Dusa izvadjena jos davnih dana,pa jos i iscdjena...
Nisu dzabe to zvali 90-tih ferari za siromasne.
Gotovo da nema ocuvanog primerka,a kamoli da nije udarana,prevrtana i sl.
Motor ti je kao mazga,ako je iole odrzavan.
pozdrav drugari..imam calibru 92godiste 86/116kw/ks..sredjivao sam joj motor pre nekih 20dana..odradili smo karike promenili sve sto treba lageri ventili gumice ono komplet veliki mali servis uradjen..medjutim kad je sklopljena upaljena poradila malo pocela je da pali lampicu za ulje..iznad 2000obrtaja cuje se nesto kao da zakacinje grebe ili ne znam ni ja sta..majstor mi kaze da je najverovatnije radilica u pitanju-da je ukopana..ja je malo vozio ali sad pocinje stalno da pali lampicu..sta da r...adim?hvalaPročitaj više
Odes kod majstora, odsavis davac ulja i nasavis nastavak za manometar i to nakacis na manometar. I izmeris pritisak. Ta lampica se pali ispod 0.5 bar . Dakle sve ispod toga je los pritisak. Mada generalno gledano sve ispod 1 bar je lose... I to su vrednosti na leru... I mora da se proveri pritisak n...a vecim obrtajima obicno 2000-3000 o/min. Jer proizvodjac daje minimalan pritisak za te neke obrtaje.
Ako je los pritisak onda treba traziti sta je problem.
Ako je dobar, onda zameni davac, mada s obzirom da si skoro "radio" motor sumnjam da te davac zeza...Pročitaj više
Pozdrav . Skoro sam kupio opel calibru 2.0 115 ks . I imam problem sa menjacem . Nekad nece da usalta u prvi stepen prenosa . A i u ostale stepene slabo ubacuje tj. Ubavuje ali na silu. Ne znam sta bih pokusao. Da li neko zna u cemu je problem?
Крени прво од најлакшег...сајла квачила.
Упали кола, стисни квачило и дај у прву...другу небитно.
Полако попуштај квачило и види где одваја. Ако одваја на самом почету (што значи одмах) пробај дотегни сајлу за два круга.
Ако ти нормално одваја на 1/3 хода квачила онда је нешто до мењача...синхрони с...игурно...
Ја ти говорим из искуства од пре две недеље кад ми је крш мајстора рекло да ми је отишао мењач на Голфу 2...сви су препоручивали да се стави други...а ја сам сам решио проблем за 10 минута, не бих се ни ја сетио сајле да нисам сео у другаров голф и под ногом осетио где њему одваја...
Пробај па јави шта си радио.Pročitaj više
imam jedno pitanje... planiram da kupim kalibru, u pitanju je kalibra 2.0 8v 116ks, e sad, postoji jedan problem, ta kalibra kad radi u leru i kad joj das odjenom gas do kraja nece odjednom, nego kao da je nesto gusi pa tek onda primi gas... sta bi to moglo da bude i jel skupa popravka ?
Pa pogledaj sa vlasnikom, neka ocisti step motor. Ako opet zeza, onda protokomer. Ako je dugo stajala, ili ako je vozena na plin, mozda je zacepljena neka brizgaljka. Skinite sve svecice i gledaj dal svuda izduvava... moze biti problem ibu svecicama ili kablovima... jel pali lako?
Kupujem Opel Calibru da je u sto boljem stanju,ove od 800-900e me ne zanimaju pa ako neko zna neku da se prodaje a da je dobra...nek javi...
Pozz svima i hvala unapred
Tesko da ces uspeti naci normalnu i ocuvanu Calibru kod nas (a imajuci u vidu da nije euro3 - dobru sto mozes naci van neces moci uvesti). Ista prica je i sa Fiatom Coupe, BMW-ima E30, E36, E34 koji su cesta meta gazenja zbog niske cene od strane klinaca koji ih uzimaju za prvi auto.
Ako nadjes norm...alnu Calibru verujem da ce je prodavac posteno naplatiti (ja licno ne bih dao ocuvanu 2.0 Turbo 4x4 za ispod 6000).Pročitaj više
Turbo bih izbegao zbog nesto skupljeg odrzavanja mada bih mogao da je odrzavam ali cu je zaobici.Uzeo bih 16v c20xe ili x20xev ali da je dobra imam neke pare pa da ih potrosim dok nisu otisle dalje ali ne mogu ni jednu dobru da nadjem jbg....tako da ako neko zna neku nek pise...
