Zavisi kako je odrzavan. Kao i kod svakog drugog polovnjaka, mozes da naletis na primerak gde godinama osim ulja i filtera neces morati nista drugo da pipnes. Ali mozes i da ne izlazis od majstora, kao alfu da si kupio 😜
Dizeli su generalno skuplji za odrzavanje od benzinaca, sto verovatno znas i s...am.
Drug je pre 4 godine na brzinu, "povoljno" kupio 2.0 cdti u full opremi - siber, koza, sve na dugme... Karavan. Vrlo brzo je ukapirao zasto je cena bila "povoljna" - turbina za remont, a nakon samo nedelju dana od kupovine crkla dva grejaca. Nisam hteo da mu stajem na muku i da zapitkujem sta ga je sve snaslo, ali mislim da su grejaci crkli zbog problema sa elektronikom. Znam samo da je auto skoro mesec dana bio kod majstora. Rekao mi je da ga je jedan grejac u najjeftinijoj varijanti (tada) kostao 14.800 din. Poredjenja radi, u to vreme ja sam na benzicu 1.8 zamenio plivajuci zamajac koji je kostao oko 50.000 din. Prosle godine sam zamenio sva 4 diska i plocice. Uzeo sam Brembo i to je kostalo oko 280e. Da li su sada cene drugacije - ne znam. Raspitaj se pre kupovine sta koliko kosta.
Benzinac je daleko isplativiji za odrzavanje. Posebno 1.8 atmosferac ako je nadjes sa tim motorom. Malo je troma na startu ali ako ti je bitna udobnost za duzi put, a ne da li je trkac na semaforu, onda je taj motor skroz ok. Ja sam moju kupio u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika sa 140.000 km i ne mogu se pozaliti, mada je za 5 godina kod mene presla oko 30.000 km obzirom da je vozim samo kad krenem na duzi put. Za grad imam sluzbeni 😎
I dizel i benzinac su dooobri potrosaci po gradu.
Mada, to i nije auto za grad. Najpre zbog velicine ali i potrosnje. U obe varijante to je velik i tezak auto i tu ne mozes ocekivati malu potrosnju. Zatim, tesko ju je provuci kroz guzvu, tesko parkirati itd. Ali je za duza putovanja odlicna kada se uzmu odnos cene i onoga sto za taj novac dobijes. Udobna je, sa poprilicnim medjuosovinskim rastojanjem, velikim gepekom, dosta prostora za putnike... tako da je za duzi put sasvim dobar auto.
Uglavnom, daleko jeftiniji za odrzavanje nego drugi automobili te velicine i tog godista. Iako je slicne velicine, ipak to nije auto u klasi mercedesa e, bmw 5 ili nekog audija, ali zato je i odrzavanje jeftinije.Pročitaj više
Drugaru je pre 4 godine crkao grejac na 2.0 cdti Najjeftiniji koji je uspeo da nadje je kostao 14.800 Poredjenja radi, tad je plivajuci zamajac za nju kostao oko 60 - 70.000 din. Kakve su cene sada - ne znam. Pogledaj malo po sajtovima radnji koje prodaju auto delove.
Imam 1.8 benzinca i prilicno sa...m zadovoljan. Kupio sam je sa 140.000 km u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika. Bas onako kako su i svi ostali automobili na auto placevima u Srbiji kupljeni - od babe koja ima 60 god. Samo sto sam ja moj zaista kupio od coveka od 60 god. U pitanju je prvi komsija mog najboljeg druga, tako da sam imao srece sto sam prvi saznao da hoce da ga proda.
Od kvarova (da kucam u drvo) - nista, osim onog sto se inace radi na tim kilometrazama. Na 155.000 sam uradio veliki servis i zamenio plivajuci i kvacilo. Na 165.000 zamenio sva 4 diska i plocice. I to je to. Bez obzira sto godisnje ne predjem viseo od 6-7.000 km svake godine uradim redovan servis sa kvalitenim uljem.Pročitaj više
Ako se odlučiŝ za dizela, gledaj da uzmeš 2.0 sa najmanje kw. Ti motori su najjeftiniji za odrźavanje. Imao sam insigniju sa takvim motorom i generalno nisam imao problema sa njom. Npr, grijač motora sam platio 2000din, dok je drugar za svoju od 160Ks platio oko 200 eura.
