zasto puni bocu od rashladne tecnosti "nakon voznje od desetak kilometra",pri paljenju tecnost u boci je na minimumu ,,,vraca tecnost u bocu kad se zagreje "mesa"...
Mozda je probio dihtung glave. A mozda je samo cep neipravan. Treba videti ulje u kakvom je stanju, ako ga fali ili ima mnogo vise i da je razvodnjeno onda je verovatno dihtung. Takodje antifriz ako ima tragove ulja u ekspanzionom sudu.
Oko 1000 evra je kompletan remont motora što podrazumeva hilznovanje, mašinsku obradu radilice i glave, novi klipovi, karike set za veliki servis, sve tečnosti... Ne podrazumeva remont turbine, dizni, pumpe... Pumpa i dizne izađu oko 500 evra, turbina oko 200, kvačilo 150, zamajac plivajući ako ima ...250. Prateći elementi nosači, alternator, anlaser, svi dihtunzi, termostat sve ukupno 150 evra. Dakle sve zavisi šta je potrebno raditi i koliko želiš da uložiš. Polovan motor sa papirima je oko 250 evra.Pročitaj više
Sve vrste kvarova na ovom autu su najčešće. Nećeš nikad biti miran sa ovim autom, non-stop ćeš imati neke probleme pogotovo ako je Lucas pumpa. Imali ga 13 godinau vlasništu, džigare nam pojeo.
Adis priča o nečemu što nema veze sa tim autom. Kangoo je vrlo pouzdan automobil, jeftin je za održavanje, praktično jeftiniji od Clia. Dobra limarija, dobra mehanika. 1.5 dci malo troši, lepo vuče, zavisno od verzije koliko je jak. Jedina slaba tačka na tom motoru je pumpa visokog pritiska, u pitan...ju je Delphi sistem ubrizgavanja, posle određenog vremena radni delovi pume stvaraju opiljke koji oštete i pumpu i dizne pa je potreban kompletan remont. Naravno to se ne dešava često, jednom u 10 - 15 godina možda, cena kompletnog remonta je oko 400 evra... Drugih mana u suštini nema, osim što je to često bio firmin auto, korišćen za dostavu pa u tom smislu može biti izvožen i u lošem stanju.Pročitaj više
pozdrav ekipa, reanult kangoo k9k motor 48kw, troši litru ulja na 1000km, kompresiju mjerio jučer, svi cilindi oko 30 bara. Sumnjam na turbo, znate li nekog kod koga bi mogao proveriti?
Proveri sam. Skineš usisno crevo i prstima proveriš da li ima lufta osovinica. Gore - dole, napred - nazad. Ako ima malo lufta gore - dole nije strašno, ali ako ima i napred - nazad onda je to uzrok potrošnje.
Bilo koji majstor koji ume da skine crevo i pogleda da li se sliva ulje . Ti motori koliko znam nemaju interkuler, tako da bi ulje trebalo direktno da ide u motor, i da se vidi plavkast dim .
E jbg, čuveni 1.5 dci motor i njegova delfi pumpa koja sjebe dizne i sve ostalo ... Ništa, jbg, pre nego što počneš da paničiš proveri da nsu pocepana creva oko turbine . Ako nisu onda se seče filter za gorivo, traže se opiljci i dalje da i ne pričam .
Mislim da su creva dobra.pali lepo.ne dimi ali ne ukljucuje turbinu.nasao sam jednu sisku gde je islo crevo.ostalo parce ali ne znam gde ide drugi kraj
Ista situacija i kod mene na kango 1,9d uujutru nece da upali relej zamenio grijaci provereni al opet nece na gurku upali ugasim ga posle par minuta i normalno pali sta moze da bude problem znal iko mi reci
Imam problem reno kangoo 1.2 2003 God 16v ima plin, ujutru kad GA upalim(Pali na gorivo) trokira do trenutka dok prebaci na plin. Kad zagreje nakon voznje od odprilike 20min na plin krene da gubi snagu a na gorivo više ne trokira.
Imam problem, reno kangoo 1.2 2003god 16v ima plin,kad GA upalim ujutru (posto Pali na gorivo) trokira do trenutka dok prebaci na plin, a kad se zagreje na gorivo ide a na plin gubi snagu. Bio Sam kod majstora za plin kaze da je s plinom sve u redu... Sta bi moglo da Bude?
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Turbo da
Plivajuci ne
Razlog za prijavu korisnika
Da li je bolja varijanta od 1.5 dci?
Razlog za prijavu korisnika
Ukoliko je 1.9d, u pitanju je motor bez turbine, verovatno i veći potrošač?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
zasto puni bocu od rashladne tecnosti "nakon voznje od desetak kilometra",pri paljenju tecnost u boci je na minimumu ,,,vraca tecnost u bocu kad se zagreje "mesa"...
02. Jan 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mozda je probio dihtung glave. A mozda je samo cep neipravan. Treba videti ulje u kakvom je stanju, ako ga fali ili ima mnogo vise i da je razvodnjeno onda je verovatno dihtung. Takodje antifriz ako ima tragove ulja u ekspanzionom sudu.
Razlog za prijavu korisnika
Jel ima mozda plin auto?
