Imam problem. Pre nekih mesec i po dana zaledi mi nesto ispod haube i tokom voznje mi iscuria ulje na meracu gore...oteram kod majstora majstor zameni neki deo za ulje koji je kao zaledio/zapusio..zameni mi filtere i sipa neko njegovo ulje koje mi nije ni naplatio i koje je njegovim recima ekstra. 15 dana posle toga i danas mi se desi da auto na malim obrtajima ili ti na uzbrdu upali lampicu za ulje( treperi crvene boje) i auto se ugasi.. nece da se upali narednih 15tak minuta dok se ne ohladi i...li sta vec i posle toga sve normalno radi..ulje na istom nivou kao kada je i sipano. Da li da prvo menjam ulje,da li smem da vozim do majstora, ili sta da radim? U pitanju vw polo 2001 1.4 16v motor.Hvala unapredPročitaj više
Kako mislis ne prepoznaje? Deo je stavljen originalan. I u pitanju je nesto plasticno bilo.. na dijagnostici vrv nece pokazati nista posto mi gresku za ulje izbacilo pre od prilike 15 dana pa danas.. motor se inace normalno cuje.ne lupka nista. I sad pali sve normalno..ima neko neku ideju?
Pozdrav svima,
imam problem sa VW Polom 1.2 b, 40kw, 2002god.S vremena na vreme kada se nađe u leru (na semaforu itd) dešava se da krene sam blago da dodaje gas.Tom prilikom auto slabo prima gas sa papučice i prinuđen sam da ga ugasim ponovo upalim i tako i do nekoliko puta dok ne nastavi da radi normalno.Dešava se i da broj obrtaja u leru ponekad varira (raste i opada) ali da to nema direktnih posledica po vožnju kao u prvom slučaju.Majstor je menjao svećice i bobine, radio adaptaciju klapne le...ptir gasa, nakon čega sam vozio 800km bez problema da bi se opet pojavio.Pokušao sam i da očistim klapnu kao što preporučuju u mnogim diskusijama vezanim za slične probleme, ali se i to pokazalo kao kratkotrajno rešenje.Nakon skidanja i čićenja opet vozim normalno 100-200km i problem se opet javlja.
Molim za pomoć, hvala unapred!Pročitaj više
Ako ima elektronski gas, verovatno je crkao potenciometar na leptiru gasa (tzv. TPS senzor). Tu ciscenje ne pomaze puno, vec treba zameniti taj potenciometar.
Hvala na sugestiji.VIdim da voziš Fabiu, imaš li preporuku za dobar servis u BG-u koji bi bio u stanju da ovaj problem reši profesionalno (da ne rade po sistemu pokušaja i pogreške, kako bih izbegao eventualne bespotrebne zamene drugih delova).
Ne bih znao koga da ti preporucim u Beogradu. Imam prijatelja u Stepojevcu koji je dobar dijagnosticar, ali mislim da ti se ne isplati toliko cimanje za nesto sto je (vrlo verovatno) sitan kvar.
Kupio bih polo sdi classic 1.9 dizel 50 kw 2001 godište, nemam iskustva sa tim modelom, dajte mi stručno mišljenje, ako ste imali iskustvo sa tim autom. Hvala unaprijed !!!
Dobar je to auto, na stranu to sto je uzasno ruzan ali to je vec stvar ukusa, samo dobro proveri motor pre nego sto ga uzmes, drugaru u Golfu pravi probleme na vecem minusu. Inace Stevane 1.4 tdi u Classicu ne znam da li ima i ako ima redak je jako. A da ide kao nevreme, pa onako, preskacu ga tipa 1....5dci ili 1.3 mjet ili 1.4 hdi. Ovaj SDI je tek trom ali ko ne zuri zavrsava posao.Pročitaj više
pravi autić za grad...mada zavisi kako podesiš sedište putnici na zadnjoj klupi neće imati baš mesta...
Po meni da je sa 5 vrata bio bi vrh...ali dobro stvar ukusa...
U svakom slučaju za grad dobar izbor.
Srećno sa kupovinom.. ;)
sipao sam u moji auto vw polo 1.4 tdi 3 litra 100% crveni antifriz i onda dolio 0.5l destiliranu vodu..Pa, moje pitanje je da nije stetna tako velika koncentracija antifriza za motora?????
