Elektroventil nije skup, 20-ak evra polovan, 50 nov otprilike... Ali ako je ventil na samoj turbini koji ispusti višak gasova, on ide u sklopu sa turbinom i turbina verovatno mora na remont.
Treba preko dijagnostike proveriti pritisak turbine. Ako slabo vuče i troši više može biti do elektroventila (vakum ventil, regulator pritiska turbine - tako ga sve zovu). Očisti mu egr ventil, može zbog njega da dimi i pali greške. Potrošnja ulja može biti povezana sa kvarom turbine.
To je onaj što ga zovu novogodišnja jelka. Pali lampice ko lud, uvek mu nesto sija. Imao sam baš takav, ne mogu ja to da vozim da mu je uvek nešto u kvaru i ne preporučujem ga. Recimo da je elektronika rešena i da nema problema, što se ravna sa naučnom fantastikom, auto ne bi bio toliko loš. Na otvo...Pročitaj više
Bezi od benzinca, kao sto je Boki naveo gore, samo nesto pisti, problemi sa klapnom i racunarom.
Pozdrav drugari, imam pitanje vezano za potrosnju goriva. U pitanju je fiat stilo karavan 1.9 multijet na bordu pri brzini od 100km/h pokazuje potrosnju 35-36 l prosecnu prikazuje 15-16l. Sta moze biti problem? Inace ide ko blesav ali naftu trosi ko tenk. 🤣
21. Mar 2021.
Jel to po bordu, koliko ti zaista trosi automobil?
Sipaj pun i testiraj ga na 100km koliko zaista goriva potrosi.
Moj bord laze za 0.7, pokazuje vecu potrosnju..
Proveri da li je možda 15 km/l, a ne 15l/100 km, ne može toliko da troši. Fiat ima mogućnost da pokazuje koliko prelazi sa 1l to se podešava na bordu.
Pozdrav. Jel zna neko od koliko ampera max. staje akumulator u kuciste u fiat stilo 1.9 multijet 120 ks 2006.?
07. Mar 2021.На сајтовима за продају акумулатора имаш наведене димензије за сваки акумулатор, па измери кућиште и види који може да стане. Ја бих ставио најјачи који може да стане.
Imaj u vidu da ne valja da se stavlja ni prejak akumulator kada su u pitanju amper časovi, a ako ideš na što više ampera, verovatno ćeš dobiti i više Ah, mada to nije nikakvo pravilo. Mislim da je najbolje da staviš ono što je fabrički predviđeno, možda malo jače. Akumulatori su kao i svaka druga ba...Pročitaj više
Mislim da je standard 75Ah, veći od toga ne može, a ne može ni manji...
Auto nije loš, ali malo ih ima u nekom korektnom stanju. Ovi koji su ocuvani drže cenu, ostali koji su jeftini zapravo mogu izaći dosta skuplje. Glavni problemi koji se javljaju su plivajući zamjac, zadnji trap je slabiji, elektronski kvarovi su česti... Limariju treba proveriti mogića je korozija b...Pročitaj više
Boki ti je sve rekao..imao sam par auta sa 1.9jtd motorom..bio sam prezadovoljan..odlicni motori i veoma izdraljivi
Plivajuci svakako moras proveriti na bilo kom dizelu,na svima crkavaju..
Kupi odrzavan stilo sa tim motorom i trebalo bi da budes zadovoljan..
Pogledaj i lybru ako te zanima
Inace regi...Pročitaj više
Da dodam da plivajući crkava između 250 i 280 hiljada km, da Multijet verzije imaju dpf.
Gasi mi se kad ubaci u rikverc i kad upalim duga svjetla automacki se motor ugasi upitanju je 1,9 jtd
26. Dec 2020.Kompjuter izgubi struju. Prvo proveri glavnu masu koja ide na motor, na karoseriju. Probaj jednom žicom da spojiš sa kleme minus na metalni deo motora, ako se ne ugasi kad upališ svetla to je to, nema masu.
Pozdrav svima, pre mesec dana sam kupio Škodu Octaviu 2007 godiste,4x4 ,1.9 dizel. Auto je dobar,udoban,lepo ide. Sve je u redu osim sto moram da joj remontujem turbinu koja ce ispasti kako kaze majstor 350€. Hocu da kazem da je malo skuplje odrzavanje za Skodu. Pa me zanima da li je pametno da popravim i da nastavim da vozim ili da je prodam i da uzmem drugi auto. Od auta bih birao izmedju Pezoa 307 i Fiat Stilo . Da oba budu karavana. Cuo sam da je za Pezo najbolji motorvpokazao 1.6,a da je na... Pročitaj više
09. Okt 2020.Remont turbine košta isto uglavnom za sve motore. Za neke malo jeftinije, za neke malo skuplje, ali to je to. Remont se može uraditi jeftinije, možda nije crklo sve na turbini pa ne mora kompletan remont raditi. Nemoj da ti majstor to radi, neka je skine samo i sam odnesi u turbo servis ili direktno...Pročitaj više
Eto ode turbina i odma bi da menjas auto,ali razumem te i ja bi isto,jer posle turbine ide plivajuci zajedno sa lamelom kad vec skidas menjac pa da ne bi kroz par meseci ili godinu dana ponovo skidao menjac i menjao lamelu a sve to kosta,posle moze da ode i neka dizna,pa bos pumpa,pa egr itd,itd,al ...Pročitaj više
Postoje ljudi koji taj auto voze godinama nikada ni dinar nisu uložili, auto radi besprekorno i uopšte se ne kvari. Postoje i oni koji su podizali kredit da bi ga popravili. U suštini ništa od tih skupocenih delova ne crkava iznenada, može se čak i godinama unapred najaviti kvar, pa ti ostavlja mogu...Pročitaj više
Fiat Stilo 1,9 jtd 2005. godište
kakav je motor i kvarovi da li vredi kupovati ga imali mane i plivajuci?
Zdravo ljudi imam pitanje za vas ko zna sta moze biti u pitanju uzeo sam fiat stilo 1.9 jtd 2004 karavan 110kw s 150 ks svaki dan nece da upali bez grejace i kad je toplo isto mi trazi grejaci medju tim radio sam mu servis veliki sve sam u zamenio osim filter za naftu i vazduha pa imam jedan problem vergla kao lud a nede da upali nema ni jednu gresku dami upali medju tim sam otvorio creve za vazduh i prskao k2 start stop za dizel tako upali a ovako nece probao sam i na gurku i na vucenje ma jok ... Pročitaj više
09. Maj 2020.Ti motori teško pale bez grejača. Verovatno su crkli grejači ili relej grejača. Svi novi dizelaši pale grejače kad ukljičiš kontakt, samo je pitanje da li pale lampicu ili ne, a grejači sigurno rade nekoliko sekundi, zavisno koliko je haldno...
Ma njemu su spojeni grejaci na direktno na prekidac pustim kontak i drzim jedno 15/20 minuta ali je pojenta nece da pali vise probao sam i na gurku i na vucenje kad otvorim filter wazduga i spitam start spreja k2 on upali pomucu to dok drzi on radi cim prestanem sa sprej on ugasi se
Ako ga budes palio sa start sprejom samo ces ga dokrajciti.
I mogao si da mu zamenis filter nafte a i vazduha.
Grejace ako si vezao direktno i drzis ih 20 minuta i to njih ces da sagoris ako vec nisi.