetak. Može i dihtung glave, ali to može da se proveri tek kad se skine glava.... Najsigurnija opcija ti je da odeš kod još nekog majstora, mada to nije nikakva garancija.Pročitaj više
Ponaša se sasvim solidno na autoputu. Naravno da u njemu nije isto kao kad se vozi nešto iz Golf klase ili neke više klase, ali s obzirom na cenu i dimenzije sasvim je OK. Nemam iskustva sa tim motorom, ali deluje mi da ima sasvim dovoljno snage za autoput. A kod stabilnosti i udobnosti treba imati ...u vidu i koje dimenzije guma ima pošto to može da napravi solidnu razliku.Pročitaj više
Pozdrav.
Kupio sam Evo 1.4 motor 77 ps.
Pitanje - na auto putu na 3000 obrtaja ide negde 100kmh. Ako idem 130 motor se dere.
Ja inace vozim dizele mozda samo treba da se naviknem?
Jel to treba tako ili mozda ima veze sa lamelom i kvacilom koje je navodno promenjeno?
Hvala
Boki, konačno rešavam izmedju istog gore pomenutog Brava, o kome smo komentarisali ne tako davno 1.9 66KW 90KS bez zamajca, 2007. Cena 3.500€ i možda realnija opcija, zbog pomenute, mahom gradske vožnje-Reno Klio 2011.imam ponudu za nešto više od cene Brava, oko 3.700(ne više) ali 1.2 benzinac 55 KW... 75KS... Zbog većeg gepeka i nekada daljeg puta, više sam za Fiata ali zbog reg. i održavanja Reno. Hvala unapredPročitaj više
To je sasvim normalno i nema nikakve veze sa kvacilom. Dizeli rade na nekih 1000 - 1500 obrtaja manje od benzinaca. Mene licno to malo iritira jer svaki dan imam situaciju da kad krecem sa semafora i taman kad se lepo zaukavam drugom, iznenada moram da pustim gas, usporim jer gospodin cadjavi ispred... mene vec salta u trecu. Znaci ti kad ides 100kmh motor se vrti tacno na polovini od njegovih maximalnih obrtaja. U sustini, benzinci su standardno glasniji od dizelasa.Pročitaj više
Zainteresovan sam za punto evo 2011 godiste, 1.4 benzin 99kw sa sport paketom opreme. Interesuje me nesto vise o ovom modelu tipa odrzavanje i iskustva sa kvarovima?
Običan automobil, nije nešto zahtevan, opet zavisno od verzije. Najskuplji su turbo benzinci, najjeftiniji mali atmosferski, dizel neka sredina. Ljudi najčešće kupuju 1.2 benzinaca koji je odličan za grad i kratke relacije, pouzdan i jeftin za održavanje. Drugi je 1.3 dizel 85 ks koji je ozbiljniji ...i za duže relacije, malo troši i pouzdan je. Što se dizelaša tiče on nema plivajući zamajac i ima menjač od 5 brzina. Grande Punto je imao menjač sa 6 brzina i plivajući, ali zbog mana tog GM-ovog menjača vraćen je petostepeni Fiatov koji se pokazao bolje i jeftinije. Inače auto je solidno udoban za tu klasu, fino se vozi. Mane su možda tvrđa plastika koja može malo na krcka, posebno ako ima neke sportske gume koje više truckaju, gepek nije mnogo veliki, mada auto generalno nije mali.Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Koliko konja ima? U suštini, može da se prepozna po tome kako je uklopljen rezervoar i instalacija u motornom prostoru. A možeš i da odeš u neki plinadžijski servis i da pitaš da li mogu da ti servisiraju to, pa će ti oni reći na licu mesta - nažalost, nemoj da se iznenadiš ako mnogo servisa ne bude... htelo da ima bilo šta sa fabričkim plinom.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, da li je neko od vas imao fiat punto evo 1.3 multijet 62kw 2011 godina. Desava mi se da su mi majstori pokvarili 2 dizne tj. 3 i 4 diznu. Dizne sam kupio testirane za euro 5 motor kao sto je i receno. Desava mi se od kada se desio taj kvar da auto nije bitno da li je hladno ili zagrijano prilikom dodavanja gasa takodjer nije bitno da li su neki manji obrtaji ili veci bas kako mu se cefne pocne da trza i ako ne pustim gas upali se check engine lampica. Prilikom trzaja cuje se neki zvuk k... oji ne znam ni objasniti, isto kao da ventilator treba da okrene a ne moze pa krene da trza, ili se cuje neko strujanje zraka... Do sad je izbacivalo gresko P2563 kao variable geometry turbocharger position sensor deviation. Od tada sam radio remont vakum pumpe, ciscenje dpfa, repariranje turbine, mjenanje ponovno podloski dizne i cak se vise i ne sjecam sta se sve radilo. Ni jedan majstor gdje sam odvukao auto nije mogao da nadje kvar a nabacao sam se para. Da li se neko susretao sa slicnim problemom ? Pročitaj više
29. Nov 2024.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Mišljenja o 1.4i+metan motoru u ovom automobilu. Cene servisa, potrošnja i kako se to gleda pošto sam čitao negde da se pominju kilogrami umesto litara?