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Sto ga ne oteras na dijagnostiku "manje ces biti u dilemi,mozda ti kompijuter ne prepoznaje taj deo pa se tako ponasa
Razlog za prijavu korisnika
Kako mislis ne prepoznaje? Deo je stavljen originalan. I u pitanju je nesto plasticno bilo.. na dijagnostici vrv nece pokazati nista posto mi gresku za ulje izbacilo pre od prilike 15 dana pa danas.. motor se inace normalno cuje.ne lupka nista. I sad pali sve normalno..ima neko neku ideju?
Razlog za prijavu korisnika
Zapusio se odušak, ili iber lauf, kako ko zove. Za pocetak proveri nivo ulja i zameni ga.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kako skinuti taho sa pola 1.4 tdi 2000. G
13. Mar 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima,
09. Jan 2016.imam problem sa VW Polom 1.2 b, 40kw, 2002god.S vremena na vreme kada se nađe u leru (na semaforu itd) dešava se da krene sam blago da dodaje gas.Tom prilikom auto slabo prima gas sa papučice i prinuđen sam da ga ugasim ponovo upalim i tako i do nekoliko puta dok ne nastavi da radi normalno.Dešava se i da broj obrtaja u leru ponekad varira (raste i opada) ali da to nema direktnih posledica po vožnju kao u prvom slučaju.Majstor je menjao svećice i bobine, radio adaptaciju klapne le... ptir gasa, nakon čega sam vozio 800km bez problema da bi se opet pojavio.Pokušao sam i da očistim klapnu kao što preporučuju u mnogim diskusijama vezanim za slične probleme, ali se i to pokazalo kao kratkotrajno rešenje.Nakon skidanja i čićenja opet vozim normalno 100-200km i problem se opet javlja.
Molim za pomoć, hvala unapred! Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako ima elektronski gas, verovatno je crkao potenciometar na leptiru gasa (tzv. TPS senzor). Tu ciscenje ne pomaze puno, vec treba zameniti taj potenciometar.
Razlog za prijavu korisnika
Hvala na sugestiji.VIdim da voziš Fabiu, imaš li preporuku za dobar servis u BG-u koji bi bio u stanju da ovaj problem reši profesionalno (da ne rade po sistemu pokušaja i pogreške, kako bih izbegao eventualne bespotrebne zamene drugih delova).
Razlog za prijavu korisnika
Ne bih znao koga da ti preporucim u Beogradu. Imam prijatelja u Stepojevcu koji je dobar dijagnosticar, ali mislim da ti se ne isplati toliko cimanje za nesto sto je (vrlo verovatno) sitan kvar.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Kupio bih polo sdi classic 1.9 dizel 50 kw 2001 godište, nemam iskustva sa tim modelom, dajte mi stručno mišljenje, ako ste imali iskustvo sa tim autom. Hvala unaprijed !!!
28. Nov 2014.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Uzmi 1.4 tdi ide ko nevreme !!!:)
Razlog za prijavu korisnika
Dobar je to auto, na stranu to sto je uzasno ruzan ali to je vec stvar ukusa, samo dobro proveri motor pre nego sto ga uzmes, drugaru u Golfu pravi probleme na vecem minusu. Inace Stevane 1.4 tdi u Classicu ne znam da li ima i ako ima redak je jako. A da ide kao nevreme, pa onako, preskacu ga tipa 1....5dci ili 1.3 mjet ili 1.4 hdi. Ovaj SDI je tek trom ali ko ne zuri zavrsava posao.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
www.polovniautomobili.com/oglas3694128/volkswagen_polo_14_16v_highline/
25. Okt 2013.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
pravi autić za grad...mada zavisi kako podesiš sedište putnici na zadnjoj klupi neće imati baš mesta...
Po meni da je sa 5 vrata bio bi vrh...ali dobro stvar ukusa...
U svakom slučaju za grad dobar izbor.
Srećno sa kupovinom.. ;)
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
sipao sam u moji auto vw polo 1.4 tdi 3 litra 100% crveni antifriz i onda dolio 0.5l destiliranu vodu..Pa, moje pitanje je da nije stetna tako velika koncentracija antifriza za motora?????
11. Okt 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
ne nije stetna ali da znas da antifroz ne deluje bez vode nema hem reakcije dolij jos litar vode pozz
Razlog za prijavu korisnika
Ma nema da steti taman posla jos je bolje da imas vecu kolicinu antifriza tako da si bezbedan i za -30.poz
Razlog za prijavu korisnika
Djoku je bezbedan, to nece drzati ni do -10. Treba da bude minimum 40% vode.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
kakav je u voznji
12. Aug 2012.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Tvrd, neudoban, lagan za parkiranje, pregledan.
Nije za duza putovanja.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.