Imam pitanje o motoru 1.8 turbo da li je motor dobar i da li je isti u a4,,a3 i golf 4, čuo sam da ima kovane klipove, da li je to istina ili ne ,hvala unapred,da li je isti sa 150ks i sa 163 ks u audiju hvala unapred
U nekim verzijama je isti, u nekim nije, zavisi od raznih stvari. To niko ne zna 100%. Ovo sam izguglao na brzinu, to je neki nezgodan google translate sa ko zna kog jezika: 1. AEB (1997-1999) - a motor with a compression ratio of 9.5 and under the TLEV environmental standard with a Motronic M3.8.2 ...ECU. The boost pressure is 0.5 bar and the power is 150 HP. at 5700 rpm, torque 210 Nm at 1750-4600 rpm. Replaced the AEB engine in 1999 with the ATW motor, which features electronic throttle valve, secondary air supply, Bosch Motronic ME7.5 ECU and compliance environmental standards LEV. These engines were installed longitudinally.
2. AGU - analogue of AEB for transverse installation.
3. AJH, APH, ARX, ARZ, AUM, AVC, AWD, AWL, AWT, AWW, BJX, BKF, BKV, CFMA - 150 strong engine variations, KKK K03-005 turbine is used. The engines were installed on: Audi A3, Audi A4, Audi A6, Audi TT, SEAT Ibiza, SEAT Exeo, Skoda Octavia, VW Bora, VW Golf IV GTI, VW New Beetle, VW Passat B5, VW Polo GTI.
4. AQX, AYP - modifications with a capacity of 156 hp, compression ratio 9.5. Produced for Seat Cordoba and Seat Ibiza.
5. BFB, BKB, CED - 160 strong versions, KKK K03-029 turbine is used. Engines were installed on: Audi A4, VW Passat.Pročitaj više
Imam pitanje o motoru 1.8 turbo da li je motor dobar i da li je isti u a4,,a3 i golf 4, čuo sam da ima kovane klipove, da li je to istina ili ne ,hvala unapred
Imao ga je do pre neku godinu jedan moj drugar, ali sa 163 konja. Isto automatik, Multitronik, a pretpostavljam da je i taj tvoj isto. Kupio ga davno kad su bile one najave da će da se ukine porez na luksuz, pa je iz godine u godinu psovao svima sve po spisku. Na registraciji je izgubio para za jed...nu Korsu. Uglavnom, on nije imao nikakvih problema ni sa motorom ni sa menjačem, mada mu je auto izabrao prijatelj majstor i to ga je solidno platio. A nije ga ni vozio nešto mnogo. Znam da su mnogi kukali na te menjače da imaju probleme, ali u ovom slučaju je sve bilo OK za tih desetak godina. Motor isto. Mada, ja bih ga definitivno preskočio. Sad registracija nije toliko skuplja pošto je stariji od 20 godina, ali ni taj motor ni taj menjač mi ne ulivaju neko poverenje, naročito sad kad su toliko stari. I to bez obzira što sam iz prve ruke video da mogu da budu OK, ali to je jedan slučaj - ja teško da bih našao takav auto dobro očuvan i održavan.Pročitaj više
Pozdrav svima. Prilikom izlaska iz krivine kada se volan namota u desno čuje se neko brujanje iz prednjeg levog točka. Čuje se i u vožnji ali se zvuk brujanje pojačava kada se volan mrdne u desno. Takodje u mestu prilikom motanja volana kada se namota pun čuje se kao neki tuš slab udarac. Šta bi moglo biti?
Audi a4 b6 u pitanju je klima.
Leva strana nece da prebaci na toplo. Probao sam sa drugim mutoricem na klapni i nista probao i sa klimatronikom i opet nista. Ako je neko imao isti problem molio bi za pomoc.
Audi a4 b6 1.9tdi.Nakon ispadanja rolera pk kaiša automobil neće da upali. Ima dovod goriva do filtera. Kad se naprska sprej auto pali i radi čim sprej prestane auto se ugasi. Da li neko zna šta može biti problem? Hvala.