Pozdrav svima,
Zanima me konkretno Insignia 2,0 cdti iz 2010 godine. Koji motor je pouzdaniji onaj od 131ks ili 160ks? Da li su gumice toliko veliki problem i na koliko se preporučuje zamena istih?
Mislim da je motor konstrukcijski isti u obe verzije. Gumice jesu problem, ali preventiva nije komplikovana ni skupa. Jedan majstor je rekao da je gumice zalepio diht masom i da to više nikada nije popustilo. Drugi predlažu zamenu na svakom velikom servisu.
Gumice su 500 din. Malo je problem što se mora skidati karter, menjati njegov dihtung itd. Ali sa druge strane možeš zamoliti majstora da opere karter i sito pumpe ulja, onda si učinio pravu stvar...
Solidan auto. Motor za preporuku 2.0 dizel, s tim što je potrebno menjati gumice pumpe za ulje, to im je mana, drugih problema uglavnom nema. Možda manuelni menjač, ali nije strašno, popravka nije mnogo skupa ako dođe do kvara. Da li sad kupiti ili ne, ne mogu baš da procenim. Iz Polovnih automobila... kažu da su cene skočile, smanjena ponuda, međutim ja to ne mogu da primetim. Čak mi se čini da su cene i pale...Pročitaj više
Imam 1.8 benzinca Atmosferac, bez turbine i veoma sam zadovoljan. Doduse, kupio sam ga u Svajcarskoj od prvog vlasnika - svajcarca. Auto je jos uvek bio registrovan, tek prosao tehnicki, 140.000 tako da sam se bez ikakve glavobolje upustio u kupovinu. Vec trecu godinu ga registrukem ovde i kad god o...dem na tehnicki (a svaki put sam bio na drugom mestu) uvek me pitaju gde sam kupio auto jer je kao nov, a 2009. godiste je. Na 150.000 sam mu uradio veliki servis i zamnii svecice. Kostalo me 200€ sa rukama. Kupovao sam iskljucivo najkvalitetnije delove. Ali s se svojski potrudio da nadjem gde je isti deo najjeftiniji i tako sam uspeo da ustedim. Inace bez problema moze da izadje i na preko 350€ jer su prodavci nezajavljivi sa marziranjem. Vodenu pumpu nisam menjao jer ona ne ide preko zupcastog kaisa, tako da nije velik posao da se zameni kad otkaze, a fabricka je svakako kvalitetnija od bilo koje zamneske. Mislim da je dizel neisplativ. Pre svega jer je dizel gorivo skuplje od benzina, pa to sto manje potrosi, kad prevedes u novac/100km maltene ode ista suma iz novcanika i za benzin i za dizel. Ali zato kad krenes sa popravkama, dizel ce te daleko vise kostati. Drug ima 2.0 cdti. Otisao mu (srecom samo 1) grejac. 14.800 din je najjeftiniji koji je nasao. Da ne pricamo o servisu ili zameni turbine, ciscenju (ili ne daj Boze zameni) DP filtera itd, itd. Tako da bi moja preporuka ipak bila benzinac bez turbine.Pročitaj više
Pozdrav za sve na sajtu. Planiram da kupim Opel Insigniju 2.0 130 KS 2010. Probao sam je i pored opsteg utiska koji nije los, imam dva zapazanja. Prvo, pedala kvacila pri pritisku skripi (auto nije vozen pola godine, jer je vlasnik kupio drugi auto), da li bi to mogao biti znak loseg plivajuceg zamajca?? Inace, ne trese u leru, niti gas i kvacilo vibriraju. Druga stvar, manuelni mjenjac je malo tezak (vozim golf 5 iz 2007. kod koga mjenjac meko salta). Sta mislite o svemu ovome?
Imam problem sa opel insigniom 2.0 131ks 2010. Ponekad u voznji se ugasi auto i ispise "service vihacle soon". Odradjen mu je mali i veliki servis i ne izbacuje nikakve greske pre toga. Ulje mu je na 86% tako da nije ni to problem. Da li je neko imao slican problem?
Dame i gospodo vozači,
Došlo je vreme da promenim auto pa pre donošenja odluke rekoh da se i sa vama posavetujem.
Poslednjih 5 godina vozim Mitsubishi Lancer 95. godište, 1.5 benzinac sa kojim sam imao gotovo nikakve troškove održavanja, osim zamena filtera i tečnosti i zamena delova prednjeg trapa.
Za nekih 6 meseci planiram da zamenim auto, sa budžetom od 6.000€.
