AUto je odlican. Prava ladja, odlican kvalitet enterijera i odlicni motori.
Ja bih na tvom mestu gledao benzinca 2.0 (136 ks), mislim da svi ostali modeli imaju direktno ubrizgavanje i ako nemaju plin , njegova ugradnja je prilicno skupa.
Inace auto je zaista vrhunski odradjen, imao je stric ovaj... auto i to bas sa ovim 2.0 motorom sa plinom. Trosio je oko 12L po gradu, a oko 7-8L na otvorenom (plina). Za 5 godina mu se nije upalila ni "CHECK ENGINE" lampica. Samo je menjao solje amortizera i auspuh.
Gledaj neki sa ugradjenim plinom. Uglavnom svaki galant ima dosta opreme i to u osnovnim verzijama. Ovaj stricev je imao el siber, klimu, grejenje sedista, kozna sedista, grejanje retrovizora, podesavanje volana, podesavanje visine sedista, mahagoni i ko zna sta jos. :)
Inace dal je dobar za pocetnika, e to zavisi od tog pocetnika. :)
Budali daj i juga i ima da izgine. Ako me razumes. :)Pročitaj više
Lep automobil, ali sa razlogom jeftin. Ti kao početnik nećeš moći ni da ga voziš jer od Nove godine počinje ograničenje snage za vozače sa probnom dozvolom, osim ako već nisi uzeo redovnu vozačku. Sve su kubikaže velike, 2.0 je najmanji, ostali su 2.4 dizel, 2.5... To su automobili za američko tržište gde se na gorivu ne štedi. Dizelaši su staromodni i nema mnogo smisla gledati ih. Takođe ovaj auto, kao i svi Japanci tog godišta, kuburi sa limarijom. Ne sumnjam da je pouzdan auto, ali do delava se sigurno ne dolazi lako. Prijateljski savet ti je da ne daješ pare na nešto što će ti biti skupo za vožnju i registraciju, problematično za održavanje i teško za prodaju na kraju. Da bude lep i da sedi u garaži, to nije rešenje...
Evo nekih predloga za te pare, koje bih i ja gledao kao iskusniji vozač, a idealno za početnike:
Druže ja sam imao ovaj auto 2,4 automatik za Američko tržište.Auto je skup za održavanje i veliki potrošač.Odličan je auto,ali je za velike dečake.Ako si gledao da kupis iz Lazarevca onaj sto je izlepljen kao maskirni to je bio moj.Vodi se na 2,0 ,ali je 2,4.
Ivane ja vozim model iz 2001 god. Auto je jako udoban i pouzdan. Ima ih,ali se dobri primerci ne prodaju. Ako razmišljaš o kupovini ovog auta moj je na prodaju.
Najbolja opcija 2.0 motor 4g63 100kw izuzetno pouzdan,ja ga posedujem 4-5 godina ,godina proizvodnje je 1997 za sada za svaku pohvalu,nista sem redovnog odrzavana,a sto se tice mana istakao bih zadnje rubove,skloni su koroziji...
Sto se tice potrosnje meni je na otvorenom bila 7-7,5 l a po gradu oko 10,e sada moze da bude i 15 sve zavisi koliko ti je teska noga na gasu hehe...
skoro sam ugradjivao plin i po gradu je potrosnje 10-12 l...
A sto se tice delova rekao bih nista posebno,neke prosecne cene...recimo filter ulja oko ...500 rsd.....Pročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
AUto je odlican. Prava ladja, odlican kvalitet enterijera i odlicni motori.
Ja bih na tvom mestu gledao benzinca 2.0 (136 ks), mislim da svi ostali modeli imaju direktno ubrizgavanje i ako nemaju plin , njegova ugradnja je prilicno skupa.
Inace auto je zaista vrhunski odradjen, imao je stric ovaj... auto i to bas sa ovim 2.0 motorom sa plinom. Trosio je oko 12L po gradu, a oko 7-8L na otvorenom (plina). Za 5 godina mu se nije upalila ni "CHECK ENGINE" lampica. Samo je menjao solje amortizera i auspuh.
