MojaGaraza - BMW 5-Series Sedan (2003 - 2010) | MojaGaraža MojaGaraza - BMW 5-Series Sedan (2003 - 2010) | MojaGaraža

Pronađi automobil

124 ocena
74.1
  • Cena/Kvalitet:
    76/100
    Komfor:
    83/100
  • Održavanje:
    42/100
    Potrošnja:
    67/100
  • Pouzdanost:
    85/100

Ljudi upomoc!!! Ja sam nacisto zbunjen!!! Crko mi je Xenon i Angel Eyes na istom (levom) faru, gledao sam par klipova na Youtube-u i malo sam pretraziovao po intertnetu ali nikako da shvatim koja mi sijalica tacno treba za angel eyes, za glavno svetlo mislim da je D1S ali opet ni za to nisam siguran, molio bih nekog ako ima iskustva sa ovim da mi izadje u susret, hvala unapred

11. Nov

Ljudi upomoc!!! Ja sam nacisto zbunjen!!! Crko mi je Xenon i Angel Eyes na istom (levom) faru, gledao sam par klipova na Youtube-u i malo sam pretraziovao po intertnetu ali nikako da shvatim koja mi sijalica tacno treba za angel eyes, za glavno svetlo mislim da je D1S ali opet ni za to nisam siguran, molio bih nekog ako ima iskustva sa ovim da mi izadje u susret, hvala unapred

11. Nov

Pozdrav ljudi, koje jos sajtove pored mobile.de gledate kada trazite auto iz inostranstva? Hvala svima :)

27. Aug

Imam felne 20" 10 I 11 jota su, et 35 I et 37, planiram da ih stavim na E60, u pitanju je 530...
Zanima me koje gume da stavim da se to lepo upakuje da ne kači ništa... Koji distanceri itd itd...

06. Nov

Imam felne 20" 10 I 11 jota su, et 35 I et 37, planiram da ih stavim na E60, u pitanju je 530...
Zanima me koje gume da stavim da se to lepo upakuje da ne kači ništa... Koji distanceri itd itd...

06. Nov

Imam felne 20" 10 I 11 jota su, et 35 I et 37, planiram da ih stavim na E60, u pitanju je 530...
Zanima me koje gume da stavim da se to lepo upakuje da ne kači ništa... Koji distanceri itd itd...

06. Nov

Pozdrav, hteo jedno pitanje da postavim cisto radi savetovanja. U pitanju je BMW 520d 163ks naime dok radi u leru dosta je bucniji od ostalih koje sam cuo sa istim tim motorom, u kabini se oseca da vibrira i da podrhtava da radi. Primerke koje sam ja gledao radili su na 900 obrtaja moj radi 700 otprilike i dok radi oseca se kao da se muci i da jedva radi. Preso je pravih 370.000km, razmisljao sam da sipam dvotaktol ulje da procisti dizne tako mi vecina majstora rekla, sta vi mislite?

02. Okt
Boki Made in Serbia MG moderator 03. Okt

Manji ler gas nema veze sa mehaničkim delovima, ler gas reguliše pedala gasa, tu je neka elektronika koja upravlja sa tim. Mada se poveća kad je klima uključena kod svakog motora. Kod mene je fabrički oko 750 rpm (nije BMW), ali kad radi klima onda radi na 900 rpm.

Vasilije Zderonjic 04. Okt

Ma kakvo dvotaktol ulje u common rail motore, gde pritisak u diznama ide preko 100 bara. Prvo ti nađi nekog krštenog majstora, a ove budale što popravljaju Golf dvojke zaobiđi u širokom luku .

Učitaj još odgovora

Koliko bi kostala carina za 525d e60 sa 250k km? Iz Nemacke normalno.

04. Feb
Učitaj još odgovora

Pozdrav, hteo jedno pitanje da postavim cisto radi savetovanja. U pitanju je BMW 520d 163ks naime dok radi u leru dosta je bucniji od ostalih koje sam cuo sa istim tim motorom, u kabini se oseca da vibrira i da podrhtava da radi. Primerke koje sam ja gledao radili su na 900 obrtaja moj radi 700 otprilike i dok radi oseca se kao da se muci i da jedva radi. Preso je pravih 370.000km, razmisljao sam da sipam dvotaktol ulje da procisti dizne tako mi vecina majstora rekla, sta vi mislite?