Automobili koji mi lično deluju kao najbolji izbor su Opel Insignia i VW Passat B6 u sedan verziji.
Kako nemam preteranog iskustva ...sa vozilima, zanimaju me vaša mišljenja o ovim vozilima ili možda nekim drugim koja bi se mogla pokazati kao bolji izbor?
Unapred zahvalan.Pročitaj više
Cuo sam da insignia ima varijantu dizela koja je obicno smece,tj poprilicno kvarljiv i los motor,pa su se mnogi razocarali
Ne mogu da se setim koliko bese konja ima ta verzija,da li bese nesto oko 150ks
Uglavnom kod tog opela gledaj da je sa fiatovim dizelom i neces imati problema
Pasat ili bkd ozna...ka ili posle 2008 kada je 2.0tdi u pitanju..eventualni verziju sa bosh ubrizgavanjem i da je vec oreventivno zamenjena uljna pumpa i stavljena od 1.9tdi
1.9tdi je dobar ali ne nosi karoseriju kao 2.0Pročitaj više
Sto se tice opelove strane, mislim da ces malo teze naci neku vrlo dobro ocuvanu insigniju za te pare. Opet, za te pare sigurno mozes naci nekog vrlo dobro ocuvanog chevrolet cruza. Kod mene je 1.8 benzinac cetvrtu godinu i za sad sam prezadovoljan sa njegovim pouzdanjem.
Poštovanje, da li neko moze da mi kaze za opel Insigniu 2011 uzeo sam pre dva dana i ima fabrički cd 300 da li je uopšte moguce ugraditi neku polovnu navigaciju i ako je to moguće koja je najbolja...hvala unapred
Moze li neko, ali iskreno, da mi kaze da li je čip tjuning, povecanje konjaze, preporucljivo, u stv, moze li da steti. Moj motor je 110 konja, i to mi je jedina zamerka, a kupio sam auto pre tri dana. Mislim da mu fali jos 20-30 ks. Tezak je za ovu konjazu.
Sta mi preporucujete.
Misljenja i iskustva su podeljena..ja licno sam cipovao par auta,jedan jtd 8v su bili uglavnom..
147 je vozena 2,3 godine i sada se i dalje vozi u drugom gradu a prodata je 2013..znaci 2010 ili mozda 2011 je cipovana..motor i dalje rqdi kao sat..pre neki dan sam se cuo sa vlasnikom
Takodje i 159ku s...am cipovao jer jojbje falilo snage..
Malo je vece opterecenje na motoru i pogonskim delovima ali mislim da ne steti mnogo..ipak ima tu delova koji podrzavaju i vise konja..fabrika ostavi mesta za malo vise snage..
Najvecu razliku osetis u obrtnom momentu i auto dosta lakse pretice i vozi se na nizim obrtajima..sto smanjuje potrosnju ako se normaljo vozi..
Ovo govorim o stage 1,sto tebi i treba..
Naravno cip sam radio u protuning u Beogradu..i preproucio bih ti da radis u tako ovlascenim radnjama za to..da ti ne obacuje mapu neki Mile sa pijace..koji je preso igricu pa sve zna..
Mislim da je ovako najsigurnije,proveri cene i koje ti radnje odgovaraju..
Safe chip tuning radi merenja pre i posle i cini mi se da rade dobar posao
Preduslov je da je motor,dizne,turbo sve u odlicnom stanju i da znas da taj motor nije vec na izdahu nego neki odrzavan i dobar,sa normalnom kilometrazomPročitaj više
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Zavisi kako je odrzavan. Kao i kod svakog drugog polovnjaka, mozes da naletis na primerak gde godinama osim ulja i filtera neces morati nista drugo da pipnes. Ali mozes i da ne izlazis od majstora, kao alfu da si kupio 😜
Dizeli su generalno skuplji za odrzavanje od benzinaca, sto verovatno znas i s...am.
Drug je pre 4 godine na brzinu, "povoljno" kupio 2.0 cdti u full opremi - siber, koza, sve na dugme... Karavan. Vrlo brzo je ukapirao zasto je cena bila "povoljna" - turbina za remont, a nakon samo nedelju dana od kupovine crkla dva grejaca. Nisam hteo da mu stajem na muku i da zapitkujem sta ga je sve snaslo, ali mislim da su grejaci crkli zbog problema sa elektronikom. Znam samo da je auto skoro mesec dana bio kod majstora. Rekao mi je da ga je jedan grejac u najjeftinijoj varijanti (tada) kostao 14.800 din. Poredjenja radi, u to vreme ja sam na benzicu 1.8 zamenio plivajuci zamajac koji je kostao oko 50.000 din. Prosle godine sam zamenio sva 4 diska i plocice. Uzeo sam Brembo i to je kostalo oko 280e. Da li su sada cene drugacije - ne znam. Raspitaj se pre kupovine sta koliko kosta.
