Pozdrav, da li je ovaj Escort imao 1.6i 55kw motor? Bio sam juce da pogledam auto, na gepeku pise 1.6i, a u saobracajnoj 55kw, inace godiste auta je 1990.
Pa to su te snage tih godista ogromna kubikaza a konji PRC 😂😂😂😂.Cuti brate kad ne zivis u doba 1940-50-60 pa i 70-ih gde su motori imali po 7000kubika a 80ks 😂😂😂😂.Ovo je i dobro😂
Ja koliko znam ne postoji. 1.6i ima 90 ks, 66 kw. Postoji verzija 1.4 sa 75 ks, 55 kw. Mislim, nije nemoguće da i 1.6 ima 55 kw, ali ne znam za takvu verziju.
Naravno. Mada, zavisi šta želiš da postigneš. Ali pritom imaš problem sa tehničkim pregledima - nikad ne znaš zbog čega mogu da ti prave problem. Jedino ako ga budžiš ovako za zezanje po nekim događajima gde dolaze tjunirana kola.
Zavisi na koji tjuning misliš. Ako stavljaš šire gume i sportsko vešanje nije skup. Ako ga radiš temeljno kao za trke onda je skup nebitno koji auto je u pitanju, to je veoma skup hobi.
Imam Ford Escort xr3i 77kw '85.benzin-plin.Kada je vreme u minusu,dugo vergla i ne upali.A palim ga na benzin.Cesto mi se desava da ispraznim nov akumulator prilikom paljenja u kratkom roku.U hladnim uslovima,kada ipak nekako upali,svako sledece paljenje ide na pola kljuca.Ali ako prenoci na hladnom,ujutru tesko ili nikako ne upali.Napominjem,da su mi svecice nove,filter za vazduh nov,kablovi za svecice novi,akumulator nov.Rezervoar za benzin ne prima vecu kolicinu goriva od 5 L.Navodno mi kazu,...da postoji neki vakum u njemu.A na benzin ide bez problema...na plin takodje.Sve mi se cini,da ne zadrzava benzin u crevu do filtera.Sumnjam i u Alnaser,dok alternator lepo puni akumulator.Molim za pomoc i vase misljenje?Unapred zahvalan!Pročitaj više
Pozdrav ljudi imam problem nece da mi upali na plin i ako je u garazi vec 2 dana u garazi je oko minus 5..na benzin nmg da upalimnevalja karburator...pre par meseci sam reatestirao plin stavio nov isparivac pirelli palio bez problema napolju do minus 2
Jedino da zagreješ dovod plina do cilindara. Jesi po istom principu radio i prošle zime - mislim bez karburatora. Moj draguar je Audija 80 5-6 zima palio samo na plin, benzin nije ni koristio nikad i uspevao je da pregrmi i najgore minuse.
Pozdrav svima. Zanima me jedna situacija. Ford eskort 1.6 mk4,89.godište, mesto k glave ugrađen karburator od keca, ima plin koji nije upisan i koji bih ja skinuo, kad dođe vreme registracije, u decembru . Može li uopšte auto da funkcioniše sa tim karburatorom i da se normalno vozi ili da auto zaobiđem? Imao sam i dugo vozio isti model, ali sa k glavom. Hvala unapred.
Stavljali su ljudi te karburatore ali uglavnom zbog plina . Na benzin bi onako teoretski gledano trebalo da smeša bude suviše siromašna za 1.6 motor, ali najbolje da probaš i da vidiš . Inače, prodaju se i karburatori za eskorta (dvogrli ) koji su kudikamo bolji .