Kupio sam auto sa "običnim" Lovato tng uređajem. U saobraćajnoj piše samo benzin. Dakle, nije upisan a kamoli atestiran. Boca ne poseduje zakonski neophodan multiventil. Šta preporučujete: demontažu uređaja i prelazak na benzin (2.0 150ks) ili prolazak procedure i što je još važnije, plaćanja svih tih izdataka da bih ostao na plinu? Hvala unapred.
ja bih licno to izbacio i ubacio sekvent.ali zavisi i za sta ces auto da koristis.ako ga neces koristiti svaki dan vec za povremene voznje cisto uzitka radi (ipak je kalibra sportski auto) mozes i da ga prebacis na benzin.
"Običan" plin ti je danas na granici isplatljivosti, pošto s njima auto troši prilično više (15-20%) nego sa "neobičnim" sekventom , dešavaju se detonacije, a cena plina je porasla . Pošto taj tvoj uređaj ne možeš da atestiraš bez nove boce bolje ga izbaci, pa vidi šta i koliko ti se isplati .
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Imao je Vektoru..
Razlog za prijavu korisnika
Vektru
Razlog za prijavu korisnika
Ima i Insigniu...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Šta mislite o oglasu?
08. Apr 2018.'www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/11883611/opel-calibra-2.0--16w 'Koliko trosi ova Calibra?
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
hi trebam glavu za calibru c20xe16v 1992g.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li moze u calibru 2.0 8v da se samo zameni glava motora da se stavi glava od 2.0 16v tj glava sa 16v?
20. Sep 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Ljudi sta mislite o opel calibrama 2.0
31. Jan 2017.8 ventila
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Dusa izvadjena jos davnih dana,pa jos i iscdjena...
Nisu dzabe to zvali 90-tih ferari za siromasne.
Gotovo da nema ocuvanog primerka,a kamoli da nije udarana,prevrtana i sl.
Motor ti je kao mazga,ako je iole odrzavan.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
pozdrav drugari..imam calibru 92godiste 86/116kw/ks..sredjivao sam joj motor pre nekih 20dana..odradili smo karike promenili sve sto treba lageri ventili gumice ono komplet veliki mali servis uradjen..medjutim kad je sklopljena upaljena poradila malo pocela je da pali lampicu za ulje..iznad 2000obrtaja cuje se nesto kao da zakacinje grebe ili ne znam ni ja sta..majstor mi kaze da je najverovatnije radilica u pitanju-da je ukopana..ja je malo vozio ali sad pocinje stalno da pali lampicu..sta da r... adim?hvala Pročitaj više
05. Jan 2017.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Izmeri pritisak ulja u motoru.
Razlog za prijavu korisnika
Kako da izmerim? I kad izmerim sta onda?
Razlog za prijavu korisnika
Odes kod majstora, odsavis davac ulja i nasavis nastavak za manometar i to nakacis na manometar. I izmeris pritisak. Ta lampica se pali ispod 0.5 bar . Dakle sve ispod toga je los pritisak. Mada generalno gledano sve ispod 1 bar je lose... I to su vrednosti na leru... I mora da se proveri pritisak n...a vecim obrtajima obicno 2000-3000 o/min. Jer proizvodjac daje minimalan pritisak za te neke obrtaje.
Ako je los pritisak onda treba traziti sta je problem.
Ako je dobar, onda zameni davac, mada s obzirom da si skoro "radio" motor sumnjam da te davac zeza...Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav . Skoro sam kupio opel calibru 2.0 115 ks . I imam problem sa menjacem . Nekad nece da usalta u prvi stepen prenosa . A i u ostale stepene slabo ubacuje tj. Ubavuje ali na silu. Ne znam sta bih pokusao. Da li neko zna u cemu je problem?
26. Jun 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Крени прво од најлакшег...сајла квачила.
Упали кола, стисни квачило и дај у прву...другу небитно.
Полако попуштај квачило и види где одваја. Ако одваја на самом почету (што значи одмах) пробај дотегни сајлу за два круга.