02. Okt
Boki Made in Serbia MG moderator 03. Okt

Manji ler gas nema veze sa mehaničkim delovima, ler gas reguliše pedala gasa, tu je neka elektronika koja upravlja sa tim. Mada se poveća kad je klima uključena kod svakog motora. Kod mene je fabrički oko 750 rpm (nije BMW), ali kad radi klima onda radi na 900 rpm.

Vasilije Zderonjic 04. Okt

Ma kakvo dvotaktol ulje u common rail motore, gde pritisak u diznama ide preko 100 bara. Prvo ti nađi nekog krštenog majstora, a ove budale što popravljaju Golf dvojke zaobiđi u širokom luku .

Učitaj još odgovora

Pozdrav, hteo jedno pitanje da postavim cisto radi savetovanja. U pitanju je BMW 520d 163ks naime dok radi u leru dosta je bucniji od ostalih koje sam cuo sa istim tim motorom, u kabini se oseca da vibrira i da podrhtava da radi. Primerke koje sam ja gledao radili su na 900 obrtaja moj radi 700 otprilike i dok radi oseca se kao da se muci i da jedva radi. Preso je pravih 370.000km, razmisljao sam da sipam dvotaktol ulje da procisti dizne tako mi vecina majstora rekla, sta vi mislite?

02. Okt
Boki Made in Serbia MG moderator 03. Okt

Manji ler gas nema veze sa mehaničkim delovima, ler gas reguliše pedala gasa, tu je neka elektronika koja upravlja sa tim. Mada se poveća kad je klima uključena kod svakog motora. Kod mene je fabrički oko 750 rpm (nije BMW), ali kad radi klima onda radi na 900 rpm.

Vasilije Zderonjic 04. Okt

Ma kakvo dvotaktol ulje u common rail motore, gde pritisak u diznama ide preko 100 bara. Prvo ti nađi nekog krštenog majstora, a ove budale što popravljaju Golf dvojke zaobiđi u širokom luku .

Učitaj još odgovora

Pozdrav ljudi, koje jos sajtove pored mobile.de gledate kada trazite auto iz inostranstva? Hvala svima :)

27. Aug

Pomagajte...bmw e60 520d...posle udara u ivicnjak,neresiv problem na prednjem levom tocku.Naime,u voznji ne trese...kad krenem da kocim trese,hoce volan da izbije iz ruku...promenio glavcinu,klesta,nove diskove,nove pakne,nosac glavcine valjda se tako zove,"veliko rame" ono najduze...bude dobar 100km...i ponovo trese...cim na kocnicu...krivi nove diskove,vrato stare-pokrivio,probao od stranca-ponovo pokrivi....sta dalje???Hvala

20. Aug
Ivan Mirkovic 20. Aug

Bar 4 puta sam bio, posle svake intervencije na tocku...centrirao.On se u slobodnoj voznji ponasa super-ne zanosi i sl.Cim predje 100-200km puta...kad dodje do kocenja...isto.Ovi sto rade trap,natezali-zatezali,gledali..sve ok

Ivan Mirkovic 20. Aug

Mozete li nekog da mi Vi preporucite...posto sam svoj problem izlozio i u ovlascenom servisu za bmw u Mladenovcu,posle moje price...njihov zakljucak je opet bio "moz' bude svasta".Hvala na strpljenju...vucem ovo 4 meseca,i nsmm predjem 80km/h 😁.Ako neko zna nekog top majstora za trap,MOLIM ZA PREPOR...Pročitaj više

Učitaj još odgovora

Pomagajte...bmw e60 520d...posle udara u ivicnjak,neresiv problem na prednjem levom tocku.Naime,u voznji ne trese...kad krenem da kocim trese,hoce volan da izbije iz ruku...promenio glavcinu,klesta,nove diskove,nove pakne,nosac glavcine valjda se tako zove,"veliko rame" ono najduze...bude dobar 100km...i ponovo trese...cim na kocnicu...krivi nove diskove,vrato stare-pokrivio,probao od stranca-ponovo pokrivi....sta dalje???Hvala

20. Aug
Ivan Mirkovic 20. Aug

Bar 4 puta sam bio, posle svake intervencije na tocku...centrirao.On se u slobodnoj voznji ponasa super-ne zanosi i sl.Cim predje 100-200km puta...kad dodje do kocenja...isto.Ovi sto rade trap,natezali-zatezali,gledali..sve ok