ljudi potrebna pomoc...auto vergla ali nece da upali...na plin samo radio...palko je normalno ali sada nista...kablovi svecice su ok razvodna kafa isto,alternator je ok,vukao sam ga da ga upalim i gurao ma nista...vergla vergla ali nista...uzas...sta moze da bude...dva akumulatora sam menjao i na kablove ma nista vergla ali nista.Nece...hvala
Verovatno ne dobija plin. Ako je bilo hladno možda je zaledio isparivač. Sipaj vrelu vodu preko isparivača, ugrej ga malo pa probaj. Meni se dešavalo isto ranije kod automobila sa običnim plinom. Jednoatavno plin nije za paljenje na hladnom. Najpamentije je da ga osposobiš da radi i na benzin i da g...a pališ na benzin zimi, voziš dok se malo ne zagreje pa pebaciš na plin.Pročitaj više
brate prospem preko isparivaca vodu vrucu i nista...pucketa kod kucista filtera vazduha bas kada pokusavam vise puta,ali danas ni da cuje da upali,ovih dana bilo hladnije i palio je nekako...jedino ako je filter vazduha mozda...nisam ga menjao neko vreme...mada ne verujem.makar bi upalio.Danas sam m...u stavio drugu razvodnu kapu i opet isto...malo bolje vergla ali nistaPročitaj više
Pa struju proveriš, izvadi jedan kabl od svećice i drži mu metalni vrh blizu mase, ako baca varnicu kad vergla onda nema potrebe da se bahćeš a strujom. Gledaj uređaj, hoće da zaledi, a može i da pukne membrana kad zaledi i onda teško, neće više da radi.
Moraš da ga oteraš kod nekog servisera da mu stavi homologovana creva, da prepravi dovodnu cev i da ugradi elektroventil na boci. U slučaju da boca nije po standardu mora i nova boca. I naravno da ti izda papir da je ueđaj ugrađen od strane ovlašćenog servisa. Bez boce to košta 5000, sa bocom duplo ...više. I onda ideš na atest i to je još 9000 din. Znači zavisi od prepravke, od 15 do 20 hiljadarki ga računaj.Pročitaj više
Pozdrav. Imam ford eskort 4 1.6,sa k glavom. Kada je hladan neće da upali dok se ne pritisne gas,samo vergla. Da li je moguće da dizna za hladan start ne radi? Kako izgleda,da znam da je tražim po auto otpadu ili šta već?
Nije dizna, to je vrlo komplikovan sistem ubrizgavanja. Verovatno ga treba prestelovati, ali nema puno majstora za K glavu. Ako lako plai kad dodas gas i posle se ne gasi, vozi tako i ne diraj nista.
To i ja mislim. K glava je gadna,zato nisam ni plin ugradjivao. Traži gas pritisnut,i oko dve ture verglanja. Ali posle pali,i na minusu. Kad dodajem gas, uvek nešto cakne. Pa kao prethodnom vlasniku majstor rekao da mu ne valja dizna.
Bilo je par varijanti motora sa tom zapreminom , ti verovatno imaš Valencia motor sa karburatorom koji troši negde oko 7l u kombinovanoj vožnji i ima oko 50 konja . Ima i HCS motor od 1.1 koji je mono-point sa malo manjom potrošnjom . Uobičajeni motori za to vreme, nema ništa posebno da se kaže o nj...ima . Sve zavisi kakav je konkretan primerak posle toliko godina .Pročitaj više
hvala vaske..razmisljam o kupovini prejeftin se primjerak pojavio mada vjerovatno u losem stanju.registrovan do kraja aprila za 250 eura..cak ima i trkacke pruge :D
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće).
Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.
Pa to su te snage tih godista ogromna kubikaza a konji PRC 😂😂😂😂.Cuti brate kad ne zivis u doba 1940-50-60 pa i 70-ih gde su motori imali po 7000kubika a 80ks 😂😂😂😂.Ovo je i dobro😂
Razlog za prijavu korisnika
Pa proveri na netu prijatelji imas tolko informacija danas,mozes i Forda da pitas direktno.
Razlog za prijavu korisnika
Ja koliko znam ne postoji. 1.6i ima 90 ks, 66 kw. Postoji verzija 1.4 sa 75 ks, 55 kw. Mislim, nije nemoguće da i 1.6 ima 55 kw, ali ne znam za takvu verziju.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Koje su najbolje gume za ovaj auto?
06. Jan 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Misliš dimenzija ili marka?
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li je skup Tuning Ford Escort-a tj. za neku prosecnu platu?
05. Jan 2020.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Прескуп.
Цео тунинг за југа, све комплет, од заштите, амортизера и мотора...без 5000 евра не може да се почне.