Pozdrav svima. U pitanju je audi a4 b6 1.9tdi 96kw.Na automobilu je stavljen novi pk kaiš i novi španeri i roleri. Auto je radio normalno nakon zamene, sledećeg dana u vožnji je ispao roler auto se ugasio i nije više hteo da upali. Pk kaiš je ceo nije puko, zupčasti deluje ok, auto samo vergla neće da upali. Jel zna neko zbog čega je došlo do ovog problema. Napominjem da se to desilo prilikom uključivanja klime.
Planiram kupovinu Audi A4 1.8T 2001 zanima me misljenje o automobilu, koje su mu mane, i sta mislite o ugradnji plina, ne znam kakva su kombinacija plin i turbina
Turbo motori imaju veću snagu na plin nego na benzin. Evo najnovija Dacia 0.9 tce na benzin ima 90 ks, na plin 100 ks. Naravno uslov je da plin bude pravilno podešen, problema nema apsolutno. 1.8T je veoma dobar motor, ima odlične performanse, bolje od tdi. Može malo da troši ulje, ali tako je kod b...enzinaca uglavnom. Pouzdan je i nije skup za održavanje. Pošto benzinci imaju veću temperaturu izduvnih gasova i kroz turbinu kruži voda, treba biti oprezan, ne gaziti ga previše dok se ne zagreje jer može da pukne kućište turbine. Isto je i sa hlađenjem, nakon oštrije vožnje ili vožnje autoputem nikako ne gasiti motor dok se malo ne ohladi, idelano je poslednjih 5 minuta voziti laganije... Potrošnja je oko 10l benzina, plina 12l.Pročitaj više
Pozdrav drugari!
Imam problem sa autom od jutros, nema snage pri ubrzanju i ide negde do 120-130 i za vise nema snage... Uz brdo gde sam pre izlazio 5-om danas je jedva izasao trecom brzinom... Da napomenem da se to desilo posle sipanja goriva(NIS pumpa) mada cisto sumnjam da ima veze sa tim. Jednom je nakon gasenja i ponovnog paljenja isao normalno prvih 3-4 minuta ali sad ne pomaze ni to pa me zanima jel imao mozda neko slican problem i sta bi moglo da bude.
U pitanju je audi a4 b6 1.9 tdi awx... motor.
Auto nema trunke dima, ne trza u voznji, sve je normalno osim toga sto nema snage.Pročitaj više
Ako ne pali nikakvu grešku možda i jeste do goriva, tj. do filtera. Ako je učitao neku grešku, preko dijagnostike se može preciznije odrediti šta je. Ono što najčešće pravi probleme kod 1.9 tdi su protokomer i senzor pritiska turbine. Može biti i do vakumskog ventila turbine.
Danas sam primetio da povremeno cas ide (skoro) normalno cas gubi snagu... Nekoliko puta sam primetio da dok drzim pun gas dok nema snagu odjednom probije na nekoliko sekundi i opet isto
Da li je neko kupovao set kvacila sa zamajcem kod Rade Delovi Novi Sad.Vasa iskustva?Da li ste zadovoljni delovima jer bih hteo kod njega da kupim set kvacila.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
U nekim verzijama je isti, u nekim nije, zavisi od raznih stvari. To niko ne zna 100%. Ovo sam izguglao na brzinu, to je neki nezgodan google translate sa ko zna kog jezika: 1. AEB (1997-1999) - a motor with a compression ratio of 9.5 and under the TLEV environmental standard with a Motronic M3.8.2 ...ECU. The boost pressure is 0.5 bar and the power is 150 HP. at 5700 rpm, torque 210 Nm at 1750-4600 rpm. Replaced the AEB engine in 1999 with the ATW motor, which features electronic throttle valve, secondary air supply, Bosch Motronic ME7.5 ECU and compliance environmental standards LEV. These engines were installed longitudinally.