07. Apr 2024.Što više informacija to bolje, hvala unapred na odgovorima.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Не знам детаље, али да, мери се у килограмима на 100 км. Проблем је што се складишти у резервоар под великим пристиском, тако да резервоар мора бити од дебелог челика и зато му је мала запремина. Не можеш пуно да пређеш са једним резервоаром, а има врло мало станица које точе метан. А и те што точе,... немају га увек.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na izdvojenom vremenu, izbeći ću ga.
Razlog za prijavu korisnika
Problem je u lažnoj brizi za ekologiju i životnu sredinu i globalno zagrevanje... U Srbiji bi više od pola dizelaša brzo nestalo da plin i metan nisu toliko skupi (najviše zbog akciza koje će biti još povećane) i zbog skupih atesta. Umesto da se promovišu plin i metan, kod nas se daju pare bogatim l...judima koji kupuju nove električne automobile.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Iskustva sa Fiat Punto Evo 1.4 T-Jet 120ks na plin ?
18. Okt 2023.Održavanje , mišlenje?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
То је одличан мотор. Не знам зашто би га упропашћавао гасом. То је лаган ауто, не троши пуно са тим мотором...
Razlog za prijavu korisnika
Možda auto vec ima plin, a on planira da ga kupi?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav!
01. Dec 2022.Vozim Fiat EVO 1.3mjet i u prethodnih mesec dana pri prvom paljenju pojavljuje se belo-sivi dim nekih 15ak sekundi, i posle toga sve je normalno. Medjutim, povećana je potrošnja goriva sa 4.8l na 6.5l(mereno više puta sipanjem do čepa i proračunom) a ulje motora koje je menjano pre 6000 je sa maksimuma na pola. Turbina je proverena i sve je oke. Da li neko zna šta bi mozda moglo da bude(osim gumica ventila)?
Da li pri novoj promeni ulja sipati seleniju(koja je bila) ili total 5w-30?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mozda treba da se procisti EGR, loše grejace, a moze da budu i lose dizne.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav!
01. Dec 2022.Fiat EVO 1.3mjet prethodnih mesec dana pri prvom paljenju izbacuje belo-siv dim, to traje 10ak sekundi i posle je sve okej. E sad, potrošnja se povecala sa 4.8 na 6.5 (mereno više puta sipanjem do čepa i proračunom), a na 7000km je ulje doslo na 1/2 crte(sa maksimuma) ...Turbina je proverena i sa njom je sve u redu. Da li neko ima predstavu šta bi moglo da bude, pošto par majstora imaju različite teorije?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Па тек ми овако на "слепо" можемо да ти дамо теорије. Бризгаљке, заптивка главе мотора,...