Razlog za prijavu korisnika
Naravno. Mada, zavisi šta želiš da postigneš. Ali pritom imaš problem sa tehničkim pregledima - nikad ne znaš zbog čega mogu da ti prave problem. Jedino ako ga budžiš ovako za zezanje po nekim događajima gde dolaze tjunirana kola.
Razlog za prijavu korisnika
Zavisi na koji tjuning misliš. Ako stavljaš šire gume i sportsko vešanje nije skup. Ako ga radiš temeljno kao za trke onda je skup nebitno koji auto je u pitanju, to je veoma skup hobi.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Imam Ford Escort xr3i 77kw '85.benzin-plin.Kada je vreme u minusu,dugo vergla i ne upali.A palim ga na benzin.Cesto mi se desava da ispraznim nov akumulator prilikom paljenja u kratkom roku.U hladnim uslovima,kada ipak nekako upali,svako sledece paljenje ide na pola kljuca.Ali ako prenoci na hladnom,ujutru tesko ili nikako ne upali.Napominjem,da su mi svecice nove,filter za vazduh nov,kablovi za svecice novi,akumulator nov.Rezervoar za benzin ne prima vecu kolicinu goriva od 5 L.Navodno mi kazu,... da postoji neki vakum u njemu.A na benzin ide bez problema...na plin takodje.Sve mi se cini,da ne zadrzava benzin u crevu do filtera.Sumnjam i u Alnaser,dok alternator lepo puni akumulator.Molim za pomoc i vase misljenje?Unapred zahvalan! Pročitaj više
21. Nov 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Pali ga na plin
Razlog za prijavu korisnika
Pa kada je vreme u minusu,tesko da ce da upali na plin.
Razlog za prijavu korisnika
Pumpa za gorivo u rezervoaru,dotok goriva do samog motora,to proveri
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav ljudi imam problem nece da mi upali na plin i ako je u garazi vec 2 dana u garazi je oko minus 5..na benzin nmg da upalimnevalja karburator...pre par meseci sam reatestirao plin stavio nov isparivac pirelli palio bez problema napolju do minus 2
28. Feb 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Sipaj tople vode po isparivacu
Razlog za prijavu korisnika
pali na gorivo kako sekvent
Razlog za prijavu korisnika
Jedino da zagreješ dovod plina do cilindara. Jesi po istom principu radio i prošle zime - mislim bez karburatora. Moj draguar je Audija 80 5-6 zima palio samo na plin, benzin nije ni koristio nikad i uspevao je da pregrmi i najgore minuse.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav svima. Zanima me jedna situacija. Ford eskort 1.6 mk4,89.godište, mesto k glave ugrađen karburator od keca, ima plin koji nije upisan i koji bih ja skinuo, kad dođe vreme registracije, u decembru . Može li uopšte auto da funkcioniše sa tim karburatorom i da se normalno vozi ili da auto zaobiđem? Imao sam i dugo vozio isti model, ali sa k glavom. Hvala unapred.
11. Feb 2018.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Stavljali su ljudi te karburatore ali uglavnom zbog plina . Na benzin bi onako teoretski gledano trebalo da smeša bude suviše siromašna za 1.6 motor, ali najbolje da probaš i da vidiš . Inače, prodaju se i karburatori za eskorta (dvogrli ) koji su kudikamo bolji .
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
ljudi potrebna pomoc...auto vergla ali nece da upali...na plin samo radio...palko je normalno ali sada nista...kablovi svecice su ok razvodna kafa isto,alternator je ok,vukao sam ga da ga upalim i gurao ma nista...vergla vergla ali nista...uzas...sta moze da bude...dva akumulatora sam menjao i na kablove ma nista vergla ali nista.Nece...hvala
10. Dec 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Verovatno ne dobija plin. Ako je bilo hladno možda je zaledio isparivač. Sipaj vrelu vodu preko isparivača, ugrej ga malo pa probaj. Meni se dešavalo isto ranije kod automobila sa običnim plinom. Jednoatavno plin nije za paljenje na hladnom. Najpamentije je da ga osposobiš da radi i na benzin i da g...a pališ na benzin zimi, voziš dok se malo ne zagreje pa pebaciš na plin.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
brate prospem preko isparivaca vodu vrucu i nista...pucketa kod kucista filtera vazduha bas kada pokusavam vise puta,ali danas ni da cuje da upali,ovih dana bilo hladnije i palio je nekako...jedino ako je filter vazduha mozda...nisam ga menjao neko vreme...mada ne verujem.makar bi upalio.Danas sam m...u stavio drugu razvodnu kapu i opet isto...malo bolje vergla ali nistaPročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Pa struju proveriš, izvadi jedan kabl od svećice i drži mu metalni vrh blizu mase, ako baca varnicu kad vergla onda nema potrebe da se bahćeš a strujom. Gledaj uređaj, hoće da zaledi, a može i da pukne membrana kad zaledi i onda teško, neće više da radi.