Benzinac je daleko isplativiji za odrzavanje. Posebno 1.8 atmosferac ako je nadjes sa tim motorom. Malo je troma na startu ali ako ti je bitna udobnost za duzi put, a ne da li je trkac na semaforu, onda je taj motor skroz ok. Ja sam moju kupio u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika sa 140.000 km i ne mogu se pozaliti, mada je za 5 godina kod mene presla oko 30.000 km obzirom da je vozim samo kad krenem na duzi put. Za grad imam sluzbeni 😎
I dizel i benzinac su dooobri potrosaci po gradu.
Mada, to i nije auto za grad. Najpre zbog velicine ali i potrosnje. U obe varijante to je velik i tezak auto i tu ne mozes ocekivati malu potrosnju. Zatim, tesko ju je provuci kroz guzvu, tesko parkirati itd. Ali je za duza putovanja odlicna kada se uzmu odnos cene i onoga sto za taj novac dobijes. Udobna je, sa poprilicnim medjuosovinskim rastojanjem, velikim gepekom, dosta prostora za putnike... tako da je za duzi put sasvim dobar auto.
Uglavnom, daleko jeftiniji za odrzavanje nego drugi automobili te velicine i tog godista. Iako je slicne velicine, ipak to nije auto u klasi mercedesa e, bmw 5 ili nekog audija, ali zato je i odrzavanje jeftinije.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Drugaru je pre 4 godine crkao grejac na 2.0 cdti Najjeftiniji koji je uspeo da nadje je kostao 14.800 Poredjenja radi, tad je plivajuci zamajac za nju kostao oko 60 - 70.000 din. Kakve su cene sada - ne znam. Pogledaj malo po sajtovima radnji koje prodaju auto delove.
Imam 1.8 benzinca i prilicno sa...m zadovoljan. Kupio sam je sa 140.000 km u Svajcarskoj, direktno od prvog vlasnika. Bas onako kako su i svi ostali automobili na auto placevima u Srbiji kupljeni - od babe koja ima 60 god. Samo sto sam ja moj zaista kupio od coveka od 60 god. U pitanju je prvi komsija mog najboljeg druga, tako da sam imao srece sto sam prvi saznao da hoce da ga proda.
Od kvarova (da kucam u drvo) - nista, osim onog sto se inace radi na tim kilometrazama. Na 155.000 sam uradio veliki servis i zamenio plivajuci i kvacilo. Na 165.000 zamenio sva 4 diska i plocice. I to je to. Bez obzira sto godisnje ne predjem viseo od 6-7.000 km svake godine uradim redovan servis sa kvalitenim uljem.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ako se odlučiŝ za dizela, gledaj da uzmeš 2.0 sa najmanje kw. Ti motori su najjeftiniji za odrźavanje. Imao sam insigniju sa takvim motorom i generalno nisam imao problema sa njom. Npr, grijač motora sam platio 2000din, dok je drugar za svoju od 160Ks platio oko 200 eura.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav, moze li mišljenje za Opel insignia 2.0 cdti 160 ps 2011god 150 000km
12. Feb 2024.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima,
15. Jun 2021.Zanima me konkretno Insignia 2,0 cdti iz 2010 godine. Koji motor je pouzdaniji onaj od 131ks ili 160ks? Da li su gumice toliko veliki problem i na koliko se preporučuje zamena istih?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mislim da je motor konstrukcijski isti u obe verzije. Gumice jesu problem, ali preventiva nije komplikovana ni skupa. Jedan majstor je rekao da je gumice zalepio diht masom i da to više nikada nije popustilo. Drugi predlažu zamenu na svakom velikom servisu.
Razlog za prijavu korisnika
Da, čuo sam da je koštaju nešto previše. U suštini nije loš auto moglo bi se reći?