2. AGU - analogue of AEB for transverse installation.
3. AJH, APH, ARX, ARZ, AUM, AVC, AWD, AWL, AWT, AWW, BJX, BKF, BKV, CFMA - 150 strong engine variations, KKK K03-005 turbine is used. The engines were installed on: Audi A3, Audi A4, Audi A6, Audi TT, SEAT Ibiza, SEAT Exeo, Skoda Octavia, VW Bora, VW Golf IV GTI, VW New Beetle, VW Passat B5, VW Polo GTI.
4. AQX, AYP - modifications with a capacity of 156 hp, compression ratio 9.5. Produced for Seat Cordoba and Seat Ibiza.
5. BFB, BKB, CED - 160 strong versions, KKK K03-029 turbine is used. Engines were installed on: Audi A4, VW Passat.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam pitanje o motoru 1.8 turbo da li je motor dobar i da li je isti u a4,,a3 i golf 4, čuo sam da ima kovane klipove, da li je to istina ili ne ,hvala unapred
26. AugRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Није то један мотор, има их у више верзија. Погледај овде: 'mymotorlist.com/engines/volkswagen/ea113/'
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
U pitanju je audi a4 c6 karavan, kakva su vam iskustva sa tim autom. U pitanju je 2.5 dizel sa 180ks i automatskim menjacem
19. AprRazlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Imao ga je do pre neku godinu jedan moj drugar, ali sa 163 konja. Isto automatik, Multitronik, a pretpostavljam da je i taj tvoj isto. Kupio ga davno kad su bile one najave da će da se ukine porez na luksuz, pa je iz godine u godinu psovao svima sve po spisku. Na registraciji je izgubio para za jed...nu Korsu. Uglavnom, on nije imao nikakvih problema ni sa motorom ni sa menjačem, mada mu je auto izabrao prijatelj majstor i to ga je solidno platio. A nije ga ni vozio nešto mnogo. Znam da su mnogi kukali na te menjače da imaju probleme, ali u ovom slučaju je sve bilo OK za tih desetak godina. Motor isto. Mada, ja bih ga definitivno preskočio. Sad registracija nije toliko skuplja pošto je stariji od 20 godina, ali ni taj motor ni taj menjač mi ne ulivaju neko poverenje, naročito sad kad su toliko stari. I to bez obzira što sam iz prve ruke video da mogu da budu OK, ali to je jedan slučaj - ja teško da bih našao takav auto dobro očuvan i održavan.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Da, i moj subjektivan osećaj, vožnja sa tim menjačem je užas kao i sa svakim drugim CVT-om.
Razlog za prijavu korisnika
3.0 је бољи мотор. Али зависи од стања. Може 2.5 да буде много бољи ако је добро одржаван од 3.0 који није одржаван како треба.
'mymotorlist.com/engines/audi/bau/'
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima. Prilikom izlaska iz krivine kada se volan namota u desno čuje se neko brujanje iz prednjeg levog točka. Čuje se i u vožnji ali se zvuk brujanje pojačava kada se volan mrdne u desno. Takodje u mestu prilikom motanja volana kada se namota pun čuje se kao neki tuš slab udarac. Šta bi moglo biti?
22. Mar 2022.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Вероватно хомокинетички зглоб полуосовине. И/или лежај точка.
Razlog za prijavu korisnika
Verovatno.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Audi a4 b6 u pitanju je klima.
03. Sep 2021.Leva strana nece da prebaci na toplo. Probao sam sa drugim mutoricem na klapni i nista probao i sa klimatronikom i opet nista. Ako je neko imao isti problem molio bi za pomoc.
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Audi a4 b6 1.9tdi.Nakon ispadanja rolera pk kaiša automobil neće da upali. Ima dovod goriva do filtera. Kad se naprska sprej auto pali i radi čim sprej prestane auto se ugasi. Da li neko zna šta može biti problem? Hvala.
25. Aug 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Proveri senzore radilice i bregaste. Možda ih je kaiš oštetio kada je ispao iz mesta, bez toga ne može da upali, a za to ne pali grešku...
Razlog za prijavu korisnika
Da li je moguće da je crkla pumpa?