Ако ти нормално одваја на 1/3 хода квачила онда је нешто до мењача...синхрони с...игурно...
Ја ти говорим из искуства од пре две недеље кад ми је крш мајстора рекло да ми је отишао мењач на Голфу 2...сви су препоручивали да се стави други...а ја сам сам решио проблем за 10 минута, не бих се ни ја сетио сајле да нисам сео у другаров голф и под ногом осетио где њему одваја...
Пробај па јави шта си радио.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Druk lezaj ?
Razlog za prijavu korisnika
Zakrci li kad udje u brzinu.
Meni to deluje da se na biracu treba nastelovati
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
imam jedno pitanje... planiram da kupim kalibru, u pitanju je kalibra 2.0 8v 116ks, e sad, postoji jedan problem, ta kalibra kad radi u leru i kad joj das odjenom gas do kraja nece odjednom, nego kao da je nesto gusi pa tek onda primi gas... sta bi to moglo da bude i jel skupa popravka ?
21. Feb 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Problem je u protokomeru, ili vuce fals vazduh. Pogledaj i step motor, skini crena sa njega i ocisti ga...
Razlog za prijavu korisnika
ma tek treba da je kupim... ali ne planiram ako ce me skupo kostati popravka
Razlog za prijavu korisnika
Pa pogledaj sa vlasnikom, neka ocisti step motor. Ako opet zeza, onda protokomer. Ako je dugo stajala, ili ako je vozena na plin, mozda je zacepljena neka brizgaljka. Skinite sve svecice i gledaj dal svuda izduvava... moze biti problem ibu svecicama ili kablovima... jel pali lako?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
'www.youtube.com/watch?v=99aKgakH10Q 'OPASNA KALIBRA
13. Nov 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Mito ova odere tvog golfa od 678ks
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kupujem Opel Calibru da je u sto boljem stanju,ove od 800-900e me ne zanimaju pa ako neko zna neku da se prodaje a da je dobra...nek javi...
11. Okt 2015.Pozz svima i hvala unapred
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Tesko da ces uspeti naci normalnu i ocuvanu Calibru kod nas (a imajuci u vidu da nije euro3 - dobru sto mozes naci van neces moci uvesti). Ista prica je i sa Fiatom Coupe, BMW-ima E30, E36, E34 koji su cesta meta gazenja zbog niske cene od strane klinaca koji ih uzimaju za prvi auto.
Ako nadjes norm...alnu Calibru verujem da ce je prodavac posteno naplatiti (ja licno ne bih dao ocuvanu 2.0 Turbo 4x4 za ispod 6000).Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Turbo bih izbegao zbog nesto skupljeg odrzavanja mada bih mogao da je odrzavam ali cu je zaobici.Uzeo bih 16v c20xe ili x20xev ali da je dobra imam neke pare pa da ih potrosim dok nisu otisle dalje ali ne mogu ni jednu dobru da nadjem jbg....tako da ako neko zna neku nek pise...
Razlog za prijavu korisnika
Aktuelno i dalje.....
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kupio sam auto sa "običnim" Lovato tng uređajem. U saobraćajnoj piše samo benzin. Dakle, nije upisan a kamoli atestiran. Boca ne poseduje zakonski neophodan multiventil. Šta preporučujete: demontažu uređaja i prelazak na benzin (2.0 150ks) ili prolazak procedure i što je još važnije, plaćanja svih tih izdataka da bih ostao na plinu? Hvala unapred.
27. Aug 2015.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ja bih licno to izbacio i ubacio sekvent.ali zavisi i za sta ces auto da koristis.ako ga neces koristiti svaki dan vec za povremene voznje cisto uzitka radi (ipak je kalibra sportski auto) mozes i da ga prebacis na benzin.
Razlog za prijavu korisnika
Moraću već da bacim na papir, uloženo = dobijeno.
Razlog za prijavu korisnika
"Običan" plin ti je danas na granici isplatljivosti, pošto s njima auto troši prilično više (15-20%) nego sa "neobičnim" sekventom , dešavaju se detonacije, a cena plina je porasla . Pošto taj tvoj uređaj ne možeš da atestiraš bez nove boce bolje ga izbaci, pa vidi šta i koliko ti se isplati .
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.