Razlog za prijavu korisnika
Realno, teško je reći ovako, pošto ni majstori koji su videli auto nisu mogli tačno da utvrde šta je problem. Mogu da budu i dizne, mada mislim da bi onda dimilo stalno, ali uvek postoji neka mogućnost koja predstavlja izuzetak. Može i dihtung glave, ali to može da se proveri tek kad se skine glava.... Najsigurnija opcija ti je da odeš kod još nekog majstora, mada to nije nikakva garancija.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Razmišljam da uzmem evo1. 4 benzin 2011 135 konja. Zanima me kako se ponaša na autoputu. I koja je otp potrošnja na 130,140 na sat.
18. Nov 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ponaša se sasvim solidno na autoputu. Naravno da u njemu nije isto kao kad se vozi nešto iz Golf klase ili neke više klase, ali s obzirom na cenu i dimenzije sasvim je OK. Nemam iskustva sa tim motorom, ali deluje mi da ima sasvim dovoljno snage za autoput. A kod stabilnosti i udobnosti treba imati ...u vidu i koje dimenzije guma ima pošto to može da napravi solidnu razliku.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav.
25. Sep 2021.Kupio sam Evo 1.4 motor 77 ps.
Pitanje - na auto putu na 3000 obrtaja ide negde 100kmh. Ako idem 130 motor se dere.
Ja inace vozim dizele mozda samo treba da se naviknem?
Jel to treba tako ili mozda ima veze sa lamelom i kvacilom koje je navodno promenjeno?
Hvala
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Boki, konačno rešavam izmedju istog gore pomenutog Brava, o kome smo komentarisali ne tako davno 1.9 66KW 90KS bez zamajca, 2007. Cena 3.500€ i možda realnija opcija, zbog pomenute, mahom gradske vožnje-Reno Klio 2011.imam ponudu za nešto više od cene Brava, oko 3.700(ne više) ali 1.2 benzinac 55 KW... 75KS... Zbog većeg gepeka i nekada daljeg puta, više sam za Fiata ali zbog reg. i održavanja Reno. Hvala unapredPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
To je sasvim normalno i nema nikakve veze sa kvacilom. Dizeli rade na nekih 1000 - 1500 obrtaja manje od benzinaca. Mene licno to malo iritira jer svaki dan imam situaciju da kad krecem sa semafora i taman kad se lepo zaukavam drugom, iznenada moram da pustim gas, usporim jer gospodin cadjavi ispred... mene vec salta u trecu. Znaci ti kad ides 100kmh motor se vrti tacno na polovini od njegovih maximalnih obrtaja. U sustini, benzinci su standardno glasniji od dizelasa.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Нормално је, јер је то градски ауто (сиротињски Б-сегмент) па је звучна изолација очајна.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Zainteresovan sam za punto evo 2011 godiste, 1.4 benzin 99kw sa sport paketom opreme. Interesuje me nesto vise o ovom modelu tipa odrzavanje i iskustva sa kvarovima?
05. Sep 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima
23. Jul 2021.Planiram da kupim Fiat Evo i zanima me koji su mu kvarovi koji se javljaju da znam koliki treba budzet za popravke
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Običan automobil, nije nešto zahtevan, opet zavisno od verzije. Najskuplji su turbo benzinci, najjeftiniji mali atmosferski, dizel neka sredina. Ljudi najčešće kupuju 1.2 benzinaca koji je odličan za grad i kratke relacije, pouzdan i jeftin za održavanje. Drugi je 1.3 dizel 85 ks koji je ozbiljniji ...i za duže relacije, malo troši i pouzdan je. Što se dizelaša tiče on nema plivajući zamajac i ima menjač od 5 brzina. Grande Punto je imao menjač sa 6 brzina i plivajući, ali zbog mana tog GM-ovog menjača vraćen je petostepeni Fiatov koji se pokazao bolje i jeftinije. Inače auto je solidno udoban za tu klasu, fino se vozi. Mane su možda tvrđa plastika koja može malo na krcka, posebno ako ima neke sportske gume koje više truckaju, gepek nije mnogo veliki, mada auto generalno nije mali.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Sa kojim motorom planiraš da kupiš. Obični benzinci su uglavnom najjeftiniji za održavanje i popravke.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.