Gledaj neki sa ugradjenim plinom. Uglavnom svaki galant ima dosta opreme i to u osnovnim verzijama. Ovaj stricev je imao el siber, klimu, grejenje sedista, kozna sedista, grejanje retrovizora, podesavanje volana, podesavanje visine sedista, mahagoni i ko zna sta jos. :)
Inace dal je dobar za pocetnika, e to zavisi od tog pocetnika. :)
Budali daj i juga i ima da izgine. Ako me razumes. :)Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Lep automobil, ali sa razlogom jeftin. Ti kao početnik nećeš moći ni da ga voziš jer od Nove godine počinje ograničenje snage za vozače sa probnom dozvolom, osim ako već nisi uzeo redovnu vozačku. Sve su kubikaže velike, 2.0 je najmanji, ostali su 2.4 dizel, 2.5... To su automobili za američko tržište gde se na gorivu ne štedi. Dizelaši su staromodni i nema mnogo smisla gledati ih. Takođe ovaj auto, kao i svi Japanci tog godišta, kuburi sa limarijom. Ne sumnjam da je pouzdan auto, ali do delava se sigurno ne dolazi lako. Prijateljski savet ti je da ne daješ pare na nešto što će ti biti skupo za vožnju i registraciju, problematično za održavanje i teško za prodaju na kraju. Da bude lep i da sedi u garaži, to nije rešenje...
Evo nekih predloga za te pare, koje bih i ja gledao kao iskusniji vozač, a idealno za početnike:
'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11494074/fiat-punto-19jtd
'
'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11489392/ford-fiesta-14-ghia-nov
'
'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/9332004/renault-clio-12
'
'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11329553/renault-clio-14-16v'
Razlog za prijavu korisnika
Druže ja sam imao ovaj auto 2,4 automatik za Američko tržište.Auto je skup za održavanje i veliki potrošač.Odličan je auto,ali je za velike dečake.Ako si gledao da kupis iz Lazarevca onaj sto je izlepljen kao maskirni to je bio moj.Vodi se na 2,0 ,ali je 2,4.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav,potreban mi je kozni enterijer od galanta 1999...ima li neko
07. Nov 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Od jednom mi je ostao menjac u jednu brzinu i nemoze da se izbaci
07. Aug 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ima li neko iskustva saovim modelom, uglavnom benzinci, vidim da ih nema nesto kod nas?
14. Jun 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ivane ja vozim model iz 2001 god. Auto je jako udoban i pouzdan. Ima ih,ali se dobri primerci ne prodaju. Ako razmišljaš o kupovini ovog auta moj je na prodaju.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Micubisi galant 1.8 glsi 90 god trokira pri punom gasu u leru radi normalno koji bi uzrok mogao biti
04. Jun 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Свећице, каблови, филтер ваздуха...вероватно није добра смеша..
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koliko bi kostao uvoz ovog auta iz Nemacke?
03. Maj 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako je EURO3 pogledaj katalog AMSS da vidiš koliko ga cene . Ukoliko je proizveden van EU, računaj i carinu od 12,5%
'www.registracija-vozila.rs/amss-procena-vrednosti-putnickih-vozila?view=form'
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ima li neko iskustva sa ovim autom?Odrzavanje,cene delova,neke mane,koj motor je dobra opcija da nije preko 2.0,potrosnja itd...
20. Mar 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Najbolja opcija 2.0 motor 4g63 100kw izuzetno pouzdan,ja ga posedujem 4-5 godina ,godina proizvodnje je 1997 za sada za svaku pohvalu,nista sem redovnog odrzavana,a sto se tice mana istakao bih zadnje rubove,skloni su koroziji...
Razlog za prijavu korisnika
A reci mi kakva je potrosnja,i delovi koje su cene u odnosu na njegovu klasu?
Razlog za prijavu korisnika
Sto se tice potrosnje meni je na otvorenom bila 7-7,5 l a po gradu oko 10,e sada moze da bude i 15 sve zavisi koliko ti je teska noga na gasu hehe...
skoro sam ugradjivao plin i po gradu je potrosnje 10-12 l...
A sto se tice delova rekao bih nista posebno,neke prosecne cene...recimo filter ulja oko ...500 rsd.....Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.