Razlog za prijavu korisnika
Taj motor nema pumpu tako da si miran...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima. U pitanju je audi a4 b6 1.9tdi 96kw.Na automobilu je stavljen novi pk kaiš i novi španeri i roleri. Auto je radio normalno nakon zamene, sledećeg dana u vožnji je ispao roler auto se ugasio i nije više hteo da upali. Pk kaiš je ceo nije puko, zupčasti deluje ok, auto samo vergla neće da upali. Jel zna neko zbog čega je došlo do ovog problema. Napominjem da se to desilo prilikom uključivanja klime.
23. Aug 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Па очигледно није био довољно затегнут шраф ролера, чим је испао. Рекламирај мајстору.
Razlog za prijavu korisnika
Zoveš servis koji je to radio, objasniš situaciju i pitaš kako će problem biti rešen.
Razlog za prijavu korisnika
Proveriće majstor auto pa će da mi javi. Jel znaš možda zbog čega neće da upali i koliku cenu popravke da očekujem otprilike?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Planiram kupovinu Audi A4 1.8T 2001 zanima me misljenje o automobilu, koje su mu mane, i sta mislite o ugradnji plina, ne znam kakva su kombinacija plin i turbina
01. Apr 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Turbo motori imaju veću snagu na plin nego na benzin. Evo najnovija Dacia 0.9 tce na benzin ima 90 ks, na plin 100 ks. Naravno uslov je da plin bude pravilno podešen, problema nema apsolutno. 1.8T je veoma dobar motor, ima odlične performanse, bolje od tdi. Može malo da troši ulje, ali tako je kod b...enzinaca uglavnom. Pouzdan je i nije skup za održavanje. Pošto benzinci imaju veću temperaturu izduvnih gasova i kroz turbinu kruži voda, treba biti oprezan, ne gaziti ga previše dok se ne zagreje jer može da pukne kućište turbine. Isto je i sa hlađenjem, nakon oštrije vožnje ili vožnje autoputem nikako ne gasiti motor dok se malo ne ohladi, idelano je poslednjih 5 minuta voziti laganije... Potrošnja je oko 10l benzina, plina 12l.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav drugari!
30. Mar 2021.Imam problem sa autom od jutros, nema snage pri ubrzanju i ide negde do 120-130 i za vise nema snage... Uz brdo gde sam pre izlazio 5-om danas je jedva izasao trecom brzinom... Da napomenem da se to desilo posle sipanja goriva(NIS pumpa) mada cisto sumnjam da ima veze sa tim. Jednom je nakon gasenja i ponovnog paljenja isao normalno prvih 3-4 minuta ali sad ne pomaze ni to pa me zanima jel imao mozda neko slican problem i sta bi moglo da bude.
U pitanju je audi a4 b6 1.9 tdi awx... motor.
Auto nema trunke dima, ne trza u voznji, sve je normalno osim toga sto nema snage. Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Ako ne pali nikakvu grešku možda i jeste do goriva, tj. do filtera. Ako je učitao neku grešku, preko dijagnostike se može preciznije odrediti šta je. Ono što najčešće pravi probleme kod 1.9 tdi su protokomer i senzor pritiska turbine. Može biti i do vakumskog ventila turbine.
Razlog za prijavu korisnika
Zamenio sam filter, isto se desava
Razlog za prijavu korisnika
Danas sam primetio da povremeno cas ide (skoro) normalno cas gubi snagu... Nekoliko puta sam primetio da dok drzim pun gas dok nema snagu odjednom probije na nekoliko sekundi i opet isto
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li je neko kupovao set kvacila sa zamajcem kod Rade Delovi Novi Sad.Vasa iskustva?Da li ste zadovoljni delovima jer bih hteo kod njega da kupim set kvacila.
22. Mar 2021.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
treba mi prednji diskovi za opel astru h 1,3 dizel,2005 godište dali imaš i koja je cena.
Razlog za prijavu korisnika
Za tog nisam čuo. Koliko znam u NS-u su ubedljivo naj jeftiniji ovi: 'lamela-novi-sad.ls.rs/rs/'
Razlog za prijavu korisnika
Kod ovog Radeta je ceo set 345e pa sam malo skeptican zbog cene
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.