Ivan Mirkovic 20. Aug

Mozete li nekog da mi Vi preporucite...posto sam svoj problem izlozio i u ovlascenom servisu za bmw u Mladenovcu,posle moje price...njihov zakljucak je opet bio "moz' bude svasta".Hvala na strpljenju...vucem ovo 4 meseca,i nsmm predjem 80km/h 😁.Ako neko zna nekog top majstora za trap,MOLIM ZA PREPOR...Pročitaj više

Učitaj još odgovora

Neka preporuka za dobrog majstora bmw e60 520d (2006),neresiv problem na trapu-krivi disk (prednji levi tocak),ne mogu utvrde zbog cega...dosta toga promenjeno...tera ok 100-200km i nakon toga kocenju pri pocne da trese...pokrivi disk.Treba mi majstor za trap-kocnice...nznm vise ni sam...3oje majstora promenio,nmg utvrde uzrok.Hvala

20. Aug

Neka preporuka za dobrog majstora bmw e60 520d (2006),neresiv problem na trapu-krivi disk (prednji levi tocak),ne mogu utvrde zbog cega...dosta toga promenjeno...tera ok 100-200km i nakon toga kocenju pri pocne da trese...pokrivi disk.Treba mi majstor za trap-kocnice...nznm vise ni sam...3oje majstora promenio,nmg utvrde uzrok.Hvala

20. Aug

Pomagajte...bmw e60 520d...posle udara u ivicnjak,neresiv problem na prednjem levom tocku.Naime,u voznji ne trese...kad krenem da kocim trese,hoce volan da izbije iz ruku...promenio glavcinu,klesta,nove diskove,nove pakne,nosac glavcine valjda se tako zove,"veliko rame" ono najduze...bude dobar 100km...i ponovo trese...cim na kocnicu...krivi nove diskove,vrato stare-pokrivio,probao od stranca-ponovo pokrivi....sta dalje???Hvala

20. Aug
Ivan Mirkovic 20. Aug

Bar 4 puta sam bio, posle svake intervencije na tocku...centrirao.On se u slobodnoj voznji ponasa super-ne zanosi i sl.Cim predje 100-200km puta...kad dodje do kocenja...isto.Ovi sto rade trap,natezali-zatezali,gledali..sve ok

Ivan Mirkovic 20. Aug

Mozete li nekog da mi Vi preporucite...posto sam svoj problem izlozio i u ovlascenom servisu za bmw u Mladenovcu,posle moje price...njihov zakljucak je opet bio "moz' bude svasta".Hvala na strpljenju...vucem ovo 4 meseca,i nsmm predjem 80km/h 😁.Ako neko zna nekog top majstora za trap,MOLIM ZA PREPOR...Pročitaj više

Učitaj još odgovora

Pomagajte...bmw e60 520d...posle udara u ivicnjak,neresiv problem na prednjem levom tocku.Naime,u voznji ne trese...kad krenem da kocim trese,hoce volan da izbije iz ruku...promenio glavcinu,klesta,nove diskove,nove pakne,nosac glavcine valjda se tako zove,"veliko rame" ono najduze...bude dobar 100km...i ponovo trese...cim na kocnicu...krivi nove diskove,vrato stare-pokrivio,probao od stranca-ponovo pokrivi....sta dalje???Hvala

20. Aug
Ivan Mirkovic 20. Aug

Bar 4 puta sam bio, posle svake intervencije na tocku...centrirao.On se u slobodnoj voznji ponasa super-ne zanosi i sl.Cim predje 100-200km puta...kad dodje do kocenja...isto.Ovi sto rade trap,natezali-zatezali,gledali..sve ok

Ivan Mirkovic 20. Aug

Mozete li nekog da mi Vi preporucite...posto sam svoj problem izlozio i u ovlascenom servisu za bmw u Mladenovcu,posle moje price...njihov zakljucak je opet bio "moz' bude svasta".Hvala na strpljenju...vucem ovo 4 meseca,i nsmm predjem 80km/h 😁.Ako neko zna nekog top majstora za trap,MOLIM ZA PREPOR...Pročitaj više

Učitaj još odgovora

Pomagajte...bmw e60 520d...posle udara u ivicnjak,neresiv problem na prednjem levom tocku.Naime,u voznji ne trese...kad krenem da kocim trese,hoce volan da izbije iz ruku...promenio glavcinu,klesta,nove diskove,nove pakne,nosac glavcine valjda se tako zove,"veliko rame" ono najduze...bude dobar 100km...i ponovo trese...cim na kocnicu...krivi nove diskove,vrato stare-pokrivio,probao od stranca-ponovo pokrivi....sta dalje???Hvala