Razlog za prijavu korisnika
Probaj sa zamenom cepa za pocetak, neretko bude to u pitanju.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
interesuje me koliko bi kostala generalka za kango 2007 1500? hvala
07. Jun 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Oko 1000 evra je kompletan remont motora što podrazumeva hilznovanje, mašinsku obradu radilice i glave, novi klipovi, karike set za veliki servis, sve tečnosti... Ne podrazumeva remont turbine, dizni, pumpe... Pumpa i dizne izađu oko 500 evra, turbina oko 200, kvačilo 150, zamajac plivajući ako ima ...250. Prateći elementi nosači, alternator, anlaser, svi dihtunzi, termostat sve ukupno 150 evra. Dakle sve zavisi šta je potrebno raditi i koliko želiš da uložiš. Polovan motor sa papirima je oko 250 evra.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav.Kupio sam Renault Kangoo 2004godin sa 1.5 dic motorom 48kw.Zanimaju me najcesci kvarovi i pouzdanost ovog vozila.
05. Okt 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sve vrste kvarova na ovom autu su najčešće. Nećeš nikad biti miran sa ovim autom, non-stop ćeš imati neke probleme pogotovo ako je Lucas pumpa. Imali ga 13 godinau vlasništu, džigare nam pojeo.
Razlog za prijavu korisnika
Adis priča o nečemu što nema veze sa tim autom. Kangoo je vrlo pouzdan automobil, jeftin je za održavanje, praktično jeftiniji od Clia. Dobra limarija, dobra mehanika. 1.5 dci malo troši, lepo vuče, zavisno od verzije koliko je jak. Jedina slaba tačka na tom motoru je pumpa visokog pritiska, u pitan...ju je Delphi sistem ubrizgavanja, posle određenog vremena radni delovi pume stvaraju opiljke koji oštete i pumpu i dizne pa je potreban kompletan remont. Naravno to se ne dešava često, jednom u 10 - 15 godina možda, cena kompletnog remonta je oko 400 evra... Drugih mana u suštini nema, osim što je to često bio firmin auto, korišćen za dostavu pa u tom smislu može biti izvožen i u lošem stanju.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Hvala drug.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
pozdrav ekipa, reanult kangoo k9k motor 48kw, troši litru ulja na 1000km, kompresiju mjerio jučer, svi cilindi oko 30 bara. Sumnjam na turbo, znate li nekog kod koga bi mogao proveriti?
11. Feb 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Proveri sam. Skineš usisno crevo i prstima proveriš da li ima lufta osovinica. Gore - dole, napred - nazad. Ako ima malo lufta gore - dole nije strašno, ali ako ima i napred - nazad onda je to uzrok potrošnje.
Razlog za prijavu korisnika
Bilo koji majstor koji ume da skine crevo i pogleda da li se sliva ulje . Ti motori koliko znam nemaju interkuler, tako da bi ulje trebalo direktno da ide u motor, i da se vidi plavkast dim .
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav prijatelji.imam problem u pitanju je reno kangoo 1.5dci.povecao mi potrosnju za duplo a sad ne ukljucuje turbinu.
07. Jan 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
E jbg, čuveni 1.5 dci motor i njegova delfi pumpa koja sjebe dizne i sve ostalo ... Ništa, jbg, pre nego što počneš da paničiš proveri da nsu pocepana creva oko turbine . Ako nisu onda se seče filter za gorivo, traže se opiljci i dalje da i ne pričam .
Razlog za prijavu korisnika
Mislim da su creva dobra.pali lepo.ne dimi ali ne ukljucuje turbinu.nasao sam jednu sisku gde je islo crevo.ostalo parce ali ne znam gde ide drugi kraj
Razlog za prijavu korisnika
Ako turbina nema dobar pritisak to je uzrok i potrošnje.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam reno kangu 2004 nece da pali na minus nagurku upali i posle pali stalno
04. Jan 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Koji je motor?
Razlog za prijavu korisnika
Grejači, relej grejača, slab akumulator...
Razlog za prijavu korisnika
Ista situacija i kod mene na kango 1,9d uujutru nece da upali relej zamenio grijaci provereni al opet nece na gurku upali ugasim ga posle par minuta i normalno pali sta moze da bude problem znal iko mi reci
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam problem reno kangoo 1.2 2003 God 16v ima plin, ujutru kad GA upalim(Pali na gorivo) trokira do trenutka dok prebaci na plin. Kad zagreje nakon voznje od odprilike 20min na plin krene da gubi snagu a na gorivo više ne trokira.
20. Dec 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
A snagu ne gubi na benzin, samo na plin?
Razlog za prijavu korisnika
Dok je hladan tj. Kad GA upalim na benzin nece dok prebaci na plin, kad zagreje Onda plin nece a na benzin radi
Razlog za prijavu korisnika
Druže, saberi se i lepo objasni šta te muči. Šta samo nabacuješ reči bez ikakvog reda i smisla.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam problem, reno kangoo 1.2 2003god 16v ima plin,kad GA upalim ujutru (posto Pali na gorivo) trokira do trenutka dok prebaci na plin, a kad se zagreje na gorivo ide a na plin gubi snagu. Bio Sam kod majstora za plin kaze da je s plinom sve u redu... Sta bi moglo da Bude?
20. Dec 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Renault Kangoo 1.9 dci 2001 god. imam problem da mi se auto ugasi kada se zagrije. Do tada bez problema upali i radi.
14. Dec 2019.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nešto mi to liči na senzor temperature.
Razlog za prijavu korisnika
Provjeri senzor radilice
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.