Razlog za prijavu korisnika
Gumice su 500 din. Malo je problem što se mora skidati karter, menjati njegov dihtung itd. Ali sa druge strane možeš zamoliti majstora da opere karter i sito pumpe ulja, onda si učinio pravu stvar...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav.Koji motor se preporučuje?
18. Maj 2021.I da li vredi kupiti je sad? Konkretno mislim na 2010-2012 godište...I kakva su iskustva?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Solidan auto. Motor za preporuku 2.0 dizel, s tim što je potrebno menjati gumice pumpe za ulje, to im je mana, drugih problema uglavnom nema. Možda manuelni menjač, ali nije strašno, popravka nije mnogo skupa ako dođe do kvara. Da li sad kupiti ili ne, ne mogu baš da procenim. Iz Polovnih automobila... kažu da su cene skočile, smanjena ponuda, međutim ja to ne mogu da primetim. Čak mi se čini da su cene i pale...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
I meni se čini da su cene pale..U svakom slučaju hvala na odgovoru.
Razlog za prijavu korisnika
Imam 1.8 benzinca Atmosferac, bez turbine i veoma sam zadovoljan. Doduse, kupio sam ga u Svajcarskoj od prvog vlasnika - svajcarca. Auto je jos uvek bio registrovan, tek prosao tehnicki, 140.000 tako da sam se bez ikakve glavobolje upustio u kupovinu. Vec trecu godinu ga registrukem ovde i kad god o...dem na tehnicki (a svaki put sam bio na drugom mestu) uvek me pitaju gde sam kupio auto jer je kao nov, a 2009. godiste je. Na 150.000 sam mu uradio veliki servis i zamnii svecice. Kostalo me 200€ sa rukama. Kupovao sam iskljucivo najkvalitetnije delove. Ali s se svojski potrudio da nadjem gde je isti deo najjeftiniji i tako sam uspeo da ustedim. Inace bez problema moze da izadje i na preko 350€ jer su prodavci nezajavljivi sa marziranjem. Vodenu pumpu nisam menjao jer ona ne ide preko zupcastog kaisa, tako da nije velik posao da se zameni kad otkaze, a fabricka je svakako kvalitetnija od bilo koje zamneske. Mislim da je dizel neisplativ. Pre svega jer je dizel gorivo skuplje od benzina, pa to sto manje potrosi, kad prevedes u novac/100km maltene ode ista suma iz novcanika i za benzin i za dizel. Ali zato kad krenes sa popravkama, dizel ce te daleko vise kostati. Drug ima 2.0 cdti. Otisao mu (srecom samo 1) grejac. 14.800 din je najjeftiniji koji je nasao. Da ne pricamo o servisu ili zameni turbine, ciscenju (ili ne daj Boze zameni) DP filtera itd, itd. Tako da bi moja preporuka ipak bila benzinac bez turbine.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav za sve na sajtu. Planiram da kupim Opel Insigniju 2.0 130 KS 2010. Probao sam je i pored opsteg utiska koji nije los, imam dva zapazanja. Prvo, pedala kvacila pri pritisku skripi (auto nije vozen pola godine, jer je vlasnik kupio drugi auto), da li bi to mogao biti znak loseg plivajuceg zamajca?? Inace, ne trese u leru, niti gas i kvacilo vibriraju. Druga stvar, manuelni mjenjac je malo tezak (vozim golf 5 iz 2007. kod koga mjenjac meko salta). Sta mislite o svemu ovome?
25. Apr 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam problem sa opel insigniom 2.0 131ks 2010. Ponekad u voznji se ugasi auto i ispise "service vihacle soon". Odradjen mu je mali i veliki servis i ne izbacuje nikakve greske pre toga. Ulje mu je na 86% tako da nije ni to problem. Da li je neko imao slican problem?
06. Apr 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
To nema veze sa nikakvim servisom, auto ima neku gresku zato izbacuje tu poruku. Moras na dijagnostiku nema druge.
Razlog za prijavu korisnika
Pa moracu izgleda..hvala na odgovoru 😊
Razlog za prijavu korisnika
Neka provere uzubljenje, jer ako se tačke ne poklapaju senzor radilice i bregaste učitavaju grešku.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Dame i gospodo vozači,
27. Feb 2021.Došlo je vreme da promenim auto pa pre donošenja odluke rekoh da se i sa vama posavetujem.
Poslednjih 5 godina vozim Mitsubishi Lancer 95. godište, 1.5 benzinac sa kojim sam imao gotovo nikakve troškove održavanja, osim zamena filtera i tečnosti i zamena delova prednjeg trapa.