20. Aug
Ivan Mirkovic 20. Aug

Bar 4 puta sam bio, posle svake intervencije na tocku...centrirao.On se u slobodnoj voznji ponasa super-ne zanosi i sl.Cim predje 100-200km puta...kad dodje do kocenja...isto.Ovi sto rade trap,natezali-zatezali,gledali..sve ok

Ivan Mirkovic 20. Aug

Mozete li nekog da mi Vi preporucite...posto sam svoj problem izlozio i u ovlascenom servisu za bmw u Mladenovcu,posle moje price...njihov zakljucak je opet bio "moz' bude svasta".Hvala na strpljenju...vucem ovo 4 meseca,i nsmm predjem 80km/h 😁.Ako neko zna nekog top majstora za trap,MOLIM ZA PREPOR...Pročitaj više

Učitaj još odgovora

Pozdrav, moze li mi neko reci nesto o BMWu 525 benzinac. Kakvi su im motori i odrzavanje.

05. Aug

Dali se organizuju BMW-skupovi u Srbiji i gde?

28. Apr

Da li neko moze nesto vise da mi kaze o ovom modelu u pitanju je bmw e60 520i 2008 automatik 170ks.
Zanima me taj motor kakav je i sta je vidim da ih retko ima kod nas..
Kako se nosi taj motor i neka potrosnja na otvorenom kolika bi bila?

03. Jul

Da li neko zna kolika bi bila carina sa svim troskovima za 525d 2004 177ks manuel, 280 000km uvoz iz Slovenije ? Pozdrav

15. Jun

Da li neko zna sta moze biti na bmw 530d 2006 godiste 170kw.imam problem dok je hladan auto radi super kad malo zagreje pocne da podrhtava na leru.da li je neko imao slican problem?

14. Jun

Sta mislite o BMW e60

29. Maj
Santino DyAntonio 29. Maj

Dosta dobar izgled. Enterijer barem meni kurcu ne valja. Idrive sam imao prilike da koristim i u starim modelima do 2008 je sranje. Motori za preporuku šestaci. Mada su svi prešli preko 300 000 i sig se iživljavalo na njima pa buduće vlasnike čeka remont svega. A bmw je baš skup za održavanje. Zadnj...Pročitaj više

Zna li neko o cemu se radi kod ovog auta kad obrtaji padaju na 600 700 kad pustis kvacilo u leru i motor ima zvuk kao da se muci dok radi, a kad pretisnem kvacilo obrtaji skoce na 900 sto je i normala za njega i cim ga pustim opet vrati se na 600 700 i tako u krug. Radi se o 520d 163ks 2006 godiste. Hvala unapred.

28. Maj

Dobar dan, zanimaju me da li je normalno da crevo napumpava vazduh na motoru 520d 163 konja. Majstor mi je reko da je motor pri kraju i šta čisto sumnjam. Takodje i dimi malo na čepu od ulja.

17. Maj
Vasilije Zderonjic 18. Maj

Koje crevo ? Ako je u pitanju crevo za antifriz, vazduh u njemu nije dobar znak, pod uslovom naravno da je sistem dobro ozračen kad je dotični antifriz menjan . Creva od turbine proveri da nisu negde pukla . Ako sumnjaš da je dihtung na glavi motora loš odeš u neki servid da ti izmere prisustvo izdu...Pročitaj više

Beli Beli 19. Maj

Tako je u crevu za antifriz koje ide do motora, bio sam kod lokalnog majstora koji je rekao da motor nije dobar na osnovu tog vazduha u crevu. Motor je maksimalno suv, nigde nije zaprljan uljem i ne dimi uopšte iz auspuha. Da je dihtung glave da li bi auto dimio i da li bi blok motora bio zaprljan ...Pročitaj više

Vasilije Zderonjic 19. Maj

Dihtung može da probije tako da ne meša ulje i vodu (tj antifriz) . Ako antifriz ne ulazi u kompresioni prostor, onda nema ni belog dima . Ono što može da bude je CO2 i CO u posudi za antifriz, jer ovi izduvni gasovi dolaze kroz creva do nje. To odeš i proveriš kao što sam ti rekao . Ako ih ima onda...Pročitaj više

Kakva iskustva imate sa automatskim menjacem sa BMW-om E60 (163ks) ?

18. Mar
Učitaj još odgovora