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Da li neko zna cenu atesta bez ugradnje plina??
14. Aug 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Kako bez ugradnje? Misliš samo cena atesta? Atest je 9000 din. Obnova atesta, ako j bio atestiran pa je atest istekao, je 6000 din.
Razlog za prijavu korisnika
Pa imam gas ugradje u autu...i zanima me kako sada da atestiram sve to...koja je procedura
Razlog za prijavu korisnika
Moraš da ga oteraš kod nekog servisera da mu stavi homologovana creva, da prepravi dovodnu cev i da ugradi elektroventil na boci. U slučaju da boca nije po standardu mora i nova boca. I naravno da ti izda papir da je ueđaj ugrađen od strane ovlašćenog servisa. Bez boce to košta 5000, sa bocom duplo ...više. I onda ideš na atest i to je još 9000 din. Znači zavisi od prepravke, od 15 do 20 hiljadarki ga računaj.Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Pozdrav. Imam ford eskort 4 1.6,sa k glavom. Kada je hladan neće da upali dok se ne pritisne gas,samo vergla. Da li je moguće da dizna za hladan start ne radi? Kako izgleda,da znam da je tražim po auto otpadu ili šta već?
04. Maj 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Nije dizna, to je vrlo komplikovan sistem ubrizgavanja. Verovatno ga treba prestelovati, ali nema puno majstora za K glavu. Ako lako plai kad dodas gas i posle se ne gasi, vozi tako i ne diraj nista.
Razlog za prijavu korisnika
To i ja mislim. K glava je gadna,zato nisam ni plin ugradjivao. Traži gas pritisnut,i oko dve ture verglanja. Ali posle pali,i na minusu. Kad dodajem gas, uvek nešto cakne. Pa kao prethodnom vlasniku majstor rekao da mu ne valja dizna.
Razlog za prijavu korisnika
Mozda, ako moze da se nadje ta dizna (ako uopste postoji) probaj da zamenis. Ipak to pricam i ja napamet...
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
kakav je 1.1 benzinski motor u eskortu i koliko se otprilike krece potrosnja benzina
05. Mar 2016.Razlog za prijavu korisnika
Izaberi temu kojoj diskusija pripada
Bilo je par varijanti motora sa tom zapreminom , ti verovatno imaš Valencia motor sa karburatorom koji troši negde oko 7l u kombinovanoj vožnji i ima oko 50 konja . Ima i HCS motor od 1.1 koji je mono-point sa malo manjom potrošnjom . Uobičajeni motori za to vreme, nema ništa posebno da se kaže o nj...ima . Sve zavisi kakav je konkretan primerak posle toliko godina .Pročitaj više
Razlog za prijavu korisnika
hvala vaske..razmisljam o kupovini prejeftin se primjerak pojavio mada vjerovatno u losem stanju.registrovan do kraja aprila za 250 eura..cak ima i trkacke pruge :D
Razlog za prijavu korisnika
Ćao, kakva je tvoja veza sa ovim modelom?
* Podaci koji su uneti sa komentarom na delu sajta za "Diskusije" ili "Fotografije" mogu biti javno prikazani na istoj. Podaci se čuvaju trajno.
Sajt Mojagaraza.rs koristi Cookie-je (kolačiće) da bi obezbedio dobro korisničko iskustvo, prikazao personalizovan sadržaj i reklame, i omogućio druge funkcionalnosti koje sajt ne bi mogao da obezbedi bez cookie-ja (kolačića). Daljim korišćenjem sajta prihvatate Cooki-je (Kolačiće). Saznajte više o Cookie-jima (kolačićima) ovde.