Za nekih 6 meseci planiram da zamenim auto, sa budžetom od 6.000€.
Automobili koji mi lično deluju kao najbolji izbor su Opel Insignia i VW Passat B6 u sedan verziji.
Kako nemam preteranog iskustva ... sa vozilima, zanimaju me vaša mišljenja o ovim vozilima ili možda nekim drugim koja bi se mogla pokazati kao bolji izbor?
Unapred zahvalan. Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pasat od 2008 godine i to iskljucivo u dizel varijanti treba gladati, sto se Insignie tice pored dizela dobri su i benzinci.
Razlog za prijavu korisnika
Cuo sam da insignia ima varijantu dizela koja je obicno smece,tj poprilicno kvarljiv i los motor,pa su se mnogi razocarali
Ne mogu da se setim koliko bese konja ima ta verzija,da li bese nesto oko 150ks
Uglavnom kod tog opela gledaj da je sa fiatovim dizelom i neces imati problema
Pasat ili bkd ozna...ka ili posle 2008 kada je 2.0tdi u pitanju..eventualni verziju sa bosh ubrizgavanjem i da je vec oreventivno zamenjena uljna pumpa i stavljena od 1.9tdi
1.9tdi je dobar ali ne nosi karoseriju kao 2.0Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Sto se tice opelove strane, mislim da ces malo teze naci neku vrlo dobro ocuvanu insigniju za te pare. Opet, za te pare sigurno mozes naci nekog vrlo dobro ocuvanog chevrolet cruza. Kod mene je 1.8 benzinac cetvrtu godinu i za sad sam prezadovoljan sa njegovim pouzdanjem.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pitanje,
05. Feb 2021.Koje ulje je najbolje za insigniju, po knjizi?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Zavidi koji motor ima.
Razlog za prijavu korisnika
GM 5W30 za motore sa dpf-om. To je fabričko ulje.
Razlog za prijavu korisnika
Hvala, bratac
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Poštovanje, da li neko moze da mi kaze za opel Insigniu 2011 uzeo sam pre dva dana i ima fabrički cd 300 da li je uopšte moguce ugraditi neku polovnu navigaciju i ako je to moguće koja je najbolja...hvala unapred
31. Aug 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Moze li neko, ali iskreno, da mi kaze da li je čip tjuning, povecanje konjaze, preporucljivo, u stv, moze li da steti. Moj motor je 110 konja, i to mi je jedina zamerka, a kupio sam auto pre tri dana. Mislim da mu fali jos 20-30 ks. Tezak je za ovu konjazu.
16. Jul 2020.Sta mi preporucujete.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Misljenja i iskustva su podeljena..ja licno sam cipovao par auta,jedan jtd 8v su bili uglavnom..
147 je vozena 2,3 godine i sada se i dalje vozi u drugom gradu a prodata je 2013..znaci 2010 ili mozda 2011 je cipovana..motor i dalje rqdi kao sat..pre neki dan sam se cuo sa vlasnikom
Takodje i 159ku s...am cipovao jer jojbje falilo snage..
Malo je vece opterecenje na motoru i pogonskim delovima ali mislim da ne steti mnogo..ipak ima tu delova koji podrzavaju i vise konja..fabrika ostavi mesta za malo vise snage..
Najvecu razliku osetis u obrtnom momentu i auto dosta lakse pretice i vozi se na nizim obrtajima..sto smanjuje potrosnju ako se normaljo vozi..
Ovo govorim o stage 1,sto tebi i treba..
Naravno cip sam radio u protuning u Beogradu..i preproucio bih ti da radis u tako ovlascenim radnjama za to..da ti ne obacuje mapu neki Mile sa pijace..koji je preso igricu pa sve zna..
Mislim da je ovako najsigurnije,proveri cene i koje ti radnje odgovaraju..
Safe chip tuning radi merenja pre i posle i cini mi se da rade dobar posao
Preduslov je da je motor,dizne,turbo sve u odlicnom stanju i da znas da taj motor nije vec na izdahu nego neki odrzavan i dobar,sa normalnom kilometrazomPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Za toliki auto i tu tezinu 110ks je bas malo,mislim da ce ti cip koristiti dosta
Razlog za prijavu korisnika
Može vrlo ozbiljno da se poveća snaga, ali koliko će se dobiti pre svega zavisi od stanja motora, stanja dizni, turbine.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.